Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendin zoekt contact met man die bezet is

+6
Supertalentje
Bay
Antibes
RYW
Susan
Esperanza
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is - Pagina 2 Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 22:21

Ik lees nergens dat hij ook echt een relatie heeft. Alleen dat hij een kind heeft en dat jij zei dat niet iedereen met kind getrouwd is. Dus wie weet is hij vrij? En als hij dat niet is, dan is dat toch háár zaak en die van hem? Jij hebt daar ten eerste geen last van, het is jouw verantwoordelijkheid niet en eigenlijk heb je er niets mee te maken. Daarnaast is er niets gebeurd op wat mails na. Ik snap dat als zij een relatie met een getrouwde vent begint dat je dan daar niets over wilt horen ofzo, maar als je om dit soort dingen al afknapt op vriendinnen......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is - Pagina 2 Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 22:38

De topictitel lijkt me vrij duidelijk, maar goed: hij heeft dus 2 kinderen en een vriendin Wink
Ik zei dat niet iedereen met kinderen getrouwd is omdat zij er meteen vanuit ging dat iemand met kinderen wel getrouwd zou zijn. Ze dacht nu dat hij vrijgezel was smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum