Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva wo 21 dec 2011 - 9:01

Flip, kan me voorstellen dat het voor onze meid alsnog lang duurt! Maar het is meer, als ze doorheeft dat er íéts is, dat we het dan wel vertellen.
En ik vind het ook mega lang duren, eind juli!!

Yasmine, ah verveldn ik zou daar ook heel onzeker over worden! Je kan altijd je VK bellen om gerust gesteld te worden!

Flip, zou wel leuk zijn als je daar heen kan ja!
Met mijn man zijn familie willen ze begin juli een week naar terschelling.
Dan ben ik dus 37 weken zwanger! Nou, we zien het tegen die tijd wel Laughing
Ik ben trouwens met precies 41 weken bevallen, volgende dag zou ik gestript worden.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Solis wo 21 dec 2011 - 21:09

Viva: veel plezier vandaag met de echo, hoe laat ben je aan de beurt?

En ik ben zo misselijk! Vanaf het weekend ben ik flink misselijk en nu ben ik ook begonnen met overgeven. En dat zo vroeg al. Komt niet zo lekker uit, want ik heb volgende week nog een sollicitatiegesprek en de week erna begin ik met inwerken bij mijn nieuwe baan. Heb net de huisarts gebeld voor medicijnen tegen misselijkheid en het verhaal uitgelegd, maar nu moet de assistente eerst met de huisarts overleggen. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik rond deze termijn niks gekregen, maar kan een huisarts je zomaar medicijnen weigeren, waarvan bewezen is dat ze niet schadelijk zijn voor de baby?
Solis
Solis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva do 22 dec 2011 - 0:13

Nou, we zijn weer terug.

En, waar ik bang voor was is helaas uitgekomen.
Het kindje leeft niet meer.
Ik zou nu dus 8 weken en 4 dagen zwanger zijn, en het kindje had sowieso de grote van 8 weken.
Hoogstwaarschijnlijk is dus gister of eergister het hartje gestopt.
Uiteraard vinden we dit mega kut, maar ik ben wel blij dat het hartje dan gister of eergister gestopt is, en niet morgen...
Nu praat ik er ook wel makkelijk over hoor, jullie zullen misschien de aankomende tijd nog wel verdrietige berichtjes lezen van mij.

Ik hoop nu heel erg dat mijn lichaam het snel afstoot.
Anders moeten we dinsdag terug, en krijgen we nog een echo en evt pilletjes om de miskraam op te wekken...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal do 22 dec 2011 - 0:24

@ Viva; Wat erg! Ik snap je reactie van liever vandaag dan morgen, maar wat vreselijk. En pas net gestopt, zo zie je maar weer dan een eerder kloppend hartje nog geen garantie is. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop voor je dat het spontaan mag komen. hug
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine do 22 dec 2011 - 0:25

Viva: Nee, meis toch. Wat een vreselijk bericht. En dat zo vlak voor de kerstdagen Sad. Krijg het er helemaal koud van.

Heel veel sterkte de komende tijd. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 22 dec 2011 - 0:26

aquala; wat fijn dat de echo goed was!!

Maddie; gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk!!

Weegschaal; wat fijn dat je even langs de poli kon lopen dat ze je gerust hebben kunnen stellen. leuk he de reactie van collega's en vrienden!!

Vlinderjoy; mooi boek is dat he van MvM. Waarom krijgt iedereen een ketting of een armband Sad ik niet...

Solis; welkom en gefeliciteerd!!

Yasmine; he bah dat is schrikken als je je ineens niet zo goed voelt!! Hoe is het nu?

Viva; wat verschrikkelijk meid!! je was er zo bang voor.... ohh ik weet niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte hug


all; Ik voel me de ene dag meer zwanger dan de andere...hoofdzakelijk eigenlijk niet.... dat ik met de echo minder ver bleek maakt me nog steeds onzeker. Ik maak me er zorgen over... als ik dan een dagje niks voel wordt ik zo bang. Maar de volgende dag heb ik dan weer pijnlijke borsten en de moeheid is er ook nog steeds vollop... ik moet gewoon meer vertrouwen hebben.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal do 22 dec 2011 - 0:34

@ Vlinderjoy; Fijn dat de test van MvM goed was. En mooi he, dat boek!

@ Solis; Welkom en gefeliciteerd! En ik hoop dat je medicatie mag krijgen, want overgeven is al niet fijn en helemaal niet in jouw situatie!

@ Yasmine; Hoe is het nu met je, heb je nog gebeld? Vaak betekend bruinverlies helemaal niks, maar snap je onzekerheid.

@ Moepie; Ik herken je onzekerheid. Vandaag ook weer minder misselijk en borsten minder gevoelig, kan me daar gelijk zorgen over maken. Was heel blij met het kloppende hartje, maar weet dat het geen garantie is. En als ik dan het verhaal van viva lees maakt me dat weer zo onzeker. Wanneer heb jij weer een echo?

Ik tel af naar woensdag!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine do 22 dec 2011 - 0:54

Moepie: heb vanochtend de vk gebeld en de assistente zag totaal geen reden tot ongerustheid. Heb ook nog steeds erg gevoelige borsten en veel moe. Pijntjes als ik te snel opsta, steeds honger óf misselijk en last van mijn rug. Wat dat betreft voelt het ook wel weer goed. Begin het weer spannender te vinden dat het er misschien 2 zijn, dan of het wel goed zit. Vervelend dat je je meestal niet zwanger voelt. Als ik even niks voel, denk ik ook meteen het ergste. En wat betreft dat je minder ver zou zijn: de afgelopen meting is niet volledig betrouwbaar, een termijnecho vindt niet voor niet tussen de 10 en de 12 weken plaats. Dan is de meting het meest betrouwbaar. Waarschijnlijk krijg je die dagen de volgende keer gewoon terug.

Toch snap ik je wel hoor. Vertrouwen hebben is nu eenmaal moeilijk. Probeer het een beetje naast je neer te leggen (hoor wie het zegt nerd). Anders kun je je hele zwangerschap wel bang blijven. Na de 12-weken-grens komt de 20-weken-echo. En daarna kan het bij de bevalling ook nog eens (bijna) misgaan. Dat heb ik bij J. wel gezien. Dat houd ik me nu steeds voor ogen. 100% zekerheid heb je niet tijdens je zwangerschap en zul je nooit krijgen, hoe moeilijk het ook is. Maar de kans dat het goed gaat, is nog altijd het grootst.

Aquala: fijn dat jouw echo goed was. Hoe is het nu met je misselijkheid? Op de een of andere manier lijkt me die misselijkheid nog veel erger als je de hele dag op het water zit, dan wanneer je gewoon op het vasteland staat. Kan het daardoor ook erger zijn dan bij een ander, dat je opeens een soort van zeeziek wordt als je zwanger bent? (Of stel ik nu hele domme vragen?)

Solis: Gefeliciteerd en welkom! Een assistente mag volgens mij geen nieuwe medicijnen uitschrijven. Dat moet de arts doen. Een huisarts kan weigeren, al doet de mijne dat niet zo snel gelukkig. Als de huisarts niet kon weigeren, kun je net zo goed de medicijnen bij de Etos gaan verkopen.

Maddie: jij ook gefeliciteerd en welkom!

Lily: weet zo niet meer of jij hier ook al mee postte, maar hoe is het nu met jou?

Weegschaal: Fijn dat ze je op de poli gerust hebben kunnen stellen en dat je ze gewoon verkeerd begrepen had. Een hele geruststelling lijkt mij zo!


Ik snap sommige mensen niet hè. Ik heb laatst kaartjes gewonnen voor het Tikibad, maar heb besloten ze te verkopen. Ik mag nu toch niet van die glijbanen af en J. heeft er ook nog niets aan. Dan ga ik liever na een zwembad hier in de buurt, waar we alledrie wat aan hebben. Dus ik heb ze net op marktplaats gezet. Krijg ik een bod van 10 euro, terwijl de normale prijs van één kaartje al 17 euro is. Voor die 10 euro kunnen we nog niet eens met zijn drieën het plaatselijke zwembad hier in. Vraag me soms serieus af wat mensen denken als ze zo'n bod plaatsen.



Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 1:41

@ Solis, welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk. We schelen maar 1 dag zie ik..

@ Yasmine, fijne dat je toch weer wat gerust gesteld bent. Herken het wel hoor al die onzekerheden. Als ik even niks voel ofzo dan kan ik me ook wel zorgen maken.

@ Vlinderjoy, fijn dat je zo`n positieve test ook van MVM hebt gekregen. Het boek zul je ook zeker wat aan hebben. Ben ook op bol.com e.d. aan het kijken of ik een mooi boek kan vinden welke ik kan bestellen.

@ Viva, wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte de komende tijd!

Ik snap al die onrust bij iedereen wel, heb het zelf ook. Toch moeten we proberen om vertrouwen te hebben in onszelf. Hoe moeilijk dat ook is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 1:43

@ Maddie, jij ook nog gefeliciteerd!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 22 dec 2011 - 1:48

viva, wat verschrikkelijk meid!!! Ik wil je veel sterkte wensen!

Vanmorgen even mijn urine na laten kijken voor blaasontsteking, maar ik heb het niet. De assistente vroeg wat mij klachten waren, veel plassen en het gevoel hebben dat ik het niet goed op kan houden. Ze gaf aan dat ze het op dit moment veel hoort en dat het waarschijnlijk komt omdat de baarmoeder veranderd en die dicht bij de blaas ligt. Hopelijk is het toch snel over.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 22 dec 2011 - 1:54

Weegschaal; wij hebben 13 januari weer een echo. Inderdaad als je dat dan leest en gisteren hoorde ik het ook al van iemand, dat maakt me erg onzeker.
Maar jij hebt dan wel snel achter elkaar weer echo of niet?

Yasmine; Gelukkig dat de assistente aangaf dat je je geen zorgen hoefde te maken. Owja, die pijntjes bij het opstaan dat heb ik ook!! Herken het ook nog wel vaag van de eerste zwangerschap. Gister zat ik op de grond met m'n dochtertje en toen ging ik staan toen ging er toch een scheut doorheen, deed echt even pijn! Herkenbaar?
Ik heb het ook wel vaak gehoord hoor dat mensen er later weer dagen bij krijgen. Maar ik vroeg het met de echo of dat dan de volgende keer weer anders kon zijn en toen zei ze dat dat meestal niet het geval was... nou ja we zien het wel!
Vandaag heb ik overigens niet zo'n geweldige dag, ik voel me heel moe, gisteravond lag ik al om 21.00 op bed. Nog niet slapen maar wel heerlijk liggen, dat doe ik nu het liefst weer eigenlijk...
Ja we moeten ook vertrouwen hebben, en dat komt vast goed. Inderdaad de hele zwangerschap kan er nog van alles mis gaan, als je daar steeds aan moet denken kun je ook niet genieten. Komt goed hier smile

haha, wat je schrijft over markplaats smile Tja....mensen zullen het wel het proberen waard vinden. Misschien moet je anders iets schrijven dat je er maximaal 15,- voor wil hebben ofzo.


moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel do 22 dec 2011 - 3:07

Viva Wat erg! Dan klopte je gevoel toch! Hopelijk komt het allemaal vanzelf los en hoef je dinsdag niet terug. Doe rustig aan de komende dagen! Veel sterkte!

Solis Nog wat van de huisarts gehoord? Hopelijk krijg je iets voor de misselijkheid/overgeven!

Moepie Balen dat je een mindere dag hebt. Ik herken je gevoel ook heel erg hoor. Verleden week was ik heel erg misselijk en daar heb ik nu met vlagen last van. Verder eigenlijk niet echt veel klachten en dan ga je je ook onzeker van voelen. Vetrouwen houden!

Yasmine Fijn dat de VK je gerust kon stellen! En inderdaad als je soms de biedingen ziet van sommige mensen dan denk je van.....hoe durven ze het er eigenlijk neer te zetten! Heb je nog meer biedingen op de kaartjes?

Wennes Fijn dat je geen blaasontsteking hebt. Hopelijk heb je er niet al teveel last van.

Hier een rustig dagje. J. ligt lekker te slapen en heb even wat in het huishouden gedaan moet ook gebeuren.

Ben gelukkig niet meer zo misselijk als vorige week, het is nu alleen nog met vlagen aanwezig. Verder niet echt andere klachten. Dat maakt me soms wel onzeker. Maar vertrouwen erin houden is het belangrijkste denk ik! Tel af naar dinsdagochtend!

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal do 22 dec 2011 - 6:56

moepie schreef:Weegschaal; wij hebben 13 januari weer een echo. Inderdaad als je dat dan leest en gisteren hoorde ik het ook al van iemand, dat maakt me erg onzeker.
Maar jij hebt dan wel snel achter elkaar weer echo of niet?

Mijn oorspronkelijke eerste echo was volgende week pas, bij de verloskundige. Ik werk in een ziekenhuis en ben zelf langs de poli gegaan voor een eerdere echo, dus vandaar.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 22 dec 2011 - 6:57

Er wordt hier druk geschreven zie ik. Heb niet altijd tijd om zoveel te reageren maar ga toch proberen het allemaal goed te volgen en te reageren.
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!

@ Viva: Wat verschrikkelijk naar voor jou/ jullie!! Hopelijk komt het er vanzelf snel uit.
@ Solis: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!
@ All bedankt voor de felicitaties
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- do 22 dec 2011 - 10:19

Viva heel veel sterkte!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 10:23

Viva, wat ontzettend erg zeg! Ik wil je veel sterkte wensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 22 dec 2011 - 10:25

Meiden, wat kletsen jullie veel Neutral Het wordt ook goed druk hier, ben bang dat ik het niet allemaal bij kan gaan houden.
Ben vooral op het moment erg druk.

Viva: Wat erg dat het hartje niet meer klopte... Ik hoop voor je dat je lichaam het snel zelf afstoot. hug

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  CCC do 22 dec 2011 - 10:32

Jeetje Viva, wat ontzettend naar! Sterkte de aankomende tijd! hug

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch do 22 dec 2011 - 10:36

Hoi meiden,

Ik wil graag met jullie mee schrijven. Ik heb gisteren positief getest Very Happy
Ik heb begrepen dat er een hoop zwangere zijn en dat er een lijstje is.
Op welke pagina kan ik die vinden, dan kan ik zien wie allemaal zwanger is en uitgerekend.

Ik ga niet alles terug lezen dat is te veel, maar wel proberen vanaf nu te reageren.


Viva, ik wil je heel veel sterkte wensen, wat naar hug
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 10:44

Viva, wat ontzettend klote! Ik hoop dat het allemaal vanzelf weggaat, en ondanks dat hoop ik dat jullie toch een beetje kunnen genieten tijdens de feestdagen al zal dat héél moeilijk zijn, denk ik! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje do 22 dec 2011 - 11:06

Viva wat vreselijk naar, heel veel sterke!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 23:30

Dag meiden!

Ben ik ook weer eens. Heb het op het moment echt megadruk. Dus blijf niet lang hier! Heb nu eindelijk 2 weekjes vakantie. Volgende week gaan we een weekje op vakantie, dus ben nog druk met de was, koffers inpakken, kerst tussendoor, schoonouders en zwager komen hier eten.. huishouden etc..

@ Maddie, Solis en Smooch, welkom hier! Voor degenen die nog niet in het lijstje staan: vermeld even je gegevens (leeftijd van jezelf en je partner, hoeveelste kindje, uitgerekende datum (ongeveer) en of je het geslacht wil weten. Dan pas ik het aan in het lijstje op pagina 1, in de openingspost!

@ Viva, oh wat erg, ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik hoop voor jou dat het kindje uit zichzelf komt en dat je niet nog eens aan de medicijnen hoeft om het op te wekken. Ik zal het lijstje aanpassen.. ik hoop dat ik je heel snel weer mag toevoegen! *Knuffel*.

Nou ik ben weer weg.. heb vanochtend de kerstboodschappen gedaan. Moet nog bellen met Schiphol/Transavia om te vragen hoeveel vloeibaar spul ik mag meenemen voor mijn zoontje voor na de douane en in het vliegtuig. Normaal mag je niet meer dan 100 ml meenemen. Maar daar redden wij het niet mee!! Dus even informeren!

Fijne dag en tot snel hoop ik! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Shy do 22 dec 2011 - 23:56

Viva wat verschrikkelijk voor jullie. Sterkte!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 1:34

Smooch welkom hier en Gefeliciteerd!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum