DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Haha, dat had ik ook getypt, maar toch maar weer weggehaaldReva schreef:Heeeee, June dr kastje!
Gast- Gast
\June schreef:Smikkell schreef:Dat hoofd van Lise..
Dat hoofd van Mas
En dat kastje
Hahaha idd!
Gast- Gast
Ze ziet er op die foto wel druk en oververhit uit.Weetjewel schreef:Smikkell schreef:Dat hoofd van Lise..
Kleine bitch
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haha, dat had ik ook getypt, maar toch maar weer weggehaaldReva schreef:Heeeee, June dr kastje!
Treurwilg!
Gast- Gast
June schreef:Evy schreef:Avond.
Hallo . Nog thuis gekomen gisteren?
Nee, ik zit er nog steeds.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:June schreef:Evy schreef:Avond.
Gast- Gast
Evy schreef:June schreef:Evy schreef:Avond.
Jeetje, dan is je man inmiddels laveloos waarschijnlijk!
Gast- Gast
Heb het gevoel dat ik June dat kastje een beetje door haar neus boor.Reva schreef:Smikkell schreef:Haha, dat had ik ook getypt, maar toch maar weer weggehaaldReva schreef:Heeeee, June dr kastje!
Treurwilg!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb het gevoel dat ik June dat kastje een beetje door haar neus boor.Reva schreef:Smikkell schreef:Haha, dat had ik ook getypt, maar toch maar weer weggehaaldReva schreef:Heeeee, June dr kastje!
Treurwilg!En de heeft al zo'n zwaar hoofd
Zaagsel weegt toch bijna niks?
Gast- Gast
Ja hoor, maak maar een emotioneel wrak van me. Maak me maar belachelijk, zeik me maar af
Gast- Gast
Als jullie echt het kastje in de trein gaan vervoeren, bel me. Kom ik even kijken met tena lady om.
Gast- Gast
Reva schreef:Als jullie echt het kastje in de trein gaan vervoeren, bel me. Kom ik even kijken met tena lady om.
Weten we ook meteen weer hoe we jou kunnen meeten .
Weetjewel: Dan staat hij nog steeds maar in Utrecht en dat ding moet dan nog naar N.ijmegen en dan nog naar mijn huis!
Edit: Wil je 'm niet opsturen? 6,75 verzendkosten ?
Gast- Gast
June schreef:Evy schreef:June schreef:Evy schreef:Avond.
Jeetje, dan is je man inmiddels laveloos waarschijnlijk!
Ohhhhh, vandaar dat ie al uuuuuren niks zegt.
Alex- Ratel
Mijn verlovingsring is kapot
Alex- Ratel
Leuk. Mijn woonplaats openbaar en die van jou met zo'n triest puntje...June schreef:Reva schreef:Als jullie echt het kastje in de trein gaan vervoeren, bel me. Kom ik even kijken met tena lady om.
Weten we ook meteen weer hoe we jou kunnen meeten .
Weetjewel: Dan staat hij nog steeds maar in Utrecht en dat ding moet dan nog naar N.ijmegen en dan nog naar mijn huis!
Edit: Wil je 'm niet opsturen? 6,75 verzendkosten ?
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga voor ik langs Weetjewel ga, eerst langs Reva,
En kastjes tillen... ik ben nog nooit bij Weetjewel weer de deur uitgegaan met het gevoel dat ik nog ergens toe in staat was. Met als hoogtepunt dat ik zonder (al te veel) slapen, over een berg lege wijnflessen de deur uit stapte om vervolgens een trein te missen, daardoor een omweg te moeten nemen, vergeten uit te stappen, weer de trein terug te pakken en na ook nog het missen van een bus totaal gaar en met een kater om mijn werk aan te komen.
Om daar de boodschap te krijgen dat ik naar de overkant mocht met de kinderen waar elk moment een Sinterklaas kon arriveren. Zat ik met mijn mega kater in een huis vol kinderen, Sinterklaas, Pieten, mensen die ik totaal niet kende en een vader die te blij Sinterklaasliedjes speelde op de piano.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: