Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je nu een wens voor iemand mocht doen..

+25
Plien84
Bosjesvrouw
Tinus
applestar
Rush
Atelier Madame
Roxi3
Sarah1985
TGR
Susan
Kabouter
loesje
M@niek
Pompoen
Jasmine
Jeanette
Justxme
Flippin' Bitch
JD
Pien
Kamperseboekenwurm
Primrose
Printje
Tania
Sweety
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Als je nu een wens voor iemand mocht doen.. Empty Als je nu een wens voor iemand mocht doen..

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:03

.. wat zou je dan wensen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu een wens voor iemand mocht doen.. Empty Re: Als je nu een wens voor iemand mocht doen..

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:04

Ik wens betere tijden voor mijn zus en haar vriend qua werk.

Laatst aangepast door Pippa op do 12 jan 2012 - 2:08; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Als je nu een wens voor iemand mocht doen.. Empty Re: Als je nu een wens voor iemand mocht doen..

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:06

Dan wens ik dat de studie van mijn lief wat beter verloopt. Hij vindt het de laatste tijd pittig en er zitten wat dingen tegen met samenwerking, waardoor hij niet meer zo gemotiveerd is. Hij heeft al zo hard gewerkt en ik gun het hem zo, dat ik hoop dat het snel wat beter lukt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:07

Chipp schreef:Dan wens ik dat de studie van mijn lief wat beter verloopt. Hij vindt het de laatste tijd pittig en er zitten wat dingen tegen met samenwerking, waardoor hij niet meer zo gemotiveerd is. Hij heeft al zo hard gewerkt en ik gun het hem zo, dat ik hoop dat het snel wat beter lukt Als je nu een wens voor iemand mocht doen.. 561177

Heeft hij nog lang te gaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:10

Pippa schreef:
Chipp schreef:Dan wens ik dat de studie van mijn lief wat beter verloopt. Hij vindt het de laatste tijd pittig en er zitten wat dingen tegen met samenwerking, waardoor hij niet meer zo gemotiveerd is. Hij heeft al zo hard gewerkt en ik gun het hem zo, dat ik hoop dat het snel wat beter lukt Als je nu een wens voor iemand mocht doen.. 561177

Heeft hij nog lang te gaan?
Nog anderhalf jaar van de vier.

Jouw schoonouders zitten in een heftige situatie zo te horen, vervelend!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:14

O, dan is die gelukkig wel al (ruim) over de helft! Hopelijk vindt die snel weer de motivatie, wellicht met jouw hulp, zodat hij het gewoon glansrijk kan gaan afmaken.

Laatst aangepast door Pippa op do 12 jan 2012 - 2:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 10:18

Ik wens voor mijn collega een goed jaar, hij heeft net zijn vader verloren en ik hoop dan ook dat hij het een plekje kan geven.

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tania ma 9 jan 2012 - 10:20

Dan zou ik wensen voor mijn man dat hij geen pijn meer zou hebben en weer alles kan doen wat hij wil.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 9 jan 2012 - 10:21

dan wens ik dat mijn man eindelijk na 2 jaar gemodder in het ziekenhuis (nav gesprongen blinde darm) gewoon opknapt en nooit geen last meer krijgt van zijn buik, maar eerst daarvoor wederom een operatie...

En voor mijn kleine ventje wens ik dat hij lang,gezond leeft en altijd zo sociaal en vrolijk blijft en dan hij minder ellende op zijn pad krijgt dan zijn mama.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:23

Dan wens ik voor mijn aanstaande vriend dat hij me een keer vind.

Hm dat is meer een wens voor mezelf. Sorry, kan nergens op komen, heb teveel wijn op drunken

Gast
Gast

Sweety, o wat rot om te lezen. Lastig begin van het jaar op deze manier. Ik hoop ook dat hij het een plek kan gaan geven voor zichzelf.
Tania, wat heeft jouw man als ik vragen mag?
Printje, jeetje, heeft hij daar nou nog last van joh? Weten ze wel wat hij heeft, en kunnen ze daar wat aan doen?

Gast
Gast

Pippa schreef:**.
Kunnen ze het niet verkopen? Geen idee of dat wat oplost hoor.

Laatst aangepast door Smikkell op ma 9 jan 2012 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:24

Ik wens een ander huis, met een bad voor Sjaan! Verder denk ik er nog even over na! Mag ik echt niet voor mezelf wensen? angel

Edit: een bad met een deurtje...

Laatst aangepast door Smikkell op ma 9 jan 2012 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:25

/

Laatst aangepast door Pippa op do 12 jan 2012 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:26

Smikkell, vertel maar, dan wens ik het voor jou Als je nu een wens voor iemand mocht doen.. 827601 Wil je ajb die tekst uit de quote halen over mijn schoonouders?

Gast
Gast

Bericht  Primrose ma 9 jan 2012 - 10:28

Zero schreef:

Hm dat is meer een wens voor mezelf. Sorry, kan nergens op komen, heb teveel wijn op drunken

+1

en ik ben fan van je ticker smile
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:29

Zero & Pludan, je kunt het wel voor elkaar wensen Suspect

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 9 jan 2012 - 10:30

Pippa schreef:Printje, jeetje, heeft hij daar nou nog last van joh? Weten ze wel wat hij heeft, en kunnen ze daar wat aan doen?

Ja helaas nog steeds op en af last. De vrijdag voor kerst sávonds wederom bij de huisartsenpost gezeten omdat hij, weer eerder een drain zat, wederom een flinke bult had. Arts heeft het opgesneden en er is een uur!!! lang pus uitgelopen...

Nu as woensdag wederom een gesprek en wordt de operatie ingepland. Ze denken aan een fistel die zichzelf ontsteekt in combi met een gaatje (dat ze overigens op een darmecho niet zagen) in de darm.

Plan is nu op een stuk darm eraf te halen en dan de darmen weer aan elkaar te zetten...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 10:30

Zero schreef:

Oh dat wens ik ook voor mijn aanstaande vriend Very Happy

Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:30

Een tomtom voor mijn aanstaande waar mijn adres in staat.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:31

Printje, jeetje, heftig zeg. Ik hoop dat hij geholpen is na deze operatie...

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 9 jan 2012 - 10:33

Pippa schreef:Printje, jeetje, heftig zeg. Ik hoop dat hij geholpen is na deze operatie...

Dank je wel! Hopen wij uiteraard ook, ze weten ook niets zeker ze 'denken' vanalles maar mri's/echo/scan wijst steeds niets uit maar ja we zitten iedere 2-3 mnd met steeds hetzelfde probleem (een bult op de drainplek) wel weer in het ziekenhuis.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 9 jan 2012 - 10:35

—- 

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 19 okt 2018 - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:37

Pippa schreef:Smikkell, vertel maar, dan wens ik het voor jou Als je nu een wens voor iemand mocht doen.. 827601 Wil je ajb die tekst uit de quote halen over mijn schoonouders?
Die wens heb ik al voor je laten uitkomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:37

Kamperseboekenwurm, jeetje! Wat rot voor je vader zeg. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Smikkell, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: