DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik neem nog een glas schoencadeau.
Ik wil ook!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Oooh oorpijn is zo zielig! Ik moet soms nog steeds huilen als ik weer eens een dikke oorontsteking heb , maar bij kindjes vind ik dat altijd echt heel zielig.
Fijn dat je de vraag overleefd hebt. Ik kan misschien donderdag, maar ik krijg het benauwd als ik dat beloof, dus ik bel eerst V. even morgen. Verder vind ik het echt heeeel raar dat dat ding kwijt is. Dat kan bijna niet !
Kijk maar gewoon lieverd, je hoeft niks te beloven, je kan op elk moment aansluiten!
Merai- Ratel
Reva schreef:Ik wil ook rood lusten
Ik wil het je graag leren, maar jij wilt mij niet meeten.
Ik lustte tot drie jaar terug ook geen rood. Mijn gedachtegang rondom rode wijn: HOEZO drink je iets op kamertemperatuur? Je drinkt iets toch of warm of koud? Dat is toch heel raar! Ik vind het raar.
Mwah, tot ik het ging drinken. Even een glas of twee wennen en toen vond ik het heerlijk
Gast- Gast
Nee, hij komt vast op een rare plek boven.June schreef:Oooh oorpijn is zo zielig! Ik moet soms nog steeds huilen als ik weer eens een dikke oorontsteking heb , maar bij kindjes vind ik dat altijd echt heel zielig.
Fijn dat je de vraag overleefd hebt. Ik kan misschien donderdag, maar ik krijg het benauwd als ik dat beloof, dus ik bel eerst V. even morgen. Verder vind ik het echt heeeel raar dat dat ding kwijt is. Dat kan bijna niet !
Gelukkig was er voor alle vier kinderen een cadeau en was dit een extra ding voor een kind. Alle schoenen zijn gevuld en ik heb een leuke brief gemaakt.
IK hoop dat je donderdag kunt
Doe het voor de spekpannenkoeken van het pannenkoekenhuis.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje, ik probeer wat terug te lezen maar uhh? Als dit gaat over wie ik denk dat 't gaat. Laatst zei je dat hij geen optie was. En hoe was het met de boer dan?
Ja, werk was prima. DE vraag overleeft zonder te huilen
Ik baal dat dat ding nog steeds kwijt is, al vinden zij het uiteraard geen probleem.
Gister deel een van de tweeling hele avond beneden gehad in tranen en met oorpijn en vandaag deel twee van de tweeling met het zelfde verhaal. Normaal stop ik ze in bed en zie je ze nooit meer.
Ik moest bijna met hem meehuilen
Zei ik dat? Ik zou niet weten waarom. Alhoewel, toen wist ik ook nog niet hoe hij erover dacht enzo... Ik dacht toendertijd dat hij me zat was, dat hij een ander had ofzo... De boer heeft weer afgezegd dus die doet het maar lekker met zijn koeien . Maar eh... Over wie hadden we het laatst? A?
Wat zielig voor die kinderen, kan me voorstellen dat je bijna moet meehuilen!
Qiara schreef:June schreef:Moet je per se iemand van hetzelfde geloof, Q?
Het liefst wel, of iemand die ook gelooft, maar inmiddels twijfel ik wel aan hoeverre ik hieraan wil vasthouden.
Wat voor Port is het? Je zou een klein nipje kunnen proberen...
Ik drink rood .
Zo'n soort fles is het:
Maar zo zonde om hem open te maken voor een nipje...
June schreef:Je kunt 'm ook even hierheen brengen ?
Nogmaals; geen ov
Laatst aangepast door Zusje op za 19 nov 2011 - 13:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Merai schreef:Smikkell schreef:Ik neem nog een glas schoencadeau.
Ik wil ook!
Ik ook! En thanks over donderdag
Gast- Gast
Hij wilde zelfs neussprayReva schreef:Oorpijn is ook wel echt klote
Uiteindelijk hielp alleen de dvd van Sinterklaas bij mij op schoot met een dekentje
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Ik wil ook rood lusten
Ik wil het je graag leren, maar jij wilt mij niet meeten.
Ik lustte tot drie jaar terug ook geen rood. Mijn gedachtegang rondom rode wijn: HOEZO drink je iets op kamertemperatuur? Je drinkt iets toch of warm of koud? Dat is toch heel raar! Ik vind het raar.
Mwah, tot ik het ging drinken. Even een glas of twee wennen en toen vond ik het heerlijk
Klopt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jah, die heb ik ook gedronken bij jou.Zusje schreef:Ik drink graag goedkope witte wijn . Maar de wijn uit New York State is nog steeds mijn favoriet .
Had je weer geluk mee dat L. niet zo veel drinkt en ik over had .
Gast- Gast
Schoencadeau
Ik ben nieuwsgierig naar DE vraag.
Ik zeg: port-meeting bij Zusje Die is volgens mij wel lekker, en een goede port!
Pannenkoeken
Ik ben nieuwsgierig naar DE vraag.
Ik zeg: port-meeting bij Zusje Die is volgens mij wel lekker, en een goede port!
Pannenkoeken
Laatst aangepast door Qiara op za 19 nov 2011 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Je kunt toch doen of je een spoedklus hebt. Je hebt toch een auto ? Laat ze maar bellen als ze dit geen spoedklus willen noemen!
Gast- Gast
Mag ik van jullie een knuffel? Ik heb zin om een potje te janken :S
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Hij wilde zelfs neussprayReva schreef:Oorpijn is ook wel echt klote
Uiteindelijk hielp alleen de dvd van Sinterklaas bij mij op schoot met een dekentje
Wat ben je toch een lieverd, Smik.
Gast- Gast
Merai schreef:Mag ik van jullie een knuffel? Ik heb zin om een potje te janken :S
Waarom? Je had ook mee naar mij gemogen hoor! Ik heb een bed én een zelfopblaasbaar luchtbed. Geen W. erin alleen..
Gast- Gast
Merai schreef:Mag ik van jullie een knuffel? Ik heb zin om een potje te janken :S
Maar, wat is er aan de hand?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:
Klopt.
Je kunt het ook zelf doen overigens, maar dwangvoederen gaat dan zo lastig.
Gast- Gast
En Portmeeting is altijd goed hoor, iedereen is altijd welkom hier... Nou ja, bijna iedereen
Gast- Gast
Ben vandaag afscheid gaan nemen van mijn oom waarvan ik gisteren heb gehoord dat hij helemaal vol met kanker zit, was erg heftig en niet leuk, al ben ik wel blij dat ik ben geweest.
Merai- Ratel
Ik moet binnenkort mijn schoen weer zetten denk ik..
Voor Merai, bij gebrek aan W.
Ik huil ook dus laten we samen huilen. Ik heb nooit zoveel gehuild als vandaag!!
Zusje, Ja over hem hadden we het.
Voor Merai, bij gebrek aan W.
Ik huil ook dus laten we samen huilen. Ik heb nooit zoveel gehuild als vandaag!!
Zusje, Ja over hem hadden we het.
Gast- Gast
Een schoencadeau dat ik moest inpakkenZusje schreef:Waarom moet je huilen?
En Smikkel; wat is er eigenlijk kwijt?
Gast- Gast
Ik legde in eerste instantie alleen even een link met W., sorry. Dat wist ik natuurlijk al . Maar goed, mijn knuffel heeft niet geholpen. Hoe laat komt W. thuis? Balen dat die vriendin van je er nu niet is, dat was nu juist wel fijn geweest. Als je even wil bellen, ben ik ook nog wakker hè .
Gast- Gast
Merai schreef:Ben vandaag afscheid gaan nemen van mijn oom waarvan ik gisteren heb gehoord dat hij helemaal vol met kanker zit, was erg heftig en niet leuk, al ben ik wel blij dat ik ben geweest.
Dat is heel heftig. Heb het zelf maar 1 keer meegemaakt, zo afscheid nemen. Ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen en achteraf wist ik dan zo veel. Ik mis hem zo erg, nog steeds... Hij is trouwens die oom die ik verloor in het verhaal dat ik zojuist vertelde. Wat rot voor je dat je daar nu door heen gaat. Heel veel sterkte .
Gast- Gast
Zusje schreef:En Portmeeting is altijd goed hoor, iedereen is altijd welkom hier... Nou ja, bijna iedereen
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: