DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ik ben ook niet aangekomen daarna hoor, Rush. Al is het nog maar een paar weken terug, maar toch. Zelfs daarna nog gewoon afgevallen. Ja, als je daarna gewoon weer verder gaat met een slecht ritme qua eten, elke dag frituur en chips, dan zit het er zo weer aan.
Gast- Gast
Ja inderdaad. Ik wil zo graag even een goed begin, dat is ook motiverend om daarna nog harder je best te doen. Ik baal gewoon echt van m`n buik, als die maar minder wordt (die komt ook als eerste aan) dan ben ik happy!Reva schreef:Ik ben ook niet aangekomen daarna hoor, Rush. Al is het nog maar een paar weken terug, maar toch. Zelfs daarna nog gewoon afgevallen. Ja, als je daarna gewoon weer verder gaat met een slecht ritme qua eten, elke dag frituur en chips, dan zit het er zo weer aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik zelf altijd kruimig, maar het is waar je van houdt. Kruimig smaakt een beetje melig zeg maar en is vrij droog, met vastkokende aardappels krijg je zo'n gladde aardappel die wat minder droog is.Maura schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ja wat verwacht je dan? Er zijn tig soorten aardappels en jij vraagt alleen welke je moet hebben zonder aan te geven waar je ze voor wilt gebruiken.Maura schreef:Kruimig en vastkokend..... Hmmz....
Ik heb al zoveel jaren geen aardappelen gekocht, dat ik ook niet zo goed weet wat ik moet halen. Ik had alleen bedacht dat het goedkoper zou zijn dan aardappelpuree. Ik wil ze gewoon gebruiken voor bij een stukje groente en vlees.
Gast- Gast
Volgens mij kan ik gewoon echt niet met geld omgaan. Maandag 50 euro gepind voor een week eten (en roken) en het is nu woensdag en ik heb nog 15 euro over.
Maar zal zo eens naar de Lidl wandelen. Dat is toch weer 4 km in totaal. Dan heb ik mijn sport voor vandaag ook weer gehad.
Maar zal zo eens naar de Lidl wandelen. Dat is toch weer 4 km in totaal. Dan heb ik mijn sport voor vandaag ook weer gehad.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik gebruik zelf altijd kruimig, maar het is waar je van houdt. Kruimig smaakt een beetje melig zeg maar en is vrij droog, met vastkokende aardappels krijg je zo'n gladde aardappel die wat minder droog is.Maura schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ja wat verwacht je dan? Er zijn tig soorten aardappels en jij vraagt alleen welke je moet hebben zonder aan te geven waar je ze voor wilt gebruiken.Maura schreef:Kruimig en vastkokend..... Hmmz....
Ik heb al zoveel jaren geen aardappelen gekocht, dat ik ook niet zo goed weet wat ik moet halen. Ik had alleen bedacht dat het goedkoper zou zijn dan aardappelpuree. Ik wil ze gewoon gebruiken voor bij een stukje groente en vlees.
Het is dat mijn ouders daar vroeger zo op hamerden. Het moest die en die aardappel zijn, iets anders kwam er niet in. Ik denk dat ik voor Kruimig ga. Hoe erg? Ik maak me druk om een aardappel....
Gast- Gast
Wow, dan vraag ik me af wat je gekocht hebt dan, buiten je rookwaar om, want dat is ook duur natuurlijk! In je eentje zou je van 50 per week prima rond moeten komen..Maura schreef:Volgens mij kan ik gewoon echt niet met geld omgaan. Maandag 50 euro gepind voor een week eten (en roken) en het is nu woensdag en ik heb nog 15 euro over.
Gast- Gast
Zo daar ben ik weer, alleen de apotheek kon mijn recepten weer eens niet vinden, ze moeten echt eens wat aan hun systeem doen
Dus ik kan morgen weer heen in de hoop dat ze het dan wel verwerkt hebben.
Dus ik kan morgen weer heen in de hoop dat ze het dan wel verwerkt hebben.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben een loser, 2 tickers haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:Wow, dan vraag ik me af wat je gekocht hebt dan, buiten je rookwaar om, want dat is ook duur natuurlijk! In je eentje zou je van 50 per week prima rond moeten komen..Maura schreef:Volgens mij kan ik gewoon echt niet met geld omgaan. Maandag 50 euro gepind voor een week eten (en roken) en het is nu woensdag en ik heb nog 15 euro over.
Dat vind ik dus ook. Daarom had ik ook 50 euro ingesteld. En ik heb het er afgelopen weken continu van gered. Ik heb echt alleen boodschappen en sigaretten gekocht. Ik denk dat ik maar moet stoppen met roken. Maar goed, dat roep ik ook al een tijdje.
Gast- Gast
Ja want het is wel medicatie die onder spoed medicatie valt. Nu loop ik hier al een week mee, dus dat ene dagje kan er ook nog wel bij. Maar ik vind het gewoon echt raar dat als mijn arts de recepten naar hun heeft opgestuurd (en dat heb ik gezien) ze die bij de apotheek niet kunnen vinden of heel moeilijk kunnen vinden.
May- Ratel
maar als die via de computer word gestuurd moeten ze die op de apotheek maar uit te printen
Gast- Gast
Ja dat moet toch dan terug te vinden zijn. Ik vind het echt maar raar.
May- Ratel
Ik heb even een foto gemaakt van mijn prachtige uitzicht!
**
**
Laatst aangepast door Serpentijn op wo 23 nov 2011 - 4:03; in totaal 2 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
wat een mooi rood kruisje
zo gedicht nummer 1 is af met wat hulp van expresso (Thanks)
zo gedicht nummer 1 is af met wat hulp van expresso (Thanks)
Gast- Gast
Rush schreef:Ik ben een loser, 2 tickers haha!
Loser!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lily schreef:wat een mooi rood kruisje
May- Ratel
Bah, ik moet nog poetsen in huis. GEEN ZIN!!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Serpentijn volgens mij woon je nog dichterbij dan ik dacht. Tenminste als het klopt welke wijk ik denk dat het is haha.
May- Ratel
Hahaha, oh yeah!Evy schreef:Rush schreef:Ik ben een loser, 2 tickers haha!
Loser!
Rush- Lady Post-a-lot
May schreef:Serpentijn volgens mij woon je nog dichterbij dan ik dacht. Tenminste als het klopt welke wijk ik denk dat het is haha.
Dat maakt mij heel nieuwsgierig waar je woont!
Laatst aangepast door Serpentijn op wo 23 nov 2011 - 3:38; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
May- Ratel
Serpentijn schreef:May schreef:Serpentijn volgens mij woon je nog dichterbij dan ik dacht. Tenminste als het klopt welke wijk ik denk dat het is haha.
Dat maakt mij heel nieuwschierig waar je woont!
Ik vind dit echt een ban waard
Gast- Gast
Jade- Ratel
Reva schreef:Serpentijn schreef:May schreef:Serpentijn volgens mij woon je nog dichterbij dan ik dacht. Tenminste als het klopt welke wijk ik denk dat het is haha.
Dat maakt mij heel nieuwschierig waar je woont!
Ik vind dit echt een ban waard
haha, die fout maak ik ontzettend vaak! terwijl ik wel weet hoe het moet
Jade- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: