Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
+22
Sushi
Mon Amour
Sarah1985
Middleme
SnowWhite
Oasis
Highway
Lady4
Cato
Raindrop
Snack a Jack
ekiaam87
Zonnetje
Jasmine
Qiara
Jeanette
Rovine
Marin
dolfijntje24
Ugly Betty
Aziraphale
PluDan
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
Vanavond the voice kijken met mijn lieve vriendje!
Morgen met een vriendin en blijft slapen
Zondag nog met haar en savonds meeting met meiden van hier en gaan bowlen
Morgen met een vriendin en blijft slapen
Zondag nog met haar en savonds meeting met meiden van hier en gaan bowlen
Gast- Gast
Vanavond The Voice van Vlaanderen kijken en daarna of morgen TVOH gemist kijken en voor de rest nog geen plannen dit weekend.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn weekend was gister al begonnen, gisteravond naar Maria Mena in paradiso geweest was erg gaaf. Vandaag naar W.eert geweest mijn broertje is bevorderd tot sergeant , nu gaan we nog even kijken voor een houten vloer voor op zolder. Morgenvroeg wat boodschappen doen en dan zwarte piet spelen daarna snel douche en zwemles geven. Zondag de hele dag zwarte piet spelen en nog een verjaardag.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Yasmine schreef:ekiaam87 schreef:Vanavond dansavond (stijldansen), morgenmiddag verjaardag oppaskindje & zondag hele dag met koor repeteren voor kerst!
Leuk! Ik wil ook weer :s Helaas hebben wij het dansen op het moment in de ijskast staan...
Wat jammer!! Ik heb een stop gehad van een jaar of 2 (danste eerst met m'n vriend), maar toen begon het weer te kriebelen & ben ik op zoek gegaan naar een andere danspartner, nu danspartner 3 en dat is een goeie!!
Waar heb jij gedanst? Ik dans in Leiden
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb eerst een aantal jaar in Amersfoort gedanst, later in mijn huidige woonplaats.
Heb in totaal zo'n 7 jaar gedanst, altijd met mijn man. Hebben samen ook een aantal jaren wedstrijden gedanst. Heb zelfs nog zo'n mooie ballroomjurk op zolder hangen. Helaas door tijdgebrek moeten stoppen.
Heb in totaal zo'n 7 jaar gedanst, altijd met mijn man. Hebben samen ook een aantal jaren wedstrijden gedanst. Heb zelfs nog zo'n mooie ballroomjurk op zolder hangen. Helaas door tijdgebrek moeten stoppen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Vanavond komen er vijf studiegenootjes/collega's om mijn huis te bekijken en een wijntje te drinken. We zouden misschien de kroeg ook nog even in, maar ik ben niet fit en heb de laatste nachten erg slecht geslapen, dus de kroeg laat ik even voor wat het is.
Morgenmiddag hopelijk even knuffelen met mijn neefje en bijkletsen met mijn zusje. Morgenavond komen hier 12 vriendinnen om Sinterklaas te vieren. Daarna gaan we de kroeg nog even in, voor mij wederom afhankelijk van mijn lichamelijke gesteldheid.
Zondag ga ik lekker lang uitslapen en moet ik werken van half vier tot half twaalf.
Maandag en dinsdag ben ik ook vrij, maandag ga ik heeeeeeerlijk genieten van een dagje Zwaluwhoeve met een vriendin.
Morgenmiddag hopelijk even knuffelen met mijn neefje en bijkletsen met mijn zusje. Morgenavond komen hier 12 vriendinnen om Sinterklaas te vieren. Daarna gaan we de kroeg nog even in, voor mij wederom afhankelijk van mijn lichamelijke gesteldheid.
Zondag ga ik lekker lang uitslapen en moet ik werken van half vier tot half twaalf.
Maandag en dinsdag ben ik ook vrij, maandag ga ik heeeeeeerlijk genieten van een dagje Zwaluwhoeve met een vriendin.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Vanavond: ga ik bankhangen
Morgen: 's ochtends even naar de stad, vervolgens oppassen op mijn neefje en nichtje en 's avonds naar verjaardag van een vriend.
Zondag: uitslapen; huis poetsen, cadeautjes inpakken en 's avonds sinterklaas vieren met vriendinnen + aanhang.
Morgen: 's ochtends even naar de stad, vervolgens oppassen op mijn neefje en nichtje en 's avonds naar verjaardag van een vriend.
Zondag: uitslapen; huis poetsen, cadeautjes inpakken en 's avonds sinterklaas vieren met vriendinnen + aanhang.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Joy_ schreef:PluDan schreef:Joy_ schreef:Vanavond: Thanksgiving vieren met m'n vriend en een vriendin van me
Morgen: overdag foto-meeting in amsterdam met mensen van t Amerika forum. Savonds bedrijfsfeest van vriend.
Zondag: aan m'n surprise werken
Thanksgiving, wat vier je dan eigenlijk precies?
Ik ken het niet .
Het is een Amerikaanse feestdag, een dank dag. Oorspronkelijk ontstaan omdat de Pilgrim Fathers (Engelse settlers) de indianen dankbaar waren omdat hun oogst mislukt was en de indianen alsnog hun hielpen en met eten kwamen. Daarom waren ze dankbaar.
Tegenwoordig wordt t met een groot familie diner gevierd, met kalkoen en veel bijgerechten. Echt een familie dag. En je staat dus stil bij datgene waarvoor je dankbaar bent. En officieel is het de opening van het feestseizoen/decembermaand zeg maar.
Vriend, vriendin en ik zijn alledrie gek op Amerika dus leek het ons leuk t zo te vieren. Officieel was t gisteren maar dit kwam ons beter uit.
Ik zie het nu op Shownieuws...
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Aziraphale schreef:Mijn weekend is vandaag al begonnen! Ik heb net ons katertje opgehaald uit de dierenkliniek, hij is gecastreerd vanochtend.
Straks ga ik nog even naar een verjaardag van een vriendin en vanavond heb ik nog een verjaardag. Morgenmiddag heb ik een feestje van mijn directrice, een high tea.
's Ochtends gaan we verf kopen en onze rotan hangstoel uit de jaren '70 wit spuiten
Zondag heb ik lekker niks en dat wil ik graag zo houden. Misschien even de stad in met mijn vriend of naar de IKEA.
Hee de onze ook, dat is toevallig!
Helaas is onze poes nu een beetje boos op hem (blazen).
Vanavond doe ik niet zoveel.
Morgen overdag boodschappen doen, even naar de Apple store en cupcakes bakken want 's avonds vier ik mijn verjaardag en zondag uitslapen.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:
Zeker toevallig! Hoe is het nu met jullie kater? En met de poes?
Met de onze patiënt gaat het prima Onze grote kater verzorgt hem heel lief en wast hem
Onze poes is nog net zo onverschillig naar hem als altijd Maar gelukkig blaast ze niet naar hem (heeft ze de eerste week toen hij hier was constant gedaan).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Aziraphale schreef:Oasis schreef:
Zeker toevallig! Hoe is het nu met jullie kater? En met de poes?
Met de onze patiënt gaat het prima Onze grote kater verzorgt hem heel lief en wast hem
Onze poes is nog net zo onverschillig naar hem als altijd Maar gelukkig blaast ze niet naar hem (heeft ze de eerste week toen hij hier was constant gedaan).
De patient ligt al een uur te snurken haha. Poes is wel nog wantrouwend, ze blaast alleen als ie heel dicht in de buurt komt. Dat deed ze inderdaad in het begin ook, toen ze net bij elkaar waren gezet. Maar komst vast wel goed
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vanwege pijn in mn rug doe ik niet zoveel meer, ik ben bezig met mn stagevoorbereidingen voor ma en di. Voor de rest lig ik lekker op de bank.
Ik moet morgen werken van kwart voor 9 tot kwart over 5. Morgenavond ga ik met mn vriend en zijn vrienden spelletjes spelen
Zondag ga ik met mn vriend naar Saplaza in Haarlem! Onwijs veel zin in, hopelijk houd mn rug het...
Ik moet morgen werken van kwart voor 9 tot kwart over 5. Morgenavond ga ik met mn vriend en zijn vrienden spelletjes spelen
Zondag ga ik met mn vriend naar Saplaza in Haarlem! Onwijs veel zin in, hopelijk houd mn rug het...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vanavond The Voice kijken en lekker niksen op de bank.
Morgen naar mijn vriend toe en 's avonds een filmpje kijken.
Zondag moet ik werken.
En tussendoor nog wat research doen voor een studieopdracht.
Morgen naar mijn vriend toe en 's avonds een filmpje kijken.
Zondag moet ik werken.
En tussendoor nog wat research doen voor een studieopdracht.
Gast- Gast
vandaag the voice kijken
Morgen huis schoonmaken. En savonds naar de fryske music night met mijn moeder
Zondag geen plannen
Zondag geen plannen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
vanavond: de voice kijken
morgen werken van 7 tot 17 uur
zondag, naar de vlooienmarkt ,kadootjes inpakken
maandag: kadootjes naar me zus brengen als me nichtje op school zit, smiddags het huishouden
dinsdag: boodschappen doen
morgen werken van 7 tot 17 uur
zondag, naar de vlooienmarkt ,kadootjes inpakken
maandag: kadootjes naar me zus brengen als me nichtje op school zit, smiddags het huishouden
dinsdag: boodschappen doen
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Morgen ga ik overdag naar mijn opa toe. Dit is misschien de laatste keer dat ik hem zie, dus ben erg blij om morgen te gaan.
Morgenavond ga ik met een hele groep vrienden en vriendinnen uit eten.
Zondagmiddag komt er een vriendinnetje bij me lunchen en zondagavond komt een ander vriendinnetje bij me eten en thee drinken.
Voor een deel een moeilijk en emotioneel weekend, maar voor een deel ook heel gezellig en ik ben blij dat ik op die manier dan afleiding heb!
Morgenavond ga ik met een hele groep vrienden en vriendinnen uit eten.
Zondagmiddag komt er een vriendinnetje bij me lunchen en zondagavond komt een ander vriendinnetje bij me eten en thee drinken.
Voor een deel een moeilijk en emotioneel weekend, maar voor een deel ook heel gezellig en ik ben blij dat ik op die manier dan afleiding heb!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sarah1985 schreef:vandaag the voice kijken
Zondag geen plannen
Veel plezier! Een vriendin van mij presenteert het, samen met Syb vd Ploeg.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Vandaag werken van 10.00 tot 16.00
Vanavond wokken/grillen omdat mijn opa en oma 50 jr getrouwd zijn.
Morgen als een malle aan school werken, ik moet volgende (dinsdag de eerste) week 2 eindpresentaties geven en ze zijn beide nog niet af.
Maandag (heb ik ook altijd vrij), weer verder werken als een kip zonder kop en weekboodschappen doen.
Wordt dus een productief weekendje.
Vanavond wokken/grillen omdat mijn opa en oma 50 jr getrouwd zijn.
Morgen als een malle aan school werken, ik moet volgende (dinsdag de eerste) week 2 eindpresentaties geven en ze zijn beide nog niet af.
Maandag (heb ik ook altijd vrij), weer verder werken als een kip zonder kop en weekboodschappen doen.
Wordt dus een productief weekendje.
Gast- Gast
Huishouden, heeeel veel aan de studie en uiteten
Gast- Gast
Opruimen en aan school werken.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Vandaag: Op jacht naar sinterklaas cadeautjes en verjaardagscadeautjes en nog even naar de Ikea. Vanavond naar een verjaardag en misschien nog naar de kroeg.
Zondag: Uitslapen, cadeautjes inpakken en opruimen, schoonmaken en stofzuigen.
Eigenlijk niet zo'n bijzonder weekend
Zondag: Uitslapen, cadeautjes inpakken en opruimen, schoonmaken en stofzuigen.
Eigenlijk niet zo'n bijzonder weekend
Gisteren het weekend begonnen met een erg gezellige meeting
Vandaag even de stad in voor sintcadeautjes en gezellig lunchen, vanavond eten met vriendinnen en de stad in
Morgen weet ik nog niet, een relaxdagje denk ik, met wat huishoudelijke dingetjes...
Vandaag even de stad in voor sintcadeautjes en gezellig lunchen, vanavond eten met vriendinnen en de stad in
Morgen weet ik nog niet, een relaxdagje denk ik, met wat huishoudelijke dingetjes...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Vandaag gaan we niet veel doen. Vanmiddag even boodschapjes en vanavond lekker bankhangen. Morgen gaan we naar de kerstmarkt in Oldenburg.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?
» Bijna Weekend! Plannen?
» (Bijna) weekend.... nog plannen dames?
» Al leuke weekend plannen?
» Nog leuke plannen voor aankomend weekend?
» Bijna Weekend! Plannen?
» (Bijna) weekend.... nog plannen dames?
» Al leuke weekend plannen?
» Nog leuke plannen voor aankomend weekend?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: