Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Dutchy vr 2 dec 2011 - 0:53

@Yasmine; Bij mijn vorige zwangerschap had ik al een echo met 6 weken, omdat we toen in het ziekenhuis liepen.
En zelfs toen al was er hartactie te zien.
Hopelijk is er bij jou dus ook al activiteit te zien.

Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen en erop te reageren, want we hebben besloten om het tot de Kerst voor ons te houden dus dit is de enige plek waar ik het nu kan delen.
En het liefst zou ik het van de daken willen schreeuwen!!!!

Vandaag heb ik gelukkig een wat wijder truitje aan, want ik heb een enorm opgeblazen buik dat er geen twijfel over mogelijk is.
Dutchy
Dutchy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 2 dec 2011 - 1:31

@ Dutchy; Fijn om er over te kunnen praten he. En om ervaringen uit te wisselen. En kerst duurt nog zo lang…

@ Yasmine; Ik herken de onzekerheid wel. Kijk uit naar de echo, maar vind het ook wel eng. Heb jij de vorige keer al eerder een echo gehad waarop het hartje wel klopte?

@ Orchidee; Ik ben ook niet echt misselijk hoor, af en toe wat weeig. Ik herken jouw onzekerheid wel, als ik mijn borsten niet voel moet ik er even aan zitten, om bevestigd te krijgen dat ze toch echt gevoeliger zijn.

@ Viva; Is MvM al geweest?

@ Wennes; Hoop dat de 1,5 week snel voorbij gaan! (ben ik zelf ook weer wat dichterbij).

@ Bloem; Wat bijzonder om je baby te voelen, heb je het al vaker gevoelt?

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva vr 2 dec 2011 - 1:37

Weegschaal, nee half 4, en spannend dat ik het vind, haha!

Yasmine, wat fijn dat je zo op je plek nu al zit bij je VK, dat ie zo goed luisterd naar je wensen!

Zo, heb net samen met mijn dochtertje pepernoten gebakken, maar begin nu wel misselijk te worden van die lucht.

Eigenlijk zijn dit helemaal geen leuke weken. (Behalve als je echt net net weet dat je zwanger bent).
Je ziet niets, je voelt niets, je hebt nog geen echo.
Ja ik ben er onzeker over Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 2 dec 2011 - 2:21

Weegschaal: ja, bij mijn mk heb ik twee echo's gehad met een te klein vruchtje, maar wel een beginnende hartactie. Tweede leek goed te zijn, maar leek toen drie weken korter zwanger. Derde echo was het foute boel, lag er een klein propje in een hoekje.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 2 dec 2011 - 2:44

Yasmine schreef:Weegschaal: ja, bij mijn mk heb ik twee echo's gehad met een te klein vruchtje, maar wel een beginnende hartactie. Tweede leek goed te zijn, maar leek toen drie weken korter zwanger. Derde echo was het foute boel, lag er een klein propje in een hoekje.

Wat erg. Ik wist wel dat een kloppend hartje nog geen garantie is, maar zo zie ik maar weer dat dit dus echt niet zo is. Ik duim voor dit keer op goede zwangerschappen!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 2 dec 2011 - 2:45

@ Yasmine; Onze tickers trouwens, we zijn net zo ver maar jij moet nog langer dan ik......
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva vr 2 dec 2011 - 3:00

Weegschaal schreef:@ Yasmine; Onze tickers trouwens, we zijn net zo ver maar jij moet nog langer dan ik......

haha dat ziet er raar uit!
Maar die van jou klopt niet.
In de zin, als je die van mij en van Yasmine vergelijkt...

Klinkt inderdaad heftig yasmine, dat het pas bij de 3e echo mis was, en je wel een beginnend kloppend hartje gezien hebt!

Zo, ik moet nog een kwartiertje mijn plas ophouden en dan wat in een bekertje doen voor MvM.
Ben benieuwd hoe het gaat. Vast goed hoor, ik ben voor alles zenuwachtig, ben zo'n schijterd!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva vr 2 dec 2011 - 4:44

Zo MvM is langs geweest hoor! Ben een armband en een boek rijker, veel foldertjes etc.
Mag maandag beginnen, dus nu nog genieten van het plassen op de wc.

De test was gelukkig knalpositief!

Onze dochter vroeg bij de kratten wat dat was, ik gezegd dat ik daarin moet plassen.
Hoop nu dat ze dat morgen niet bij mijn ouders gaat vertellen, haha!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 8:59

Viva, waarom mag je maandag pas beginnnen? Omdat je dan 6 weken bent? Ik mocht gelijk woensdag beginnen, was toen 4 weken en 5 dagen. Heb nog geen reactie terug gehad op mijn mail over dat boek. Afwachten nog..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 2 dec 2011 - 9:27

Orchidee, Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier. Ik ben helemaal niet misselijk dus kan hier niks over zeggen.

Yasmine, fijn dat de vkpraktijk zo'n rekening met je houdt. Geeft je vast een goed gevoel.
Weet je hoe het kwam dat je een mk hebt gehad?

Viva, dit zijn een soort overlevingsweken. Konden ze maar met 3 weken al een echo doen zodat je weet waar je aan toe bent.
Hahaha, dat zou wat zijn als je dochter zegt, mijn mama plast in een potje hahaha.
Wat voor armband heb je gekregen?


Houden jullie een zwangerschapsdagboek bij? Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan en wil het nu weer doen. Nu nog op zoek naar een leuk boek.

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih vr 2 dec 2011 - 11:00

All: Vind het altijd wel apart dat iedereen met een verschillende termijn de 1e echo heeft, met uitzondering natuurlijk degene met een (medisch) verleden.

Wennes: Volgens mij zag ik op mijn telefoon vandaag een vraag over de intake/echo van jou?
Bij ons krijg je met 8 weken de intake en met 10 weken de echo. Volgens mij had ik bij onze dochter met 9 weken de echo en bleek toen maar 8+2 weken zwanger te zijn. Toen mocht ik 2 weken later nog een keer en waren er weer 3 dagen bijgekomen. Ben nu dus wel heel benieuwd wat voor een termijn er uitkomt!
Ik heb bij onze dochter een boek gekocht voor de zwangerschap en eerste jaren, hier kan je alleen weinig in kwijt, beetje de basis. Ik vind die van Pauline Oud wel diepgaand, is niks voor mij al die vragen, haha.

Orchidee: Gefeliciteerd! Ik ben maar een paar dagen behoorlijk misselijk geweest. Ik zou er niet teveel bij nadenken, al is dat natuurlijk wel moeilijk!

Yasmine: Jeetje dat is wel heftig als je al 2 echo`s gehad hebt:(

Vinden jullie het ook zo snel gaan bij een 2e kindje? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik 'al' 8 weken zwanger ben.
Ben ook wel benieuwd wat de ouders straks met 10 weken zeggen, die zullen wel verbaasd zijn, de vorige keer hebben we het met 5 weken al verteld!
Heb vandaag het shirtje binnengekregen, heb alleen de tekst verkeerd ingegeven... DomDomDom!!
Ik had het zo willen hebben:

Geef mij een kus
want ik word
GROTE ZUS

Nu paste 'kus' er net niet op en moest ik bij opmerkingen de complete tekst invullen en heb ik daar 'Geef mij maar een kus' getypt... De bovenste zin is dus in verhouding wel erg lang met de rest Sad En volgens mij is daardoor de lettergrootte ook wat kleiner geworden. Ook wel jammer dat ze het daar niet opgevallen is dat er bij de ene zin wel 'maar' in staat en de andere niet. Maar het is gewoon mijn eigen fout.

Ik zei vanavond dat het shirtje binnen was tegen mijn man, toen vroeg hij: Wanneer wou je het nou vertellen? Terwijl hij vorige week nog vol overtuiging zei dat we het gewoon na de echo vertellen. Hij gaat alleen de ochtend erop meteen weer 3 dagen de kost in.

Volgende week maar eens bloed gaan prikken, hoef gelukkig niet nuchter te zijn, dan kan ik mooi even snel in mijn pause heen en weer. (Poli zit op korte afstand van mijn werk).

Verder voel ik me behalve de vermoeidheid wel goed! Helpt ook lekker als je dochter maar de halve nacht slaapt en als ik dan vanmiddag wil bijslapen ze ook maar weer wakker wordt om de boel onder te spugen... Vanavond maar mooi rustig aan gedaan en ga zo maar eens mijn bed in, zie ineens dat het al 23 uur is..... Ze loopt nu ook steeds te spoken.
Weltrusten!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee vr 2 dec 2011 - 21:29

*





Laatst aangepast door *Orchidee op zo 11 dec 2011 - 4:42; in totaal 1 keer bewerkt

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 2 dec 2011 - 22:54

@ Orchidee; Leuk dat je het al verteld hebt! Mijn ouders en schoonouders weten het ook al, vind het wel fijn om met ze te kunnen delen.
@ Tittih; Jammer van het shirtje, wel een leuke manier om het te vertellen.
@ Wennes; Ik heb de vorige keer ook het boekje van Pauline Oud gebruikt, daar schrijf ik nu nog steeds in. Is een beetje een dagboekje van na de miskraam geworden. Kras gewoon alle vragen door. Nu wil ik pas gaan schrijven na de eerste echo, vind het anders toch wel weer zonde.
@ Viva; Hopen dat je dochter niks verteld idd. Ik mocht de vorige keer ook al met 5 wkn beginnen, maar ze vertelde er wel bij dat vanaf 6 wkn er meer hcg in de urine zit. Het zal daar dan wrs wel mee te maken hebben.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva za 3 dec 2011 - 0:08

Nera, inderdaad omdat ik maandag 6 weken ben!
Ga jij dan wel door tot de 16e week of stop je eerder?

Wennes, ja vervelend he, nu maar hopen dat we allemaal mogen overleven Wink
Ik heb een armband gekregen met vooral de kleur paars, maar dat is ook hun kleur, zal binnenkort anders wel een foto posten...
Oh heb er 1 via google gevonden;
Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 9521155-57782923

bij de zwnagerschap van onze dochter heb ik wel geschreven, maar op honderd en één verschillende papiertjes.
Wie weet doe ik het nu ook wel ja, alleen moet ik dan nu gelijk een mooi schrijfboekje ervoor hebben.
Misschien heb ik er trouwens nog wel 1, even zoeken zo.

Tittith, ik vind het niet snel gaan, haha! Maar vorige x ging het juist snel omdat we wisten dat het kut was om te vertellen, en dan komt het snel dichtbij. Nu leef ik er naar uit en gaat het zo sloom :p

Jammer dat de tekst verkeerd geschreven is, maar alsnog leuk toch! Wanneer wil je het nu dan vertellen? Week voor kerst? Aangezien dat over 2 weken, dus dan ben je 10 weken zwanger?

Orchidee, leuk dat ze zo reageerden!

weegschaal, ik heb dat boekje even gegoogled, ziet er erg leuk uit! Misschien dat ik toch daar maar voor ga Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva za 3 dec 2011 - 3:06

Zojuist post gekregen van het zhuis, voor een echo afspraak! terwijl ze pas over 2 weken zouden bellen.
En voor wanneer;
22 december! Dus voor kerst! Heel relaxt!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 3 dec 2011 - 7:51

Tittih, Ik krijg juist eerst de echo en daarna een intake. Geen idee waarom ze dat zo doen.
Ik ben me nog niet super bewust van dat ik zwanger ben. Ik heb het nu erg druk op het werk en onze zoon loopt natuurlijk ook rond. Het echte gevoel zal wel na de echo komen.
Jammer dat het shirt niet helemaal goed is. Ach, de boodschap zal vast wel duidelijk zijn. Ga je het nog volhouden tot de kerst?

Orchidee, leuk dat je schoonouders zo reageerden. Hoe hebben je ouders gereageerd?

Weegschaal, ik wil ook pas in het boek gaan schrijven als ik de eerste echo heb gehad. Tot die tijd schrijf ik het gewoon op een blaadje, dan kan ik het altijd over schrijven.

Viva, leuke armband! Ga je hem gelijk al dragen, of als iedereen het weet, kans op herkenning?
Gaaf zeg dat je de echo voor de kerst hebt! Hopelijk is alles goed en kun je het met kerst vertellen.

Ik heb het super druk op mijn werk en slaap vreselijk slecht. Ik ben ook moe van de zwangerschap en niet altijd te genieten.
Ik heb alleen ook nog veel krampen. Het was een paar dagen weg, maar nu begint het weer. Ik heb veel witvloed. Zou dat normaal zijn? Maak me toch wel zorgen Embarassed
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih za 3 dec 2011 - 9:28

Wennes: Even snel, witvloed( en ook bruin) heb ik behoorlijk veel, dit had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap. Dat stelt mij wel gerust, want ik weet dat het toen ook allemaal goed is gegaan, buikpijn/krampen ook.

We wouden het eerst 13 dec na de echo vertellen, maar we gaan het de ouders toch morgen met sinterklaas vertellen Laughing 13 december, als we een goede echo hebben gehad, mag de hele wereld het weten!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 3 dec 2011 - 11:23

Wij hebben toch vandaag het nieuws aan mijn schoonouders en zwager verteld. We vierden Sinterklaas en hadden er een cadeautje voor opa en oma bij gelegd. Hierin zat een badeendje met een briefje waarop stond " nog een paar maandjes wachten en dan ben ik niet meer in mijn eentje! Dikke kus E." ze waren onwijs verrast en heel blij voor ons. Ze hadden het nog niet verwacht, ze dachten dat we net gestart waren met iui (wat anders ook het geval geweest zou zijn)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 3 dec 2011 - 22:06

Tittih, Bedankt voor je antwoord over het witvloed.
Heel veel plezier met het vertellen vandaag!

Moepie, leuk dat je ouders zo verrast waren! Wij willen het met kerst gaan vertellen, waarschijnlijk ook met een badeendje en dan iets van: in de zomer speel ik thuis niet meer in mijn eendje. Die zin van jou is ook leuk.

Vandaag voel ik me echt zwanger! Ben zo moe en vreselijk misselijk. Wel een geruststelling, maar ook vervelend hahahha.
Fijne dag allemaal!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine za 3 dec 2011 - 22:40

Goedemorgen allen

Tittih: wat leuk dat jullie het vandaag al gaan vertellen. Veel plezier!

Moepie: leuk hoor, zoals jullie het verteld hebben. En leuk dat ze zo verrast waren!

Wennes: wat fijn dat je je eindelijk zwanger voelt. Wel minder dat je dan ook meteen zo misselijk bent.


Ik ben vrijdagochtend bij de vk langs geweest om mij aan te melden, zit daar een vriend van mijn zwager in de wachtkamer :S . Hebben hem gevraagd zijn mond te houden, maar meestal is die jongen daar niet zo goed in. Verder hebben wij het gisteren aan een oom en tante van ons verteld. J. is met haar tweede naam ook naar deze tante vernoemd, dus vonden het wel leuk om het heb alvast te vertellen. Ze reageerden erg enthousiast.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:47

Goedemorgen!

@ Wennes, wat fijn dat je je wat meer zwanger voelt als eerst!

@ Tittih, leuk dat jullie het vandaag bekend gaan maken! Benieuwd hoe ze reageren smile.

@ Yasmine, ja zul je net zien dat je bekenden tegenkomt bij de vk haha. Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad (ook niet in het ziekenhuis, waar we toch zo'n 3 jaar hebben gelopen (en nog steeds!). Wat leuk dat je oom en tante zo enthousiast reageerden!

@ all: Ik ga straks mijn zoon weer ophalen, die is vanaf gisterochtend bij opa en oma geweest. We hadden even wat qualitytime samen, geluncht, gegourmet, filmpje gekeken en uitgeslapen tot 10:00 uur! Heerlijk! Vanmiddag komen beide opa's en oma's hier en vertellen we dat er een 2e kleinkind op komst is! Ben echt benieuwd hoe ze gaan reageren, krijg er kriebels in mijn buik van! haha smile.

Fijne zondag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:02

Nou nummer 1 is de deur uit!
Onze dochter rende naar de deur toen opa en oma binnenkwamen en oma zag het meteen, ze was helemaal stil en keek me aan. Toen keek ze nog een keer naar het shirtje en vroeg: Ben je zwanger?? Dus ik Jaaa Very Happy

Waren ook wel verbaasd dat we het nog zolang stil hebben kunnen houden.
Vanmiddag gaan we naar mijn moeder, ben benieuwd hoe ze daar reageren!


Laatst aangepast door Tittih op di 6 dec 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 4 dec 2011 - 1:26

Yasmine, hopelijk houdt die jongen zijn mond!

Nera, veel plezier vanmiddag met het vertellen!!

Tittih, leuk dat ze zo enthousiast reageerde. Veel plezier vanmiddag met het vertellen.

Leuk dat jullie het allemaal aan het vertellen zijn. Ik vind het nog best lastig om mijn mond te houden. Het lijkt soms alsof sommige mensen het aanvoelen. Een dag nadat ik positief getest had vroeg een ouder op mijn werk of ik nog een tweede kindje wil. Ik heb maar voorzichtig geantwoord. Een collega zei van de week tegen mij, jij mag niks zeggen want ik ben diegene die zwanger is (toen dacht ik, ja ik ook hahah) en vandaag hadden we het met mijn schoonouders over een weekendje weg, we gaan in sept 2012 met de familie een weekendje weg omdat mijn schoonvader dan 60 is. Ik vroeg hoeveel mensen er mee gingen. Ik vond het ook heel moeilijk om mijn mond te houden en niet te zeggen, misschien moet je voor een persoon meer reserveren hahaha.
Ondanks het moeilijk is wil ik het graag met kerst vertellen als we de echo hebben gehad. Nog even volhouden dus!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:33

Zooo herkenbaar, ik zat zaterdag bij de kapper en kreeg ook de vraag of ik nog een 2e kindje wou.
Ik antwoord dan gewoon met ja dat willen we nog wel.
Pas ook al iemand anders en toen gaf ik als antwoord dat we ws volgend jaar wel een 2e willen, niet helemaal gelogen toch!?
Ik ben gelukkig wel goed in een pokerface opzetten, haha.
Toen ik van onze dochter zwanger was piepte mijn schoonzusje even flink voor en daar had ik het over in de pause en toen vroeg iemand ineens: Ben jij zwanger? Hij kreeg het verhaal maar half mee. Toen zei ik nee mijn schoonzusje etc etc.
Na de pause zei mijn naaste collega nog : Jij kan je goed stil houden!



Laatst aangepast door Tittih op zo 4 dec 2011 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 4 dec 2011 - 1:40

Tittih, Hahaha je wist toen zeker niet waar je moest kijken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum