Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 30 dec 2011 - 0:03

@ Vlinderjoy, wat naar. Sterkte meis!

@ Yasmine, Nee nog niet echt haha! Vind het nog zo onwerkelijk.
Ben gisteravond ook flink ziek geweest. Soort migraine, erge hoofdpijn en misselijk. Nu nog steeds iets maar gelukkig minder dan gisteren.
Ik denk dat het door de spanning kwam.

Wanneer is de negen maanden beurs?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 0:06

In februari!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 30 dec 2011 - 0:12

Yasmine schreef:Voel me vandaag gelukkig beter dan gister. Was toen zo onzeker en bang. Voelde me echt even niet zwanger. Vandaag wel weer een beetje meer. Blijf het eng vinden. Merk hier wel aan dat mijn mk er behoorlijk in heeft gehakt. En dan hier op het forum al 3 miskramen in een week tijd. Vraag me soms echt af waarom het bij mij dan dit keer wel goed zou mogen gaan.

Juist bij jou moet het nu gewoon goed gaan, jij hebt je portie al gehad! Hoop dat je snel bij de 12 weken bent, dan zal de onzekerheid hopelijk wat afnemen. Ik wil niet weten hoe ik er een volgende keer insta, maar je moet er toch doorheen! hug
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 30 dec 2011 - 0:17

Weegschaal schreef:
Yasmine schreef:Voel me vandaag gelukkig beter dan gister. Was toen zo onzeker en bang. Voelde me echt even niet zwanger. Vandaag wel weer een beetje meer. Blijf het eng vinden. Merk hier wel aan dat mijn mk er behoorlijk in heeft gehakt. En dan hier op het forum al 3 miskramen in een week tijd. Vraag me soms echt af waarom het bij mij dan dit keer wel goed zou mogen gaan.

Juist bij jou moet het nu gewoon goed gaan, jij hebt je portie al gehad! Hoop dat je snel bij de 12 weken bent, dan zal de onzekerheid hopelijk wat afnemen. Ik wil niet weten hoe ik er een volgende keer insta, maar je moet er toch doorheen! hug

Ah, bedankt voor je lieve reactie hug. Die onzekerheid is gewoon slopend, maar ik moet erdoor idd. Maar jij had je portie ook gehad en krijgt er nog een portie bovenop. Is gewoon niet eerlijk. Ik heb tenminste al een gezonde prachtmeid hier lopen, dan mag een ander dat toch ook?!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 30 dec 2011 - 0:34

Yasmine schreef:
Weegschaal schreef:
Yasmine schreef:Voel me vandaag gelukkig beter dan gister. Was toen zo onzeker en bang. Voelde me echt even niet zwanger. Vandaag wel weer een beetje meer. Blijf het eng vinden. Merk hier wel aan dat mijn mk er behoorlijk in heeft gehakt. En dan hier op het forum al 3 miskramen in een week tijd. Vraag me soms echt af waarom het bij mij dan dit keer wel goed zou mogen gaan.

Juist bij jou moet het nu gewoon goed gaan, jij hebt je portie al gehad! Hoop dat je snel bij de 12 weken bent, dan zal de onzekerheid hopelijk wat afnemen. Ik wil niet weten hoe ik er een volgende keer insta, maar je moet er toch doorheen! hug

Ah, bedankt voor je lieve reactie hug. Die onzekerheid is gewoon slopend, maar ik moet erdoor idd. Maar jij had je portie ook gehad en krijgt er nog een portie bovenop. Is gewoon niet eerlijk. Ik heb tenminste al een gezonde prachtmeid hier lopen, dan mag een ander dat toch ook?!

Ik ga er vanuit dat het ook gaat gebeuren. Maar kan me er nu ook vooral over verbazen dat het bij mensen iedere keer gewoon goed kan gaan. Heeft niks met afgunst en misgunnen te maken, maar ik snap het gewoon niet.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 30 dec 2011 - 0:44

Weegschaal schreef:
Yasmine schreef:
Weegschaal schreef:
Yasmine schreef:Voel me vandaag gelukkig beter dan gister. Was toen zo onzeker en bang. Voelde me echt even niet zwanger. Vandaag wel weer een beetje meer. Blijf het eng vinden. Merk hier wel aan dat mijn mk er behoorlijk in heeft gehakt. En dan hier op het forum al 3 miskramen in een week tijd. Vraag me soms echt af waarom het bij mij dan dit keer wel goed zou mogen gaan.

Juist bij jou moet het nu gewoon goed gaan, jij hebt je portie al gehad! Hoop dat je snel bij de 12 weken bent, dan zal de onzekerheid hopelijk wat afnemen. Ik wil niet weten hoe ik er een volgende keer insta, maar je moet er toch doorheen! hug

Ah, bedankt voor je lieve reactie hug. Die onzekerheid is gewoon slopend, maar ik moet erdoor idd. Maar jij had je portie ook gehad en krijgt er nog een portie bovenop. Is gewoon niet eerlijk. Ik heb tenminste al een gezonde prachtmeid hier lopen, dan mag een ander dat toch ook?!

Ik ga er vanuit dat het ook gaat gebeuren. Maar kan me er nu ook vooral over verbazen dat het bij mensen iedere keer gewoon goed kan gaan. Heeft niks met afgunst en misgunnen te maken, maar ik snap het gewoon niet.

Dat gevoel ken ik weegschaal. Steeds maar weer de vraag wat in me opkwam waarom gaat het bij mij niet goed en bij een ander wel. Maarja is helaas geen antwoord op te geven.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch vr 30 dec 2011 - 0:56

Vlinderjoy, toch een miskraam, wat naar zeg!! Sterkte hug

Ik vind het wel een beetje eng worden al die miskramen deze week. De vorige keer verloor ik voor het eerst bloed met 5wk en 3 dagen en met 5wk en 6 dagen verloor ik alles. En ik ben morgen 5wk en 6 dagen. Vind het toch wel eng. Elke keer als ik wat voel lopen ben ik bang dat het bloed is. Maar het is gelukkig afscheiding *sorry.

Er zijn een hoop meiden misselijk he. Gisteren was ik bij een slager en ik ging bijna overgeven de geur van vlees, zo smerig.
Ik slik sinds gisteren die ijzertabletten, geen idee hoe snel ze werken. Maar ik hoop snel want ben nog altijd gauw duizelig.

Amber, welkom cheers

Flip, hoe voel je vandaag? Vervelend dat je zo slecht voelt en dan is je kleine meid ook nog ziek.

Lily, je hebt het maar druk met al die afspraken Wink maar wel fijn dat ze staan, dan kan je weer ergens naar uitkijken. Ik ben benieuwd hoe ver je dan bent, nog 1 weekje slapen.

De negenmaandenbeurs is inderdaad eind februari (23-26). Ik wil er eigenlijk ook heen, ook al ben ik dan nog niet zo ver Embarassed Maar leuk is het wel, ben er al een aantal keer geweest met mijn nichten. En ik kijk er al zolang naar uit dat ik een keertje kan gaan maar dan voor mezelf. Dus hopelijk kan ik gaan eind februari.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 30 dec 2011 - 0:57

amber22 schreef:
Weegschaal schreef:

Ik ga er vanuit dat het ook gaat gebeuren. Maar kan me er nu ook vooral over verbazen dat het bij mensen iedere keer gewoon goed kan gaan. Heeft niks met afgunst en misgunnen te maken, maar ik snap het gewoon niet.

Dat gevoel ken ik weegschaal. Steeds maar weer de vraag wat in me opkwam waarom gaat het bij mij niet goed en bij een ander wel. Maarja is helaas geen antwoord op te geven.

Ik snap idd. wel wat jullie bedoelen. Dat is ook wat ik bedoel met waarom het bij mij nu wel goed zou mogen gaan, terwijl het bij jullie al twee keer niet goed is gegaan. Dat snap ik dus ook niet.

Amber, bij jou moet het nu gewoon goed gaan. Jij gaat over 8 maanden gewoon een prachtig kindje krijgen en weegschaal, ook bij jou komt het goed. Als het bij een ander kan, moet het bij jou toch ook lukken?! hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 30 dec 2011 - 2:00

Weegschaal schreef:
Ik ga er vanuit dat het ook gaat gebeuren. Maar kan me er nu ook vooral over verbazen dat het bij mensen iedere keer gewoon goed kan gaan. Heeft niks met afgunst en misgunnen te maken, maar ik snap het gewoon niet.

Ik snap jou heel goed hoor, ik zit juist weer met het omgekeerde...
Had het er toevallig vanmorgen nog over met mijn man, ik ben nog steeds bang voor een miskraam en heb vannacht ook heel naar gedroomd.
Hoe kan het dat er zoveel meiden zijn die een of meerdere miskramen krijgen en ik ben nu voor de 2e keer zwanger, zonder ooit een miskraam te hebben gehad.
Dat maakt mij nog steeds onzeker, maar jij zou het liever hebben zoals ik het heb als dat jij het hebt.
Maar hiermee wil ik wel zeggen dat ik jouw gevoelens wel begrijp. hug

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 30 dec 2011 - 2:36

Vlinderjoy; heel veel sterkte meid!! hug

Yasmine; ik weet niet of ik nog naar de negenmaandenbeurs ga. Op zich wel leuk. We gaan elk jaar met 4/5 collega's naar de huishoudbeurs in combinatie met negenmaandenbeurs. Vorig jaar ben ik niet gegaan omdat het jaar daarvoor mijn man mij heeft opgehaald met migraine. Heb daar nog snel last van helemaal als ik dan zo'n dag weg ga... dat weerhoud me er nu denk ik ook van.... we gaan namelijk altijd met de bus en dan het idee dat ik niet kan gaan wanneer ik wil maak ik me dan druk over...wat dus eigenlijk alweer zorgt voor stress en hoofdpijn... niet zo handig van mij haha.
Dus ik zie nog wel even.
Kan me iets voorstellen dat je zo onzeker bent, helemaal omdat je al eerder een miskraam hebt gehad. Ik ben er al bang voor terwijl het bij mij nooit zo is geweest, als je het wel hebt gehad lijkt me dat des te moeilijker. hug

all; het heeft even geduurd voordat er weer een reactie kwam van mijn kant. Wij hebben lekker vakantie deze week dus daar geniet ik vollop van. Heb wel steeds bijgelezen hier maar in reageren had ik niet zo'n zin.
Met kerst hebben we het dus aan mijn broers/zus/schoonzussen/zwager en nichtjes en neefjes verteld. Bij de koffie deelde ik samen met onze dochter de cupcakes uit, daarop zat een heel klein eetbaar lintje waarop stond "ik word grote zus". Iedereen zei over de cupcakes, "wat leuk!! Mooi zeg!!" Geen reactie op de tekst.....totdat ons oudste nichtje ineens met haar neus bovenop de cupcake zat en zei: "staat daar nou ik word grote zus???" toen ging iedereen goed kijken en moest ik huilen natuurlijk!! hahaha!! Iedereen was super blij en had het niet verwacht. Iedereen was in de veronderstelling dat we vollop met behandeling bezig waren.
Verder onze vrienden ook verteld, iedereen was heel blij! smile

Ik zal nu eens proberen het hier wat beter bij te houden....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 30 dec 2011 - 4:41

@ Moepie, wat een leuke manier hoe je het verteld hebt!!

@ Smooch, het is ook spannend. Ik leef heel erg na de 1e echo toe. Hopelijk een keer een kloppend hartje zien dan zal ik al een klein beetje gerustgesteld zijn.
En jeetje inderdaad wat en miskramen de laatste weken hier.

De negenmaandenbeurs lijkt me erg leuk. Heb dan al 2 echo's gehad als die beide goed zijn gaan we er denk ik wel naartoe!

@ All, ik heb gisteren flinke migraine gehad, ik denk door de spanning. Had flinke hoofdpijn en erg misselijk. Vandaag ook nog last van gehad. Heb mezelf echt mijn spreekuur door moeten worstelen. Was gelukkig op tijd klaar, voel me nu een stuk beter.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 30 dec 2011 - 4:44

Wij gaan de 23e met zijn 2en naar de 9maandenbeurs!


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 6:08

Vlinderjoy, jeetje meis wat erg. Heel veel sterkte!

Ik heb niet zo lang de tijd dus even een korte update.
Hier gaat alles goed!! Voel me goed ben alleen erg moe en heb het veel koud..

9 maanden beurs ga ik heen met m`n moeder als de zwangerschap goed blijft gaan.

Plaats snel weer een langer verhaal en zal dan op jullie reageren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 30 dec 2011 - 6:33

ik wil toch ook wel graag naar de negenmaandenbeurs... eens even bedenken wie ik mee kan vragen smile

Voor de gene die willen gaan, hoe gaan jullie dan? met eigen vervoer? of met de trein/bus?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch vr 30 dec 2011 - 6:52

Grappig dat al veel meiden denken om naar de negenmaandenbeurs te gaan, dacht dat ik de enige was hihi.
Als het goed is ben ik tegen die tijd ruim 13 weken, dus dan kan ik al spullen kopen :P

Ik ga met ov want met de auto is drama en parkeren is duur in Amsterdam. Ik ga na de goeie echo mijn zussen en moeder vragen om mee te gaan en mischien vind mijn schoonmoeder het ook wel gezellig.

Ik ben erg lui vandaag, hebben net avond eten besteld via thuisbezorgd.nl. Dat is zo makkelijk, ik maak maar meteen reclame.
Daarna heel de avond niks doen, lekker lui op de bank met mijn vriend filmpjes kijken.
Morgen is mijn moeder jarig, daar blijven we tot in de avond en daarn gaan we naar mijn schoonouders om oud&nieuw te vieren.

Wat zijn jullie oud&nieuw plannen?
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 30 dec 2011 - 6:54

PiP schreef:
Weegschaal schreef:
Ik ga er vanuit dat het ook gaat gebeuren. Maar kan me er nu ook vooral over verbazen dat het bij mensen iedere keer gewoon goed kan gaan. Heeft niks met afgunst en misgunnen te maken, maar ik snap het gewoon niet.

Ik snap jou heel goed hoor, ik zit juist weer met het omgekeerde...
Had het er toevallig vanmorgen nog over met mijn man, ik ben nog steeds bang voor een miskraam en heb vannacht ook heel naar gedroomd.
Hoe kan het dat er zoveel meiden zijn die een of meerdere miskramen krijgen en ik ben nu voor de 2e keer zwanger, zonder ooit een miskraam te hebben gehad.
Dat maakt mij nog steeds onzeker, maar jij zou het liever hebben zoals ik het heb als dat jij het hebt.
Maar hiermee wil ik wel zeggen dat ik jouw gevoelens wel begrijp. hug

Dankjewel voor je reactie Pip. Ik snap jou ook wel hoor. Ik denk dat iedere zwangerschap spannend is, of je nou een miskraam hebt gehad of niet. Maar er zijn idd mensen die nog nooit een miskraam hebben gehad, of ze nou 2,4 of zelfs 7 kinderen hebben. En aan de andere kant hoor ik nu verhalen van vrouwen die wel 7 miskramen hebben gehad, zonder dat er ooit een oorzaak voor was. Hoe kan dat dan, vraag ik me af.. Maar ja, waarom wordt de ene wel ziek en de andere niet. Ook zo'n ding.. Ik ga er vanuit dat ik ooit een kindje mag krijgen, al heb ik daar misschien een langere weg voor nodig.
En 3 miskramen is nu wel even genoeg meiden, het moet nu gewoon bij iedereen weer goed gaan!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 30 dec 2011 - 8:35

Flip, balen dat je migraine hebt. Gaat het nu al beter?

Jezzie, het vele plassen herken ik, erg vervelend!

Lily, wat vervelend zeg dat je nog een echo krijgt Wink

Maddie, het moe zijn herken ik wel, vanmiddag lekker een middagdutje gedaan hahaha.

Vlinder, heel veel sterkte meis!

Yasmine, ik weet nog niet of ik naar de 9 maanden beurs ga. Eens kijken wanneer het is.
Je angst is heel normaal, hoewel het heel vervelend is. Ik ben ook heel bang voor harde buiken en dat het eerder mis gaat. Ik heb nu ook regelmatig last van buikpijn en dan ben ik weer heel bang.

Smooch, logisch dat je angst hebt, hopelijk blijft het goed gaan.

Moepie, lekker dat je vakantie hebt! Wat een geweldige reacties!
Als ik naar de 9 maandenbeurs zal gaan ga ik met eigen vervoer.

amber, balen dat je migraine hebt. Wat voor spreekuur heb je?


Oud en nieuw plannen: wij hebben een drukke kerst gehad en blijven lekker thuis. Waarschijnlijk lekker de tv aan en lekkere dingen in huis halen.
Vandaag was ik zo moe! Ik ben lekker gaan liggen toen mijn zoontje ook ging liggen en heb gewoon van half 1 tot 10 over 3 geslapen!! Ben nu wel uitgerust hahaha.
Ik merk aan mezelf dat ik niet te genieten ben. Vooral naar mijn man en mijn moeder kan ik heel kortaf zijn. Daar baal ik wel van.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 30 dec 2011 - 8:44

Ook wij willen met eigen vervoer gaan, ik zie het niet zitten om een uur te moeten staan(vorige keer heen en terug) in de trein als ik 20 weken zwanger ben. Mischien voel ik me dan ook wel topfit hoor, maar ga er even vanuit dat ik toch wel weer bekkenklachten krijg. Dan is dat niet echt bevoordelijk voor en na een poos slenteren.
Daarnaast moeten we eerst nog 25 min rijden naar het station... Wat zou dat fijn zijn als we over een jaar eindelijk een station hier hebben!
Wij willen wel proberen er vroeg te zijn. Vorig jaar was ik er met mijn moeder om 10 uur, maar gingen ze pas om 11 uur open. We konden toen heerlijk doorlopen in het begin!
Weten nog niet op de de hhb opgaan, denk het niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel vr 30 dec 2011 - 9:21

Wennes Lekker even een middagdutje doen! Ik doe het nu ook regelmatig. En je knapt er echt van op.

Weegschaal Tuurlijk mag je dat gevoel hebben. Zelf heb ik nog nooit een miskraam gehad, maar ik heb wel bij mijn zus gezien die een aantal miskramen heeft gehad, wat dit met je kan doen. Hopelijk is het jullie ooit ook gegeven om een kindje op de wereld te zetten.

Smooch Lekker een lui dagje! Mag je ook weleens van genieten!

Bebbel Fijn dat alles goed gaat op de moeheid na.

Amber Balen de migraine! Ik heb er zelf de afgelopen dagen ook last van gehad. Hoop dat het ook bij deze blijven..wat ik betwijfel eigenlijk! Fijn dat je je nu alweer wat beter voelt.

Moepie Lekker genieten van de vakantie! Nog een week vakantie? Fijn dat iedereen zo leuk reageerde.

Vlinderjoy Heel veel sterkte!

Maddie Hier ook elke keer zo moe....

Lily Fijn dat het zo goed bevalt bij de VK. En nog een extra echo...ben benieuwd hoe ver je dan daadwerkelijk bent.

Jezzie Fijn dat je weinig last hebt van klachten. Al leuke dingen gezien bij de Babydump?

Gelukkig voel ik me sinds gisteren weer wat beter. Ik heb geen last meer van de migraine in ieder geval en misselijk ben ik met vlagen. Onze dochter heeft ook geen koorts meer. Hopelijk blijft het allemaal even weg. Vandaag nog naar mijn moeder geweest samen met mijn zus. Was gezellig!

Plannen met oud en nieuw...wij gaan bij vrienden eten en daar de avond doorbrengen.

9 maanden beurs.....Ik heb er al kaartjes voor gekocht via de voorverkoop. Ik zou er al heen gaan met mijn zus. Is een beetje een traditie voor ons om elk jaar te gaan in ieder geval nu we nog kleine kinderen hebben dan. Ik denk dat wij met eigen vervoer gaan, is voor ons makkelijker dan met OV.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 30 dec 2011 - 9:40

FF, we hebben leuke dingen gezien. Ook naar kinderwagens gekeken. Mijn vriend wil een stoere kinderwagen! Haha. We vinden de easy walker allebei wel mooi.

Ik weet nog niet of ik naar de negenmaanden beurs ga. Het lijkt me wel leuk. Denk dat ik dan met mijn moeder zou gaan. Eerst maar eens de echo afwachten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 30 dec 2011 - 9:53

@ smooch, heerlijk toch een keer eten bestellen. Moet kunnen!
Wij vieren oud en nieuw bij mijn zus en zwager en mijn moeder en haar vriend komen ook.

@ Wennes, Ik werk als diëtist.
Fijn dat jullie lekker rustig thuis blijven, vooral na zo'n drukke kerst wel fijn.
Had je bij je 1e zwangerschap ook dat je zo prikkelbaar was?

@ Flip Fluitketel, vervelend jij ook al migraine. Gaat nu gelukkig weer beter.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 31 dec 2011 - 2:09

Pip, dat is ook de reden dat als ik zou gaan dat ik dan zelf rij, dan kun je weg wanneer je wil en je hoeft niet op vervoer te wachten.

Flip, fijn dat je je gisteren iets beter voelde, is het vandaag nog steeds beter?

Amber, Lijkt me wel handig om diëtiste te zijn, dan weet je wat je wel en niet mag hebben en hoeveel.
ik was bij de eerste zwangerschap ook zo prikkelbaar, niet normaal! Al lijkt het nu nog erger te zijn hoor Embarassed


Vandaag een slechte dag, heel misselijk en moe. Ik heb vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Man en B waren even naar de bouwmarkt en ik ging in bad. Toen ze terug kwamen kwam B bij mij kijken en hij wilde ook in bad. Trok zijn sokken al uit en wilde ook zijn broek uitdoen, maar dat lukt hem nog niet. Ik zei dat ik mijn haar nog uit wilde spoelen en dat ik dan ook uit bad zou komen. Dus ik kijk een moment even niet en meneer klimt via het toilet zo het bad in, met kleren en al!!! Hij keek zelf eerst gek en toen ging hij spetteren. Geweldig gek mannetje.
Net alvast begonnen met schuren in de as babykamer. We willen namelijk vroeg beginnen omdat ik bang ben dat ik straks niks meer kan/mag.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje za 31 dec 2011 - 12:36

Pip mijn man is helemaal weg van die Joolz... Hij vindt 'm wel wat duur voor een laatste kindje... dus nog eens zien hoe ik hem zover krijg Wink

Vlinderjoy: wat erg meis... je hoopt er zo op en dan gaat het mis... Ik weet helaas wat het is, ook al 2 x meegemaakt en het went niet...

Charlie: ik had het al in je topic gezet : maar wow een tweeling! Heftig, maar zo speciaal lijkt me!!

Hier nog veel onzekerheden hoor... zelfs zo erg dat ik vanmiddag weer heb getest... Dom natuurlijk , kom ik geen steek verder mee.. De teststreep stond er al voordat de urine bij de controlestreep was.. maar dat is ook niet zo gek, al is het helemaal fout zit er echt nog wel hcg in mijn urine, ben nu een week of 6 dus dat is al vrij hoog... zeker voor die testjes die al bij 25hcg.ml positief testen....

Ik voel echt helemaal niets wat wijst op een zwangerschap... het enige wat ik heb is dat ik moe ben... maar goed.. werk deze week 5 nachten , zit midden in een verhuizing, heb deze week 4 kinderen ( 3 van mezelf en mn man die vrij is) en ben zwanger... dus waar de vermoeidheid van komt?.. Kan van alle aspecten komen. Ik ben gister om 15 uur naar bed gegaan en vanmorgen om 8 uur ging ik eruit... had het blijkbaar nodig..

Ik ben zo zenuwachtig voor mijn echo as. vrijdag.. vorige week vrijdag was er een vruchtzakje met een dooiertje, meer niet... Ik hoop dat het goed zit, maar heb mn twijfels.. Ik weet niet of ik op dit moment een 3e miskraam aan kan.. Sad Niets wat er echt op wijst, behalve dat ik totaal geen zwanger gevoel heb... verder verlies ik geen bloed ( ja eerst van mijn blaasontsteking maar die bloeding is nu gestopt door de ab!).. Vriendin van mij is ook zwanger en is dezelfde week uitgerekend dus zou superleuk zijn... bij O. heb ik haar leren kennen in het ziekenhuis, zij was mijn roommate... Zij kreeg toen haar eerste kindje en heb speciale momenten met haar doorgebracht, het breken van haar vliezen, 2nachten vol weeën en uiteindelijk de zorg voor onze babies op de neo...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Vlinderjoy za 31 dec 2011 - 22:27

hug roodkapje...

Wat snap ik je onzekerheid goed en helemaal dat je 2 miskramen achter de rug heb, dan is het logisch dat je die angst hebt! Maar geen zwangerschapssymptonen hoeft niks te zeggen! Een vriendin van mij heeft ook een hele makkelijke zwangerschap gehad zonder kwaaltjes en is helemaal goed gegaan!!

En ik was ook tegelijk zwanger met mn schoonzusje, we waren even ver. Zij is er nu achter gekomen dat ze een tweeling verwacht, maar ow wat had ik het leuk gevonden dat we 9 maanden samen zwanger waren Sad

Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 31 dec 2011 - 23:10

@ vlinderjoy, wat een naar nieuws! Sterkte meis! hug
@ Roodkapje, snap wel dat je bang bent!!zeker als je al miskramen hebt gehad. hug
@ all, gelukkig nieuwjaar!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum