Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje?
+5
Rush
Caramba
rapa nui
Tania
banjer49
9 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje?
Sowieso vind ik het een raar iets, ook dat ze zegt dat ze haar kinderen nóóóít zo op zou voeden als die mensen. Niet bepaald relevant om te vermelden. Ik krijg daar altijd zo de kriebels van.Susan schreef:~Katie~ schreef:
Hij is er echt gek op laat zijn andere speelgoed links liggen voor cars. Echt verwend zijn de kinderen tegenwoordig.
Wat is daar nou weer verwend aan?
Gast- Gast
Zelda schreef:Sowieso vind ik het een raar iets, ook dat ze zegt dat ze haar kinderen nóóóít zo op zou voeden als die mensen. Niet bepaald relevant om te vermelden. Ik krijg daar altijd zo de kriebels van.Susan schreef:~Katie~ schreef:
Hij is er echt gek op laat zijn andere speelgoed links liggen voor cars. Echt verwend zijn de kinderen tegenwoordig.
Nou inderdaad. De beste stuurlui staan aan wal, denk ik dan maar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:~Katie~ schreef:
Mijn zoontje is helemaal gek op boekjes en er zijn tijden dat hij z'n speelgoed verder amper aanraakt en alleen z'n boekjes uit de kast trekt en zit te 'lezen'. Hij heeft inmiddels ook een hele grote verzameling boekjes, dat zal dan ook wel verwend zijn
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ach, laat lekker kletsen. Het is heel makkelijk om je mening te geven als je zelf nog geen kinderen hebt.Tania schreef:Susan schreef:~Katie~ schreef:
Mijn zoontje is helemaal gek op boekjes en er zijn tijden dat hij z'n speelgoed verder amper aanraakt en alleen z'n boekjes uit de kast trekt en zit te 'lezen'. Hij heeft inmiddels ook een hele grote verzameling boekjes, dat zal dan ook wel verwend zijn
Gast- Gast
Tania schreef:Susan schreef:~Katie~ schreef:
Zeker! Oh, en jij geeft je zoontje toch niet toevallig iets wat hij leuk vindt voor Sinterklaas, hè? Kinderen die krijgen wat ze leuk vinden vind ik ook heel erg verwend.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Tania schreef:Susan schreef:~Katie~ schreef:
Zeker! Oh, en jij geeft je zoontje toch niet toevallig iets wat hij leuk vindt voor Sinterklaas, hè? Kinderen die krijgen wat ze leuk vinden vind ik ook heel erg verwend.
Oeps! hij krijgt onder anderen twee(!) boekjes
Nou ik hoor het al, hij is verpest...
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ik wel verwend vind is, iemand van 8 vraagt een tablet en dat krijgt hij dan ook, maar na een half uur gebruik wordt er niet eens meer door de 8 jarige naar om gekeken. Ik vraag me dan wel eens af, wat geef je als ze 10 zijn?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ezra is vier en heeft en iPod Touch.
Susan- Lady Post-a-lot
Kinderen kunnen daar lijkt mij weinig aan doen. Het is maar net de opvoeding. En daarover kan iemand zonder kinderen best meepraten, lijkt mij! Alsof iemand met kinderen de wijsheid in pacht heeft.
Gast- Gast
Van mij mogen ze meepraten, maar dat zij het later heel anders gaan doen, dat zien we tegen die tijd wel.
Susan- Lady Post-a-lot
Oh ja, en als iemand cadeautjes voor mijn kinderen wil kopen, maar ondertussen loopt te beweren dat wij onze kinderen niet op kunnen voeden, dan mogen ze die cadeautjes van mij ook houden. Die koop ik dan zelf wel voor ze.
Susan- Lady Post-a-lot
Dit dus. Meepraten mag altijd, maar een beetje smuilend laten zien dat jij het helemaal anders gaat doen, dat vind ik ronduit belachelijk.Susan schreef:Van mij mogen ze meepraten, maar dat zij het later heel anders gaan doen, dat zien we tegen die tijd wel.
Gast- Gast
Niemand zegt toch dat jij ze verkeerd opvoed? Iedereen doet het op zijn manier, en bij iedereen zal het gelukkig heel anders gaan. Ik ben zelf (nog) geen moeder, maar als ik de opvoeding bij mijn zus zie denk ik ook, ik hoop dat ik het toch net iets anders aanpak. Met die gedachte is toch ook niets mis?
Kom je op het eerste wat ik zei, iedereen voed gelukkig anders op.
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Niemand zegt toch dat jij ze verkeerd opvoed? Iedereen doet het op zijn manier, en bij iedereen zal het gelukkig heel anders gaan. Ik ben zelf (nog) geen moeder, maar als ik de opvoeding bij mijn zus zie denk ik ook, ik hoop dat ik het toch net iets anders aanpak. Met die gedachte is toch ook niets mis?
Niemand zegt dat over mij, maar Katie zegt dat wel over de ouders van haar petekind. Als ik die ouders was en ik zou dat merken dan zou ze die cadeautjes dus lekker mogen houden.
Susan- Lady Post-a-lot
Eens met Susan. Als ik erachter kom dat iemand in mijn omgeving zo over ons praat dan mag diegene meteen ophoepelen.
Gast- Gast
Ik zou denk ik 20/25 euro uitgeven. 50 euro is een beetje het bedrag wat wij aan de kinderen geven.
Hier zijn de jongens ook beide helemaal gek van cars. Ze krijgen dus ook een hoop cars voor sinterklaas en hun verjaardag. Maar geef ze ook iets anders erbij.
Hier zijn de jongens ook beide helemaal gek van cars. Ze krijgen dus ook een hoop cars voor sinterklaas en hun verjaardag. Maar geef ze ook iets anders erbij.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Heb er een beetje overheen gelezen, maar zou het ook niet juist vinden wat TO zegt over verwend zijn.
Nu gaf ik dan wel een voorbeeld over die tablet, heeft mijn nichtje echt gekregen, maar dat moeten mijn zus en zwager zelf weten. Zij hebben dat er voor over, ik ben peettante en hebt heel wat anders er voor over, gelukkig wel. Tijden zijn ook veranderd, want ik denk soms zelf echt nog wel van, toen ik 8 werd kreeg ik zulke dingen echt niet!
Nu gaf ik dan wel een voorbeeld over die tablet, heeft mijn nichtje echt gekregen, maar dat moeten mijn zus en zwager zelf weten. Zij hebben dat er voor over, ik ben peettante en hebt heel wat anders er voor over, gelukkig wel. Tijden zijn ook veranderd, want ik denk soms zelf echt nog wel van, toen ik 8 werd kreeg ik zulke dingen echt niet!
Caramba- Ratel
Ik vind een tablet best een leuk cadeau.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik hou de cadeautjes voor m`n neefjes dit jaar ook maar op zak dan.Zelda schreef:Eens met Susan. Als ik erachter kom dat iemand in mijn omgeving zo over ons praat dan mag diegene meteen ophoepelen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Susan schreef:Ik vind een tablet best een leuk cadeau.
Zeker is dat een leuk cadeau, maar zoals ik al zei, ik zou dat er niet voor over hebben.
En ja dan denk ik al snel, toemaar komt wel iets verwend over, terwijl ze dat helemaal niet zijn!
Maar ik denk het soms wel, maar zeg het niet. Zal ook wel komen omdat het dichter bij je staat?
Bij vrienden zal ik dat nooit zeggen of denken. Je staat er verder vanaf.
Caramba- Ratel
Toevallig zat mijn oudere nicht mij ook wel uit te lachen toen ik vertelde dat Ezra een iPod Touch voor zijn verjaardag kreeg, maar toen ik uitlegde waarom we daarvoor hadden gekozen, en toen zij zich realiseerde dat haar dochtertje op die leeftijd al een Nintendo DS had, toen vond ze het eigenlijk niet meer zo raar. Haar dochter en mijn andere nichtje hebben er op zijn verjaardag ook mee gespeeld en ze vonden het super.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik blijf bij mijn mening ik vind het echt niet juist om achter iemands rug zo over de opvoeding te praten.Rush schreef:Ik hou de cadeautjes voor m`n neefjes dit jaar ook maar op zak dan.Zelda schreef:Eens met Susan. Als ik erachter kom dat iemand in mijn omgeving zo over ons praat dan mag diegene meteen ophoepelen.
Gast- Gast
Ik denk dat vrijwel iedereen dat doet. M`n moeder verteld me ook wel eens iets, hoe het bij m`n broer thuis gaat en dan komt het ook wel eens voor dat ik me voorneem om dat anders te doen, en dat dan ook tegen m`n moeder zeg.Zelda schreef:Ik blijf bij mijn mening ik vind het echt niet juist om achter iemands rug zo over de opvoeding te praten.Rush schreef:Ik hou de cadeautjes voor m`n neefjes dit jaar ook maar op zak dan.Zelda schreef:Eens met Susan. Als ik erachter kom dat iemand in mijn omgeving zo over ons praat dan mag diegene meteen ophoepelen.
Je hebt er toch altijd wel een mening over, denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij mijn zus is iedereen en alles hightech. Wij zijn dat dus niet
en dus, als wij kinderen hebben, geven wij echt niet ieder kind een DS of een Tablet.
en dus, als wij kinderen hebben, geven wij echt niet ieder kind een DS of een Tablet.
Caramba- Ratel
Dat je je voorneemt om bepaalde dingen anders te doen is begrijpelijk, maar dat vind ik wel anders dan:
'Ik zou mijn kind echt nooit zo opvoeden zoals hun en alles geven dat hij verwend is verschrikkelijk!'
'Ik zou mijn kind echt nooit zo opvoeden zoals hun en alles geven dat hij verwend is verschrikkelijk!'
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen
» Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?
» Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer?
» Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?
» Hoeveel zouden jullie geven?
» Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?
» Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer?
» Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?
» Hoeveel zouden jullie geven?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: