Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

+72
Jasmine
Jezzie
Pandora
silly-one
**_pearl_**
Error
Esperanza
Summerlovin
Susan
Roodkapje
Pien
banjer49
Jerry
Silver
Ella
Tsjip
Ooh La La!
Jelin
rapa nui
Possom
kwak
Herfstblaadjes
Aziraphale
Niekske
Muppetje
Puzzle
Sarah1985
Snoes
Koffieleut
Serena
Mon Amour
Inge
Jade
RYW
Zonnetje
woezel
Jeanette
Juul
Benthe
Paper Crown
Sjirafje
*Lookie*
Chocolate Cookie
Miccie
Shy
Caramba
Lune
Lotus
Salander
Arwyn
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Chook
TukTuk
VeryCherry
flower
Rush
girli
Suus
slaatje
Roxi3
Parisienne
Tazz
SarahKey
Le Chat Noir
Champagne
JD
Fayebella
Polly
Marin
Tania
Moon
76 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Ooh La La! ma 21 nov 2011 - 2:21

Onze kerstboom (een van hout) zet ik denk ik de 10e in de kamer.
De ochtend van de 26e gaat ie er weer uit. Mijn vriend is dan jarig en aangezien we niet zo groot wonen, maar wel veel visite krijgen, is het niet handig om 'm te laten staan.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Tsjip ma 21 nov 2011 - 2:55

In ieder geval na Sinterklaas. Wanneer precies weet ik niet. Het is maar net wanneer ik zin en tijd heb.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Ella ma 21 nov 2011 - 3:14

Het weekend van Sinterklaas denk ik. Dat vieren we toh niet thuis
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Silver ma 21 nov 2011 - 5:18

De week of het weekend na sinterklaas. Ben nu al wel bezig met kaarsjes aan op kasten en tafels, staat zo gezellig angel
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Jerry ma 21 nov 2011 - 6:05

ik wil 'm 't liefst morgen al opzetten, maar wacht denk ik maar tot na sinterklaas.. Hoewel, dan moet ik wachten tot na de 11e, want dan komt m'n hele familie hier sinterklaas vieren... Hm, misschien wordt 't toch morgen :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 6:32

Ik twijfel nog....of 4dec....kleine heeft toch nog geen besef van sinterklaas, en anders het weekend NA 5dec smile

Een vriend van ons heeft hem al staan hahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  banjer49 ma 21 nov 2011 - 7:42

ik heb mijn kerstdorp zaterdag al opgezet en ik ga aankomend weekend denk kerstboom neerzetten hoop alleen dat het goed gaat met onze poes van 8 maanden ben heel benieuwd.
vind het altijd weer zo gezellig als alles staat
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Pien ma 21 nov 2011 - 9:05

Ik denk dat wij hem op 4 dec op gaan zetten!! Heerlijk ipv Sinterklaas te vieren de boom opzetten, vind het altijd erg gezellig in huis!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Roodkapje ma 21 nov 2011 - 9:07

Wij halen bij IKEA op 5 dec de kerstboom. Die hebben een actie van 5 tm 10 dec. Je betaalt 20 euro voor de boom en krijgt een kadopas van IKEA voor in januari van 19 euro. Zo heb je de boom voor 1 euro en wij moeten toch nog genoeg bij IKEA halen smile

Ik hoop dat we er ook nog van kunnen genieten. Aangezien we nu midden in de verhuizing zitten en zowat alles nog beton en verhuisdozen is... Met kerst wil ik er toch echt al wonen smile


Laatst aangepast door Roodkapje op ma 21 nov 2011 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Susan ma 21 nov 2011 - 9:09

Wij zijn in de kerstvakantie in het vakantiehuisje van mijn ouders. Het weekend voor de vakantie gaan we alles versieren, dus dat is dan 17 december.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 9:16

Wij krijgen 2 dec de sleutel van ons nieuwe huis. En als we daar gesetteld zijn zetten we hem op. Zal zo'n 1,5 2 weken later zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Summerlovin ma 21 nov 2011 - 9:20

flower schreef:Ik ben nog in dubio, vorig jaar stond hij op 6 december.
Maar dit jaar vieren mijn vriend en ik onze verjaardag op 17 december en komen er veel mensen, dan staat de kerstboom nogal in de weg!
Aan de andere kant om pas 19 december de kerstboom op te tuigen is ook zo laat!

Bij mijn vriend precies hetzelfde, hij viert zijn verjaardag ook de 17e, maar om hem de 18e op te zetten vind ik ook zo laat. Hij had het liefst helemaal geen kerstboom maar dat ging er bij mij niet in angel
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Esperanza ma 21 nov 2011 - 9:38

Ik kan dit jaar voor het eerst een kerstboom neerzetten omdat ik er eindelijk de ruimte voor heb. Ik verheug me er dan ook al helemaal op! Ik ga 'em net na Sinterklaas neerzetten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Error ma 21 nov 2011 - 12:30

Ik denk zondag, dan heb ik vrij en kan ik hem mooi rustig opzetten!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  **_pearl_** di 22 nov 2011 - 10:08

6 dec ik kan nu al niet meer wachten !
ik hou van de kerst zo lekker sfeervol heerlijk gewoon
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  silly-one di 22 nov 2011 - 11:21

Ik heb mijn adventskrans gisteren al neergezet. Dat komt omdat ik er groen in wilde stoppen ( een rieten) en daar had ik gisteren tijd voor. Deze gaat vanaf het weekend ook gebruikt worden. Tevens gelijk een vaas met lichtjes weggezet. Het is wel kerstverlichting, maar ik heb nu weinig licht op mijn kamer dus vond het wel een leuke oplossing. Ik denk dat ik in de week voor kerst mijn boompje van de kast haal en al mijn andere dingen ga neerzetten. Eerder vind ik echt te vroeg.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 18:25

Niet, wij slaan een jaartje over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Pandora di 22 nov 2011 - 21:05

Ik heb ook al een beetje last van kerstkriebels, normaal nooit last van maar nu dus wel.
Ik heb de week na Sinterklaas vrij dus dan ga ik mijn huis lekker in de kerstsfeer brengen, nu al zin in! Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:05

Een week na sinterklaas denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:06

Dit jaar maar ff niet smile Volgend jaar beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:11

Hangt er vanaf wanneer ik beval. Maar als de kleine man niet al te vlot is (hopelijk), meteen als de Sint het land uit is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Jezzie wo 23 nov 2011 - 20:58

Ik denk dat wij de kerstboom neer gaan zetten in het weekend na Sinterklaas.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Jasmine wo 23 nov 2011 - 22:05

Ik ga hem vijf december opzetten. Vieren hier 4 december nog Sinterklaas met de schoonfamilie. 's Avond samen met mijn man de dozen naar beneden sjouwen en dan kan ik de 5e heerlijk de kamer in kerstsferen brengen. Nu al zin aan!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  patjuhhh vr 25 nov 2011 - 2:50

Ik denk dat ik m in het weekend na Sinterklaas zet.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Liadan vr 25 nov 2011 - 3:06

Wij zetten 'm ook het weekend na Sinterklaas neer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum