Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 1:45

Wow, dit ging dan toch eventjes iets sneller dan de vorige keer of niet Very Happy ? Wat ontzettend fijn voor jullie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 26 nov 2011 - 2:25

Wat leuk, gefeliciteerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 4:07

Twellie schreef:Wow, dit ging dan toch eventjes iets sneller dan de vorige keer of niet Very Happy ? Wat ontzettend fijn voor jullie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Het is idd veel sneller dan de vorige keer! Bij B. hebben we er ruim 3,5 jaar over gedaan om zwanger te worden, en nu was het bij de 2e cryo-ronde al raak! Had het ook helemaal niet verwacht, verloor dinsdag wat bloed, dus ik dacht.. de menstruatie zal deze week wel door zetten, maar achteraf was het dus de innesteling geweest (denk ik)! Ook wel apart, want dit kindje is technisch gezien een tweelingbroertje of zusje van B. (eigenlijk was het een vijfling haha > 5 embryo's van dezelfde oogst). Dus ben heel benieuwd hoe dit kindje er uit zal gaan zien!

Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flower_L za 26 nov 2011 - 6:49

Wat bijzonder nera! Dat het soort tweelingbroer/zus is...
gefeliciteerd en geniet ervan!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 26 nov 2011 - 6:59

Nera Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het deze keer zo snel is gegaan en bijzonder hoor!
Ik heb ook op 16 december de eerste echo.

Ik vind het ook wel leuk om mee (proberen) te kletsen. Alleen ben ik waarschijnlijk zo'n grensgeval Wink Als alles goed mag gaan en als ik het zelf goed heb ben ik uitgerekend op 29 juli 2012.
Misschien net wat Wennes zegt, een zomer 2012 topic of gewoon een algemeen mama's 2012 topic (of wordt het dan te veel/druk, dit hadden we wel met de mama's 2009)

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 7:11

Ik zal de titel veranderen in zomer 2012 mama's! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 7:13

Wat leuk dat het 'technisch' gezien een broertje of zusje wordt, heel bijzonder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 26 nov 2011 - 7:52

Nera, Je hebt het topictitel aangepast, leuk zeg!
wat bijzonder dat het een tweeling broertje of zusje is! Ben benieuwd of deze dan ook op jullie eerste kindje zal lijken.

Moepie, gezellig dat jij er ook bij komt.
Dit komt erop neer dat we nu met z'n 3en zijn, gezellig!

Hoe voelen jullie je? Bij mij is er nog weinig te merken, enkel wat buikkrampen. Zolang ik nog geen bloed zie zit het goed, maar toch maakt het me onzeker. Vandaag voor het eerst mamavitaminen gebruikt, het wordt zo steeds echter.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 8:06

Wennes, ja ik heb ook nog steeds niet het besef dat het echt zo is! Heb vanochtend nog maar een testje gedaan voor de zekerheid haha. Ik voel me op de extreme moeheid na best goed. Moet ook zeggen dat het superdruk is momenteel op mijn werk, dus dat speelt ook mee en mijn zoon slaapt al maanden niet meer door, dus ben lichtelijk gebroken haha. Heel soms een vlaagje misselijkheid (of komt het door de vlinders in mijn buik die maar blijven kriebelen? smile). Verder weinig kwaaltjes tot zover. Ik slik ook sinds gisteren zwangerschapsvitaminen.

Heb me ook weer aangemeld bij Moeders voor moeders en me opgegeven voor de Blije doos! Very Happy Superleuk! Vind het ook zo bijzonder dat ik dit nog een keer mag meemaken. Nog een keer zwanger zijn, mijn buik dat langzaam groter groeit, dat getrappel in mijn buik mogen voelen, echt heel gaaf! Vandaag hebben we het mijn broer en schoonzusje verteld. Mijn broer was jarig en heb een romper gekocht dat B. aan had en zelf met flockfolie er op gezet: 'Ik word grote broer!'. Hun reactie.. geweldig! Volgende week zondag vertellen we het mijn ouders en schoonouders onder het mom van: sinterklaasborrel Wink. En na de echo willen we het de rest ook vertellen. Jullie dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 8:07

Wat een super nieuws zeg! Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 8:08

Wat ontzettend fijn voor jullie Nera! Van harte!

En Moepie, dat geldt ook zeker voor jullie! Ook van harte gefeliciteerd zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Shy za 26 nov 2011 - 8:31

Gefeliciteerd nera!
Ik ben uitgerekend eind april dus kom hier lekker mee praten! Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 26 nov 2011 - 8:36

Shygirl, Gezellig dat je mee komt kletsen. Jij hebt binnenkort de 20 weken echo denk ik?

Nera, wij gaan het met de kerst vertellen. We hebben dan ook een echo gehad en hopelijk dat dan alles goed is en we de uitgerekende datum weten.
We willen het vertellen dmv een cadeau onder de kerstboom. ik ben alleen nog even op zoek naar een leuk idee.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 8:43

Ik wil hier ook wel mee komen kletsen Very Happy ik zit ongeveer rond 2 juli dat ik uitgerekend ben, maar kan nog veranderen werd bij de eerste echo gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow za 26 nov 2011 - 8:47

Gefeliciteerd Nera!

Ik ben een lente 2012 mamma, dus 'mag' hier helaas niet mee kletsen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 8:51

Wennes, wij vertellen het d.m.v. een foto van B. in zijn romper met de tekst: 'Ik word grote broer!', die foto in een lijstje die hij zelf heeft geverfd. Een een chocoladeletter, want die hoort er natuurlijk bij! Ik denk dat het zoiets zal worden haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane za 26 nov 2011 - 10:11

Ik kom mij ook voorzichtig melden hier... Zeeeeeeeeer onverwacht ben ik weer zwanger... Geen idee hoe ver ik ben, maar ik denk 5 weken ongeveer (het kunnen er ook 4 of 6 zijn). Gisteren op mijn verjaardag een test gedaan die echt niet positiever kon zijn, zo knalden die strepen van het scherm af. Ik dacht het al wel vanwege een aantal klachtjes, maar ik heb wel een stuk minder klachten (tot nu toe) als bij mijn oudste, dus ik ben wel een tikkeltje onzeker...
21 december de eerste echo en 27 december de intake bij de verloskundige... Ik ben zeer benieuwd wanneer ik dan uitgerekend ben, kan eind juli zijn maar kan ook begin augustus zijn...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Thunder za 26 nov 2011 - 10:20

Wat veel nieuwe zwangeren zeg! Super leuk en allemaal gefeliciteerd cheers

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 26 nov 2011 - 10:51

Wennes; hoe ver ben jij nou ook alweer? Ik heb ook last van buikkrampen, vooral s'avonds. Dit kan ik me niet herinneren van mijn eerste zwangerschap dus dat maakt me wel wat onzeker. Maar ik denk ook maar steeds, ik ben niet ongesteld, dus het is écht zo! Verder gevoelige borsten en s'avonds heb ik het ontzettend koud!! Normaal gesproken heb ik het nooit koud, juist altijd warm en zou ik rustig nu nog in huis met een tshirt met korte mouwen lopen maar nu zit ik elke avond onder een dekentje. Haha!

Nera; wij gaan het waarschijnlijk met kerst vertellen. (als ik het zolang vol hou, want ik wil het het liefst nu al van de daken schreeuwen!! haha) Waarschijnlijk doen we iets met een kersttaart met een foto of tekst erop. Bij mijn schoonouders zullen we het doormiddel van een cadeautje doen want mijn schoonmoeder is met kerst jarig. Mijn ouders zijn al wel op de hoogte, mijn moeder zag me maandag zo dromerig staren en ik had zulke glinsterende ogen dat ze vroeg wat er toch was....toen kon ik me niet inhouden natuurlijk! We liepen inmiddels alweer een jaar in het ziekenhuis dus zijn echt ontzettend blij!

MamaRosa; dank je wel!!

Shygirl en Puggle; gezellig! Hoe meer mensen hoe beter smile

Aquala; Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een leuke verrassing!! Hoe oud is je oudste? Het zal dan vast nog wel onwerkelijk zijn he als het zo als verrassing komt.

all; ik kan het nog steeds maar moeilijk geloven. Ik zeg meerder keren op de dag tegen mijn man dat het gewoon niet voor te stellen is dat ik weer zwanger ben. We wilden het zó ontzettend graag, kan het gewoon niet geloven smile Kijk echt uit naar de echo!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 11:03

Wat een leuk nieuws allemaal! Gefeliciteerd Nera en Aquala! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Annie24 za 26 nov 2011 - 11:13

Aquala; oooooooooooooo jij ook al!!!! Wat leuk!!!!! Ben benieuwd of je weer zo'n grote buik krijgt dit keer: ik zie nog steeds die foto voor me dat je in je kloffie op de parkeerplaats staat (of iig ergens staat terwijl je onderweg was om te gaan bevallen angel )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane za 26 nov 2011 - 11:15

Bedankt Freakie!

Moepie: Mijn oudste is nu 18 maanden. Ja ik vind het ook heel onwerkelijk, ik kijk wel 200x per dag naar de positieve test. Het is zo niet gepland, maar goed, wel welkom natuurlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet aan toe was, ik wilde pas zodra de oudste zindelijk was voor een tweede gaan. Maar het komt zoals het komt...

Nera: Wij willen het ook met Kerst gaan vertellen, mits de echo goed is natuurlijk...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane za 26 nov 2011 - 11:16

Whahaha Annie, dat je dat nog weet! Die foto probeer ik juist uit m'n geheugen te wissen, ik hoop echt niet dat ik weer zo'n megabuik krijg. Al zit dat er 'dik' in natuurlijk haha
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  JD za 26 nov 2011 - 12:15

Embarassed ik hoop dat ik een "zomer 2012 mama" mag worden....maar dan zal ik wel op moeten schieten haha! Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 12:31

Aquala, gefeliciteerd wat leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum