DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Dat scheelt zekerTheedoosje schreef:Ja de Eindhovenmeiden waren er niet he dat scheelt hahaha
Kunnen jullie dat niet vaker doen?
Ja hoor liefst minstens 1x per maand
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ja ik weet ook niet meer wat ik moet doen om gewoon te kunnen slapen.. Ik kan bijna niet in slaap vallen, als ik al slaap, word ik 's nachts weer wakker en vervolgens ben ik 's ochtends ook weer vroeg wakker. Al met al slaap ik een paar uur per nacht.
Misschien boek lezen van te voren? Tv kijken in bed? Ik val van de tv vaak wel in slaap
Gast- Gast
Smikkell schreef:Moet je niet bij mij zijnStylegirl schreef:Iemand tips voor me zodat ik eens goed kan slapen?
+1
Een uur voor dat je gaat slapen geen 'stimulerende' dingen gaan doen zoals tv kijken, achter de pc zitten etc is me ooit verteld. Bij mij werkt het niet
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Ja ik weet ook niet meer wat ik moet doen om gewoon te kunnen slapen.. Ik kan bijna niet in slaap vallen, als ik al slaap, word ik 's nachts weer wakker en vervolgens ben ik 's ochtends ook weer vroeg wakker. Al met al slaap ik een paar uur per nacht.
Misschien boek lezen van te voren? Tv kijken in bed? Ik val van de tv vaak wel in slaap
Dat moet je juist niet doen als je slecht slaapt, je krijgt veel te veel prikkels van tv / laptop.
Gast- Gast
Ik heb slaaphygiëne tips gekregen van mijn psycholoog, zoals inderdaad ontspannen voor het slapengaan, desnoods warme douche nemen. Bed niet gebruiken om tv in te kijken, aan de laptop te zitten, maar vooral om te slapen. Ik heb slaappillen gehad van de dokter, maar deze zijn verslavend en ik gebruik ze liever niet te vaak omdat ik bang ben dat ik straks niet meer zonder kan. Ook heb ik van die homeopatische pilletjes genomen met melatonine erin, dit werkt ook niet.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Ja ik weet ook niet meer wat ik moet doen om gewoon te kunnen slapen.. Ik kan bijna niet in slaap vallen, als ik al slaap, word ik 's nachts weer wakker en vervolgens ben ik 's ochtends ook weer vroeg wakker. Al met al slaap ik een paar uur per nacht.
Dat moet je juist niet doen als je slecht slaapt, je krijgt veel te veel prikkels van tv / laptop.
ik zeg dat ik er goed van slaap;)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eindhoven meeting is btw niet de enige 'dagcafe meeting' van vandaag.
niet?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Ja ik weet ook niet meer wat ik moet doen om gewoon te kunnen slapen.. Ik kan bijna niet in slaap vallen, als ik al slaap, word ik 's nachts weer wakker en vervolgens ben ik 's ochtends ook weer vroeg wakker. Al met al slaap ik een paar uur per nacht.
Ja en je oppert het om wellicht te doen, dus ik benoem hierbij alleen dat het voor iemand met een slaapprobleem géén goed idee is.
Gast- Gast
Je slaapkamer alleen slaapkamer houden.
Rustige kamer met niet te veel prikkels.
Slaapkamer donker maken.
Vast ritueel voor je gaat slapen.
Vlak voor het slapen geen/niet: tv ,laptop, sporten of actief doen.
Geen alcohol
Slaapkamer donker maken.
Geen alcohol
Gast- Gast
Eens..Pippa schreef:Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Ja ik weet ook niet meer wat ik moet doen om gewoon te kunnen slapen.. Ik kan bijna niet in slaap vallen, als ik al slaap, word ik 's nachts weer wakker en vervolgens ben ik 's ochtends ook weer vroeg wakker. Al met al slaap ik een paar uur per nacht.
Ja en je oppert het om wellicht te doen, dus ik benoem hierbij alleen dat het voor iemand met een slaapprobleem géén goed idee is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je slaapkamer alleen slaapkamer houden.
Slaapkamer donker maken.
Geen alcohol
en jij hebt dit allemaal ook gedaan?
Gast- Gast
Want?Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Je slaapkamer alleen slaapkamer houden.
Slaapkamer donker maken.
Geen alcohol
Gast- Gast
Smikkell, ik doe eigenlijk alles al van de tips die jij geeft.
Theedoosje, ik ga voor het slapen vaak lezen, wel uit een boek dat ik al ken omdat ik anders wil weten hoe het verhaal verder gaat en dan dus ook niet kan slapen .
Theedoosje, ik ga voor het slapen vaak lezen, wel uit een boek dat ik al ken omdat ik anders wil weten hoe het verhaal verder gaat en dan dus ook niet kan slapen .
Tiana- Ratel
Zelda schreef:Hallo meiden!
heej. nog lekker gegeten?
Sg> oh oke lezen doe je al dus.
Gast- Gast
Hahaha ja lekker hoorTheedoosje schreef:Zelda schreef:Hallo meiden!
Gast- Gast
Hee Zelda!
Pippa, ik lust geen koffie, drink hooguit 1x per week een glas cola en drink thee zonder cafeïne.
Volgens mij doe ik alles al wat je moet doen om goed te kunnen slapen, maar toch lukt het me niet
Pippa, ik lust geen koffie, drink hooguit 1x per week een glas cola en drink thee zonder cafeïne.
Volgens mij doe ik alles al wat je moet doen om goed te kunnen slapen, maar toch lukt het me niet
Tiana- Ratel
Van cola slaap ik ook niet. Gelukkig drink ik nooit cola. Thee wordt mij ook afgeraden, maar ik drink niets anders en let dan wel op de cafeïne.Stylegirl schreef:Hee Zelda!
Gast- Gast
Zelda schreef:Hahaha ja lekker hoorTheedoosje schreef:Zelda schreef:Hallo meiden!
Goed zo
Maar mooie auto is het ! Lekker de ruimte ook zo groot
Gast- Gast
Smikkell schreef:Want?Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Je slaapkamer alleen slaapkamer houden.
Slaapkamer donker maken.
Geen alcohol
Slapen lukt bij jou toch niet zo goed?
Gast- Gast
Dat wil toch niet zeggen dat er dan geen tips gegeven kunnen worden ?
Tiana- Ratel
Vind je? We zijn er ook wel trots op, het is echt een hele mooie auto en idd lekker ruim.Theedoosje schreef:Zelda schreef:Hahaha ja lekker hoorTheedoosje schreef:Zelda schreef:Hallo meiden!
Goed zo
Maar mooie auto is het ! Lekker de ruimte ook zo groot
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: