Zomer 2012 mama's!
+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Zomer 2012 mama's!
Wennes het gaat ook wel snel, maar van mij mag het nog wat sneller gaan.
Ik ben altijd al zo ongeduldig dus leef echt naar die datum toe!
Heb as donderdag ook een echo en gehoord dat ze vanaf 18 weken kunnen zien wat het is, dus ik ben benieuwd
Ik ben altijd al zo ongeduldig dus leef echt naar die datum toe!
Heb as donderdag ook een echo en gehoord dat ze vanaf 18 weken kunnen zien wat het is, dus ik ben benieuwd
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Het word hier al lekker druk gefeliciteerd voor al de nieuwe zwangere!
Ik heb met 8 weken een echo gehad in het ziekenhuis, maar ben toen een weekje terug gezet. Nu hebben we volgende week een intake plus echo in het ziekenhuis. Ik moet in het ziekenhuis onder controle blijven dus voor mij geen praktijk helaas.
Ik heb met 8 weken een echo gehad in het ziekenhuis, maar ben toen een weekje terug gezet. Nu hebben we volgende week een intake plus echo in het ziekenhuis. Ik moet in het ziekenhuis onder controle blijven dus voor mij geen praktijk helaas.
Gast- Gast
Hé Aquala, wat leuk dat jij ook weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
Bloem, ik ben al tijden zó benieuwd wie jij hiervoor was! Zou je het willen pm'en?
Misschien ga ik hier ook wel mee kletsen! Ben 17 mei uitgerekend van de 2e! Hier ook onder controle van het ziekenhuis. En moet ook bevallen in het ziekenhuis. Voordeel is wel dat je lekker vaak echo's krijgt (5 stuks in 12 weken hier), maar goed, had natuurlijk liever gezien dat de reden van de controles in het ziekenhuis anders was.
Bloem, ik ben al tijden zó benieuwd wie jij hiervoor was! Zou je het willen pm'en?
Misschien ga ik hier ook wel mee kletsen! Ben 17 mei uitgerekend van de 2e! Hier ook onder controle van het ziekenhuis. En moet ook bevallen in het ziekenhuis. Voordeel is wel dat je lekker vaak echo's krijgt (5 stuks in 12 weken hier), maar goed, had natuurlijk liever gezien dat de reden van de controles in het ziekenhuis anders was.
Gast- Gast
@jolicious, ik ben heel erg benieuwd of jullie het geslacht al weten?!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Knip!! Stuur je binnenkort een pm!!
Laatst aangepast door Pien op zo 27 nov 2011 - 12:26; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dat klopt, maar ik was niet van plan om het hier op het forum te gooien de komende tijd. Als je het wilt weten, kan je beter even een pm sturen.
Gast- Gast
Gefeliciteerd allemaal!
Wat grappig om een paar namen te zien met wie ik nog in het zwanger-worden topic heb gezeten. Jullie hebben nummer 2 al onderweg terwijl bij ons N. "net" is geboren. Soms kriebelt het hier al Maar dan meer om weer zwanger te zijn dan om nog een baby te hebben. Eerst deze maar eens onder de knie krijgen
Wat grappig om een paar namen te zien met wie ik nog in het zwanger-worden topic heb gezeten. Jullie hebben nummer 2 al onderweg terwijl bij ons N. "net" is geboren. Soms kriebelt het hier al Maar dan meer om weer zwanger te zijn dan om nog een baby te hebben. Eerst deze maar eens onder de knie krijgen
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
aquala, Ik schaam me diep! ik zou ook nog wel een test willen doen, want ik ben ook zo onzeker. Ik moet er dan weer 1 gaan kopen, dus dat doen we maar niet hahaha.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Haha dat met die testen had ik in het begin ook hoor... heb geloof ik in totaal 8 testen gedaan ofzo... en moet eerlijk bekennen, dat het nog niet helemaal tot me doordringt ook al heb ik al 2 echo's gehad... We zijn nu wel bezig met het kamertje en spulletjes kopen enz. maar toch heb ik soms het idee dat ik het voor een ander koop... heel apart! Straks als ik het voel bewegen zal het wel echter worden denk ik...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Dat heb ik ook hoor! Zou zoooooooooo graag nog een keer zwanger willen zijn. Maar bevallen en een baby hoeft niet meer. Helaas gaat dat niet samen hé
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Choco, als het gaat bewegen heb je voor je gevoel echt de zekerheid dat het goed zit. Ik zal blij zijn als de eerste echo goed is.
Voor mijn gevoel heb ik nog helemaal geen klachten (voor mijn verbeelding wel )
Voor mijn gevoel heb ik nog helemaal geen klachten (voor mijn verbeelding wel )
Wennes- Kletskop
the boy is mene
vraagje de link is der af gezet ik kan the boy is mine niet meer terug zien op de eo wie heeft een tip dunk u wel
ludje- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 28-11-11
ludje schreef:vraagje de link is der af gezet ik kan the boy is mine niet meer terug zien op de eo wie heeft een tip dunk u wel
????
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:ludje schreef:vraagje de link is der af gezet ik kan the boy is mine niet meer terug zien op de eo wie heeft een tip dunk u wel
????
+1 :S
Gast- Gast
Dag dames!
Ik zal zo eens kijken of het mij lukt zo'n lijstje te maken, moet ik alleen wel jullie uitgerekende data hebben, leeftijden en hoeveelste kindje. En of jullie het geslacht willen weten? Ook leuk om erbij te zetten toch? Jullie mogen mij pm-en, zodat ik een goed overzichtje heb van iedereen en dat zal ik dan in een lijstje zetten.
Nou, ben net gebeld door iemand Moeders voor moeders. Woensdagmiddag komt ze langs. Ze herkende mijn naam nog van bijna 2 jaar geleden. Leuk!
Vannacht echt beroerd geslapen (bij elkaar zo'n 3,5 uur). Last van wat maagzuur en mijn borsten beginnen ook af en toe gevoelig te worden. Op zich wel 'fijn' want zo heb ik toch weer een soort van bevestiging dat ik echt zwanger ben. Geloof het soms nog niet helemaal. Haha.
Ik zal zo eens kijken of het mij lukt zo'n lijstje te maken, moet ik alleen wel jullie uitgerekende data hebben, leeftijden en hoeveelste kindje. En of jullie het geslacht willen weten? Ook leuk om erbij te zetten toch? Jullie mogen mij pm-en, zodat ik een goed overzichtje heb van iedereen en dat zal ik dan in een lijstje zetten.
Nou, ben net gebeld door iemand Moeders voor moeders. Woensdagmiddag komt ze langs. Ze herkende mijn naam nog van bijna 2 jaar geleden. Leuk!
Vannacht echt beroerd geslapen (bij elkaar zo'n 3,5 uur). Last van wat maagzuur en mijn borsten beginnen ook af en toe gevoelig te worden. Op zich wel 'fijn' want zo heb ik toch weer een soort van bevestiging dat ik echt zwanger ben. Geloof het soms nog niet helemaal. Haha.
Gast- Gast
Leuk dat je mee gaat doen met mvm. Ik doe ook mee! En wat grappig dat ze je naam nog heeft onthouden, dan heb je wel indruk gemaakt
Gast- Gast
Nera, Fijn dat je klachtjes krijgt zodat je bevestiging hebt. Ik heb ze (nog) niet en dat zorgt wel voor onzekerheid.
Ik zal je een pm sturen met gegevens.
Goed van je dat je meedoet met mvm. Ik doe deze keer niet mee. Ik heb op moment genoeg aan mijn hoofd en als ik het zou doen wil ik daar wel helemaal voor gaan. Bij onze zoon heb ik wel mee gedaan.
Ik zal je een pm sturen met gegevens.
Goed van je dat je meedoet met mvm. Ik doe deze keer niet mee. Ik heb op moment genoeg aan mijn hoofd en als ik het zou doen wil ik daar wel helemaal voor gaan. Bij onze zoon heb ik wel mee gedaan.
Wennes- Kletskop
Ik kom ook even om het hoekje kijken........Vanmorgen heb ik ook positief getest en dus zwanger! Wel iets sneller dan verwacht, omdat we bij onze 1e na ruim 9 maanden 'zwanger' testen (wat nog redelijk snel is natuurlijk in vergelijking met andere) en nu voor een 2e kindje de 1e keer al raak. We zijn er erg blij mee, maar is allemaal nog moeilijk te bevatten. Heb gelukkig nog niet echt veel klachten behalve wat krampen laag in de buik en hongergevoel en natuurlijk niet ongesteld .
Zoals het er nu uitziet ben ik begin augustus uitgerekend (denk rond de 5/6 augustus). Zal volgende week eens de VK bellen voor een afspraak misschien dat ik einde van het jaar nog voor een echo langs kan komen.
Ik zal vannacht eens even dit topic lezen en evt reageren.
Zoals het er nu uitziet ben ik begin augustus uitgerekend (denk rond de 5/6 augustus). Zal volgende week eens de VK bellen voor een afspraak misschien dat ik einde van het jaar nog voor een echo langs kan komen.
Ik zal vannacht eens even dit topic lezen en evt reageren.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wat leuk, FF! Gefeliciteerd!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat leuk Flip Fluitketel, gefeliciteerd! Dan lopen we gelijk op, ik ben ook begin augustus uitgerekend! En die krampjes laag in je buik heb ik ook, en idd ook hongergevoel, vooral 's avonds en 's nachts! Leuk, er komen steeds meer zwangeren bij!
Gast- Gast
FF; gefeliciteerd!!!!!!!!
Het gaaaaaaaaaaaaaat maar door hier! Who's next?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik wil aan de ene kant wel mee doen, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat de buren het zullen zien of visite bij ons in huis. Daarnaast lijkt het me ook zo`n gedoe...
Ik snap heel goed dat je mensen er mee helpt, maar ik weet het niet zo goed.. Tot wanneer kan je je opgeven?
Uitgerekende datum is 12 Juli
2e kindje
Ik ben 25 en mijn man 27
Wij willen het geslacht weten.
Flip Fluitketel: wat leuk dat jullie een 2e kindje verwachten! Gefeliciteerd!
Ik snap heel goed dat je mensen er mee helpt, maar ik weet het niet zo goed.. Tot wanneer kan je je opgeven?
Uitgerekende datum is 12 Juli
2e kindje
Ik ben 25 en mijn man 27
Wij willen het geslacht weten.
Flip Fluitketel: wat leuk dat jullie een 2e kindje verwachten! Gefeliciteerd!
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Annie24 schreef:FF; gefeliciteerd!!!!!!!!
Me? Me? Me?
Nee ff serieus, gefeliciteerd FF!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2012 mama's!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: