Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

+3
Angela_1986
*Noosa
Ibbeltje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 5:36

Je ziet de lelijke achterkant van de kast. Het is zo'n heel dun houten plaat in delen. Tussen 1 zit ook zo'n plastic ding in de kier. Weet niet hoe ik het moet uitleggen. Dat donker bruine op de foto.
Verven gaat denk ik lastig door dat plastic ding, behangen lukt daarom denk ik ook niet? Misschien een andere dunne plaat er tegen aan maken of zo?
O en tegen de muur zetten gaat hem niet worden Wink

Iemand een leuk idee om er iets moois van te maken?

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Achterkantkast1deel
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 5:37

Ik zou er een dunne plaat tegenaan maken, en die wellicht met behang bekleden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  *Noosa za 24 maa 2012 - 5:42

Ik denk dat verven wel gaat (als het hout niet teveel zuigt), als je dat doet kan je eventueel ook nog een sjabloon gebruiken om er een patroon op te krijgen. Stuk stof erop vastnieten, of het idee van pippa is ook een goede.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 5:46

Maat verven gaat niet goed over dat plastic denk ik?

Ja stof idd zat ik ook nog over te denken ja. Maar of dat mooi wordt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 5:47

Of wel maar dan met schuimrubber er onder....en dan van die linten er over en een soort van kaartenwand maken. (net als zo'n borden waar je kaarten in kan steken)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Angela_1986 za 24 maa 2012 - 6:00

Ik denk dat verven lastig gaat worden, volgens mij zuigt dat spul heel erg.

Je zou er idd een plaat tegenaan kunnen maken die je schildert of behangt. Het idee van de stof vind ik ook wel erg leuk.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 6:05

Ibbeltje schreef:Of wel maar dan met schuimrubber er onder....en dan van die linten er over en een soort van kaartenwand maken. (net als zo'n borden waar je kaarten in kan steken)

Dat zou ik doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Rovine za 24 maa 2012 - 6:07

Het is alleen wel een groot oppervlak, heb je de kans dat de stof een beetje gaat hangen. Ik weet niet hoe sterk die achterplaat is, anders zou je misschien een soort chesterfield-iets ervan kunnen maken met knopen of andere versierseltjes op de plaatsen waar de linten kruisen.

Edit: ik bedenk net dat je die ook vast zou kunnen naaien in het schuimrubber.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 6:08

Eline schreef:
Ibbeltje schreef:Of wel maar dan met schuimrubber er onder....en dan van die linten er over en een soort van kaartenwand maken. (net als zo'n borden waar je kaarten in kan steken)

Dat zou ik doen!


haha ja door jullie kom ik weer tot ideeen Very Happy Het is namelijk daar een doorloop naar het dakterras (door de slaapkamer) en wil het netjes hebben. Ik stoor mij aan die achterkant hahah.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  redd za 24 maa 2012 - 7:43

Plakfolie?

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Chocolate Cookie za 24 maa 2012 - 8:53

Misschien een mooie houtenplaat tegenaan doen zodat je die spleet niet meer hebt en dan behangen?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 9:06

redd schreef:Plakfolie?
Plakfolie plakt denk ik niet goed op die ondergrond en krijg je zon bobbel door die strip.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  *Noosa za 24 maa 2012 - 19:18

Die strip is toch niet zo breed? Daar kan je toch best overheen verven? Als je het verft kan je er ook een piepschuim sierrand omheen doen en dan als soort memobord gebruiken :P


Laatst aangepast door *Michelle op za 24 maa 2012 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 20:48

nee hij is niet breed, maar ik weet niet of de verf er goed op hecht? En of het dan wel mooi wordt.
Maar dank je voor de tips!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  *Noosa za 24 maa 2012 - 21:30

Eventueel voorbehandelen met kunststofprimer (er vanuitgaande dat de strip kunststof is). Als de achterkant van de kast van dat materiaal is wat ze vaak op zolders tegen het schuine gedeelte plaatsen dan zuigt dat nogal verf op.
Bij de gamma heb je bepaald soort platen voor 13 euro. Ik heb er een met 'tegeltjeseffect' in mijn keuken maar er zijn ook andere effecten, dat zou ook nog een optie kunnen zijn.

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? 45f9013f
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 21:56

Maar die platen met tegeltjeseffect is dat van kunststof?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Bazinga za 24 maa 2012 - 22:37

Je hebt bij Marskramer van die stukken tafelzeil, in verschillende kleuren en verschillende printen, die zou je er tegen kunnen nieten? Gewoon strak trekken en vast nieten...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 23:20

Jop ook nog een idee dank je!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Empty Re: Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum