Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

+17
Ringling
Liz
JustMeDaan
Toet
loura
Minx
Melis_je
Suus
SuperGrover
RYW
Jeanette
Monte
Paper Crown
Atelier Madame
Susan
Marin
Rush
21 plaatsers

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:53

Break Of Day schreef:Het is ook een kwestie van gunnen. Ik gun CKC haar dure jas die ze cadeau krijgt. En al zou ze 'm van haar eigen geld kopen, so what?

Dan heeft ze er het geld voor. En zo niet, andermans boekjes zijn duister te lezen. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:59

Jemig, ik heb geloof ik wel het een en ander gemist gister, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  JustMeDaan do 24 nov 2011 - 3:03

Ik ben met mijn jas van 30 euro net zo blij als CKC met dr jas van 500 euro.
Dat is toch het belangrijkste. Boeit mij het nou dat zij er 500 aan uitgeeft(als ze hem niet zou krijgen) Ik ben namelijk zelf net zo blij met mijn jas van 30 euro!! Ik blij, CKC blij.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Liz do 24 nov 2011 - 3:11

2CKC2 schreef:Susan, ik kreeg maandag een sms van mijn stiefschoonmoe dat ik voor alle ellende de laatste tijd ze me graag willen verblijden met een jas die al heel lang op mijn wishlist staat maar er telkens niet van komt het te kopen.. (aardig dure jas..) maar omdat ik de juiste keus wilde maken opende ik gisteren een topic met 3 jassen, 1 met een plaatje en helaas 2 met link omdat ik geen foto's kon plakken vanuit de website. Natuurlijk linkte de link ook naar de prijs en kreeg ik weer een shitload aan commentaar over me heen. Dat dus, in een notendop.

Volgens mij was het wel maar 1 forummer die commentaar had, de andere forummers gunden je het juist van harte toch?
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Ringling do 24 nov 2011 - 3:28

Kan het niet gewoon voortkomen uit de bescheidenheid van NL-ers. Dat het in onze cultuur 'normaal' is om bescheiden te zijn en je al snel als opschepper/pocher word gezien als je dure spullen koopt.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 4:01

Ringling schreef:Kan het niet gewoon voortkomen uit de bescheidenheid van NL-ers. Dat het in onze cultuur 'normaal' is om bescheiden te zijn en je al snel als opschepper/pocher word gezien als je dure spullen koopt.

Hoort het ook bij dezelfde cultuur om elkaar te feliciteren met koopjes, denk je? Want dat is de andere kant natuurlijk: het schijnt bijna prestige te zijn om zo goedkoop mogelijk boodschappen te kunnen doen, zo goedkoop mogelijk kleding te scoren, zo laat mogelijk de verwarming aan te zetten (want anders is het zonde van het geld) en het écht niet nodig vinden om a) je kinderen in merkkleding te steken b) elke dag vlees te eten c) voorgesneden groente te kopen, enzovoorts.

Dat vind ik dan weer juist niet bescheiden, dat dat zo breed uitgemeten wordt, aangezien dat meer een status-ding lijkt te zijn tegenwoordig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 4:05

Volgens mij is dat idd heel Calvinistisch Nederlands idd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 4:09

RYW schreef:
Hoort het ook bij dezelfde cultuur om elkaar te feliciteren met koopjes, denk je? Want dat is de andere kant natuurlijk: het schijnt bijna prestige te zijn om zo goedkoop mogelijk boodschappen te kunnen doen, zo goedkoop mogelijk kleding te scoren, zo laat mogelijk de verwarming aan te zetten (want anders is het zonde van het geld) en het écht niet nodig vinden om a) je kinderen in merkkleding te steken b) elke dag vlees te eten c) voorgesneden groente te kopen, enzovoorts.

Dat vind ik dan weer juist niet bescheiden, dat dat zo breed uitgemeten wordt, aangezien dat meer een status-ding lijkt te zijn tegenwoordig.

Oh, maar dat vind ik ook irritant hoor, als mensen zo zelfingenomen doen over hun zuinigheid of hun gewoontes zelfs tot norm verheffen. Of dat Nederland is weet ik niet, ik heb geen idee hoe dat in andere landen gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 4:12

Susan schreef:
RYW schreef:
Hoort het ook bij dezelfde cultuur om elkaar te feliciteren met koopjes, denk je? Want dat is de andere kant natuurlijk: het schijnt bijna prestige te zijn om zo goedkoop mogelijk boodschappen te kunnen doen, zo goedkoop mogelijk kleding te scoren, zo laat mogelijk de verwarming aan te zetten (want anders is het zonde van het geld) en het écht niet nodig vinden om a) je kinderen in merkkleding te steken b) elke dag vlees te eten c) voorgesneden groente te kopen, enzovoorts.

Dat vind ik dan weer juist niet bescheiden, dat dat zo breed uitgemeten wordt, aangezien dat meer een status-ding lijkt te zijn tegenwoordig.

Oh, maar dat vind ik ook irritant hoor, als mensen zo zelfingenomen doen over hun zuinigheid of hun gewoontes zelfs tot norm verheffen. Of dat Nederland is weet ik niet, ik heb geen idee hoe dat in andere landen gaat.

Inderdaad irritant. 'Snij jij je champignons niet zelf? Weet je dat dat zeker 66 cent goedkoper is?' Ja, nou en, ik heb er geen tijd voor en geen zin in om alles zelf te snijden... of 'heb jij in november al de verwarming aan? Nou, bij mij gaat hij niet aan voor het 15 graden vriest hoor, ik trek wel 3 extra truien aan en mijn wanten, net zo lekker warm'. Tsja.

Of als je, zoals ik, een hulp hebt in de huishouding. Wordt ook vaak gezien als zonde van het geld, want 'dat kan je toch zeker zelf wel?' Ja, ik kan het zelf prima, alleen ik doe in 6 uur wat zij in 2 uur doet, en daarbij, ik heb geen 6 uur over. Ik betaal liever iemand zodat ik die 6 uur aan andere dingen kan besteden die ik leuker of nuttiger vind smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:14

Sowieso moet iedereen dat toch lekker zelf weten? Als ik het geld ervoor over heb, dan wil ik ook met liefde een werkster! Ideaal toch? Heb je alleen maar meer tijd over om leuke dingen te doen ipv het huishouden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 4:14

Hahaha RYW, dat van die champignons denk ik wel, maar dat zou ik nooit zeggen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 4:16

RYW schreef:

Inderdaad irritant. 'Snij jij je champignons niet zelf? Weet je dat dat zeker 66 cent goedkoper is?' Ja, nou en, ik heb er geen tijd voor en geen zin in om alles zelf te snijden... of 'heb jij in november al de verwarming aan? Nou, bij mij gaat hij niet aan voor het 15 graden vriest hoor, ik trek wel 3 extra truien aan en mijn wanten, net zo lekker warm'. Tsja.

Of als je, zoals ik, een hulp hebt in de huishouding. Wordt ook vaak gezien als zonde van het geld, want 'dat kan je toch zeker zelf wel?' Ja, ik kan het zelf prima, alleen ik doe in 6 uur wat zij in 2 uur doet, en daarbij, ik heb geen 6 uur over. Ik betaal liever iemand zodat ik die 6 uur aan andere dingen kan besteden die ik leuker of nuttiger vind smile

PRECIES. Vooral dat van die verwarming. Als het midden juli te koud is, zet ik 'm midden juli aan, daar is dat ding voor.

Of mensen die vinden dat je veel teveel aan Sinterklaascadeautjes uitgeeft, 20 euro per kind is ook wel genoeg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:18

Ik ben totaal niet jaloers op dat iemand een jas krijgt van 700 euro en ik niet, of dat iemand schoenen koopt voor 500 euro per stuk. Moet diegene zelf weten. Maar het ligt er wel aan hoe je ermee om gaat. Als je aan een gemiddelde NL vraagt of 700 euro duur is voor een jas zal die zeggen: ja dat is enorm veel geld. Dan snap ik nog dat je een topic aanmaakt met advies, maar niet dat je dan nog eens de merken en prijzen er specifiek bij gaat noemen.
Geldzaken liggen heel erg gevoelig altijd en moet je mee oppassen omdat het al snel als pocherig wordt gezien, ook al was dat niet de achterliggende gedachte.Ik denk dat het gewoon gezien wordt als niet gepast.
Als ik bijv ontzettend weinig geld zou hebben, en in een klein flatje zou wonen, dan zou ik het wel raar vinden als ik word uitgenodigd om met mensen mee te gaan naar een enorme dure winkel om advies te geven over meubels voor diegene.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:18

Andersom zeg jij toch ook niet dat je het weinig vindt voor bv. cadeautjes? Iedereen heeft zijn eigen gedachten daarover, en ik zou niet weten wat daar mis mee is. In de winkel heb je niet voor niks C-merk, B-merk & A-merk, voor ieder wat wils Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 4:18

Rush schreef:Hahaha RYW, dat van die champignons denk ik wel, maar dat zou ik nooit zeggen. laughcry

Haha ja, iedereen mag denken wat hij wil natuurlijk! Ik vind koken best leuk, maar ben heel dom met messen en snij mezelf gewoon letterlijk in de vingers, en pleisters zijn ook weer duur Wink nee maar ja, ik heb na een hele dag werken en met 2 kinders aan m'n benen geen zin om langer te koken dan strikt noodzakelijk, en daar heb ik best die 66 cent voor over, en dat is dan weer de keuze die ik maak, en jij maakt een andere keuze. Prima toch? smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 4:21

Pippa schreef:Andersom zeg jij toch ook niet dat je het weinig vindt voor bv. cadeautjes? Iedereen heeft zijn eigen gedachten daarover, en ik zou niet weten wat daar mis mee is. In de winkel heb je niet voor niks C-merk, B-merk & A-merk, voor ieder wat wils Very Happy

Nee, dat moeten zij weten. Op het Vivaforum was een topic over cadeautjes en toen zei iemand botweg tegen een ander dat ze het budget van diegene wel erg laag vond, want 'goed speelgoed kost nou eenmaal wat'. Dat vond ik ook raar. Bemoei je gewoon met je eigen Sinterklaascadeautjes denk ik dan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 4:22

RYW schreef:
Rush schreef:Hahaha RYW, dat van die champignons denk ik wel, maar dat zou ik nooit zeggen. laughcry

Haha ja, iedereen mag denken wat hij wil natuurlijk! Ik vind koken best leuk, maar ben heel dom met messen en snij mezelf gewoon letterlijk in de vingers, en pleisters zijn ook weer duur Wink nee maar ja, ik heb na een hele dag werken en met 2 kinders aan m'n benen geen zin om langer te koken dan strikt noodzakelijk, en daar heb ik best die 66 cent voor over, en dat is dan weer de keuze die ik maak, en jij maakt een andere keuze. Prima toch? smile
Ja absoluut. Ik ben een krent wat boodschappen doen betreft, maar ik heb dan weer geen moeite met geld uitgeven aan gadgets die ik helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet nodig heb. Ik kan me ook voorstellen dat een ander dat doodzonde zou kunnen vinden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:22

Huh? Dat is raar. Misschien heeft die persoon niet meer geld ervoor, of vindt die het niet nodig om er meer aan uit te geven. Als je goed zoekt hoeft het niet eens duur te zijn, dus ik zie het probleem niet Very Happy Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 4:22

Susan schreef:
Pippa schreef:Andersom zeg jij toch ook niet dat je het weinig vindt voor bv. cadeautjes? Iedereen heeft zijn eigen gedachten daarover, en ik zou niet weten wat daar mis mee is. In de winkel heb je niet voor niks C-merk, B-merk & A-merk, voor ieder wat wils Very Happy

Nee, dat moeten zij weten. Op het Vivaforum was een topic over cadeautjes en toen zei iemand botweg tegen een ander dat ze het budget van diegene wel erg laag vond, want 'goed speelgoed kost nou eenmaal wat'. Dat vond ik ook raar. Bemoei je gewoon met je eigen Sinterklaascadeautjes denk ik dan.
Pff. Mijn broer en schoonzus kopen soms zelfs niet eens cadeautjes voor de kinderen, want de opa`s en oma`s etc. kopen al genoeg. En dat zijn ook geen dure cadeaus trouwens. Het is maar net wat je zelf uit wilt geven, wat een zeikwijven soms. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 4:25

Yasmin schreef:
Als ik bijv ontzettend weinig geld zou hebben, en in een klein flatje zou wonen, dan zou ik het wel raar vinden als ik word uitgenodigd om met mensen mee te gaan naar een enorme dure winkel om advies te geven over meubels voor diegene.

Dat vind ik raar. Je kan je eigen situatie toch wel opzij zetten. Je kunt vrienden (er van uitgaande dat wildvreemden je niet zullen uitnodigen) toch wel helpen met het geven van advies. Je hoeft het zelf niet te besteden te hebben om een mening te hebben over iets en iemand te helpen. Ik kan bijv mn vriend ook helpen bij t uitzoeken van een nieuwe auto, maar zal zelf zo'n auto waarschijnlijk nooit kunnen betalen en nu zeker niet. So what, het gaat toch om hem en wat hij kan uitgeven aan zoiets?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 4:26

Inderdaad Joy. Mijn opa en oma geven ook 10x zoveel uit aan een bankstel dan dat ik uit zou kunnen en willen geven, maar daarom ga ik wel mee voor advies.

Ik vind dat juist wel leuk haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:27

Joy_ schreef:
Yasmin schreef:
Als ik bijv ontzettend weinig geld zou hebben, en in een klein flatje zou wonen, dan zou ik het wel raar vinden als ik word uitgenodigd om met mensen mee te gaan naar een enorme dure winkel om advies te geven over meubels voor diegene.

Dat vind ik raar. Je kan je eigen situatie toch wel opzij zetten. Je kunt vrienden (er van uitgaande dat wildvreemden je niet zullen uitnodigen) toch wel helpen met het geven van advies. Je hoeft het zelf niet te besteden te hebben om een mening te hebben over iets en iemand te helpen. Ik kan bijv mn vriend ook helpen bij t uitzoeken van een nieuwe auto, maar zal zelf zo'n auto waarschijnlijk nooit kunnen betalen en nu zeker niet. So what, het gaat toch om hem en wat hij kan uitgeven aan zoiets?

Inderdaad. Waarom zou dat raar zijn? Dat staat toch los van jouw situatie en dan kun je toch prima je mening en advies geven? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:28

Nou lijkt zuinig zijn op het moment ook wel een beetje een trend. Kijk alleen al hoe populair winkels als Action zijn geworden dit jaar. Echt niet iedereen had voor een paar jaar terug in Action of Zeeman kleding willen lopen. Nu waren bijvoorbeeld de rokjes niet aan te slepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 4:29

Susan schreef:
Pippa schreef:Andersom zeg jij toch ook niet dat je het weinig vindt voor bv. cadeautjes? Iedereen heeft zijn eigen gedachten daarover, en ik zou niet weten wat daar mis mee is. In de winkel heb je niet voor niks C-merk, B-merk & A-merk, voor ieder wat wils Very Happy

Nee, dat moeten zij weten. Op het Vivaforum was een topic over cadeautjes en toen zei iemand botweg tegen een ander dat ze het budget van diegene wel erg laag vond, want 'goed speelgoed kost nou eenmaal wat'. Dat vond ik ook raar. Bemoei je gewoon met je eigen Sinterklaascadeautjes denk ik dan.

Wij vieren Sinterklaas met mijn broer en schoonzus. Zij hebben dit jaar een baby gekregen en hebben daar een hoop kosten aan gehad, omdat hij behoorlijk wat speciale behoeften had. Ze hebben het dus niet breed, en hebben gevraagd of het ok is als we het kadootjesbudget wat lager houden dit jaar. Nou, prima, volledig begrip voor, hoor. Ik vind het allang leuk dat we het nog steeds samen vieren allemaal, al hebben mijn broer en ik inmiddels allebei ons eigen gezin.

Een mening hebben, prima. Maar je hoeft 'm niet altijd te uiten, zeker niet over andermans geld.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 4:31

Pippa schreef:
Joy_ schreef:
Yasmin schreef:
Als ik bijv ontzettend weinig geld zou hebben, en in een klein flatje zou wonen, dan zou ik het wel raar vinden als ik word uitgenodigd om met mensen mee te gaan naar een enorme dure winkel om advies te geven over meubels voor diegene.

Dat vind ik raar. Je kan je eigen situatie toch wel opzij zetten. Je kunt vrienden (er van uitgaande dat wildvreemden je niet zullen uitnodigen) toch wel helpen met het geven van advies. Je hoeft het zelf niet te besteden te hebben om een mening te hebben over iets en iemand te helpen. Ik kan bijv mn vriend ook helpen bij t uitzoeken van een nieuwe auto, maar zal zelf zo'n auto waarschijnlijk nooit kunnen betalen en nu zeker niet. So what, het gaat toch om hem en wat hij kan uitgeven aan zoiets?

Inderdaad. Waarom zou dat raar zijn? Dat staat toch los van jouw situatie en dan kun je toch prima je mening en advies geven? laughcry

Dat ligt eraan, als iemand echt geldzorgen heeft dan vind ik het niet heel doordacht om diegene voor zoiets te vragen. Als degene met het kleine flatje daar zelf geen problemen mee heeft is het anders. Ik vind niet dat je altijd maar kunt verwachten dat iemand anders zijn of haar situatie opzij zet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 5 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum