Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje?

+5
Rush
Caramba
rapa nui
Tania
banjer49
9 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? Empty Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 6:58

Het gaat over het peet kindje van mij en mijn man. Met kerstavond doen wij wat cadeautjes voor hem.

Wat voor bedrag zouden jullie rekenen? Ben online aan het shoppen bij bartsmit heb een paar artikelen van cars in mijn mandje en ben al 50 euro kwijt pfff..

Ben benieuwd naar jullie mening.

Groetjes Katie.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? Empty Re: Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje?

Bericht  banjer49 do 24 nov 2011 - 7:05

ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is, het is maar net wat je kan missen.
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? Empty Re: Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:06

Ik denk dat ik voor een euro of 30 tot 50 uit zou geven aan cadeautjes. Hebben jullie niet een budget / aantal cadeautjes afgesproken, om ervoor te zorgen dat hij niet overladen wordt met cadeautjes?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:07

Pippa schreef:Ik denk dat ik voor een euro of 30 tot 50 uit zou geven aan cadeautjes. Hebben jullie niet een budget / aantal cadeautjes afgesproken, om ervoor te zorgen dat hij niet overladen wordt met cadeautjes?

nee hebben we niet. We doen gewoon wat we willen. En missen ja dat is teveel voor hem zoek gewoon een mooi bedrag. Denk dat rond de 50 wel mooi is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:08

Ik zou gewoon eens in de stad gaan kijken ook, daar heb je zo ontzettend veel aanbiedingen nu rond Sinterklaas/Kerstmis, dan kun je misschien voor minder al wel hoop mooie cadeautjes vinden! Hoe oud is die?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:10

Wij hebben lootjes getrokken en mijn neefje van 6 mnd is er wel maar doet natuurlijk niet mee.
Toch vond ik het raar om helemaal niks te kopen, mijn vriend wilde eigenlijk niks kopen.
Misschien heeft de rest ook allemaal wel een cadeautje voor hem en dan voel je je ook knap lullig als jij niks hebt.
Wij hebben nu voor €12.50-€15.00 iets gekocht. We hebben een groot cadeau gegeven met de geboorte en ik vind het nu nog een moeilijke leeftijd om iets te geven. Als hij ouder wordt krijgt hij waarschijnlijk meer.
Ik zou dan richting €25-€30 gaan, de duurdere cadeautjes mogen de ouders kopen :-)
De ouders zijn in dit geval wat karig met cadeautjes op verjaardagen e.d. dus ik vind al dat ik er veel aan uitgeef :P

Edit: ik weet niet of je een Top1Toys bij je in de buurt hebt? Die zitten met de prijs vaak onder Intertoys en Bart Smit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:14

Pas 3 geworden smile Hij is echt super gek op cars.

Ik had dit voor hem uitgezocht: 1 wat groter cadeau en wat kleinere. Dit was allemaal in de aanbieding op de bartsmit site dus ik neem aam een stuk goedkoper dan in de winkel hoe het er staat. In totaal iets meer dan 50 omdat het een merk is.

Alleen twijfel nog om het te bestellen.

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? 0392327

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? 0463261

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? 0440567

Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? 0464959
Hoeveel geld zouden jullie besteden aan kindje? 0465247

Laatst aangepast door ~Katie~ op do 24 nov 2011 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:17

Pippa schreef:Ik zou gewoon eens in de stad gaan kijken ook, daar heb je zo ontzettend veel aanbiedingen nu rond Sinterklaas/Kerstmis, dan kun je misschien voor minder al wel hoop mooie cadeautjes vinden! Hoe oud is die?

Dat kan maar daar heb ik een hekel aan Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:19

Ik vind het wel vrij veel aan cadeautjes eigenlijk, en wel echt 1 soort cadeau, heeft hij niet al veel van Cars als die er zo'n fan van is?

Haha, dat is leuk juist, om rond te gaan kijken! Ik zou eerder kijken voor nog een leuke puzzel bv. erbij (Cars, heb je bij de Zeeman)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:23

Pippa schreef:Ik vind het wel vrij veel aan cadeautjes eigenlijk, en wel echt 1 soort cadeau, heeft hij niet al veel van Cars als die er zo'n fan van is?

Haha, dat is leuk juist, om rond te gaan kijken! Ik zou eerder kijken voor nog een leuke puzzel bv. erbij (Cars, heb je bij de Zeeman)

puzzel vind die niks aan!

Zijn moeder heeft een word bestandje gemaakt wat hij nog niet heeft en dit stond er allemaal tussen :P

Hij is er echt gek op laat zijn andere speelgoed links liggen voor cars. Echt verwend zijn de kinderen tegenwoordig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:24

Dat is niet helemaal waar natuurlijk, als je daar als ouder zijnde op ingaat, en dus inderdaad alleen nog maar cars gaat geven, dan wordt een kind verwend Wink Als die het niet heeft, gaat die vanzelf met de rest spelen!

Maar... dan is het goed, toch? Ik zou denk ik voor 3 a 4 cadeautjes gaan maximaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:25

Pippa schreef:Dat is niet helemaal waar natuurlijk, als je daar als ouder zijnde op ingaat, en dus inderdaad alleen nog maar cars gaat geven, dan wordt een kind verwend Wink Als die het niet heeft, gaat die vanzelf met de rest spelen!

Maar... dan is het goed, toch? Ik zou denk ik voor 3 a 4 cadeautjes gaan maximaal.

Ik zou mijn kind echt nooit zo opvoeden zoals hun en alles geven dat hij verwend is verschrikkelijk!

Laatst aangepast door ~Katie~ op do 24 nov 2011 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:25

Bedankt voor je mening ik duik dan wel de stad in :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:28

~Katie~ schreef:Bedankt voor je mening ik duik dan wel de stad in :P

Haha, het hoeft niet hoor. Maar ik denk dat de afwisseling van cadeautjes voor hem juist leuk is, vooral in die leeftijd. En je hebt zo ontzettend veel aanbiedingen ook bij bv. de Kruidvat & de V&D dat het gewoon zonde is om 1 winkel te focussen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:29

toch bedankt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:29

Geen dank!

Gast
Gast

Bericht  Tania do 24 nov 2011 - 7:31

Pippa schreef:Dat is niet helemaal waar natuurlijk, als je daar als ouder zijnde op ingaat, en dus inderdaad alleen nog maar cars gaat geven, dan wordt een kind verwend Wink Als die het niet heeft, gaat die vanzelf met de rest spelen!

Waarom moet hij met andere dingen spelen als hij Cars zo leuk vindt dan? Hij gaat vanzelf wel weer een keertje met andere dingen spelen als hij het zat is.

Ik zou dus ook gewoon de Cars spulletjes kopen die hij leuk vindt voor het bedrag dat jij ervoor over hebt. Ik zou max. 50 euro uitgeven denk ik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  rapa nui do 24 nov 2011 - 8:41

Ik zou niet echt aan een bedrag denken maar meer aan een mooi cadeau of hoogstens 2 of 3 cadeaus. Een kind ziet die waarde er toch niet aan af. Ik zou er wel rekening mee houden van wie hij nog meer cadeautjes krijgt. Natuurlijk wil je een kind verwennen maar ik heb met Sinterklaas wel meegemaakt dat er zoveel pakjes waren voor het kind omdat iedereen toch maar wat wilde geven dat ze het echt niet meer leuk vond en het te veel was. Dus als de ouders en grootouders ook nog wat geven dan zou ik zelf niet met 6 a 7 dingen aan komen zetten om maar aan een bepaald bedrag te komen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Caramba do 24 nov 2011 - 10:34

Ik ben zelf peettante, maar ookal zouden mijn zus en zwager mij een mail sturen met wat de wensen zijn van hun kinderen, dan ga ik er niet letterlijk op in. Ik geef vaak wel iets waar ze van kunnen leren. En alleen maar speelgoed geef ik echt niet.
Met deze dagen, doen wij dan weer niet aan mee, omdat zij in limburg wonen en wij in friesland, maar we zouden wel mee doen, dan vind ik tot €50-, wel een mooi bedrag. Met verjaardagen geef ik altijd iets rond de €25-,
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:44

Wij geven het dochtertje van mijn schoonzus altijd 1 cadeau met kerst. Meestal tussen de 25 en de 35 euro

Vorig jaar heeft ze de meeneemboerderij van Playmobiel gekregen die ik in de actie had gekocht. Dit jaar heb ik nog geen idee. Maar ik denk een leuke pop want ze is gek op poppen

Gast
Gast

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 20:54

Mijn neefjes krijgen dit jaar voor Sinterklaas samen een traptractor. Schade €130.

Ach. Laughing

Maar dit is niet normaal hoor, meestal koop ik iets tot €50 en met de verjaardag rond de €15/€20.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 21:00

Ik zou het denk ik bij twee of drie cadeautje shouden. Kinderen krijgen al zoveel in de decembermaand, ze weten van gekkigheid niet meer waar ze mee moeten spelen...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 21:01

Leuk toch, Rush? Onze zoon krijgt van schoonmams ook zo'n soort tractor, voor best veel geld. Ik vind het alleen maar heel tof dat ze dat wil geven (al vraag ik me af waar ik het ding in hemelsnaam kwijt moet)

Ik zou niet alles van Cars geven, maar ook wat andere dingen erbij.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 21:02

Ja, m`n broer en schoonzus weten het al en vinden het ook erg gaaf. Ze hebben gelukkig een schuur haha.

Sinterklaas is natuurlijk DE manier om ze iets samen te geven, want op de ene z`n verjaardag zeggen dattie ook voor z`n broertje is, is niet leuk. nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 21:37

~Katie~ schreef:

Hij is er echt gek op laat zijn andere speelgoed links liggen voor cars. Echt verwend zijn de kinderen tegenwoordig.

Wat is daar nou weer verwend aan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: