DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Maple, ik wilde er een grapje van maken, maar ik laat hem maar. Ik ben nooit fan geweest van kerstkaarten. Mij teveel moeite en zonde van het geld. Als ik dan ook twee kaarten krijg met kerst is het veel, haha.
Trouwens, voor een ieder die mij op hyves had.... Nu niet meer... Want heb de zooi verwijderd.
Trouwens, voor een ieder die mij op hyves had.... Nu niet meer... Want heb de zooi verwijderd.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Evy schreef:Ik ga naar bed. Weltrusten!
laat maarje gaat toch slapen haha trusten
Ik kan het toch later nog lezen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Maura schreef:Maple, ik wilde er een grapje van maken, maar ik laat hem maar. Ik ben nooit fan geweest van kerstkaarten. Mij teveel moeite en zonde van het geld. Als ik dan ook twee kaarten krijg met kerst is het veel, haha.
Wattan?
En goh, ik had het nog niet gemerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Maura schreef:Maple, ik wilde er een grapje van maken, maar ik laat hem maar. Ik ben nooit fan geweest van kerstkaarten. Mij teveel moeite en zonde van het geld. Als ik dan ook twee kaarten krijg met kerst is het veel, haha.
Wattan?
En goh, ik had het nog niet gemerkt
Gelukkig, haha.
Maar ik was het gewoon zat. Ik richt me nu alleen nog op FB. Heb mijn moeder, omdat we "ruzie" hebben, wel een bericht gestuurd dat het niet aan haar lag, maar dat ik mijn hele hyves eraf heb gegooid, maar dat was het dus voor hyves. Vier mooie jaren, vier jaar te lang hahahaha.
Gast- Gast
Maple-Piet met enorme spierpijn in de benen gaat maar eens tandenpoetsen en slapen...
Gast- Gast
Maura schreef:RTL5
Echt ziek zoiets.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maura schreef:RTL5
Hahah jij kijkt dus ook.. bizar he
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dit heb ik al eens eerder gezien, dus het is gewoon weer een herhaling, maar ik vind het zo ziek en zooooooooooo bizar. Brrrrrrr!
Gast- Gast
Ja ik had het ook al eerder gezien maar las in de gids dat het weer kwam.
Toet- Lady Post-a-lot
Nou ja op de tvgids app eigenlijk
Toet- Lady Post-a-lot
Altijd goed, zo'n app. Ik heb de tvgids op mijn televisie staan. Ik zap gewoon graag. En ik kom altijd wel iets tegen dat ik interessant genoeg vind om te kijken. Zoals op zaterdagavond, die engelse verslaggever; Loui?
Gast- Gast
Ja wij hebben ook zo'n optie op de tv wat aangeeft wat er op is en wat daarna komt met wat informatie erbij. Jammer dat die het de helft van de tijd niet doet.
Toet- Lady Post-a-lot
Gelukkig niet
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb wel Ziggo en bij mij slaat hij continu op "geen signaal" + geen geluid + geen zenderinformatie. En dat schijnt te maken te hebben met de overgang op digitaal. Heel leuk, maar heb er aardig de pest in. Zit ik net in een spannende film, slaat hij opeens op geen geluid, moet ik de stekker eruit trekken en heb ik tien minuten minder aan de film. Of hij slaat op "geen signaal", moet ik even zappen en terugzappen om weer verder te kunnen kijken. Kut Ziggo!
Gast- Gast
Dat is inderdaad kut. Doen ze er niks aan?
Toet- Lady Post-a-lot
Hmm, fijn. Ik word echt zó chagrijngi als mijn TV uitvalt midden in een film.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik dus ook. En het is meestal ook nogeens in een clue van de film. Je zit er net goed in en opeens e48 in beeld of dat je in de reclame even gaat toileteren en dat je denkt:"Ik hoor niets?" En dat je de zooi moet resetten en altijd weer iets belangrijks mist. Ik ben al geen held met films en programma's die te lang duren, dus ik heb echt even de pest in Ziggo.
Maar heb wel een hele mooie armband gekocht van een kerstcadeautje van Ziggo. Dat dan weer wel. Kon die kaart nergens kwijt en ik was met Shy in de hoofdstad van Drenthe en heb me toen maar even een cadeautje gedaan.
Maar heb wel een hele mooie armband gekocht van een kerstcadeautje van Ziggo. Dat dan weer wel. Kon die kaart nergens kwijt en ik was met Shy in de hoofdstad van Drenthe en heb me toen maar even een cadeautje gedaan.
Gast- Gast
Foto?
Hoi! Ik ben er ook weer even...
Toet, al resultaten van de rode wijn test?
Hoi! Ik ben er ook weer even...
Toet, al resultaten van de rode wijn test?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Van mijn armband?
Het hele leuke van het verhaal wil dat Shy opvliegers kreeg, ik me ongemakkelijk voelde, ze mijn armband ook nog lelijk vond voor dat geld, maar ik had een Jewelcard, dat mijn Jewelcard het niet deed, dat ik me nog ongemakkelijker voelde, dat ik ben vergeten hoe mijn armband heet, qua merk dan. En thuis heb ik gisteren geprobeerd om een foto te maken, maar ze waren wazig omdat ik geen vaste hand heb. Etc, etc, etc. Drama, drama, drama.
Het is gewoon een aaneenschakeling van zilver. Heel mooi. Meer kan ik er niet van maken.
Het hele leuke van het verhaal wil dat Shy opvliegers kreeg, ik me ongemakkelijk voelde, ze mijn armband ook nog lelijk vond voor dat geld, maar ik had een Jewelcard, dat mijn Jewelcard het niet deed, dat ik me nog ongemakkelijker voelde, dat ik ben vergeten hoe mijn armband heet, qua merk dan. En thuis heb ik gisteren geprobeerd om een foto te maken, maar ze waren wazig omdat ik geen vaste hand heb. Etc, etc, etc. Drama, drama, drama.
Het is gewoon een aaneenschakeling van zilver. Heel mooi. Meer kan ik er niet van maken.
Gast- Gast
Ja foto
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: