DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb alle Sinterklaascadeautjes in huis. Nu nog inpakken en gedichten maken.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb vandaag boodschappen gedaan voor de hele week, maar ik heb nergens zin in van dat alles. Ik vind het ook wel een beetje onzin om nu nog naar de supermarkt te gaan.. Ik moet maar gewoon zin maken denk ik.
Ik had vandaag ook bijna een Tony's Chocolonely Sinterklaasletter gekocht (was het enige in die hele winkel dat ik kon betalen )
Maar op alle doosjes stond gewoon de letter en alleen bij de letter van mijn naam stond op alle doosjes een afbeelding met een hapje eraf. Die wilde ik niet!!
Ik had vandaag ook bijna een Tony's Chocolonely Sinterklaasletter gekocht (was het enige in die hele winkel dat ik kon betalen )
Maar op alle doosjes stond gewoon de letter en alleen bij de letter van mijn naam stond op alle doosjes een afbeelding met een hapje eraf. Die wilde ik niet!!
Gast- Gast
Eigenlijk is het gewoon een pizza met een ranzige, slappe bodem.June schreef:Smikkell schreef:En hartige pannenkoeken..
Gast- Gast
Dat heb je goed voor elkaar..Evy schreef:Ik heb alle Sinterklaascadeautjes in huis. Nu nog inpakken en gedichten maken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eigenlijk is het gewoon een pizza met een ranzige, slappe bodem.June schreef:Smikkell schreef:En hartige pannenkoeken..
Gast- Gast
Zien jullie al reclame in beeld? Vandaag zou dat weer moeten komen dacht ik maar ik zie het niet. Vraag me af of het bij mij gewoon geblocked is misschien.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie geen reclame ... Is dat nodig dan?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee juist niet . Maar dat moet je wel regelen en dat had ik voor een jaar dus dat zou gister afgelopen zijn.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Zit hier toastjes te eten met peper pate, stom mag ik eigenlijk niet hebben! varkens...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Is dat je avondeten, EB?
Nee, pizza stokbroodje nog.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Gisteravond laat nog met A. zitten smsen. Ik kan het nog steeds niet geloven maar het is toentertijd uitgegaan vanwege een misverstand... Hij dacht dat ik niet verliefd op hem was, ik niet serieus was... Ik was stapelgek op hem toen! Ik kan er gewoon echt niet bij... Het zit me al de hele dag dwars...
Gast- Gast
Hoi Lotus.
Hoe is het?
Hoe is het?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
En nu?Zusje schreef:Gisteravond laat nog met A. zitten smsen. Ik kan het nog steeds niet geloven maar het is toentertijd uitgegaan vanwege een misverstand... Hij dacht dat ik niet verliefd op hem was, ik niet serieus was... Ik was stapelgek op hem toen! Ik kan er gewoon echt niet bij... Het zit me al de hele dag dwars...
Gast- Gast
Beetje dubbel. Ik worstel heel erg, maar ik voel me wel gesteund door de mensen om me heen. Ik voel me moedeloos en tegelijkertijd wil ik ervoor gaan. Mijn hoofd stroomt over.May schreef:Hoi Lotus.
Hoe is het?
Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ExpressoB schreef:Reva schreef:Is dat je avondeten, EB?
Lekker! Al eet jij wel apart avondeten vaak volgens mij
Gast- Gast
Die vallen bij jou wel goed in de smaak, of niet?ExpressoB schreef:Reva schreef:Is dat je avondeten, EB?
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Die vallen bij jou wel goed in de smaak, of niet?ExpressoB schreef:Reva schreef:Is dat je avondeten, EB?
Gast- Gast
Vervelend dat je zoveel tegelijk voelt en dat je hoofd over stroomt. Maar wel heel fijn dat je je gesteund voelt door de mensen op je heen, want dat is heel erg belangrijkLotus schreef:Beetje dubbel. Ik worstel heel erg, maar ik voel me wel gesteund door de mensen om me heen. Ik voel me moedeloos en tegelijkertijd wil ik ervoor gaan. Mijn hoofd stroomt over.May schreef:Hoi Lotus.
Hoe is het?
Hoe gaat het met jou?
Ik ben momenteel zwaar verkouden en alles zit vol, dus een beetje bluh gevoel. Maar wel een lekker weekend gehad
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:En nu?Zusje schreef:Gisteravond laat nog met A. zitten smsen. Ik kan het nog steeds niet geloven maar het is toentertijd uitgegaan vanwege een misverstand... Hij dacht dat ik niet verliefd op hem was, ik niet serieus was... Ik was stapelgek op hem toen! Ik kan er gewoon echt niet bij... Het zit me al de hele dag dwars...
Hij heeft het zo druk met de wereld redden. Ik weet niet of hij snel tijd heeft om af te spreken. Hij zegt wel steeds dat hij heel graag wil enzo maar ja... Ja, ik kan moeilijk verwachten dat hij de dingen afzegt waar hij nu inzit. Is nogal van wereldbelang/ niveau haha. We whatsappen aardig wat, ik weet het niet, ik zie het wel... Ik vind het gewoon echt erg om te horen dat hij verbaasd was dat ik verliefd op hem was...
Gast- Gast
Ik ben er ook blij om dat ik die steun heb nu. Dat maakt alles wat makkelijker.May schreef:
Vervelend dat je zoveel tegelijk voelt en dat je hoofd over stroomt. Maar wel heel fijn dat je je gesteund voelt door de mensen op je heen, want dat is heel erg belangrijk
Ik ben momenteel zwaar verkouden en alles zit vol, dus een beetje bluh gevoel. Maar wel een lekker weekend gehad
Vervelend dat je zo verkouden bent. Heb je iets bijzonders gedaan dit weekend? Of een gewoon lekker weekend gehad?
Lotus- Ratel
Voedzaam ookReva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:Is dat je avondeten, EB?
Lekker! Al eet jij wel apart avondeten vaak volgens mij
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: