DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Hahahaha. Ja aanmaken met water of melk toch. Ik zal jullie op de hoogte houden, ghehe!Zelda schreef:Dat is echt zo'n gore omelet in poedervorm.....en de rest is ook allemaal poeder, niet te vreten gewoon.Rush schreef:Ohhh, positief en negatief dus haha. Ik ben benieuwd naar het avondeten, daar lees ik zoveel verschillende reacties over. Wat heb je nog staan dan? Als het me bevalt kan ik het misschien wel van je overnemen? Maar dan moet ik eerst even testen dusZelda schreef:Ik heb het al gedaan, en ik zag serieus binnen 3 dagen al verschil, mijn moeder zei het al.Rush schreef:Ja, en zo`n shakebeker erbij, ook wel zo handig.Zelda schreef:Heb ik ook gedaan, heb je het 5 dagenpakket besteld?Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
Wanneer ga je beginnen?
Maar ik kreeg wel enorme buikkrampen, en ik vond het erg veel geld elke keer, dus ben ermee gestopt. Ik deed alleen ontbijt, lunch en tussendoortjes van weightcare, dat avondeten kreeg ik mijn strot niet in
Ik heb hier trouwens nog best wel wat spul van Weightcare staan, zonde om weg te gooien.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maura schreef:Ik wil een zak aardappelen halen, maar welke moet ik hebben?
ik pak dan meestal kruimig
Gast- Gast
Die groene, vastkokend!Maura schreef:Ik wil een zak aardappelen halen, maar welke moet ik hebben?
Gast- Gast
Oh en het kan nooit erger zijn dan de gewone lasagna met zalm en spinazie voorverpakte magnetron maaltijd van de Jumbo. Dat is pas goor!
Rush- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Ik wil een zak aardappelen halen, maar welke moet ik hebben?
En dat moeten wij weten? Ligt eraan wat je ermee wil maken ook. En anders roepen en kijken welke het eerst komen?
Gast- Gast
Dankje. Ja, het voelt op dit moment even als teveel. Maar ik ga gewoon verder. En dan straks maar even proberen te ontspannen. Ofzo.Ibbeltje schreef:Lotus schreef:Ik heb al allemaal andere dingen gedaan tussendoor. Heb gewoon een drukke dag. Moet ook nog van alles lezen voor vergaderingen die ik morgen heb. Pff, het is een beetje veel allemaal.Ibbeltje schreef:Lotus goed dat je er wel meteen mee aan de slag bent gegaan...misschien anders even op zij leggen en straks verder of zo?
vervelend dat het zoveel is.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Klinkt heel goor idd.... sowieso ben ik geen fan van magnetron/voorverpakte maaltijden, doe mij maar vers.Rush schreef:Oh en het kan nooit erger zijn dan de gewone lasagna met zalm en spinazie voorverpakte magnetron maaltijd van de Jumbo. Dat is pas goor!
Gast- Gast
Die vond ik juist erg lekkerReva schreef:Ow en de toetjes vond ik ook vieze drap
Gast- Gast
Woow Lily wat goed van ze! Wat eet ze dan zoal wel?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lily schreef:doet bij jullie FB het nog?
dat wilde ik net vragen...nee dus.
Rush schreef:Zo goedkoop zijn die anders ook nietReva schreef: Ja, wel als je pizzabroodjes als avondeten eet zoals jij
Bij de aldi wel haha maar had de verkeerde genomen, die waren niet zo lekker :S
begrijp jullie reactie wel hoor maar je moet zonder die 'rommel' ook kunnen afvallen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja hoor, die doet het gewoon bij mij
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja wat verwacht je dan? Er zijn tig soorten aardappels en jij vraagt alleen welke je moet hebben zonder aan te geven waar je ze voor wilt gebruiken.Maura schreef:Kruimig en vastkokend..... Hmmz....
Gast- Gast
Zelda schreef:Die vond ik juist erg lekkerReva schreef:Ow en de toetjes vond ik ook vieze drap
Echt???? Wil je er een paar?
Ik heb ook nog een incompleet pakket staan
Gast- Gast
uhm vis, kip, groente, aardappelen, Ze heeft zo`n receptenmap dus weet het niet precies.
En ze moet bv wel heel zwaar ontbijten (had ze in het begin moeite mee) en voor de rest van de dag valt het wel mee.
En ze moet bv wel heel zwaar ontbijten (had ze in het begin moeite mee) en voor de rest van de dag valt het wel mee.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Ik wil een zak aardappelen halen, maar welke moet ik hebben?
En dat moeten wij weten? Ligt eraan wat je ermee wil maken ook. En anders roepen en kijken welke het eerst komen?
Op de zak zelf staat waarvoor je ze kunt gebruiken.
Vergeet-me-nietje schreef:Ja wat verwacht je dan? Er zijn tig soorten aardappels en jij vraagt alleen welke je moet hebben zonder aan te geven waar je ze voor wilt gebruiken.Maura schreef:Kruimig en vastkokend..... Hmmz....
Ik heb al zoveel jaren geen aardappelen gekocht, dat ik ook niet zo goed weet wat ik moet halen. Ik had alleen bedacht dat het goedkoper zou zijn dan aardappelpuree. Ik wil ze gewoon gebruiken voor bij een stukje groente en vlees.
Gast- Gast
Dank je Lily. Maar wat is zwaar ontbijten? Wat eet ze dan?
Ja, en dat lukt dus niet. En aangezien ik liever wat extra geld uit geef dan iedere dag verdrietig naar m`n buik te kijken, is de oplossing erg simpel.ExpressoB schreef:Rush schreef:Zo goedkoop zijn die anders ook nietReva schreef: Ja, wel als je pizzabroodjes als avondeten eet zoals jij
Bij de aldi wel haha maar had de verkeerde genomen, die waren niet zo lekker :S
begrijp jullie reactie wel hoor maar je moet zonder die 'rommel' ook kunnen afvallen.
Ik ben ook bij een diëtiste geweest en die snapt niet eens waarom ik gewoon niet afval. M`n eet en beweeg patroon zijn prima. Daarom wil ik dit proberen, als opstap, want omdat ik juist al zo goed eet is er niet zo`n grote kans op het jojo-effect.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik koop altijd kant&klare aardappels voor puree, zo'n zakje kost €1,50 geloof ik
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
pfff dat weet ik allemaal niet haha, ik geloof dat ze 1 kop koffie mocht yoghurt, 2 boterhammen, cracker. Maar dat weet ik niet zeker. Anders moet je even op de site kijken (www.benfit.nl) en dan kan je ook kijken of dat bij jou in de buurt zit. Kan je ook daar info opvragen evt.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: