Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:51

Ik ben een beetje bezig om mijn CV nog mooier te maken, en nu bedenk ik mij ineens dat ik niet al mijn bijbaantjes van vroeger erop heb gezet. Zo heb ik bij een supermarkt gewerkt van mijn 14e tot mijn 17e, maar dat was slechts vier uurtjes in de week. Ook heb ik in die tijd op zaterdagen bij een bloemist gewerkt. Is het de moeite waard om dit soort baantjes te vermelden? Het geeft aan de ene kant namelijk wel aan dat ik al op jonge leeftijd zelf geld probeerde te verdienen, maar het zijn inhoudelijk natuurlijk totaal geen banen die iets toevoegen aan mijn werkervaring.. Wat vinden jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Re: Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:53

als je nog weinig of geen relevante werkervaring hebt, zou ik er iets in de richting van: 2005-2010 diverse bijbanen waaronder winkelmedewerker, blabla. Als je heel veel relevante werkervaring hebt, zou ik het er niet meer opzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Re: Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  Highway ma 7 mei 2012 - 8:55

Als je er plek voor hebt zou ik het erbij zetten maar geen ellenlang cv maken. Ik ben op een gegeven moment wel het een en ander weg gaan laten omdat er anders teveel werd. Ik eb nu alleen nog de bijbaantjes tijdens mijn studie er staan en daarna. Dus niks meer van de middelbare school.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Re: Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  Minx ma 7 mei 2012 - 8:58

Ik heb wel mijn eerste bijbaantje er op staan, ik werk al vanaf mijn 15e in het verpleeghuis. Ik heb tussendoor nog wel andere baantjes gehad waar ik dan enkele weken gewerkt heb die heb ik er af gelaten. Dit is voor mij ook een "relevante" bijbaan. Verder heb ik het bedrijf waar ik sinds enkele weken werk er ook al opgezet bij een sollicitatie. Dit omdat ik voor ik mijn diploma heb al werkzaam ben in mijn vakgebied dus zeer relevant ook al is het nog maar kort.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Re: Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 9:00

Ik heb nu alleen mijn bijbanen van tijdens mijn studie, waarvan twee echt werkgerelateerd zijn (verschillende functies mij één bedrijf) en ééntje gewoon in een winkel, maar daar had ik wel veel verantwoordelijkheden (ik opende en sloot zelf de winkel, telde de kassa's en deed administratie enzo..). De rest heb ik weggelaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Re: Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  Blond ma 7 mei 2012 - 9:11

Ik heb maar 1 bijbaantje erop laten staan, dat ik heb gewerkt in een verzorgingstehuis. Mijn begeleider van de UU adviseerde me om mijn bijbaantjes bij de AH en het cafetaria er maar af te laten, aangezien dat geen meerwaarde had.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Re: Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  piene1983 ma 7 mei 2012 - 9:32

Rejoy. schreef:als je nog weinig of geen relevante werkervaring hebt, zou ik er iets in de richting van: 2005-2010 diverse bijbanen waaronder winkelmedewerker, blabla. Als je heel veel relevante werkervaring hebt, zou ik het er niet meer opzetten.

Zo heb ik het ook nog een poosje op mijn cv gehad, later heb ik dit gewijzigd in de relevante stage-ervaring.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten? Empty Re: Vanaf wanneer werkervaring op CV zetten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum