Iemand vanmiddag wat te doen?
+3
Alex
Tania
Pandora
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand vanmiddag wat te doen?
Ik ga vanmiddag naar Hoofddorp even bij Primark kijken en nog wat Sinterklaas kadootjes halen.
Iemand zin om mee te gaan?
Iemand zin om mee te gaan?
Gast- Gast
Re: Iemand vanmiddag wat te doen?
Ik zou wel willen, maar ik woon jammergenoeg niet echt in de buurt.... Veel plezier vanmiddag! Ben benieuwd of je nog wat leuks bij Primarkt gaat scoren!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ah echt jammer dat ik nou zo slecht kan lopen door m'n bekken anders was ik met je meegegaan!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb therapie vanmiddag, anders was ik graag met je meegegaan! Primark is veeeeel leuker dan therapie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Primark lijkt me ook veel leuker dan werken (ben er nog nooit geweest ), jammer dat je zo ver weg woont!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik woon wel in de buurt maar ik ben aan het werk vanmiddag :cyclops:
Maar ik ben ook niet zo'n Primark fan, ik raak gestrest als ik in een winkel kom waar zoveel mensen zijn.
Gast- Gast
Ik woon in hoofddorp maar de primark vind ik echt helemaal niks aan
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Ik woon in hoofddorp maar de primark vind ik echt helemaal niks aan
Maar de rest van Hoofddorp is wel leuk shoppen vind ik
Ik ga er ook vaak heen, ik woon vlakbij.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Dat is zeker waar Nucia. Ik vind het ook leuk shoppen. Veel bekende winkels en half overdekt. Alleen op zaterdagen ga ik daar echt niet meer winkelen. Pff dan is het zo druk dat doe je dan niet voor je lol.
Pussycat- Ratel
Pandora schreef:Ik zou wel willen, maar ik woon jammergenoeg niet echt in de buurt.... Veel plezier vanmiddag! Ben benieuwd of je nog wat leuks bij Primarkt gaat scoren!
+1
Gast- Gast
+2Birgit schreef:Pandora schreef:Ik zou wel willen, maar ik woon jammergenoeg niet echt in de buurt.... Veel plezier vanmiddag! Ben benieuwd of je nog wat leuks bij Primarkt gaat scoren!
+1
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pussycat schreef:Dat is zeker waar Nucia. Ik vind het ook leuk shoppen. Veel bekende winkels en half overdekt. Alleen op zaterdagen ga ik daar echt niet meer winkelen. Pff dan is het zo druk dat doe je dan niet voor je lol.
Ik maak er inderdaad een combi van Ik ben Hoorn nu wel een beetje zat ook!
Gast- Gast
Pussycat schreef:Dat is zeker waar Nucia. Ik vind het ook leuk shoppen. Veel bekende winkels en half overdekt. Alleen op zaterdagen ga ik daar echt niet meer winkelen. Pff dan is het zo druk dat doe je dan niet voor je lol.
Ik vind alleen die Prenatal in Hoofddorp echt vre-se-lijk. Daarvoor rij ik liever naar de grote in Leiderdorp maar voor de rest kan ik er echt goed shoppen en idd, dat overdekte is heerlijk, vooral in de winter! En ik vind de AH daar ook zeer relaxed.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nee voor de prenatal hoef je hier niet te komen haha
Ooh ja de AH is zeker relaxed. Ik woon niet heel dichtbij het centrum dus ik ga meestal naar een andere ah, maar als het maar even kan dan plan ik het zo dat we daar boodschappen doen. Zo lekker ruim.
Wat ik ook altijd vreemd vond was dat er twee kruidvatten (schrijf je dat zo? haha) waren en twee h&m's. Maar die tweede kruidvat is al een poosje weg en die h&m zijn ze nog mee bezig of is al weg?
Heb alleen geen idee wat er nu komt trouwens....
Ooh ja de AH is zeker relaxed. Ik woon niet heel dichtbij het centrum dus ik ga meestal naar een andere ah, maar als het maar even kan dan plan ik het zo dat we daar boodschappen doen. Zo lekker ruim.
Wat ik ook altijd vreemd vond was dat er twee kruidvatten (schrijf je dat zo? haha) waren en twee h&m's. Maar die tweede kruidvat is al een poosje weg en die h&m zijn ze nog mee bezig of is al weg?
Heb alleen geen idee wat er nu komt trouwens....
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Ik woon in hoofddorp maar de primark vind ik echt helemaal niks aan
Dan ben ik wel heel benieuwd waar in Hoofddorp je woont
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik stuur je even een PM
Pussycat- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik doen??Iemand advies?
» Iemand zin om een keer wat leuks te doen?
» Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Vraag jij snel hulp aan iemand om iets voor je te doen?
» Iemand zin om een keer wat leuks te doen?
» Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Vraag jij snel hulp aan iemand om iets voor je te doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: