Rare angst
+15
Lady Starstruck
Davinia
RYW
Angela_1986
Jeanette
Blond
Lejow
Esperanza
Silver
Shisha
Salander
mzcharlotte
Supertalentje
Tullow
Rush
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Rare angst
Ik ben doodsbang voor files! Ik raak compleet in paniek als ik een file in rij.
Ik ga volgende week op vakantie en ik heb nu al slapeloze nachten uit angst voor een file.
Ik zeg gerust afspraken af als ik zie dat er file staat
Ik ga volgende week op vakantie en ik heb nu al slapeloze nachten uit angst voor een file.
Ik zeg gerust afspraken af als ik zie dat er file staat
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik vind het doodeng bij gebouwen met een heel hoog plafond om dan naar boven te kijken. Ik heb het vooral bij van die oude kerken die hebben dan zo'n hoog plafond en als ik dan omhoog kijk word ik helemaal duizelig.
Ik ben bang voor ganzen. Ik kom er echt niet bij in de buurt. Ik vind die beesten doodeng.
Ik ben bang voor ganzen. Ik kom er echt niet bij in de buurt. Ik vind die beesten doodeng.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik ben bang voor koeien. Ben ooit aangevallen door een koe met horens en dat was geen prettige ervaring. Ik probeer die angst te negeren en als ze achter een hek staan gaat het wel, maar ik krijg er nog alijd zweethanden en hartkloppingen van, terwijl ze daar meestal maar suf staan te staan.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Koeien doen vaak niks, maar stieren wel. Ik ben opgegroeid op de boerderij, maar ondanks dat ik dieren liefheb, ben ik altijd op mijn hoede bij stieren. En blonde vleeskoeien zijn vaak ook agressiever dan gewone melkkoeien, dus die kun je ook beter mijden.
Gast- Gast
Ik ben ook nogal een schijterd. Ik vind t ook eng om vlak langs geparkeerde auto's te fietsen! Heb t zelf nooit meegemaakt, maar mn zusje heeft vorig jaar haar arm gebroken toen er ineens een portier open ging. Verder hou ik ook niet van de zee, ik ga al helemaal niet verder als ik niet meer kan staan. Ieh, als ik eraan denk word ik al naar. Verder ben ik bang voor spinnen, om mijn ouders te verliezen, voor fietsen blij glad weer (doe ik echt niet meer, been mee gebroken een paar jaar geleden) en vast nog meer.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben bang voor vogels, dat fladderen van de vleugels vind ik echt creepy. Als ze stilzitten vind ik ze best leuk om te zien trouwens.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Als ik (in het donker) langs een bos of heel veel geparkeerde auto's fiets, dan ben ik altijd bang dat er ineens een man achter vandaan springt.
Gast- Gast
Ik ben ook bang voor kerken
Ben wel gewoon gelovig, maar ga nooit naar de kerk, omdat ik dat altijd eng vind.
Ben wel gewoon gelovig, maar ga nooit naar de kerk, omdat ik dat altijd eng vind.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik vind fietsers enge wezens. En dan vooral kinderen op een fiets. Verkeersregels kennen ze niet en ze zijn te beroerd om hun hand uit te steken. En een automobilist moet altijd betalen. Er reed een aantal jaren geleden zo'n puber op de achterkant van mijn auto (ik stond dus stil) en hij schold mij uit en ik moest vervolgens zijn fiets vergoeden en mijn eigen achterkant betalen. Kromheid in Nederland.
Ik ga dus heeeeeel ruim om fietsers heen en geef ze zelfs voorrang als ze dat niet hebben en ik blijf bidden dat ze niet achterop mijn auto knallen.
Ik ga dus heeeeeel ruim om fietsers heen en geef ze zelfs voorrang als ze dat niet hebben en ik blijf bidden dat ze niet achterop mijn auto knallen.
Gast- Gast
Ik vind tunnels eng. Die lange tunnels in Oostenrijk vind ik echt verschrikkelijk, ik voel me dan zo opgesloten. Maar ik heb het ook met kortere tunnels van 400 meter ofzo, gewoon in Nederland. Zodra ik geen zonlicht meer zie, word ik helemaal gek!
En ik heb angst om over te geven. Dit heb ik nu een klein jaartje, sinds dat mijn vriend een keer echt heel erg ziek is geweest. Ik vond het toen zo erg om hem zo te zien overgeven dat ik nu zelf steeds bang ben dat ik het ook krijg. Dus ook als er op mijn werk een kindje heeft moeten overgeven ben ik al meteen bang dat ik het ook krijg.
En ik heb angst om over te geven. Dit heb ik nu een klein jaartje, sinds dat mijn vriend een keer echt heel erg ziek is geweest. Ik vond het toen zo erg om hem zo te zien overgeven dat ik nu zelf steeds bang ben dat ik het ook krijg. Dus ook als er op mijn werk een kindje heeft moeten overgeven ben ik al meteen bang dat ik het ook krijg.
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: