Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 26 nov 2011 - 19:58

Puggle en Aquala, Gefeliciteerd!!!

Moepie, ik weet niet precies hoe ver ik ben, ik verwacht ongeveer 5 1/2 week. Ik heb ook veel krampen, niet alleen 's avonds, maar de hele dag door. Hopelijk is het door het uitrekken van de baarmoeder en niet door iets anders. Maar wat jij ook zegt, geen bloed dus dan hopen we dat het goed zit.

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 26 nov 2011 - 20:10

Aquala ook gefeliciteerd!

Wordt een gezellig topic hier!

Jammer genoeg zit het er voor mijn niet meer in om mee te schrijven Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  xxjojootjexx za 26 nov 2011 - 20:39

Wat leuk allemaal nieuwe zwangeren!Very Happy

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Shy za 26 nov 2011 - 20:52

Wennes schreef:Shygirl, Gezellig dat je mee komt kletsen. Jij hebt binnenkort de 20 weken echo denk ik?

Nera, wij gaan het met de kerst vertellen. We hebben dan ook een echo gehad en hopelijk dat dan alles goed is en we de uitgerekende datum weten.
We willen het vertellen dmv een cadeau onder de kerstboom. ik ben alleen nog even op zoek naar een leuk idee.
Ja 13 december maar ik vindt het nog zo lang duren angel
Ik ben zooo benieuwd! Hopen dat ukkie dan meewerkt Laughing

Leuk met kerst vertellen! Mooier kado is er dan niet.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Annie24 za 26 nov 2011 - 21:39

Aquala schreef:Whahaha Annie, dat je dat nog weet! Die foto probeer ik juist uit m'n geheugen te wissen, ik hoop echt niet dat ik weer zo'n megabuik krijg. Al zit dat er 'dik' in natuurlijk haha

Die foto vergeet ik denk ik nooooooooooit meer, haha! Ik denk omdat ik 'bang' was dat ik op het einde ook met zo'n dikke buik zou lopen Embarassed

Jullie hadden toch ook een huis gekocht? Varen jullie nog wel gewoon?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 21:44

Aquala wat leuk een broertje of zusje voor S. !! Very Happy Gefeliciteerd !!

Enne Moepie en Puggle jullie ook gefeliciteerd !!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Alex za 26 nov 2011 - 21:48

Aquala, wat leuk! Gefeliciteerd!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Pandora za 26 nov 2011 - 21:52

Aquala schreef:Ik kom mij ook voorzichtig melden hier... Zeeeeeeeeer onverwacht ben ik weer zwanger... Geen idee hoe ver ik ben, maar ik denk 5 weken ongeveer (het kunnen er ook 4 of 6 zijn). Gisteren op mijn verjaardag een test gedaan die echt niet positiever kon zijn, zo knalden die strepen van het scherm af. Ik dacht het al wel vanwege een aantal klachtjes, maar ik heb wel een stuk minder klachten (tot nu toe) als bij mijn oudste, dus ik ben wel een tikkeltje onzeker...
21 december de eerste echo en 27 december de intake bij de verloskundige... Ik ben zeer benieuwd wanneer ik dan uitgerekend ben, kan eind juli zijn maar kan ook begin augustus zijn...

Waaaauuuww!! Wat leuk! Gefeliciteerd, een brusje voor S.!
Ik ga dit topic niet "halen" want onze kinderwens is weer even in de ijskast gezet. Ik hoop medio 2012 er weer klaar voor te zijn dus ik word zeer waarschijnlijk (als het allemaal een beetje wil lukken) een 2013 mama.....

Maar hoe voel je je? Weer zo misselijk als bij S.? OO..... en ik kan me die foto ook nog herinneren hoor, vond 'm helemaal niet zo verschrikkelijk! En je lag nog zo mooi te zijn in het ziekenhuisbed! Pffff.... je had mij toen echt niet willen zien hoor, met m'n plofkop. Gelukkig zijn daar ook geen foto's van... Embarassed
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Pandora za 26 nov 2011 - 21:56

Ooo... en alle andere dames natuurlijk ook van HARTE!!!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 21:57

Aquala, wat leuk dat je zwanger bent! En niet gepland, maar wat je zegt.. het komt zoals het komt. Ik kan me die foto van jou op de parkeerplaats ook nog goed herinneren. Vond ook dat je er heel hip bij lag in het zh, met je gekleurde hemdje. Haha, zo wilde ik dat ook, maar bij mij was het gewoon wit hihi.

Mij lijkt het met kerst vertellen ook heel leuk, maar ik weet dat ik niet zo lang mijn mond kan houden, en zeker niet tegenover mijn moeder. Vind het al heel wat dat ik haar niet als eerste heb gebeld. Dus hopelijk red ik het tot volgende week zondag en hebben we een hele leuke verrassende sint-borrel! Very Happy Kan niet wachten!

Hoe voelen jullie je eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 22:42

Bedankt voor de felicitaties!

Ik voel me prima, alleen wat sneller moe verder weinig klachten. Hoe voelen jullie je?

Wat een leuk idee om het zo te vertellen met kerst.
Nera, ik had dat ook hoor. Ik kon het ook niet voor me houden bij mijn moeder. Dus wij hebben het met bijna 6 weken aan onze moeders verteld en na de echo tegen de rest van de familie en vrienden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 26 nov 2011 - 23:33

@ Nera en Aquala, gefeliciteerd!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane zo 27 nov 2011 - 0:05

Bedankt voor alle felicitaties! Dat jullie uberhaupt nog weten wie ik ben, ik heb amper gereageerd sinds S. haar geboorte.

Annie: Wij varen nog steeds hoor, dat huis hebben we erbij zeg maar. Daar zijn we als we vrij zijn...

Pandora: Haha wat een enthousiaste reactie Very Happy Jullie dus nog niet voor een 2e. Wij eigenlijk ook nog niet, maar goed... Ik voel me wel goed, ik ben gelukkig (nog) niet zo misselijk als bij S. *klopt heel hard af* Ik hoop echt dat deze zwangerschap wat prettiger verloopt dan bij S. En zo mooi lag ik niet te zijn hoor! Jullie vonden van wel, maar ik had ook zo'n plofkop hoor, die zag je alleen niet omdat ik een sjaaltje om had gedaan om zo mijn onderkin te verbergen whahaha ijdel ben ik he...

Nera: Zoals ik al zei voel ik me wel goed, mijn eten zit wel heel 'hoog' heel de dag. En af en toe beetje maagzuur en krampjes inmijn onderbuik. Ik hoop echt dat dat zo blijft en ik me niet weer 18 weken lang zo misselijk voel dat ik de hele dag met mijn emmer moet rondlopen. Om vervolgens een week in Duitsland in het ziekenhuis te belanden met een maagwandontsteking vanwege het vele overgeven.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  CCC zo 27 nov 2011 - 0:12

Heey wat leuk! Een nieuwe topic! Ik ben 10 juni 2012 uitgerekend! smile Ik wil wel gezellig meeschrijven hier!

Gefeliciteerd Nera!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih zo 27 nov 2011 - 6:42

Wat leuk een speciaal topic!
Ik hoop dat het niet te druk wordt, ben zo slecht in het bijhouden van topics tegenwoordig...

Ik ben nu 7,5 week zwanger begin Juli uitgerekend. Lijkt me echt heerlijk een zomerkindje sunny
Onze dochter is midden in de winter geboren.

Hier gaat het gelukkig weer goed, begin van de week was ik een paar dagen behoorlijk misselijk en had 1 dag een behoorlijk opgeblazen buik. Ik bleef maar scheten laten Embarassed
Verder ben ik al wel vanaf het begin erg moe, dat was ik bij de eerste ook en heb zeerrreee borsten ... Heb vanmiddag maar een meegroei bh van de zolder gehaald voor 's nachts.
Buikpijn en bruinverlies heb ik ook, al is de buikpijn wel weg nu. Ik stel me dan steeds gerust dat ik dat bij onze dochter ook had en dat het wel goed zal zitten.

Echo hebben we op 13 december en de intake a.s. maandag!
Naar de intake ga ik dit keer alleen, mijn man heeft voor de echo wel vrij gevraagd.

Alleen op mijn werk weten 2, waaronder mijn bazin, dat ik zwanger ben.
Mijn moeder wil ik het ook graag vertellen, maar dan wil mijn man dat zijn ouders het ook weten.
Ik ben alleen bang dat hun hun mond niet kunnen houden, daarom wachten we tot 13 december.
Het had me wel leuk geleken om met pakjesavond een cadeautje in de zak te doen voor opa en oma.
Ben benieuwd of ik me niet nog bedenk!

Nera: Wat leuk dat dit kindje eigenlijk een tweeling is van B!

Aquala: Ik ben wel benieuwd wie jij bent! Uit het stukje over varen denk ik wel dat het weet, maar weet niet of er hier meer zijn op het forum die varen?

Moepie: Lekkere dromert ben je ook! Hadden ze nog doorgehad dat P zich versproken had of was dat bij zijn ouders?

Degene die nog niet weten wie ik ben en nieuwschierig zijn moeten maar even een pm doen Wink

Vertellen willen we nu doen met een shirtje dat onze dochter draagt en dan op visite gaan.
Voor op mijn werk wil ik een taart maken van een zwangere buik smile

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bloem86 zo 27 nov 2011 - 7:24

Hai meiden,

Ik ben in mei 2012 uitgerekend. 14 mei om precies te zijn. Telt dit dan ook als zomer 2012 mama? Want dan wil ik graag mee komen kletsen! smile Zijn er nog meer meiden in mei uitgerekend?
Wij hebben tot nu toe 2 echo's gehad. De 2e omdat ik iets minder ver bleek te zijn, dan dat we in eerste instantie dachten! De echo's waren beide goed gelukkig! 13 december hebben we een pretecho, omdat we oh zo nieuwschierig zijn naar wat het geslacht is! Wink

Nera: Ik ben natuurlijk nog steeds helemaal happy voor jullie! Vanaf 't geweldige nieuws via de sms al! Hoop je snel te zien!!

Aquala: Ik kan me ook je foto's van je dikke buik herinneren! Ben benieuwd of ie weer zo mooi groot wordt!

Tittih: Ben dan nooit zo'n actiever prater geweest, maar lees al wel een hele tijd mee! Dus ben wel benieuwd naar wie je bent/ voorheen was! PM je me? Laughing

En natuurlijk alle andere meiden die in 2012 (weer) mama worden: Gefeliciteerd! Dat we allemaal maar een fijne zwangerschap tegemoet gaan!
Ik ben in ieder geval de eerste weken flink misselijk geweest! Niet fijn! En nu nog steeds wel eens, ondanks dat ik morgen 16wk zwanger ben. Ook is mn energie ver te zoeken, maar het hoort dr vast en zeker allemaal bij! Bij mijn dochter had ik hier lang niet zoveel last van!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 27 nov 2011 - 7:52

Tittih; ik dacht hoe kun je dat verhaal van p. Nou weten, dat had ik hier niet verteld haha. Maar toen schoot me ineens te binnen wie je was smile op Hyves had ik je al even niet gezien. Maar we liggen dus redelijk dicht bij elkaar met o ze uitgerekende datum, leuk!!!

Op de rest reageer ik ater even hoor smile het is hier in elk geval al gezellig!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 27 nov 2011 - 8:08

Shygirl, Als jij de 20 weken echo hebt, heb ik mijn eerste echo, spannend! Ik vind het al aardig opschieten hoor.

Aquala, ik heb nu pas door dat jij het bent hahahaha.
Ik ben wel benieuwd naar "de" foto hoor!

choco, welkom hier

Tittih, ik ben wel benieuwd wie je bent hoor, dus pm me maar!
Ik zou het gewoon met pakjesavond vertellen.

Bloem, wanneer had jij je eerste echo? Konden ze toen wel al iets zien?

Ik voel me op zich wel goed, ben alleen mega chaggie en heb steeds krampen in mijn buik. Net flink geschrokken want ik dacht dat ik iets voelde lopen. Bleek ook zo te zijn, maar dit was gelukkig een hoop afscheiding Embarassed Ben zo bang dat het mis gaat.

Ik heb eigenlijk een vraagje: volgens mij heeft iedereen een echo en intake apart. Ik heb dit ook, op di 13 dec de echo en vrij 16 dec de intake. Waarom doen ze dat niet in 1x, want bij ons doen de vk zelf de echo's. Ik dacht, misschien wel iemand die dit weet.

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Coccinelle zo 27 nov 2011 - 8:14

Ik zie dit nu pas. Wat een goed nieuws Nera, gefeliciteerd!

Alle andere mama's ook gefeliciteerd natuurlijk. smile

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih zo 27 nov 2011 - 8:22

Even vanaf mijn telefoon.
Wennes: ik heb juist eerst de intake en 2 weken later de echo...
Hier krijg ik ook bij de vk zelf de echo, geen idee waarom dit zo is en waarom ook overal anders.
De 13e is iig een populaire echodag lees ik al!

Ik zal straks eens wat pm 's sturen!

Moepie, ik dacht al, dan kan ze daar mooi over nadenken, haha!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bloem86 zo 27 nov 2011 - 8:28

Wennes: Ik had met ongeveer 9 weken de eerste echo. We dachten dat ik al 10 weken zou zijn, maar dit bleek dus van niet. Daarna met 12 weken weer eentje. We konden ''t dus al goed zien! Dat vd afscheiding ken ik! Embarassed Had ik bij mijn dochter helemaal aan het eind erge last van! Maar nu ook telkens al! Dat ik soms ook denk: Oh oohh! Hier hebben we de echo en intake ook apart, maar dat is omdat ze in de VK praktijk geen echo's maken!

Tittih: Ahhaaaaa!! Laughing
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine zo 27 nov 2011 - 8:46

Aquala: dan had ik bij jou toch de goede voor me. Vroeg me van de week nog af hoe het met jou zou zijn.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 9:01

Jaa Bloem, natuurlijk mag je meekletsen hier! In mei is het ook al haast zomer (zeker met die temperaturen van afgelopen mei haha), dus wees welkom! Ja we moeten gauw afspreken! Ik zal je deze week ff mailen smile.

Wat betreft de echo: wij hebben de eerste (en de tweede) echo in het ziekenhuis, als die goed zijn ga ik naar de verloskundige hier in het dorp. Dat was bij mijn zoon ook, toen ging ik met ongeveer 10-11 weken naar de vk en had daarvoor dus al 2 echo's gehad. De 20 weken echo hadden we bij mijn zoon ook in het zh, omdat we met ICSI een iets vergrote kans hebben op chromosoomafwijkingen, dus neem aan dat dat dit keer ook zo is. We zien het wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane zo 27 nov 2011 - 10:20

Nera: Is het geen goed idee om in de openingspost een lijstje te maken met de namen - uitgerekende data - 1e/2e/3e kindje - geslacht kindje

Tittih: Ik was Mini hiervoor...

Bloem: Jij bent uitgerekend op de dag dat ik ook van mijn dochter uitgerekend was 2 jaar geleden. Uiteindelijk is ze de 17e geboren. Ik kan me jou niet herinneren eerlijk gezegd, terwijl je dochter maar een maandje jonger is dan de mijne. Of had je een andere naam hiervoor?

Wennes: Whahaha ga je schamen! :P Dat je dat niet wist zeg. Echt heel grappig! Wink Ik heb ook de echo en de intake apart, maar mijn verloskundige doet de echo's niet zelf, vandaar...

All: Ik heb er vanavond nog maar eens een testje tegenaan gegooid, omdat ik zo onzeker ben. Ondanks de klachtjes, die toch een stuk minder zijn dan bij S. vandaar de onzekerheid denk ik. Ook kon ik even van boord dus heb ik ook maar zwangerschapsvitamines aangeschaft, want die had ik ook nog niet... De test van vanavond was trouwens nog sneller en nog knal-positiever dan de eerste (2 dagen geleden) dus het moet wel goed zitten... Denk ik... Ik probeer er niet te veel aan te denken, het duurt nog even tot de eerste echo (21 dec.) bounce
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 27 nov 2011 - 10:30

Wij krijgen ook de eerste twee echo's in het ziekenhuis. Met bijna 8 weken de eerste (16 dec dus) en dan denk ik met +/- 11 weken de tweede. Als alles dan goed is mogen we naar de verloskundige over. Geen idee waarom ze intake en echo appartement doen, best gek eigenlijk!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum