DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Haha, uitslapen dan. M'n vriend ging half 8 naar het werk en toen werd ik te wakker.
Wil vanmiddag sint cadeautjes halen
Wil vanmiddag sint cadeautjes halen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is balen.Theedoosje schreef:Oh damn batterijen leeg Heb geen nieuwe voor de balanceboard...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
shygirl87 schreef:goeiemorgen....ik vertrek straks naar t noorden....naar maura
Wat leuk!! Ik wil Mau ook zien! Veel plezier!
Gast- Gast
Snoes schreef:Ik kruip zo dadelijk mijn bed uit om wat te poetsen.
Oh je ligt nog lekker in bed..heerlijk
Lotus> jaa behoorlijk!
Gast- Gast
En irritant is ook dat de weegschaal en de wii verschillende gewichten aangeven.... ik twijfel welke ik aan moet houden.
Gast- Gast
Ik raak ook altijd in verwarring door die verschillende getallen.Theedoosje schreef:En irritant is ook dat de weegschaal en de wii verschillende gewichten aangeven.... ik twijfel welke ik aan moet houden.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik raak ook altijd in verwarring door die verschillende getallen.Theedoosje schreef:En irritant is ook dat de weegschaal en de wii verschillende gewichten aangeven.... ik twijfel welke ik aan moet houden.
ja vervelend he...ik hield altijd de gewone weegschaal aan....daar is mijn - getal hier ook berust....maar op de wii weeg ik nog ietsie meer....maar zak ik ook wel in gewicht. Ik hou de weegschaal gewoon nog ff aan en zie wel dan.
Gast- Gast
Dat klinkt als een goed plan, TD.
Ik ga er vandoor.
Ik ga er vandoor.
Lotus- Ratel
Halloowww ik zat even mee te lezen... Heb het superheet, zeker koorts want de verwarming staat niet aan Naja ik blijf lekker binnen met zoonlief hij heeft net een kadootje van me gehad. Lego een s.w.a.t. autootje Heb ik het net in elkaar gezet en dan sloopt ie het weer uit elkaar... Ach ja het selluf doen fase LOL...
Ik ga vandaag lekker meelezen
Ik ben benieuwd hoe het met VC haar vader gaat...
Ik ga vandaag lekker meelezen
Ik ben benieuwd hoe het met VC haar vader gaat...
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
TD, zolang je op beide dingen afvalt is het in ieder geval goed toch?
Er is volgens mij geen weegschaal die precies hetzelfde aangeeft. Het is zo afhankelijk van het tijdstip van de dag, de ondergrond , hoe het ding in elkaar zit, hoe gevoelig het is enz!
(stiekem zou ik degene met het minste getal aanhouden gnagna)
Er is volgens mij geen weegschaal die precies hetzelfde aangeeft. Het is zo afhankelijk van het tijdstip van de dag, de ondergrond , hoe het ding in elkaar zit, hoe gevoelig het is enz!
(stiekem zou ik degene met het minste getal aanhouden gnagna)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Precies, Lejow
Het gewicht van de weegschaal is mijn echte gewicht, bij de Wii kijk ik vooral naar de grafiek, als die maar naar beneden loopt vind ik het prima
Het gewicht van de weegschaal is mijn echte gewicht, bij de Wii kijk ik vooral naar de grafiek, als die maar naar beneden loopt vind ik het prima
Gast- Gast
Fijn om te horen dat de Wii meer aangeeft dan jullie eigen gewicht. Kan ik mooi zeggen dat ik toch nog iets lichter ben!
Ik vind de dalende lijn ook leuk om te zien.. maar vind het vreselijk als hij weer iets stijgt
Ik vind de dalende lijn ook leuk om te zien.. maar vind het vreselijk als hij weer iets stijgt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Een week lang slecht slapen ga je wel merken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen zonnestraaltjes Hoe gaat het met jullie?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik kreeg dit mailtje:
*mijn naam*
op http://www.msnpietensint.com/?Yky=8960442 heeft sint dit gedicht voor jou geschreven
Ben jij wel braaf geweest afgelopen jaar?
goede vrijdag nog ,
*naam van een vriend*
Hebben toevallig meer mensen dit mailtje gehad? Mn gevoel zegt dat het een virus is..
*mijn naam*
op http://www.msnpietensint.com/?Yky=8960442 heeft sint dit gedicht voor jou geschreven
Ben jij wel braaf geweest afgelopen jaar?
goede vrijdag nog ,
*naam van een vriend*
Hebben toevallig meer mensen dit mailtje gehad? Mn gevoel zegt dat het een virus is..
Gast- Gast
Goh wat een rust hier zeg. Ik denk, kom even super lief binnen.. Reageert er niemand!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ga zo voetbal kijken, daarna zou ik eigenlijk met een paar vrienden uit eten gaan en daarna gewoon ergens lekker borrelen. Maar nu kan ik met andere vrienden mee naar een feestje in denhaag wat ook wel heel antrekkelijk klinkt, dus ik moet nog even goed bedenken wat ik doe
Jij nog plannen?
Jij nog plannen?
Toet- Lady Post-a-lot
Hallo!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
toetje_ schreef:Ik ga zo voetbal kijken, daarna zou ik eigenlijk met een paar vrienden uit eten gaan en daarna gewoon ergens lekker borrelen. Maar nu kan ik met andere vrienden mee naar een feestje in denhaag wat ook wel heel antrekkelijk klinkt, dus ik moet nog even goed bedenken wat ik doe
Jij nog plannen?
Helaas geen plannen. Ik ben ziek .
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: