DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Dankjewel, jullie knuffels zijn ook fijn! En W. kruipt er gelukkig straks ook weer bij..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Zusje schreef:En Portmeeting is altijd goed hoor, iedereen is altijd welkom hier... Nou ja, bijna iedereen
Wie niet dan?
Gast- Gast
En daarom baal ik zo van vandaag..Merai schreef:Ben vandaag afscheid gaan nemen van mijn oom waarvan ik gisteren heb gehoord dat hij helemaal vol met kanker zit, was erg heftig en niet leuk, al ben ik wel blij dat ik ben geweest.
Gast- Gast
June schreef:Ik legde in eerste instantie alleen even een link met W., sorry. Dat wist ik natuurlijk al . Maar goed, mijn knuffel heeft niet geholpen. Hoe laat komt W. thuis? Balen dat die vriendin van je er nu niet is, dat was nu juist wel fijn geweest. Als je even wil bellen, ben ik ook nog wakker hè .
Dat is lief, dankjewel! Ik weet niet hoelaat hij er is, hij smste een uur geleden dat ze bijna gingen vertrekken maar weet eigenlijk niet waar in belgie hij moest spelen.
Merai- Ratel
voor Smik en Merai!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat fijn!!Merai schreef:Dankjewel, jullie knuffels zijn ook fijn! En W. kruipt er gelukkig straks ook weerbijop
Gast- Gast
Huilmeeting MET port dan wel mag ik hopen?
Waarom moest jij huilen? En waarom huilt Smikkel? Waarom moet iedereen nou huilen . Word er verdrietig van...
Waarom moest jij huilen? En waarom huilt Smikkel? Waarom moet iedereen nou huilen . Word er verdrietig van...
Gast- Gast
June schreef:Ik huilde net ook . Misschien moeten we een huilmeeting doen.
Dat klinkt als iets voor mij
Merai, wat verdrietig
Gast- Gast
Zusje schreef:Merai schreef:Ben vandaag afscheid gaan nemen van mijn oom waarvan ik gisteren heb gehoord dat hij helemaal vol met kanker zit, was erg heftig en niet leuk, al ben ik wel blij dat ik ben geweest.
Dat is heel heftig. Heb het zelf maar 1 keer meegemaakt, zo afscheid nemen. Ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen en achteraf wist ik dan zo veel. Ik mis hem zo erg, nog steeds... Hij is trouwens die oom die ik verloor in het verhaal dat ik zojuist vertelde. Wat rot voor je dat je daar nu door heen gaat. Heel veel sterkte .
Dankjewel! Ik heb hier inderdaad wel eens het een en ander over je oom gelezen, ik moet eerlijk zeggen dat ik deze oom helemaal niet zoveel meer zag maar ik ben bruidsmeisje bij hem geweest toen ik zeven was en het raakt me veel meer dan ik had verwacht. Heb gisteren behoorlijk impulsief besloten om mee langs te gaan vandaag en dat was erg heftig. Heb hem een goede knuffel gegeven en samen gehuild en gezegd dat ik niet wist wat ik moest zeggen en hij wist het ook niet maar het was goed zo.
Merai- Ratel
June schreef:Smikkell schreef:Zusje schreef:En Portmeeting is altijd goed hoor, iedereen is altijd welkom hier... Nou ja, bijna iedereen
Wie niet dan?
Meisjes die stomme grapjes maken over leeftijd .
Neuh op zich is iedereen welkom maar op dit forum zijn er heus wel mensen te vinden die mij niet leuk vinden en over het algemeen vind ik die ook niet leuk . That's life . Maakt mij niet uit verder hoor, ik leef en laat leven . Maar niet in mijn huis haha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:En daarom baal ik zo van vandaag..Merai schreef:Ben vandaag afscheid gaan nemen van mijn oom waarvan ik gisteren heb gehoord dat hij helemaal vol met kanker zit, was erg heftig en niet leuk, al ben ik wel blij dat ik ben geweest.
Dat weet ik lieverd maar dat staat voor mij echt los van elkaar, ik vind het vooral vervelend dat je zo'n rotdag had!
Merai- Ratel
Zusje schreef:Huilmeeting MET port dan wel mag ik hopen?
Ik huil niet, maar zou misschien wel eens goed zijn .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zusje schreef:June schreef:Smikkell schreef:Zusje schreef:En Portmeeting is altijd goed hoor, iedereen is altijd welkom hier... Nou ja, bijna iedereen
Wie niet dan?
Neuh op zich is iedereen welkom maar op dit forum zijn er heus wel mensen te vinden die mij niet leuk vinden en over het algemeen vind ik die ook niet leuk . That's life . Maakt mij niet uit verder hoor, ik leef en laat leven . Maar niet in mijn huis haha!
Merai- Ratel
Merai schreef:June schreef:Ik legde in eerste instantie alleen even een link met W., sorry. Dat wist ik natuurlijk al . Maar goed, mijn knuffel heeft niet geholpen. Hoe laat komt W. thuis? Balen dat die vriendin van je er nu niet is, dat was nu juist wel fijn geweest. Als je even wil bellen, ben ik ook nog wakker hè .
Dat is lief, dankjewel! Ik weet niet hoelaat hij er is, hij smste een uur geleden dat ze bijna gingen vertrekken maar weet eigenlijk niet waar in belgie hij moest spelen.
Staat dat ook nergens op internet? Oh, ik zie het al. België
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje, Ja over hem hadden we het.
Waarom zei ik dat het geen optie was? Weet je dat nog? Ik verander graag van gedachten trouwens, maar dat wist je vast al .
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:June schreef:Ik legde in eerste instantie alleen even een link met W., sorry. Dat wist ik natuurlijk al . Maar goed, mijn knuffel heeft niet geholpen. Hoe laat komt W. thuis? Balen dat die vriendin van je er nu niet is, dat was nu juist wel fijn geweest. Als je even wil bellen, ben ik ook nog wakker hè .
Staat dat ook nergens op internet? Oh, ik zie het al. België
Haha zit je nou op zijn site te kijken? Daar was ik zelf nog niet opgekomen..
Merai- Ratel
Zusje schreef:
Ik huil omdat niemand mijn grappen waardeert.
Nee, grapje. Ik ben maandag weer een soort van gedumpt. Lang verhaal, maar hij studeert donderdag eindelijk af en ik dacht dat hij vanaf dan weer tijd, aandacht en een leuke persoonlijkheid zou hebben en nu is het dus al uit. Ik was aan het proberen in een mail te schrijven, waarom ik dat vervelend vond (niet eens per se om te verzenden). Nou ja.. toen moest ik huilen. Zoals mijn vader zou zeggen: "Het is me wat met de liefde. Ze zouden er een liedje over moeten maken."
Gast- Gast
Gast- Gast
Merai schreef:
Haha zit je nou op zijn site te kijken? Daar was ik zelf nog niet opgekomen..
Ja! Niet dat je er ook maar iets aan hebt . Heb je het al gevraagd aan hem trouwens?
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Zusje, Ja over hem hadden we het.
Waarom zei ik dat het geen optie was? Weet je dat nog? Ik verander graag van gedachten trouwens, maar dat wist je vast al .
Gast- Gast
Dat zou ik even moeten opzoeken..Zusje schreef:Smikkell schreef:Zusje, Ja over hem hadden we het.
Of was het aan de telefoon? Dan valt er weinig terug te zoeken.
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk wel blij dat je even niet kan stoppen, misschien is het wel eens goed dat alle spanning en ellende eruit komt
Merai- Ratel
Nog een knuffel voor Smikkell
Af en toe huilen is ook goed, misschien ben je morgen wel opgelucht!
Af en toe huilen is ook goed, misschien ben je morgen wel opgelucht!
Gast- Gast
Merai schreef:Ik ben eigenlijk wel blij dat je even niet kan stoppen, misschien is het wel eens goed dat alle spanning en ellende eruit komt
Dat dus.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: