Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand zin om een keer wat leuks te doen?

Ga naar beneden

Iemand zin om een keer wat leuks te doen? Empty Iemand zin om een keer wat leuks te doen?

Bericht  remover27 do 5 mei 2011 - 2:21

.


Laatst aangepast door remover27 op ma 13 jun 2011 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand zin om een keer wat leuks te doen? Empty Re: Iemand zin om een keer wat leuks te doen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 2:38

we hebben binnenkort weer een meeting van omg eindhoven? Of kon je dan niet? Het zijn allemaal erg leuke en gezellige meiden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand zin om een keer wat leuks te doen? Empty Re: Iemand zin om een keer wat leuks te doen?

Bericht  remover27 do 5 mei 2011 - 2:50

Dat weet ik nog niet of ik dan kan.

Maar vind groepen meestal minder leuk dan met een klein groepje of 1 op 1 Very Happy

En dan gewoon spontaan niet zo gepland.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand zin om een keer wat leuks te doen? Empty Re: Iemand zin om een keer wat leuks te doen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 3:11

oke, maar ik denk dat een hoop meiden 1 op 1 ook wel weer eng en spannend vinden daarom vond ik die meetings zo fijn, er zit vast wel iemand bij met wie het klikt smile misschien kan je gewoon eens komen en dan heb je al nieuwe meiden leren kennen en dan kun je ook eens met iemand 1 op 1 afspreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand zin om een keer wat leuks te doen? Empty Re: Iemand zin om een keer wat leuks te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum