DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Boos?June schreef:Reva schreef:June schreef:Fijn dat je zusje zo enthousiast was, Reva!
Anders lees je even wat je wil lezen.
Mens, dat noem je dan toch ook gewoon je tante.
Ik wist niet dat je boos werd
Gast- Gast
Ik wist niet dat je boos werdJune schreef:Smikkell schreef:De plaatjes doen het hier niet.
Shit, nu ik hem echt kan bestellen twijfel ik opeens tussen drie kleuren.
Eeehhh naam?
Nou, even dan:
(niet quoten/vermeningvuldigen)
**
Ik twijfel tussen de eerste drie grijze tinten.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 20 nov 2011 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:Hoeveel ben je afgevallen Reva?
Nu 12.7 kilo. Maar de meeste mensen die ik regelmatig zie weten het sowieso (en zien mij vaak), maar vaders zusje (jaja, tante, maar dat klinkt zo oud) nu een tijdje niet gezien (en ze wist het niet). Dus ik was blij, vraag me wel vaak af of mensen het echt zien of alleen maar zeggen
Gast- Gast
Alles boven de 10 kilo moet toch echt wel zichtbaar zijn als je geen 300 kilo weegt.Reva schreef:Zusje schreef:Hoeveel ben je afgevallen Reva?
Nu 12.7 kilo. Maar de meeste mensen die ik regelmatig zie weten het sowieso (en zien mij vaak), maar vaders zusje (jaja, tante, maar dat klinkt zo oud) nu een tijdje niet gezien (en ze wist het niet). Dus ik was blij, vraag me wel vaak af of mensen het echt zien of alleen maar zeggen
Gast- Gast
Ja begrijp ik Reva! Bij mij zien veel mensen het niet eens terwijl de broeken echt lelijk zitten :S.
Smikkell, ik zou donkergrijs nemen.
Smikkell, ik zou donkergrijs nemen.
Gast- Gast
(excuses ik heb niet goed gelezen was gelijk gaan klikken op de link)
Oh hij is gaaf!! En ja welke grijstint, moeilijk! Allemaal hebben ze wat hahah
Oh hij is gaaf!! En ja welke grijstint, moeilijk! Allemaal hebben ze wat hahah
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 20 nov 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Reva schreef:Zusje schreef:Hoeveel ben je afgevallen Reva?
Ik ben denk het afgelopen jaar zo'n 10 kilo afgevallen en iedereen ziet het! Voor mijn gevoel ben ik nog steeds dik hoor. Maar iedereen zegt dat ik echt niet meer mag afvallen, al doe ik er niks aan.
Gast- Gast
Alles boven de 10 kilo moet toch echt wel zichtbaar zijn als je geen 300 kilo weegt.[/quote]Smikkell schreef:
Als ik zeg dat ik afgevallen ben dan krijg ik verbaasde blikken. Als ik zeg dat ik 10,5 kilo kwijt ben nog meer... Het heeft er toch echt aangezeten...
Gast- Gast
Ik zie dat verschil wel bij jou hoor.Zusje schreef:Smikkell schreef:Alles boven de 10 kilo moet toch echt wel zichtbaar zijn als je geen 300 kilo weegt.
Als ik zeg dat ik afgevallen ben dan krijg ik verbaasde blikken. Als ik zeg dat ik 10,5 kilo kwijt ben nog meer... Het heeft er toch echt aangezeten...
Gast- Gast
Smikkell, ik vind de bovenste het mooist.
Ik ga nu mijn pizza eten
Hallo pizza, hallo tien kilo!
Ik ga nu mijn pizza eten
Hallo pizza, hallo tien kilo!
Gast- Gast
Bij jou helemaalWeetjewel schreef:Reva schreef:Zusje schreef:Hoeveel ben je afgevallen Reva?
Ik ben denk het afgelopen jaar zo'n 10 kilo afgevallen en iedereen ziet het! Voor mijn gevoel ben ik nog steeds dik hoor. Maar iedereen zegt dat ik echt niet meer mag afvallen, al doe ik er niks aan.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Reva schreef:Zusje schreef:Hoeveel ben je afgevallen Reva?
Ja, ik denk dat mensen het ook wel zien, maar niet willen/durven zeggen ofzo
Zijn juist de mensen die ik minder goed ken die het regelmatig roepen ipv mensen die dichtbij staan.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik heb veeeeel te veel vreetwerk over, iemand nog, stokbrood, chips, nootjes, tomaatjes, komkommer, worst uhhh appeltaart, wijn, bier, fris?
Aioli? Witte wijn?
Gast- Gast
Ik wilde dus ook de donkergrijze nemen (olifanten grijs), maar nu ik de andere twee zie twijfel ik.
Ow, I Nederlands design.
Ow, I Nederlands design.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie dat verschil wel bij jou hoor.Zusje schreef:Smikkell schreef:Alles boven de 10 kilo moet toch echt wel zichtbaar zijn als je geen 300 kilo weegt.
En idd Weetjewel ook zo afgevallen!
Gast- Gast
Wijntje, graag.Weetjewel schreef:Ik heb veeeeel te veel vreetwerk over, iemand nog, stokbrood, chips, nootjes, tomaatjes, komkommer, worst uhhh appeltaart, wijn, bier, fris?
Gast- Gast
Goed bezig jullie met afvallen.
Vervelend als men het niet ziet maar het er toch echt af is.
Vervelend als men het niet ziet maar het er toch echt af is.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Op het plaatje vind ik hem bruin lijken.Reva schreef:OEEEH, de eerste van de linkerkant
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: