DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Maar vandaar dat ik wat zit te stuiteren... Heb net mijn halve huis opgeruimd in een half uur .
Gast- Gast
Ik geloofde er heel erg in, maar nu het uit is met mijn (nu dus) ex, ben ik even mijn geloof in het lot verloren. Als jij er nou voor zorgt dat het weer terugkomt . Dit is een goed begin. Het is in ieder geval een teken dat die date niet doorging... Maarre.. met wie was die date dan?
Gast- Gast
Pippa schreef:Alsof het zo moet zijn, dat jullie elkaar elke keer tegenkomen. Bijzonder om te lezen, en ik hoop heel erg dat het leuk is om elkaar weer te zien!!
Laatst aangepast door Zusje op za 19 nov 2011 - 13:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een leuk verhaal, het zou inderdaad wel bijzonder zijn!
@Q, we hebben een fijne dag gehad, June is lief!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Maar vandaar dat ik wat zit te stuiteren... Heb net mijn halve huis opgeruimd in een half uur .
Haha, herkenbaar. Maarre.. kan ik jou ook inhuren? Ik kan het even niet opbrengen om mijn
Gast- Gast
June schreef:Ik geloofde er heel erg in, maar nu het uit is met mijn (nu dus) ex, ben ik even mijn geloof in het lot verloren. Als jij er nou voor zorgt dat het weer terugkomt . Dit is een goed begin. Het is in ieder geval een teken dat die date niet doorging... Maarre.. met wie was die date dan?
Oh heel slecht, met iemand van Paiq... Was van de week vastbesloten het account op te heffen maar hij had nog zijn nummer gegeven en leek me wel aardig. Ik zal mijn best doen, al is het maar voor jou!
Gast- Gast
June schreef:Zusje schreef:Maar vandaar dat ik wat zit te stuiteren... Heb net mijn halve huis opgeruimd in een half uur .
Haha, herkenbaar. Maarre.. kan ik jou ook inhuren? Ik kan het even niet opbrengen om mijnhuiskamer op te ruimen, laat staan in een half uur! Als jij toch al staat te stuiteren
Uiteraard... Jammer dat er alleen geen OV meer rijdt hier .
Gast- Gast
Fijn, dan kan ik nog denken dat mijn ex over vijf jaar weer zichzelf is en dat ik hem dan bij toeval tegen het lijf loop .
Gast- Gast
Trouwens... Toen ik voor de eerste keer met hem had hadden we alleen gezoend. Dat is wel gek dan als je jaren later met elkaar naar bed gaat haha. Met je eerste vriendje sex maar niet voor de eerste keer... Ofzoiets . Hij kon in ieder geval wel 100% beter zoenen dan toen we 16 waren .
Gast- Gast
Merai schreef:Wat een leuk verhaal, het zou inderdaad wel bijzonder zijn!
Leuk!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zusje schreef:Trouwens... Toen ik voor de eerste keer met hem had hadden we alleen gezoend. Dat is wel gek dan als je jaren later met elkaar naar bed gaat haha. Met je eerste vriendje sex maar niet voor de eerste keer... Ofzoiets . Hij kon in ieder geval wel 100% beter zoenen dan toen we 16 waren .
Oh dat heb ik ook een keer gehad, vertrouwd en toch vreemd, wel leuk Ik hoop dat jullie een leuke date hebben morgen! Wat gaan jullie doen?
Merai- Ratel
Zusje schreef:Trouwens... Toen ik voor de eerste keer met hem had hadden we alleen gezoend. Dat is wel gek dan als je jaren later met elkaar naar bed gaat haha. Met je eerste vriendje sex maar niet voor de eerste keer... Ofzoiets . Hij kon in ieder geval wel 100% beter zoenen dan toen we 16 waren .
Hmm.. Ik heb ook nog een jeugdvriendje van tussen mijn 14e en 17e . Maar die heeft na mij nooit meer een vriendin gehad, dus ik weet niet of hij zijn talenten heeft kunnen ontwikkelen
Laatst aangepast door June op za 19 nov 2011 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pippa schreef:Paiq heeft ook leuke mensen hoor (of had, misschien had ik de leukste )
Reva hahaha, lekker melancholisch
En Merai vindt June ook al aardig. Dat wordt gezellig in Dublin!
Merai, we zouden in de stad afspreken (ging ik eigenlijk van uit) maar er rijdt geen HTM morgen hier en tussen zijn dorp en waar ik woon wel Veolia dus hij komt geloof ik naar mij toe... Maar niks geworden tussen jullie twee?
Laatst aangepast door Zusje op za 19 nov 2011 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:Zusje schreef:Trouwens... Toen ik voor de eerste keer met hem had hadden we alleen gezoend. Dat is wel gek dan als je jaren later met elkaar naar bed gaat haha. Met je eerste vriendje sex maar niet voor de eerste keer... Ofzoiets . Hij kon in ieder geval wel 100% beter zoenen dan toen we 16 waren .
Hmm.. Ik heb ook nog een jeugdvriendje van tussen mijn 14e en 17e . Maar die heeft na mijnnooit meer een vriendin gehad, dus ik weet niet of hij zijn talenten heeft kunnen ontwikkelen
OT: hoe weet je dat zo zeker?
Merai- Ratel
Reva, jij ook altijd met je liedjes .
Haha Pippa, waarschijnlijk is al het leuks inmiddels weg.
Nou, ik ben niet op zoek hoor. Ik blijf voorlopig heeeeeerlijk vrijgezel!
Haha Pippa, waarschijnlijk is al het leuks inmiddels weg.
Nou, ik ben niet op zoek hoor. Ik blijf voorlopig heeeeeerlijk vrijgezel!
Gast- Gast
Ik heb geen ex-vriendje waar het misschien weer iets mee zou kunnen worden . Mijn ex van mijn langste relatie is getrouwd .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oeps, sorry Merai.. die wijn is waarschijnlijk toch bedorven, normaal spel ik alles goed . Nee hoor, dat niet, maar dit was echt een typefoutje!
Gast- Gast
Oh, Merai hoe weet ik wat zeker? Dat hij nooit meer een vriendin heeft gehad? Ik zei dat ik niet wist of hij zijn kwaliteiten had weten te ontwikkelen . Ik spreek hem nog regelmatig, zijn vrienden zo nu en dan, zijn ouders zijn vrienden van mijn vader.. Ik ben redelijk goed op de hoogte!
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik heb geen ex-vriendje waar het misschien weer iets mee zou kunnen worden . Mijn ex van mijn langste relatie is getrouwd .
Mijn oma heeft me vandaag wijs verteld dat vriendinnen heel belangrijk zijn en dat er nog heel veel mannen over zijn. Dus bij dezen draag ik die wijsheid aan jou over.
Gast- Gast
June schreef:Oeps, sorry Merai.. die wijn is waarschijnlijk toch bedorven, normaal spel ik alles goed . Nee hoor, dat niet, maar dit was echt een typefoutje!
Weet ik, normaal verbeter ik mensen ook niet, maar bij jou moest het even en welke wijn?
Merai- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: