Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

+25
patjuhhh
Mida4you
rozeblond
SuperGrover
May
Tullow
Rouxxxe
bolus26
minoessepoes
Middleme
Suus
Sugarfall
Blond
VeryCherry
Bimbam
Lejow
Caro
Atelier Madame
Sarah1985
Sweety
claudiaveronique
smooch
ekiaam87
Jeanette
MiKa
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  MiKa do 5 mei 2011 - 20:46

Het wordt echt heerlijk warm en zonnig weer!! EN ik ben lekker vrij het weekend!

Wij gaan zaterdagavond richting Enschede, daar lekker eten, borrelen en stadje in, en zondagochtend in de bus naar Rotterdam voor Twente-Ajax! En mn mannetje en ik zijn maandag ook nog vrij, dus ff heerlijk genieten en hopen op een goede wedstrijd!

Hebben jullie al leuke weekendplannen?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Jeanette do 5 mei 2011 - 20:47

Nee, nog geen concrete plannen, behalve dat ik vanavond om 17.00 begin met de slaapdienst tot morgen 13.00 uur en dan ga ik denk ik lekker zonnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  ekiaam87 do 5 mei 2011 - 20:50

Mijn nichtje viert zaterdag haar verjaardag (haha nichtje, ze wordt 25, ik ben 23 :P), dus daar gaan we zaterdagavond heen, overdag gaan we eerst geocachen smile en zondag moet ik denk ik aan mijn scriptie werken en 's avonds koor repetitie
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  smooch do 5 mei 2011 - 20:50

Ik ben zo klaar met werken en daarna nog geen plannen.
In de avond naar de winkels met mijn vriend en zwager om een moederdagcadeau te kopen.
Zaterdagavond een verjaardag en zondag naar Kralingse bos om te gaan picknicken voor Moederdag en later op de middag naar mijn schoonmoeder.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  MiKa do 5 mei 2011 - 20:52

smooch schreef:Ik ben zo klaar met werken en daarna nog geen plannen.
In de avond naar de winkels met mijn vriend en zwager om een moederdagcadeau te kopen.
Zaterdagavond een verjaardag en zondag naar Kralingse bos om te gaan picknicken voor Moederdag en later op de middag naar mijn schoonmoeder.

Wow das lekker, nu al bijna klaar met werken! Heb je 't beter voor elkaar dan mij, ik begin pas om 15, en heb vanavond om 24 uur denk ik weekend!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  claudiaveronique do 5 mei 2011 - 20:52

Ik zit al een week thuis omdat ik spit heb en ga morgen eindelijk weer eens de deur uit, lekker shoppen bij de Primark. Zondag gaan we naar mijn schoonmoeder voor moederdag!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  ekiaam87 do 5 mei 2011 - 20:53

Ow ja, ik heb vanavond nog een bruiloft, waarvoor ik nog druk bezig ben kleren uit te zoeken met hulp van het forum! Heb zojuist nog weer nieuwe foto's geplaatst van vanmorgen smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  ekiaam87 do 5 mei 2011 - 20:54

claudiaveronique schreef:Ik zit al een week thuis omdat ik spit heb en ga morgen eindelijk weer eens de deur uit, lekker shoppen bij de Primark. Zondag gaan we naar mijn schoonmoeder voor moederdag!

Wat vervelend dat je spit hebt zeg!! Maar wel shoppen bij de Primark, ik hoop voor je dat je dat gaat trekken, het zal wel super druk zijn! Heel veel plezier alvast smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Sweety do 5 mei 2011 - 20:55

Morgen ga ik niks doen. Misschien even met mijn ouders kijken voor een nieuwe tv maar anders in de tuin zonnen. En zondag heb ik een verjaardag.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Sarah1985 do 5 mei 2011 - 20:56

ik heb al weekend, vandaag boven gepoetst en de was gedaan en ga zo shoppen met mijn moeder. En vanavond op visite bij vrienden .
En morgen beneden poetsen mijn man is werken dan . En zondag eerst na schoonouders die komen thuis van vakantie zaterdag. En daarna na mijn ouders om daar te bbqen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 20:56

Ik moet vandaag stagelopen tot 17u en ga daarna met een vriendin eten en xfactor kijken. Morgen ga ik ook met haar naar een plas in de buurt om lekker van het mooie weer te genieten!Zondag moederdag vieren en een beetje chillen met mn vriend.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 20:56

Vanavond niet veel, morgen naar de kapper en `s middags denk ik lekker in de tuin liggen, `s avonds gaan we bij m`n ouders mee chinees eten. Zondag ook niet veel en `s avonds bij m`n schoonouders mee bbqen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  claudiaveronique do 5 mei 2011 - 20:59

ekiaam87 schreef:
claudiaveronique schreef:Ik zit al een week thuis omdat ik spit heb en ga morgen eindelijk weer eens de deur uit, lekker shoppen bij de Primark. Zondag gaan we naar mijn schoonmoeder voor moederdag!

Wat vervelend dat je spit hebt zeg!! Maar wel shoppen bij de Primark, ik hoop voor je dat je dat gaat trekken, het zal wel super druk zijn! Heel veel plezier alvast smile

Lief van je! Ja het was echt onwijs pijnlijk maar ben nu 3 keer naar de fysio geweest en moet maandag weer want ik ga bijna met vakantie en dan is 11 uur in het vlegtuig niet zo'n pretje. Maar moet echt de deur even uit, wordt helemaal gek hier op de bank!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Caro do 5 mei 2011 - 20:59

Vanavond maak ik mijn backpack in orde want morgen vliegen we naar Australie!! Zo bizar dat dat moment er nu al is...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Lejow do 5 mei 2011 - 21:02

Gaaf hoor Caro, heel veel plezier!
Ja de tijd gaat echt belachelijk snel!!!


Ik ga morgen bij Alex op verjaardagsvisite en zondag naar mijn moeder, voor moederdag. Verder nog niet zoveel plannen eigenlijk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Bimbam do 5 mei 2011 - 21:03

Ik moet helaas werken morgen en zondag.

Caro, veel plezier in Australië!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  VeryCherry do 5 mei 2011 - 21:10

Morgenochtend brengen we N. heel vroeg naar mijn ouders en dan gaan mijn vriend en ik naar zijn oma om haar te helpen spullen uitzoeken en haar huis wat meer 'eigen' te maken en zondag gaan we met mijn ouders, zusje, broertje+vriendin picknicken in het bos. Dat vind ze leuker dan cadeautjes krijgen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Blond do 5 mei 2011 - 21:12

Ik heb eigenlijk geen plannen. Wss ga ik in de tuin liggen & zaterdagavond naar de stad om wat te drinken/ te stappen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Sugarfall do 5 mei 2011 - 21:12

Oh leuk VeryCherry, picknicken in het bos! Very Happy

Ik ga morgen een dagje winkelen in Amsterdam, en zondag heb ik nog geen idee, maar meestal doe ik dan niet veel bijzonders, ik hoop dat het lekker weer is, dan ga ik lekker in de zon liggen totdat mijn vriend klaar is met werken!

Edit: helemaal vergeten dat het zondag moederdag is, ik heb een lunch bij mijn moeder, daarna ga ik alsnog niksen.


Laatst aangepast door Sugarfall op do 5 mei 2011 - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:13

Goedemorgen,

Vandaag ga ik aan de studie werken en 's middags boodschappen doen en even naar het dorp voor wat spulletjes. Vanavond met mijn vriend een filmpje maken voor mijn studie, is altijd veel knip- en plakwerk.

Morgen ga ik weer aan de studie en dat filmpje afmaken, ook al wordt het mooi weer. Misschien gaan we nog wandelen in de duinen. 's Avonds gaan we barbecueën.

Zondag is het Moederdag. Dan gaan we naar onze moeders en mijn oma toe, want daar zit mijn moeder natuurlijk.

Lekker rustig dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Jeanette do 5 mei 2011 - 21:29

Caro schreef:Vanavond maak ik mijn backpack in orde want morgen vliegen we naar Australie!! Zo bizar dat dat moment er nu al is...

Gaaaaaafffff!!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Suus do 5 mei 2011 - 21:38

Caro, ik ben jaloers, wat gaaf! Een hele goede reis alvast en veel plezier!

Ik heb vanavond een vriendinnenavondje en morgen een drukke dag met als afsluiter een heerlijk diner en een gala smile Zondag ga ik lekker in het park zitten/liggen bijkomen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:40

Lejow schreef:
Ik ga morgen bij Alex op verjaardagsvisite en zondag naar mijn moeder, voor moederdag. Verder nog niet zoveel plannen eigenlijk!

cheers

Ik vier dus morgen mijn verjaardag en Lejow maakt een Pip Studios taart voor me, vet stoer! En we kunnen heerlijk buiten zitten, ik ben zo blij! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:42

Ik ga zaterdag overdag lekker in de tuin liggen en van het zonnetje genieten en zaterdagavond een BBQ date voor mijn vriend organiseren Very Happy (mijn ouders zijn 5.5 week naar australie, dus ik ga de tuin daar gezellig maken voor een BBQ date)

Zondag moet ik even van mijzelf aan school werken, en daarna ga ik denk ik lekker op het balkon in het zonnetje zitten. Of ik ga weer bij mijn ouders in de tuin liggen angel

Hopelijk heb ik na het weekend een lekker kleurtje te pakken!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:10

Ik heb om 18.00 weekend, dan ga ik gezellig met mijn vriend wat eten thuis om vervolgens de hele avond alleen thuis te zitten Sad
Morgen ga ik genieten van het mooi weer, en naar de fietsenzaak om te kijken voor een nieuwe fiets Very Happy Verder gewoon rustig aan doen, zondag "voetbaldag".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum