Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kat/kitten groeit niet...

+8
Rush
Ayla
Sorella
Verona
Suus
Rovine
Roxi3
Jerry
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Raindrop ma 21 nov 2011 - 8:04

Oreo schreef:Raindrop, ja die acties zijn vaak leuk! Al kopen wij altijd 10kg zakken en dan zijn we alsnog goedkoper uit dan met die acties smile Toen die kleine nog kitten was, had ik online een bon aangevraagd voor kittenvoer. Dat was een zak van 500gr, gratis. Ik kreeg er een extra bon bij, ook voor gratis 500gr voer. Vervolgens kreeg ik nog een kittenpakket, met ook een zak van 500gr gratis.. en je raadt het al, ook dáár zat weer een bon bij smile Dus ik had 2 kilo voer voor niks smile

Haha dat is wel mooi meegenomen, zoveel voer gratis! Very Happy Leuk ook een kittenpakket!
Onze kat kreeg Hill's toen hij nog in het dierenasiel zat maar wij wilden graag overstappen naar Royal Canin.
Wij hebben maar 1 kat en een 10 kg zak is voor ons echt teveel en die komt niet op tijd op.
Mijn vriend had ergens gelezen dat een zak van 10 kg in lucht verpakt wordt en de zakken onder de 10 kg in gas en die in gas verpakt worden blijven een stuk langer goed.
Met 2 of meer katten is een 10 kg zak ideaal en ook voordeliger inderdaad!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Supertalentje ma 21 nov 2011 - 10:24

Ik geef wel speciaal voer voor mijn gestereliseerde en gecastreerde katten, ook pas sinds ze geholpen zijn. Die van mij zijn altijd binnen en zeker poezen hebben de neiging na de sterelisatie nogal dik te worden. Als je de commerciele lijn (verkrijgbaar bij dierenwinkel en grootgrutters) van Royal Canin al te duur vindt, zul je helemaal niet overstappen op vetenary diet van Royal Canin Laughing

Je brengt je kat over 2 weken toch weg om geholpen te worden? Daar zou ik gelijk even vragen naar zijn lengte/gewicht. Ik heb dat bij die van mij nooit zo bijgehouden, bij de jaarlijkse check is er nooit iets over gezegd. De kleinste hier is wel van november, maar hij ziet er echt niet meer uit als een kitten ;-) Zelf zou ik trouwens wel gewone brokken gaan geven na de sterelisatie en dan in de gaten houden of je kat evt 'veel aankomt', minder plast (blaasgruis) of veel minder actief is en daarop inspelen en uitproberen met ander voer. Katten die geholpen zijn hebben toch weer andere behoeftes en lopen risico op andere aandoeningen dan kittens.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Jerry di 22 nov 2011 - 2:29

was ook van plan om 't 'm dan even te vragen, ook met betrekking tot voedingsadvies.

Nog een vraagje, veranderen katten erg nadat ze gesteriliseerd zijn? Aan de ene kant mag onze kat wel wat minder baldadig worden, maar aan de andere kant, als ze 23 uur per dag gaat liggen slapen als ze geholpen is, zit ik ook niet zo op te wachten :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Verona di 22 nov 2011 - 2:45

Onze ene kater is wat rustiger geworden, maar de poes is nog altijd even druk. De andere kater wordt woensdag geholpen, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Maar ik hoop dat hij een stuk rustiger wordt.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Lejow di 22 nov 2011 - 4:03

Is het niet zo dat je gewoon grote en kleine katten hebt? Net zoals grote en kleine mensen? Als je de huis tuin en keuken kater neemt van mijn oma, die is echt mega. Dat is echt een groot beest.
En als je onze poes daar naast zet, is het echt een klein, slank, ding.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Jerry di 22 nov 2011 - 4:38

ik denk zeker dat je grote en kleine katten hebt. Omdat ons katje met 1,5 week bij de moeder is weggehaald ( Cry Mad ) heb ik niet kunnen zien hoe die eruit zag (groot, klein, dik dun). Dus 't zal een verrassing worden hoe groot ze uiteindelijk wordt (misschien kan de dierenarts me dat ook wel vertellen).

Las eerderop van een 8 maanden oude kat van 5 kilo... whow, dat wordt vast een groterd. Als je bedenkt dat de onze, met 6 maanden 2,2 kilo is :P (en ik geloof niet dat ze de komende 2 maanden 6 kilo gaat groeien... Hoop ik)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Ayla di 22 nov 2011 - 5:45

Onze kat weegt met 1,5 jaar nog steeds maar 2 kilo, maar das echt een kleintje smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Jerry di 22 nov 2011 - 7:38

foto's foto's foto's!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Ayla di 22 nov 2011 - 8:02

Hier was ze 8 weken
Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 1226714464_6_d21y

Deze is van toen ze 13 maanden was weet niet of je het zo een beetje kan inschatten... Is een normaal formaat keukenkastje :P
Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 1441337304_6_wFd1

En zo slaapt ze vaak... (ze is een beeeeeeeeeeetje gek....)
Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 1441337312_6_u5NF
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat/kitten groeit niet... - Pagina 2 Empty Re: Kat/kitten groeit niet...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum