DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Dat zou ik even moeten opzoeken..Zusje schreef:Smikkell schreef:Zusje, Ja over hem hadden we het.
Waarom zei ik dat het geen optie was? Weet je dat nog? Ik verander graag van gedachten trouwens, maar dat wist je vast al .
Of was het aan de telefoon? Dan valt er weinig terug te zoeken.
Ik kijk wel even, ik luister jullie gesprekken af en neem ze op.
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:
Haha zit je nou op zijn site te kijken? Daar was ik zelf nog niet opgekomen..
Ja! Niet dat je er ook maar iets aan hebt . Heb je het al gevraagd aan hem trouwens?
Haha nee ik heb die site zelf in beheer maar bij het ter perse gaan van deze informatie wist hij kennelijk nog niet waar het was Nee heb het nog niet gevraagd maar het werd sowieso laat dus ik moet zo gewoon lekker in bed duiken. Voel me alweer wat beter door het er even over te hebben, jullie zijn lief
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Het is wel heel goed dat je vandaag gewoon gegaan bent, maar het blijft lastig natuurlijk
Gast- Gast
Goed, dan houden we het bij een portmeeting op speciaal verzoek .
Ik kan me voorstellen dat het als falen voelt maar dingen zijn nu eenmaal gelopen zoals ze gelopen zijn en je weet van elkaar precies hoe of wat. Ik denk dat niemand je dit kwalijk neemt, je bent een veels te grote schat als je het mij vraagt. Je hebt een moeilijk jaar gehad en nog steeds wellicht maar je bent wel aan het opkrabbelen en daar voor mag je jezelf best een schouderklopje geven! Van mij krijg je in ieder geval ook een dikke knuffel
En June, wat een grappige vader heb jij . Maar rot dat je je gedumpt voelt . Als het uitgaat is het nooit leuk en zeker als je dingen op papier probeert te krijgen is het niet gek dat je het moeilijk hebt...
Ik kan me voorstellen dat het als falen voelt maar dingen zijn nu eenmaal gelopen zoals ze gelopen zijn en je weet van elkaar precies hoe of wat. Ik denk dat niemand je dit kwalijk neemt, je bent een veels te grote schat als je het mij vraagt. Je hebt een moeilijk jaar gehad en nog steeds wellicht maar je bent wel aan het opkrabbelen en daar voor mag je jezelf best een schouderklopje geven! Van mij krijg je in ieder geval ook een dikke knuffel
En June, wat een grappige vader heb jij . Maar rot dat je je gedumpt voelt . Als het uitgaat is het nooit leuk en zeker als je dingen op papier probeert te krijgen is het niet gek dat je het moeilijk hebt...
Gast- Gast
Dank je wel!Zusje schreef:Goed, dan houden we het bij een portmeeting op speciaal verzoek .
Gast- Gast
Ik neem graag deel aan de portmeeting en nu ga ik slapen. Jullie zijn allemaal lieverds en ik hoop dat we ons met zijn allen morgen weer wat beter voelen! Zusje, heel veel plezier morgen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vader is ook lief. Hij kwam dinsdag koffie drinken en bracht toen rode rozen mee. Tja, als mijn vriendjes het niet doen .
Ik vind het ook niet zo'n schande dat ik er even om huil. Ik voel me nu alweer beter. Het is wel rustig nu het uit is. Ik hoef me daar in ieder geval niet meer druk om te maken.
Smikkell, ik snap dat je het zelf niet fijn vindt om te huilen, maar hopelijk neemt het wel een stuk spanning weg. Ik word bovendien altijd enorm moe van huilen, dus het zorgt misschien ook voor een goede nachtrust?
Ik vind het ook niet zo'n schande dat ik er even om huil. Ik voel me nu alweer beter. Het is wel rustig nu het uit is. Ik hoef me daar in ieder geval niet meer druk om te maken.
Smikkell, ik snap dat je het zelf niet fijn vindt om te huilen, maar hopelijk neemt het wel een stuk spanning weg. Ik word bovendien altijd enorm moe van huilen, dus het zorgt misschien ook voor een goede nachtrust?
Gast- Gast
Merai schreef:Ik neem graag deel aan de portmeeting en nu ga ik slapen. Jullie zijn allemaal lieverds en ik hoop dat we ons met zijn allen morgen weer wat beter voelen! Zusje, heel veel plezier morgen!
Slaap lekker, lieve Merai. Tot heel gauw!
Laatst aangepast door June op za 19 nov 2011 - 13:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Truste Merai.
Zusje, we moeten sowieso weer eens meeten. Misschien sleep ik June en Merai binnenkort wel mee naar Den Haag.
Zusje, we moeten sowieso weer eens meeten. Misschien sleep ik June en Merai binnenkort wel mee naar Den Haag.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zou ik even moeten opzoeken..
Haha zit smsjes te lezen van ons Smikkel.
Ik: 2 cocktails
Lazerus
Jij: Whaha
Doe je goed
Hoe droog .
Jij stelde zelf voor in die sms sessie dat ik hem zou smsen maar ik had zijn nummer niet meer haha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Truste Merai.
Den Haag
Smikkell
Merai
Zusje
Lijkt me leuk !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Truste Merai.
Klinkt als een goed plan, de boel is hier nogal saai geworden...
Gast- Gast
Ja, wij hebben echt diepzinnige gesprekken.Zusje schreef:Smikkell schreef:Dat zou ik even moeten opzoeken..
Haha zit smsjes te lezen van ons Smikkel.
Ik: 2 cocktails
Lazerus
Jij: Whaha
Doe je goed
Hoe droog .
Jij stelde zelf voor in die sms sessie dat ik hem zou smsen maar ik had zijn nummer niet meer haha!
Gast- Gast
Ik wil ook naar Den Haag, ik wil jullie ook weer meeten!
Trusten, Merai !
En Smik ook !
Trusten, Merai !
En Smik ook !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ze zijn nog jongZusje schreef:Smikkell schreef:Truste Merai.
Klinkt als een goed plan, de boel is hier nogal saai geworden...
Gast- Gast
June schreef:Wie is 'ze'?
Ik in ieder geval niet
Volgende week solligesprek in DH...
Laatst aangepast door Qiara op za 19 nov 2011 - 13:16; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vooral mannen die je hart breken heb ik het idee.June schreef:Zijn er leuke mannen in Den Haag ?
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Truste Merai.
Den Haag
Smikkell
Merai
Zusje
Lijkt me leuk !
Gast- Gast
June schreef:
Den Haag
Smikkell
Merai
Zusje
Lijkt me leuk !
June schreef:Wie is 'ze'?
Gast- Gast
June schreef:Zijn er leuke mannen in Den Haag ?
Ik heb nog een vrijgezelle buurman
Gast- Gast
Misschien J.Zusje schreef:June schreef:Zijn er leuke mannen in Den Haag ?
Ik heb nog een vrijgezelle buurman
Die heeft toch het halve forum al gehad..
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: