DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Je hebt nu alle manieren hoe het niet moet iig gehad. Vanaf nu gaat het goed. Je hebt nu het voorbeeld kunnen lezenBurn schreef:
Hahaha! Sorry.. Ik weet niet hoe ik het moet schrijven!
Gast- Gast
Ik denk het wel.Zusje schreef:Smikkell schreef:
Kan er weinig aan doen. Beetje last van liefdesverdriet met terugwerkende kracht ofzo. Bestaat dat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je hebt nu alle manieren hoe het niet moet iig gehad. Vanaf nu gaat het goed. Je hebt nu het voorbeeld kunnen lezenBurn schreef:
So long, FarEwell toch?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
En ik uh... Q! Ik roep Q op. Q leest altijd mee tot ze zin heeft om te reageren of iemand haar naam noemt.Reva schreef:Ik roep lavendel, bruce en tullow op.
Gast- Gast
Burn schreef:Smikkell schreef:Je hebt nu alle manieren hoe het niet moet iig gehad. Vanaf nu gaat het goed. Je hebt nu het voorbeeld kunnen lezenBurn schreef:
So long, FarEwell toch?
Gast- Gast
Smikkell schreef:En ik uh... Q! Ik roep Q op. Q leest altijd mee tot ze zin heeft om te reageren of iemand haar naam noemt.Reva schreef:Ik roep lavendel, bruce en tullow op.
Ik dacht het is vast nog te vroeg voor June, Merai, Q., Toetje etc.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Burn schreef:Smikkell schreef:Je hebt nu alle manieren hoe het niet moet iig gehad. Vanaf nu gaat het goed. Je hebt nu het voorbeeld kunnen lezenBurn schreef:
So long, FarEwell toch?
Ik ga het proberen te onthouden!
Burn- Lady Post-a-lot
Klopt.Reva schreef:Smikkell schreef:En ik uh... Q! Ik roep Q op. Q leest altijd mee tot ze zin heeft om te reageren of iemand haar naam noemt.Reva schreef:Ik roep lavendel, bruce en tullow op.
Ik dacht het is vast nog te vroeg voor June, Merai, Q., Toetje etc.
edit: die hebben een leven
Gast- Gast
Ik heb zo'n overweldigend leven dat ik gewoon een planning aan het maken ben welke winkels ik morgen allemaal langs moet..
Gast- Gast
Ik moet na maanden weer auto gaan rijden, in onze 'nieuwe' auto, en ik heb nu al de bibbers...
Gast- Gast
Nou, ik weet wel in welke winkel ik morgen te vinden ben. Maar ik ga pas de deur uit als mijn portemonnee binnen isReva schreef:Ik heb zo'n overweldigend leven dat ik gewoon een planning aan het maken ben welke winkels ik morgen allemaal langs moet..
En morgen is ook de kringloop weer open.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik moet na maanden weer auto gaan rijden, in onze 'nieuwe' auto, en ik heb nu al de bibbers...
Herken het gevoel al heb ik gewoon zelden gereden en altijd in een automaat. Nu heb ik een auto van de zaak brrrr... Schakel ook nog. Maar uiteindelijk verleer je het toch niet echt op de een of andere manier.
Gast- Gast
Ik neem aan dat je eerst even een paar rondjes doet zonder dikwangen op de achterbank?ProudMama schreef:Ik moet na maanden weer auto gaan rijden, in onze 'nieuwe' auto, en ik heb nu al de bibbers...
Gast- Gast
Ik heb een voorliefde voor het knuffelen van paaltjes als ik een andere auto heb. Hoop dat ik dat wel uit mijn systeem kan gooien. Zeker omdat de auto iedere keer groter wordt.Zusje schreef:ProudMama schreef:Ik moet na maanden weer auto gaan rijden, in onze 'nieuwe' auto, en ik heb nu al de bibbers...
Herken het gevoel al heb ik gewoon zelden gereden en altijd in een automaat. Nu heb ik een auto van de zaak brrrr... Schakel ook nog. Maar uiteindelijk verleer je het toch niet echt op de een of andere manier.
Gast- Gast
Ja, uiteraard!Smikkell schreef:Ik neem aan dat je eerst even een paar rondjes doet zonder dikwangen op de achterbank?ProudMama schreef:Ik moet na maanden weer auto gaan rijden, in onze 'nieuwe' auto, en ik heb nu al de bibbers...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik weet wel in welke winkel ik morgen te vinden ben. Maar ik ga pas de deur uit als mijn portemonnee binnen isReva schreef:Ik heb zo'n overweldigend leven dat ik gewoon een planning aan het maken ben welke winkels ik morgen allemaal langs moet..
Oeh leuk heb je track & trace? Dan weet je in ieder geval wanneer de chauffeur onderweg is.
Gast- Gast
Nee! Ik weet alleen dat het vandaag op de post is gegaan.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, ik weet wel in welke winkel ik morgen te vinden ben. Maar ik ga pas de deur uit als mijn portemonnee binnen isReva schreef:Ik heb zo'n overweldigend leven dat ik gewoon een planning aan het maken ben welke winkels ik morgen allemaal langs moet..
Oeh leuk heb je track & trace? Dan weet je in ieder geval wanneer de chauffeur onderweg is.
Gast- Gast
Ik vind het best saai hier
Waar is de tijd dat je na 5 min 6 blz terug moest lezen? Worden we te oud? Of allemaal te weinig leven om het hier spannend te houden?
Waar is de tijd dat je na 5 min 6 blz terug moest lezen? Worden we te oud? Of allemaal te weinig leven om het hier spannend te houden?
Gast- Gast
Jij bent minder aanwezig PM!
Burn- Lady Post-a-lot
+1ProudMama schreef:Ik vind het best saai hier
Ik ben ondertussen aan het breien, dus dat maakt het ook niet spannend.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: