Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendin zoekt contact met man die bezet is

+6
Supertalentje
Bay
Antibes
RYW
Susan
Esperanza
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:01

Vorige week was ik samen met een vriendin op een beautyavondje hier in de buurt. We hadden die avond verschillende workshops en bij 1 daarvan waren 2 winkeliers uit de buurt betrokken.
Mijn vriendin was meteen erg gecharmeerd van 1 van de winkeliers, ik heb haar verteld dat hij sowieso 1 kind heeft (nu blijken het er 2 te zijn). Ze zag geen ring ... ik zei nog dat niet iedereen met kinderen getrouwd is.
Het was een hele gezellige avond en we zijn weer vertrokken met alle spulletjes die we inmiddels verzameld hadden.

Nu liet mijn vriendin vanavond aan me weten dat ze de winkelier benaderd heeft. Dat had ik eigenlijk al niet van haar verwacht. Maar hij vond de aandacht blijkbaar heel leuk en hij mailt haar nu iedere dag!

Ik weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil, maar mijn gevoel zegt dat ze er meteen mee moet kappen.
Het is bovendien geen onbekend iemand hier die ik ook regelmatig zie omdat ik boodschappen bij hem doe.
Ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij en zou het heel erg vinden als zijn relatie misschien wel stuk loopt. Ze kent hem via mij want als ik haar vorige week niet meegenomen had was er geen contact geweest. O jee, wat nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Esperanza do 24 nov 2011 - 10:05

Ik kan niet zo goed uit je verhaal opmaken of hij nu wel of niet een relatie heeft.
Zij wist niet of hij een relatie had, dus in dat geval vind ik het niet raar dat ze contact met hem heeft opgenomen.
Heeft hij wel een relatie en weet die vriendin dat ook, dan vind ik ook dat ze er mee moet kappen.

Verder ben jij natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat die vriendin doet.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 10:05

Je kunt hooguit je mening geven, maar voor de rest kun je er helemaal niets mee. Het is ook niet zo dat jij hier verantwoordelijk voor bent omdat jij haar hebt meegenomen naar die winkel, ze heeft er zelf voor gekozen om contact met hem te zoeken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:06

Ik zou haar 1 keer laten weten dat jij het niets vindt wat zij doet, maar daarna kun je er niets meer mee denk ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 10:06

Zeker niet netjes van haar, maar hij kan haar zelf toch ook zeggen dat hij geen interesse heeft omdat hij een relatie heeft? Hij hoeft haar niet te mailen, dat doet hij zelf.

Jij hoeft je al helemaal niet schuldig te voelen, jij hebt hier niks mee te maken gehad. Ik zou in jouw plaats tegen haar zeggen dat ze het niet kan maken, en daarna maakt ze haar eigen keuzes. Niet jouw schuld, wat er ook gebeurt.

Ik snap wel dat het raar is dat je 'm elke keer tegenkomt enzo. Maar betrek het niet teveel op jezelf.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Antibes do 24 nov 2011 - 10:06

Susan schreef:Je kunt hooguit je mening geven, maar voor de rest kun je er helemaal niets mee. Het is ook niet zo dat jij hier verantwoordelijk voor bent omdat jij haar hebt meegenomen naar die winkel, ze heeft er zelf voor gekozen om contact met hem te zoeken.

Eens.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Bay do 24 nov 2011 - 10:07

Susan schreef:Je kunt hooguit je mening geven, maar voor de rest kun je er helemaal niets mee. Het is ook niet zo dat jij hier verantwoordelijk voor bent omdat jij haar hebt meegenomen naar die winkel, ze heeft er zelf voor gekozen om contact met hem te zoeken.

+1
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 10:07

Esperanza schreef:Ik kan niet zo goed uit je verhaal opmaken of hij nu wel of niet een relatie heeft.
Zij wist niet of hij een relatie had, dus in dat geval vind ik het niet raar dat ze contact met hem heeft opgenomen.
Heeft hij wel een relatie en weet die vriendin dat ook, dan vind ik ook dat ze er mee moet kappen.

Verder ben jij natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat die vriendin doet.

Het staat in de titel, dus ik ga ervan uit dat hij inderdaad bezet is...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Esperanza do 24 nov 2011 - 10:09

Birgit schreef:V
Mijn vriendin was meteen erg gecharmeerd van 1 van de winkeliers, ik heb haar verteld dat hij sowieso 1 kind heeft (nu blijken het er 2 te zijn). Ze zag geen ring ... ik zei nog dat niet iedereen met kinderen getrouwd is.
Oh ja daar had ik even over heen gelezen Embarassed
Maar het was vooral dit stukje wat me deed twijfelen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Supertalentje do 24 nov 2011 - 10:09

RYW schreef:Zeker niet netjes van haar, maar hij kan haar zelf toch ook zeggen dat hij geen interesse heeft omdat hij een relatie heeft? Hij hoeft haar niet te mailen, dat doet hij zelf.

Jij hoeft je al helemaal niet schuldig te voelen, jij hebt hier niks mee te maken gehad. Ik zou in jouw plaats tegen haar zeggen dat ze het niet kan maken, en daarna maakt ze haar eigen keuzes. Niet jouw schuld, wat er ook gebeurt.

Ik snap wel dat het raar is dat je 'm elke keer tegenkomt enzo. Maar betrek het niet teveel op jezelf.

+1

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:14

Esperanza schreef:Ik kan niet zo goed uit je verhaal opmaken of hij nu wel of niet een relatie heeft.
Zij wist niet of hij een relatie had, dus in dat geval vind ik het niet raar dat ze contact met hem heeft opgenomen.
Heeft hij wel een relatie en weet die vriendin dat ook, dan vind ik ook dat ze er mee moet kappen.

Verder ben jij natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat die vriendin doet.

Op je 1e zin heb je al antwoord Very Happy
Wat betreft de rest: ze had hem gezien, daarna heb ik haar verteld dat hij een relatie en een kind had, daarna moesten we die avond nog iets bij hem ophalen en nu heeft ze toch contact gezocht.

Tja, ik kan er verder inderdaad niet zoveel mee maar ik ben het nu in ieder geval even kwijt.
Als ik het tegen iemand anders vertel zal diegene waarschijnlijk meteen willen weten om welke winkelier het gaat en ik heb natuurlijk niet zo'n zin om dat te vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Esperanza do 24 nov 2011 - 10:30

Nu snap ik het helemaal haha Wink
Ik ben het verder ook eens met wat de rest zegt.
Het is inderdaad niet zo handig om het met iemand die beiden kent het er over te hebben.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 11:20

Je bent er in ieder geval niet verantwoordelijk voor mocht er iets uit voortkomen. Je vriendin heeft hem benaderd en als hij daar op gaat happen, is dat zijn fout. Je kunt je mening er over geven, maar meer kun je ook niet doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:44


Misschien zou ik zodra ik die winkelier weer zie, subtiel laten weten dat jij op de hoogte bent van hun contact. Er een grapje van maken of op een subtiele manier vragen wat die vriendin allemaal nog te vragen heeft na dat avondje. Als meneer van plan was om naast de pot te gaan piesen, zal hij zich wel sneller bedenken als hij weet dat er minstens 1 iemand ze in de gaten houd.

En die vriendin vind ik heel vreemd. Ik zou zeker nog eens mijn ongezouten mening tegen haar aan smijten - maar dat is misschien makkelijk zeggen, dat kan/wil ook niet iedereen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 13:00

Jij hoeft je niet schuldig te voelen, zij kiezen hiervoor.van haar is het zeker niet netjes maar hij is helemaal een lul dat hij zijn gezin zomaar op het spel zet. Eerlijk was dat ook wel een keer gebeurd als zij niet in veel was gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 21:28

Ik vind het altijd een beetje jammer als vriendinnen dat doen, vind het echt wel een afknapper. Van bezette mannen blijf je af. En deze man kent ze niet eens, is het nu een collega waar ze steeds meer gevoel voor krijgt (nog niet goed, begrijp me niet verkeerd) maar nu gaat ze echt bewust achter een bezette man aan, zo fout.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Caro do 24 nov 2011 - 21:35

Het is jammer als vriendinnen dat doen, maar jij bent er zelf niet verantwoordelijk voor. Het is haar keuze, en de zijne. Dus ik zou hooguit zeggen dat ik het er niet mee eens ben, dat ze alleen maar kan verliezen in dit soort situaties maar meer kun je niet doen.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 21:58

Caro schreef:Het is jammer als vriendinnen dat doen, maar jij bent er zelf niet verantwoordelijk voor. Het is haar keuze, en de zijne. Dus ik zou hooguit zeggen dat ik het er niet mee eens ben, dat ze alleen maar kan verliezen in dit soort situaties maar meer kun je niet doen.

+1, ze brengt zichzelf in moeilijkheden, en je kan alleen maar aangeven dat je dat niet wilt voor haar als vriendin.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 22:03

Carrie schreef:Ik vind het altijd een beetje jammer als vriendinnen dat doen, vind het echt wel een afknapper. Van bezette mannen blijf je af. En deze man kent ze niet eens, is het nu een collega waar ze steeds meer gevoel voor krijgt (nog niet goed, begrijp me niet verkeerd) maar nu gaat ze echt bewust achter een bezette man aan, zo fout.
Helemaal mee eens, dat zou voor mij ook een afknapper zijn, en niet getuigen van 'class'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 23:04

Maar hij heeft alleen nog maar teruggemaild toch? Er is niks gebeurd? Natuurlijk is de intentie van je vriendin anders en mss zelfs wel fout te noemen, maar wat is er nu helemaal aan de hand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Makamba do 24 nov 2011 - 23:15

Therapy schreef:Maar hij heeft alleen nog maar teruggemaild toch? Er is niks gebeurd? Natuurlijk is de intentie van je vriendin anders en mss zelfs wel fout te noemen, maar wat is er nu helemaal aan de hand?

Het feit dat zij interesse toont in een man die gebonden is en hij er nog in mee gaat ook!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 8:25

Hij mailt haar elke dag, zou ik in ieder geval niet prettig vinden als mijn vriend/man dat zou doen.
Ik ben door dit gedrag ook een beetje teleurgesteld in haar omdat ik gewoon vind dat ze hem met rust had moeten laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Caro za 26 nov 2011 - 4:54

Birgit schreef:Hij mailt haar elke dag, zou ik in ieder geval niet prettig vinden als mijn vriend/man dat zou doen.
Ik ben door dit gedrag ook een beetje teleurgesteld in haar omdat ik gewoon vind dat ze hem met rust had moeten laten.

Ja maar je kunt jouw eigen normen en waarden niet reflecteren op vriendinnen. Dit is haar keuze, haar beslissing en je kan zelf vinden dat het not done is en dat je het zelf niet zou doen óf dat e het niet leuk zou vinden dat je vriend dit doet.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:08

Ik heb haar nog een e-mail gestuurd met de vraag hoe het nu eigenlijk zat. Het antwoord was: dat zijn hele onschuldige berichtjes. Hij is en blijft bezet, maar wel een erg leuke man!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  RYW za 26 nov 2011 - 8:14

Birgit schreef:Ik heb haar nog een e-mail gestuurd met de vraag hoe het nu eigenlijk zat. Het antwoord was: dat zijn hele onschuldige berichtjes. Hij is en blijft bezet, maar wel een erg leuke man!


Dat hij de aandacht leuk en egostrelend vindt wil nog niet zeggen dat hij er ook wat mee gaat doen, natuurlijk... en wie weet zitten zijn vriendin en hij er samen om te lachen en weet ze precies wat hij uitspookt Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin zoekt contact met man die bezet is Empty Re: Vriendin zoekt contact met man die bezet is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum