Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

+5
Tazz
Serena
Pussycat
Rush
RYW
9 plaatsers

Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW vr 9 sep 2011 - 1:09

Hoi allemaal,

3 jaar geleden gingen mijn ex en ik uit elkaar en we hebben twee zoons. De moeder van mijn ex is met recht een schoonmonster. Ze heeft me al meerdere malen echt vreselijk afgezeken, behoorlijk beledigend, waar mijn zoons bij waren (ook op een manier van 'agossie toch, kan jouw mama niet eens....', rechtstreeks tegen de kinderen dus), gedreigd mijn kinderen van me af te pakken, geprobeerd de jongens, hun vader en ik tegen elkaar uit te spelen, onaangekondigd in mijn huis staan om een nare preek af te steken, mij en mijn ouders tot op het bot beledigd. Dat soort leuke dingen hebben ervoor gezorgd dat ik het contact met haar verbroken heb. Mijn jongens zagen haar nog als ze met hun vader mee op bezoek gingen bij haar.

Maar nu heeft ze een aantal dingen bij mijn ex geflikt waardoor hij óók het contact met haar verbroken heeft. Zo heeft ze bijvoorbeeld onze oudste zoon naar bijbelkamp gestuurd (waar wij totaal niet achter stonden), zijn haar laten knippen zonder overleg, en meer van dat soort idiote dingen. En telkens als hij (of wij) haar daarop aanspraken, dan wilde ze niet eens met ons praten, dan hadden wij geen respect voor haar en meer van dat soort bla. Daardoor heeft ze nu ook geen contact meer met haar eigen zoon, en dus ook niet meer met haar kleinzoons.

Nu probeert ze het weer bij mij. Ze heeft zichzelf vorig jaar al uitgenodigd met de verjaardag van mijn oudste, toen belde ze MIJ op, en toen heb ik haar vriendelijk maar beslist doorverwezen naar mijn ex, ze is tenslotte ZIJN moeder en niet de mijne. Ik heb haar toen gezegd dat mijn ex ook komt op de verjaardag, en dat ik geen drama wil op de verjaardag van mijn kind, en dat ik daarom niet wil dat ze beide komen als er laaiende ruzie is tussen die twee. En dan gaat mijn ex voor, omdat hij de vader is. En dat ze van harte welkom is als die situatie is bijgelegd, en dat ik dat wel van mijn ex hoor, wanneer het zo ver is. Daar reageerde ze heel koud en afstandelijk op, en dat was het laatste wat ik van haar hoorde, in december.

Nu stuurt ze ineens een pakje met een kadootje voor de jongens, en een kaartje voor de jongens erin, waarin ze zegt dat ze ze heel erg mist en ze graag snel weer wil zien. Maar ik voel me totaal niet geroepen om daar gehoor aan te geven. Ze heeft zelf gekozen om zich zo idioot te gedragen, en ik ben er wel een beetje klaar mee. Het is ook niet mijn moeder. Dus ik heb het doorgegeven aan mijn ex, en die zegt ook dat hij er niet heen gaat, pas als de jongens naar hun oma vragen gaat hij erheen. Niet andersom.

Nu zit ik met het dilemma: moet ik haar bedanken voor de kadootjes? Of moet ik niks laten horen? Of moet ik mijn ex vragen of HIJ wil bedanken voor de kadootjes? Ik neig persoonlijk naar het laatste, ik wil er eigenlijk niks mee te maken hebben (zijn moeder, zijn probleem) en daarmee geef je ook een signaal af dat we dit soort dingen toch wel overleggen en dat ze niet moet proberen ons tegen elkaar uit te spelen. Maar dat wil mijn ex eigenlijk niet, omdat hij niet zich weer die ellende op de hals wil halen. En dat snap ik eigenlijk ook wel weer. Alleen, niet reageren vind ik ook weer zo onbeleefd, alsof wij dan naar haar niveau afdalen, zegmaar.

Heeft er iemand (na het lezen van dit lange verhaal) een tip?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Rush vr 9 sep 2011 - 1:14

Haha ik heb letterlijk even gezucht na deze lap tekst. Ze zag haar kleinzoons alleen via je ex toch, vreemd dat ze jou nu een pakketje stuurt.

Ik zou de keuze bij m`n ex laten liggen. Als hij haar wil bedanken, dan prima. En anders ehh, niet? laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 1:15

zo wat ben jij netjes geweest nog naar je schoon(l)?moeder toe.
Ik denk dat ik de cadeautjes retour had verzonden.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Serena vr 9 sep 2011 - 1:21

Maar als ik het goed begrijp heb jij geen contact meer met haar. En zoekt zij alleen contact met haar kleinzoons door kadootjes te sturen. Dan ben jij toch niet verplicht om iets terug te sturen, dan leg je namelijk weer contact, omdat zij ernaar vraagt. Maar ik zou het dan wel met je ex overleggen of je een haar nog moet bedanken. Als hij het niet nodig vind, zou ik het ook gewoon laten en dus niet bedanken. Is alleen misschien niet zo beleefd, maar dat is zij nu ook niet bepaald.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW vr 9 sep 2011 - 1:23

Pussycat schreef:zo wat ben jij netjes geweest nog naar je schoon(l)?moeder toe.
Ik denk dat ik de cadeautjes retour had verzonden.

Weet je waarom ik dat niet gedaan heb?

Mijn oudste zoon leert nu lezen. Binnenkort komt de tijd dat ze weer zo'n kaartje stuurt, en dan kan hij het zelf lezen. Dan zal hij vragen hebben. Ik wil niet degene zijn die die beslissing neemt over de oma van vaderskant. Ik wil niet dat mijn zoons me later kunnen verwijten dat IK die beslissing genomen heb.

Rush: dat is een beetje het probleem. Als mijn ex besluit niks te laten horen, dan heb IK het weer gedaan (want het is naar mijn adres gestuurd), en gaat de hele haatcampagne verder waar ze gebleven waren. En dat is niet bepaald leuk om te ondergaan :shock:
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Rush vr 9 sep 2011 - 1:24

Ja dat is ook weer zo, dan ben jij weer de sigaar. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 1:28

RYW schreef:
Pussycat schreef:zo wat ben jij netjes geweest nog naar je schoon(l)?moeder toe.
Ik denk dat ik de cadeautjes retour had verzonden.

Weet je waarom ik dat niet gedaan heb?

Mijn oudste zoon leert nu lezen. Binnenkort komt de tijd dat ze weer zo'n kaartje stuurt, en dan kan hij het zelf lezen. Dan zal hij vragen hebben. Ik wil niet degene zijn die die beslissing neemt over de oma van vaderskant. Ik wil niet dat mijn zoons me later kunnen verwijten dat IK die beslissing genomen heb.

Rush: dat is een beetje het probleem. Als mijn ex besluit niks te laten horen, dan heb IK het weer gedaan (want het is naar mijn adres gestuurd), en gaat de hele haatcampagne verder waar ze gebleven waren. En dat is niet bepaald leuk om te ondergaan :shock:

Maar als je zoon later vragen heeft dan kan je die toch gewoon beantwoorden? Zo te lezen zal zijn vader hetzelfde vertellen over je schoonmoeder?
Je hebt het contact al verbroken, dus dan zou ik gewoon niet meer reageren op wat dan ook.
Jammer dan dat ze een haatcampagne opstart... Ze komt je toch niet opzoeken ofzo of wel?

Nou misschien kan ik hier ook niet goed een mening over geven...
Er speelt ook iets soortgelijks bij ons.
Maar respect voor de manier hoe je er tot nu toe mee om bent gegaan voor je zoon.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW vr 9 sep 2011 - 1:33

Pussycat schreef:
RYW schreef:
Pussycat schreef:zo wat ben jij netjes geweest nog naar je schoon(l)?moeder toe.
Ik denk dat ik de cadeautjes retour had verzonden.

Weet je waarom ik dat niet gedaan heb?

Mijn oudste zoon leert nu lezen. Binnenkort komt de tijd dat ze weer zo'n kaartje stuurt, en dan kan hij het zelf lezen. Dan zal hij vragen hebben. Ik wil niet degene zijn die die beslissing neemt over de oma van vaderskant. Ik wil niet dat mijn zoons me later kunnen verwijten dat IK die beslissing genomen heb.

Rush: dat is een beetje het probleem. Als mijn ex besluit niks te laten horen, dan heb IK het weer gedaan (want het is naar mijn adres gestuurd), en gaat de hele haatcampagne verder waar ze gebleven waren. En dat is niet bepaald leuk om te ondergaan :shock:

Maar als je zoon later vragen heeft dan kan je die toch gewoon beantwoorden? Zo te lezen zal zijn vader hetzelfde vertellen over je schoonmoeder?
Je hebt het contact al verbroken, dus dan zou ik gewoon niet meer reageren op wat dan ook.
Jammer dan dat ze een haatcampagne opstart... Ze komt je toch niet opzoeken ofzo of wel?

Nou misschien kan ik hier ook niet goed een mening over geven...
Er speelt ook iets soortgelijks bij ons.
Maar respect voor de manier hoe je er tot nu toe mee om bent gegaan voor je zoon.

Dank je smile

Dat opzoeken, dat heeft ze dus al eens gedaan. En ze is in staat om een hoop gedoe te bezorgen. Niet voor niets heb ik op het kinderdagverblijf en de BSO aangegeven dat de kinderen alleen met ons meegegeven mogen worden.. ze heeft ook al eens geweigerd de kinderen terug te geven aan mijn ex toen ze op ze had opgepast, en heeft dus ook gedreigd met de voogdij proberen te krijgen over de kinderen.

Mijn ex en ik verschillen over veel dingen van mening, maar hierin vinden we exact hetzelfde en trekken we één lijn, dus als de jongens vragen hebben dan zullen ze zeker op precies dezelfde manier beantwoord worden. Ik wil alleen niet degene zijn die een 'fout' maakt hierin, ik wil alles gedaan hebben voor de jongens en hun geluk. Maar ik denk dat het contact verbreken met haar daar een goede stap in geweest is. Ze heeft totaal geen respect voor de ouders van de jongens (wij dus) en daarmee heb je dus ook geen respect voor de kinderen zelf.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:33

Ik zou er, ondanks dat ik er moeite mee zou hebben, wel contact toestaan. Minimaal en met duidelijke grenzen, maar ik zou het wel toestaan.
Ik denk dat ze als oma de kinderen echt enorm mist, het zal voor haar ook een grote stap zijn om zo'n kaartje te sturen. Wat ze heeft gedaan heb ik weleens meegekregen hier, en dat gaat ver, maar misschien ook met de beste bedoelingen (al praat dat niets goed).

Probeer te zien wat je kinderen kunnen hebben aan contact met haar. Zie je dat ze er last van krijgen of gaat ze weer over grenzen, kap het dan af. Maar contact an sich kan geen kwaad toch? Ze hoeft niet elke week op visite te komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 1:38

Hmm ik vind dat je in deze situatie ook best om jezelf mag denken. Iemand hoort niet over jou grenzen heen te gaan. En deze vrouw gaat overduidelijk veeeel te ver. Sorry hoor, maar als mijn schoonmoeder de kinderen niet zo willen terug geven of what ever dat is toch bizar? Ik vind dat eng. Dan komen mijn kinderen echt niet meer bij haar over de vloer.

En ook niet bij mij, want dat is gewoon respectloos en dan heb ik ook geen respect meer voor haar. En ik hoop dat mijn kinderen dat dan zullen begrijpen. Zo niet dan mogen ze best contact zoeken na x aantal jaar als ze dat zelf willen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW vr 9 sep 2011 - 1:41

Eucalypta schreef:Ik zou er, ondanks dat ik er moeite mee zou hebben, wel contact toestaan. Minimaal en met duidelijke grenzen, maar ik zou het wel toestaan.
Ik denk dat ze als oma de kinderen echt enorm mist, het zal voor haar ook een grote stap zijn om zo'n kaartje te sturen. Wat ze heeft gedaan heb ik weleens meegekregen hier, en dat gaat ver, maar misschien ook met de beste bedoelingen (al praat dat niets goed).

Probeer te zien wat je kinderen kunnen hebben aan contact met haar. Zie je dat ze er last van krijgen of gaat ze weer over grenzen, kap het dan af. Maar contact an sich kan geen kwaad toch? Ze hoeft niet elke week op visite te komen...

Alsjeblieft niet zeg Wink

Wat we haar gezamenlijk hebben aangegeven, is dat we voorlopig niet willen hebben dat de jongens alleen met haar zijn (omdat ze dan dus van die dingen gaat doen als bijbelkamp en op eigen initiatief naar de kapper) maar dat ze altijd welkom is bij mijn ex thuis en dat hij ook met de jongens naar haar toe wil komen, MITS ze eerst het gesprek met mijn ex wil aangaan over hoe het is foutgelopen en wat voor afspraken ze kunnen maken om het nu goed te laten lopen.

Die optie heeft ze dus, maar ze weigert het gesprek aan te gaan. Wij vinden dat gesprek in het belang van de kinderen, en als ze haar trots niet opzij kan zetten daarvoor, dan wil ze dus kennelijk niet graag genoeg. Misschien hard om zo te denken, maar jeetje, ze heeft een hoop kansen gehad hoor...

Ik sta op zich contact tussen de jongens en hun oma niet in de weg. Ik wil er alleen niet in participeren, dus het zal via mijn ex (haar eigen zoon) moeten gaan. Ik verwacht tenslotte ook niet dat hij met de jongens in zijn weekend op bezoek gaat bij MIJN ouders. En als ze daar niet eens een gesprek voor overheeft, dan kan ik me voorstellen dat hij dan ook denkt, ja doei. Volgens mij vraagt hij niets onredelijks met dat verzoek.

Maar goed, dat zijn zijn zaken verder. Als hij morgen besluit toch naar haar toe te gaan, ook zonder gesprek, dan moet hij dat zelf weten. Alleen, ik word er nu weer bij betrokken omdat die kadootjes en kaart (met daarin overduidelijke hint) naar MIJN adres gestuurd worden...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW vr 9 sep 2011 - 1:45

Misschien moet ik er even bij zetten dat de jongens ook eigenlijk niet naar haar vragen. Ze vroegen van wie die kadootjes waren, en toen heb ik gewoon eerlijk gezegd dat ze van die oma waren, en toen zei de oudste 'Oh' en ging gewoon verder waar hij mee bezig was.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 1:45

Tja dan zou ik haar een kaartje terug sturen. Gewoon simpel met bedankt. Als je toch het contact wilt onderhouden in belang van je zoon. Anders dan kan je er op wachten (denk ik) dat ze inderdaad onaardige dingen over jou gaat zeggen omdat zij in haar ogen heel erg haar best heeft gedaan om dat cadeau te sturen.

Maar ja het gevaar hiervan is... je blijft in een cirkeltje zitten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW vr 9 sep 2011 - 1:47

Pussycat schreef:Tja dan zou ik haar een kaartje terug sturen. Gewoon simpel met bedankt. Als je toch het contact wilt onderhouden in belang van je zoon. Anders dan kan je er op wachten (denk ik) dat ze inderdaad onaardige dingen over jou gaat zeggen omdat zij in haar ogen heel erg haar best heeft gedaan om dat cadeau te sturen.

Maar ja het gevaar hiervan is... je blijft in een cirkeltje zitten.

Dat, ja. Ik wil aan de ene kant de verstandigste zijn en gewoon netjes bedanken, maar aan de andere kant wil ik niet de hele zaak heropenen en me allerlei ellende opnieuw op de hals halen. Liever dat mijn ex zich die ellende op de hals haalt :P
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 1:51

Haha ja dat snap ik Wink

Maar ze stuurt jou wat en niet je ex...
Dus je zal er wel wat mee moeten als je '' de lieve vrede '' kostte wat kost wilt bewaren.
Of er niks mee doen en het op z'n beloop laten allemaal.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW vr 9 sep 2011 - 1:57

Pussycat schreef:Haha ja dat snap ik Wink

Maar ze stuurt jou wat en niet je ex...
Dus je zal er wel wat mee moeten als je '' de lieve vrede '' kostte wat kost wilt bewaren.
Of er niks mee doen en het op z'n beloop laten allemaal.

Daarom hoop ik dat hij haar namens ons beiden wil bedanken, dan zijn we beleefd geweest en gaat het allemaal lekker via mijn ex en blijf ik buiten schot Wink het is tenslotte ook ZIJN moeder. Maar goed... ik zal het vanmiddag nog met hem bespreken. Ik neem in elk geval jullie commentaren mee!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 1:58

Oké dan. Succes vanmiddag met je ex hopelijk wil hij meewerken haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Tazz vr 9 sep 2011 - 2:38

Kan je niet gewoon een sms sturen met 'bedankt voor de cadeaus' en het daar bij laten. Ik vind dat jullie nog heel tolerant zijn tegenover haar. Wij hebben ook een periode geen contact gehad met mijn schoonmoeder en dat was dus gewoon helemaal geen contact. E-mails negeren, telefoon niet opnemen.. Pas toen wij daar weer aan toe waren is er een gesprek gekomen. Bij mijn schoonvader trouwens hetzelfde.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  mzcharlotte vr 9 sep 2011 - 5:53

Vraag je ex of hij wilt bedanken en zo niet, dan zelf een kaartje terug sturen of inderdaad een sms. Niet dat als je haar belt, ze de gelegenheid heeft om je meer kopzorgen te bezorgen. Veel succes.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 5:57

Ik zou haar kort bedanken ( welke manier, dat is natuurlijk aan jou ) en het daar verder bij laten. Wat een verschrikkelijk mens lijkt het me trouwens. Bah.

Respect voor de rustige houding die je hier over aanneemt. Je bent echt een lieve moeder ook, dat je ondanks dat loeder nog wel nadenkt over wat voor je zoons prettig is, ook met het oog op de toekomst. Respect hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Lilou vr 9 sep 2011 - 7:16

Zou jij en/of ex niet gewoon een berichtje kunnen doen om haar te bedanken voor de cadeaus en kort te herhalen dat ze nog steeds de optie heeft om het gesprek met ex aan te gaan en op die manier ook de jongens weer een keer bij hem te kunnen zien? Dan ben je naar mijn idee duidelijk genoeg en blijf je netjes.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Melis_je vr 9 sep 2011 - 7:56

Ik zou ook een sms, e-mail of kaart met bedankt en het verzoek om in de toekomst contact/post via ex te laten verlopen sturen, "want dat is duidelijk voor de kinderen"/"want dat hebben we eerder afgesproken". Verder weet ze welke opties ze heeft, ze zou van mij er zelf ééntje uit mogen kiezen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Fayebella za 10 sep 2011 - 5:32

Melis_je schreef:Ik zou ook een sms, e-mail of kaart met bedankt en het verzoek om in de toekomst contact/post via ex te laten verlopen sturen, "want dat is duidelijk voor de kinderen"/"want dat hebben we eerder afgesproken". Verder weet ze welke opties ze heeft, ze zou van mij er zelf ééntje uit mogen kiezen.

Helemaal mee eens. Dan bedank je toch en ben je ook erg duidelijk. De volgende keer hoef je dan ook niks te laten horen. Je bent nu duidelijk geweest.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  RYW zo 11 sep 2011 - 1:52

Nou, uiteindelijk hebben mijn ex en ik beiden vanaf onze eigen telefoons een bedanksmsje gestuurd voor de kadootjes, met niets inhoudelijks over missen, afspreken en dat soort dingen. Ze weet welke weg ze moet bewandelen als ze dat wil, en aangezien ze nog niet dement is hoef ik haar daar niet aan te herinneren.

Niets gehoord op het smsje, natuurlijk, beiden niet. Maar dat hadden we ook niet verwacht. We zijn in elk geval beleefd geweest en niet tot haar niveau afgedaald. Bedankt voor de adviezen!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:05

Lijkt me een prima oplossing zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons Empty Re: ex-schoonloeder zoekt contact met mijn zoons

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum