Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog leuke plannen voor aankomend weekend?

Ga naar beneden

Nog leuke plannen voor aankomend weekend? Empty Nog leuke plannen voor aankomend weekend?

Bericht  Jeanette vr 25 feb 2011 - 0:29

En jullie nog plannen voor aankomend weekend? Very Happy

Ik heb vanavond een slaapdienst tot morgen 13.00 uur, daarna naar vriendin en 's avonds naar Viva La Carnaval in de Brabanthallen. Daana de volgende dag een late draaien en dan heb ik heerlijk een paar daagjes vrij!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog leuke plannen voor aankomend weekend? Empty Re: Nog leuke plannen voor aankomend weekend?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:57

Jeanette schreef:En jullie nog plannen voor aankomend weekend? Very Happy

Ik heb vanavond een slaapdienst tot morgen 13.00 uur, daarna naar vriendin en 's avonds naar Viva La Carnaval in de Brabanthallen. Daana de volgende dag een late draaien en dan heb ik heerlijk een paar daagjes vrij!

Heb je mn PM nog gelezen? smile

Ik ga vandaag foto's maken van een vriendin, die nu met pech langs de weg staat.
Morgen ga ik samen met mijn vriend naar de blokker en daarna ergens wat lunchen, en smiddags komt er weer vriendin foto's laten maken. En savonds lekker voor de tv hangen.
En zondag weet ik nog niet!

Gast
Gast

Nog leuke plannen voor aankomend weekend? Empty Re: Nog leuke plannen voor aankomend weekend?

Bericht  Jeanette vr 25 feb 2011 - 2:51

Jaa, ik stuur je zo een pm terug!

Stom, was nog niet wakker haha! Embarassed
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 6:12

Met mn huisgenoten lekker naar het strand smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 6:21

Zometeen even het centrum in voor wat boodschappen.
Morgen lekker uitslapen, overdag geen plannen. 's Avonds uit eten voor mijn moeders verjaardag (ze wordt 60).
Zondag viert ze het voor een paar familieleden dus dan ook even bij mijn ouders langs.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: