DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb witlof met ham en kaas uit de oven gegeten met aardappels en kip. De kip was alleen echt niet lekker
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb net ook chips op, maar ik mocht het wel. Kaasfamilie van AH.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is dan wel weer jammer van de Kip. Ik weet niet waarom ik voorheen nooit kookte, want dat is zoveel lekkerder dan de kant en klaar pizza's e.d.
Gast- Gast
Maura schreef:Heb je zoveel lekkers thuis, td?
Nee juist niks behalve die zak chips die vriend nu heeft gelukkig
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Heb je zoveel lekkers thuis, td?
Maar morgenvroeg weer boodschappen doen, toch?
Gast- Gast
Ik heb dus jaren geen kip gegeten omdat ik niet wist hoe ik het klaar moest maken. Ik at alleen plat vlees, dat kun je makkelijk bakken.
Rovine- Ratel
Haha, dat is ook een goede Nobucta.
Zo wist ik niet dat gehakt kromp als je het bakte. Dus ik had mooie gehaktballen gemaakt, precies op maat van wat ik eet, maar toen ze klaar waren.... waren het opeens nog maar éénhappertjes.
Zo wist ik niet dat gehakt kromp als je het bakte. Dus ik had mooie gehaktballen gemaakt, precies op maat van wat ik eet, maar toen ze klaar waren.... waren het opeens nog maar éénhappertjes.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Heb je zoveel lekkers thuis, td?
Maar morgenvroeg weer boodschappen doen, toch?
nee heb het al gehaald....goed he dat ik niks lekkers/ongezonds heb gehaald behalve dan die ene zak
(al ga ik morgen meeten met de meiden en maken/nemen ze ook wat lekkers (mee) maar ga mij inhouden
Gast- Gast
Maar er is maar één ding wat lekkerder is dan een gehaktbal en dat zijn twee gehaktballen!
Rovine- Ratel
Oh nu het over gehaktballen gaat...ik wil die nog ooit maken met een gekookt ei in het midden...1x gehad maar zooo lekker!
Gast- Gast
Ik vind vlees echt heel erg lekker en ik zou niet zonder kunnen, maar ik kan van niets een hele op. Ja, een Slavink moet nog net lukken. Alhoewel ik daar op de helft ook al aardig zat van ben. Het is meer de smaak en als ik dat heb, dan is het ook goed.
Gast- Gast
Ik ben weleens naar Nijmegen gereden voor een eierbal. Die vond ik dan niet voor herhaling vatbaar.
Rovine- Ratel
Hoi meiden.
De afgelopen twee dagen heb ik ongezond gegeten en ik merk het meteen aan mijn darmen. Heel mijn buik is opgezet, dus vanaf morgen weer gezond eten..
De afgelopen twee dagen heb ik ongezond gegeten en ik merk het meteen aan mijn darmen. Heel mijn buik is opgezet, dus vanaf morgen weer gezond eten..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Ik vind vlees echt heel erg lekker en ik zou niet zonder kunnen, maar ik kan van niets een hele op. Ja, een Slavink moet nog net lukken. Alhoewel ik daar op de helft ook al aardig zat van ben. Het is meer de smaak en als ik dat heb, dan is het ook goed.
Dan zou mijn vriend blij met jou zijn...en eet hij de rest wel mee op. Hij vlees
Ik eet meestal 1 stuk er van op en hij moet er vaak wel 2 van en soms dan ook 3 als er dus 4 in een verpakking zit
Nobuc> nee vond je het niks?
Gast- Gast
Evy schreef:
Huh ... ik dacht dat jij juist heel erg met je lijf bezig was terwijl je al aan de dunne kant was ...
Hmm denk dat je de verkeerde voor je hebt
Ik mag wel zo´n 20 kilo eraf hebben..
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Hoiiii!
Heej Pbtje!!
SG> oei idd goed voor je zelf gaan zorgen nu dan. Ik merk nu ook als ik teveel ongezond eet dat ik last van mijn buik krijg.
Gast- Gast
Waren wel gefrituurde ballen. Maar ik ben sowieso niet heel dol op gekookte eieren.
Vlees ben ik ook gek op, al begin ik de laatste tijd weer naar vegetarische vervangers te neigen. Misschien komt het door het donker buiten, weer op zoek naar vertrouwde dingen. Ik heb heel lang geen vlees gegeten. Daarom kon ik ook geen dik vlees klaarmaken.
Vlees ben ik ook gek op, al begin ik de laatste tijd weer naar vegetarische vervangers te neigen. Misschien komt het door het donker buiten, weer op zoek naar vertrouwde dingen. Ik heb heel lang geen vlees gegeten. Daarom kon ik ook geen dik vlees klaarmaken.
Rovine- Ratel
Daisy schreef:Evy schreef:
Huh ... ik dacht dat jij juist heel erg met je lijf bezig was terwijl je al aan de dunne kant was ...
Hmm denk dat je de verkeerde voor je hebt
Ik mag wel zo´n 20 kilo eraf hebben..
Ja, dat denk ik dan! Sorry
Alex- Ratel
Theedoosje, ik weet dat ik niet goed tegen vet eten kan, dus het is ook dom van mezelf om dan zelfs 2 avonden heel vet te eten. Dus mijn darmen gingen vanmiddag flink tekeer (buikpijn) en morgen zal het ook nog wel zo zijn. Nou ja, eigen schuld he .
Ik vind vlees trouwens ook lekker, zonder vlees is mijn maaltijd niet compleet. Al eet ik minimaal 1x in de week vis .
Ik vind vlees trouwens ook lekker, zonder vlees is mijn maaltijd niet compleet. Al eet ik minimaal 1x in de week vis .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat de kip niet smaakte omdat het gebakken was in hetzelfde vet als de verse worstjes en ik vind die dingen echt zo ranzig. Volgens mij was de smaak dus ook in de kip getrokken. Ik had trouwens niet zelf gekookt.
Alex- Ratel
Wij zijn echte vlees eters, W al helemaal.
Ik moest het in het begin ook leren om het vlees goed klaar te maken maar daar heb ik nu geen problemen meer mee
Ik moest het in het begin ook leren om het vlees goed klaar te maken maar daar heb ik nu geen problemen meer mee
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: