DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
haha ja we hebben gewoon een bel naast de deur hoor (op he t werk) En aangezien ik 3 meter van die deur afzit schrok ik nogal. Weet wel dat ik nooit meer iets bij dat bedrijf ga bestellen
Gast- Gast
Deed de bel het misschien niet?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hahaha.. "hoor wie klopt daar kinderen"
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben al de hele dag druk bezig en nu ben ik heel erg moe en ik ben nog lang niet klaar met alles. Heb geen zin meer...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het al gedaan, en ik zag serieus binnen 3 dagen al verschil, mijn moeder zei het al.Rush schreef:Ja, en zo`n shakebeker erbij, ook wel zo handig.Zelda schreef:Heb ik ook gedaan, heb je het 5 dagenpakket besteld?Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
Wanneer ga je beginnen?
Maar ik kreeg wel enorme buikkrampen, en ik vond het erg veel geld elke keer, dus ben ermee gestopt. Ik deed alleen ontbijt, lunch en tussendoortjes van weightcare, dat avondeten kreeg ik mijn strot niet in
Ik heb hier trouwens nog best wel wat spul van Weightcare staan, zonde om weg te gooien.
Gast- Gast
die bel doet het wel want als da ding gaat krijg ik ook altijd bijna een hartaanval zo hard als datie gaat
Gast- Gast
Lotus goed dat je er wel meteen mee aan de slag bent gegaan...misschien anders even op zij leggen en straks verder of zo?
Lily schreef:die bel doet het wel want als da ding gaat krijg ik ook altijd bijna een hartaanval zo hard als datie gaat
Oh fijn
Ik zit me hier ziek te vreten aan die gekruide droge cocktailworstjes van de Lidl..
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik zit me hier ziek te vreten aan die gekruide droge cocktailworstjes van de Lidl..
Die zijn echt te lekker..
Ik heb een milka choco swing chocoladereep
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
haha Zelda lekker bezig met de worstjes?
Maar die Weight Care lijkt mij niks, maar wel fijn als het wel helpt.
Maar die Weight Care lijkt mij niks, maar wel fijn als het wel helpt.
Zelda schreef:Ik heb het al gedaan, en ik zag serieus binnen 3 dagen al verschil, mijn moeder zei het al.Maar ik kreeg wel enorme buikkrampen, en ik vond het erg veel geld elke keer, dus ben ermee gestopt. Ik deed alleen ontbijt, lunch en tussendoortjes van weightcare, dat avondeten kreeg ik mijn strot niet inRush schreef:Ja, en zo`n shakebeker erbij, ook wel zo handig.Zelda schreef:Heb ik ook gedaan, heb je het 5 dagenpakket besteld?Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
Wanneer ga je beginnen?
Ik heb hier trouwens nog best wel wat spul van Weightcare staan, zonde om weg te gooien.
Wat dan?!...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zoals het er staat?ExpressoB schreef:Zelda schreef:Ik heb het al gedaan, en ik zag serieus binnen 3 dagen al verschil, mijn moeder zei het al.Maar ik kreeg wel enorme buikkrampen, en ik vond het erg veel geld elke keer, dus ben ermee gestopt. Ik deed alleen ontbijt, lunch en tussendoortjes van weightcare, dat avondeten kreeg ik mijn strot niet inRush schreef:Ja, en zo`n shakebeker erbij, ook wel zo handig.Zelda schreef:Heb ik ook gedaan, heb je het 5 dagenpakket besteld?Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
Wanneer ga je beginnen?
Wat dan?!...
Gast- Gast
maar waarom volgen jullie dan niet zoiets als BenFit? Ga je anders eten en sporten maar daar val je ook veel mee af.
Gast- Gast
Ik heb al allemaal andere dingen gedaan tussendoor. Heb gewoon een drukke dag. Moet ook nog van alles lezen voor vergaderingen die ik morgen heb. Pff, het is een beetje veel allemaal.Ibbeltje schreef:Lotus goed dat je er wel meteen mee aan de slag bent gegaan...misschien anders even op zij leggen en straks verder of zo?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ken Ben fit niet?
ExpressoB schreef:Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
dat vind ik eerlijk gezegd zo zonde van je geld
Hoezo? Je eet toch normaal ook.. Het is 22 euro ofzo, voor vijf dagen aan eten (ontbijt, lunch, tussendoor en avondeten). Alles voor ontbijt, lunch, tussendoor en avondeten kopen is bij mij niet of niet veel goedkoper hoor. Ja, wel als je pizzabroodjes als avondeten eet zoals jij
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik heb al allemaal andere dingen gedaan tussendoor. Heb gewoon een drukke dag. Moet ook nog van alles lezen voor vergaderingen die ik morgen heb. Pff, het is een beetje veel allemaal.Ibbeltje schreef:Lotus goed dat je er wel meteen mee aan de slag bent gegaan...misschien anders even op zij leggen en straks verder of zo?
vervelend dat het zoveel is.
Waarom? Ik heb al van alles geprobeerd waarvoor je ook zat producten anders moet kopen dan anders, dat kost ook geld, niet anders dan dit in ieder geval.ExpressoB schreef:Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
dat vind ik eerlijk gezegd zo zonde van je geld
En je eet normaal ook, dat kost ook geld.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
dat volgt m`n moeder via de sportschool, ze gaat 2 keer per week sporten en haar eetpatroon is omgegooid en al die ongezonde tussendoortjes heeft ze weggelaten. Ze is nu al over de 20 kilo afgevallen *trotse dochter*
Gast- Gast
Ohhh, positief en negatief dus haha. Ik ben benieuwd naar het avondeten, daar lees ik zoveel verschillende reacties over. Wat heb je nog staan dan? Als het me bevalt kan ik het misschien wel van je overnemen? Maar dan moet ik eerst even testen dusZelda schreef:Ik heb het al gedaan, en ik zag serieus binnen 3 dagen al verschil, mijn moeder zei het al.Rush schreef:Ja, en zo`n shakebeker erbij, ook wel zo handig.Zelda schreef:Heb ik ook gedaan, heb je het 5 dagenpakket besteld?Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
Wanneer ga je beginnen?
Maar ik kreeg wel enorme buikkrampen, en ik vond het erg veel geld elke keer, dus ben ermee gestopt. Ik deed alleen ontbijt, lunch en tussendoortjes van weightcare, dat avondeten kreeg ik mijn strot niet in
Rush- Lady Post-a-lot
Dat is echt zo'n gore omelet in poedervorm.....en de rest is ook allemaal poeder, niet te vreten gewoon.Rush schreef:Ohhh, positief en negatief dus haha. Ik ben benieuwd naar het avondeten, daar lees ik zoveel verschillende reacties over. Wat heb je nog staan dan? Als het me bevalt kan ik het misschien wel van je overnemen? Maar dan moet ik eerst even testen dusZelda schreef:Ik heb het al gedaan, en ik zag serieus binnen 3 dagen al verschil, mijn moeder zei het al.Rush schreef:Ja, en zo`n shakebeker erbij, ook wel zo handig.Zelda schreef:Heb ik ook gedaan, heb je het 5 dagenpakket besteld?Rush schreef:Ik heb weight care besteld, nu kan ik niet meer terug!
Wanneer ga je beginnen?
Gast- Gast
Zo goedkoop zijn die anders ook nietReva schreef: Ja, wel als je pizzabroodjes als avondeten eet zoals jij
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vond de pasta en omelet ook vies, de soep met die pastadingen erin vond ik stiekem heel lekker
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: