DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Hoi toet! Kan jij de boel niet een beetje opfleuren?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje schreef:Ik heb hem gesproken
en?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zusje schreef:Ik heb hem gesproken
En en en???
Alex- Ratel
Evy schreef:Hoi toet! Kan jij de boel niet een beetje opfleuren?
Ik geloof dat ik niet veel vrolijks te melden heb op het moment
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil ook leven in de brouwerij!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Het was echt heel fijn om zijn stem weer te horen, hij klonk echt lief haha en hij maakte allemaal complimentjes zo tussendoor . Hij bood zijn excuses aan dat hij niet meer kon afspreken voor hij naar Zwitserland moet (vrijdag) maar hij moet echt dat stuk af maken en hij is nog niet klaar (hij is een slechte planner maar dat wist ik al). En toen kwam het... Hij komt volgende week vrijdag pas terug, vertrekt dan maandag naar een land heel ver weg tot eind december en vlak daarop naar Scandinavie. Maakt hij doodleuk de opmerking dat hij nog net op tijd terug is voor mijn verjaardag (half januari, dat hij die nog weet?) Gaat ie zo lang weg, heb ik weer... Ik heb hem aangeboden om hem vrijdag op te halen van SPH en dat leek hem wel leuk maar hij zou ff kijken qua tijd en me mailen dus ben benieuwd... Spanning wordt weer lekker opgebouwd zo
Niet quoten pls
Niet quoten pls
Laatst aangepast door Zusje op wo 23 nov 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tennissen is afgelopen, dus daar kijk ik niet meer na ( weer een hele rare uitslag).
Dus een relletje dames? Brengt leven in de brouwerij zeggen ze altijd.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Tennissen is afgelopen, dus daar kijk ik niet meer na ( weer een hele rare uitslag).
Ga je gang.
Toet- Lady Post-a-lot
Ah leuk zusje! Ik hoop dat jij hem kan/mag ophalen of dat je hem iig nog ziet het weekend!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik hoop het ook maar is wel een beetje raar haha, maakt het gelijk zo overromantisch; iemand opwachten op SPH .
Gast- Gast
toetje_ schreef:silly-one schreef:Tennissen is afgelopen, dus daar kijk ik niet meer na ( weer een hele rare uitslag).
Ga je gang.
Ben er alleen zo slecht in haha.
silly-one- Ratel
Ik vind het altijd zo leuk als iemand me staat op te wachten! Maar helaas moet ik meestal op de taxi wachten..
Tullow- Kletskop
Zusje schreef:Ik hoop het ook maar is wel een beetje raar haha, maakt het gelijk zo overromantisch; iemand opwachten op SPH .
Dat is toch juist leuk! Bosje bloemen erbij haha
Toet- Lady Post-a-lot
silly-one schreef:toetje_ schreef:silly-one schreef:Tennissen is afgelopen, dus daar kijk ik niet meer na ( weer een hele rare uitslag).
Ga je gang.
Ben er alleen zo slecht in haha.
Bewust rellen is ook helemaal niet leuk en onnodig. Als er nou ergens iets gebeurd waar je het niet mee eens bent, je zegt daar wat van en daar ontstaat een relletje uit kan het wel eens grappig zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Ah leuk zusje! Ik hoop dat jij hem kan/mag ophalen of dat je hem iig nog ziet het weekend!
+1!
Alex- Ratel
@ toetje, daarin heb je gelijk. Daarom mis ik LP of ook wel CBL wel eens, want met haar gebeurde er altijd wel wat.
@ Zusje, gewoon doen en hem verrassen. Ook al zegt hij nee er gewoon gaan staan ( als het jou qua tijd uitkomt).
@ Zusje, gewoon doen en hem verrassen. Ook al zegt hij nee er gewoon gaan staan ( als het jou qua tijd uitkomt).
silly-one- Ratel
Tullow schreef:Ik vind het altijd zo leuk als iemand me staat op te wachten! Maar helaas moet ik meestal op de taxi wachten..
Taxi? Een luxe! Er staat praktisch nooit iemand op mij te wachten, zelfs geen taxi.
Gast- Gast
Haha bosje bloemen hell no . Dat is tooo much . Hij mag al blij zijn als ik hem kom halen gezien het feit ik nog steeds haat om auto te rijden...
Hij smst me nu dat hij het ook wel gek vond en of ik al slaap. Dat hij het leuk vond om mijn stem weer te horen en dat we dat vaker moeten doen
Hij smst me nu dat hij het ook wel gek vond en of ik al slaap. Dat hij het leuk vond om mijn stem weer te horen en dat we dat vaker moeten doen
Gast- Gast
Silly; ik moet wel weten hoe laat hij aankomt natuurlijk
Sjeees, ik heb echt een hihi-bui nu
Sjeees, ik heb echt een hihi-bui nu
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha bosje bloemen hell no . Dat is tooo much . Hij mag al blij zijn als ik hem kom halen gezien het feit ik nog steeds haat om auto te rijden...
Alex- Ratel
lekker toch dat gevoel van prille liefde en wetend dat het wederzijds is! Geniet er lekker van.
silly-one- Ratel
toetje_ schreef:Zusje schreef:Ik hoop het ook maar is wel een beetje raar haha, maakt het gelijk zo overromantisch; iemand opwachten op SPH .
Dat is toch juist leuk! Bosje bloemen erbij haha
Jaaaaa
Ik word er altijd heel blij van als mijn hond op Schiphol staat te wachten
Gast- Gast
Hahaha, Reva Dat is ook lief!
Alex- Ratel
Maura schreef:Tullow schreef:Ik vind het altijd zo leuk als iemand me staat op te wachten! Maar helaas moet ik meestal op de taxi wachten..
Taxi? Een luxe! Er staat praktisch nooit iemand op mij te wachten, zelfs geen taxi.
Wel betaald door mijn bazin uiteraard
Tullow- Kletskop
Maar ehm zusje, welke hem is dit nou precies? De boer? Sorry, ik heb het allemaal even niet bijgehouden
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: