Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

+72
Jasmine
Jezzie
Pandora
silly-one
**_pearl_**
Error
Esperanza
Summerlovin
Susan
Roodkapje
Pien
banjer49
Jerry
Silver
Ella
Tsjip
Ooh La La!
Jelin
rapa nui
Possom
kwak
Herfstblaadjes
Aziraphale
Niekske
Muppetje
Puzzle
Sarah1985
Snoes
Koffieleut
Serena
Mon Amour
Inge
Jade
RYW
Zonnetje
woezel
Jeanette
Juul
Benthe
Paper Crown
Sjirafje
*Lookie*
Chocolate Cookie
Miccie
Shy
Caramba
Lune
Lotus
Salander
Arwyn
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Chook
TukTuk
VeryCherry
flower
Rush
girli
Suus
slaatje
Roxi3
Parisienne
Tazz
SarahKey
Le Chat Noir
Champagne
JD
Fayebella
Polly
Marin
Tania
Moon
76 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Zonnetje vr 18 nov 2011 - 2:34

Dit jaar zetten we geen kerstboom, want we wonen dan tijdelijk 5 weken bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder zet de kerstboom altijd vrij laat, pas een dag of 5 voor kerst, dus dat is voor mij wel wennen, want ik zet hem zelf meestal het weekend na sinterklaas.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  RYW vr 18 nov 2011 - 3:02

Mijn oudste is op 24 december jarig, dus het is ook een beetje een verjaardagsboom Wink

We zetten 'm op de week na Sinterklaas, en dan hebben we zo'n plastic ding dat je gewoon als een overmaatse paraplu kan uitklappen. De lichtjes zitten er nog in Wink dus zo'n happening is het opzetten niet, de ballen erin hangen vinden de jongens wel erg leuk, en de sfeer is natuurlijk leuk, ookal is hij hartstikke nep Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 3:02

Ik zet geen kerstboom. Ik heb sinds ik op mezelf woon 1x een boom gezet. Wat een ellende, dat ding stond in de weg, de naalden lagen overal (een nepboom vind ik dan weer niet zo mooi en ze zijn zo duur) en omdat ik nooit thuis ben kon ik er toch niet naar kijken. Dus dat ding is met ballen en al de zolder op gegaan en jaren later naar mijn ouders verhuisd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:49

Wat zetten jullie hem allemaal vroeg!!

Ik zet het meestal rond 16 december o.i.d op. En hij is weg op 2 januari.. Dan is voor mij ook het hele gevoel direct weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Jade vr 18 nov 2011 - 6:01

Ik zet hem op 4 december op! Ik heb er echt zin in!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Inge vr 18 nov 2011 - 6:02

In ieder geval na sinterklaas.
Vriend zet de kerstboom het liefste nu al neer :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 6:28

Ik zet hem niet neer. Versier ons huis wel met allerlei andere dingetjes, zoals lichtjes, kerstballen, klokjes en kaarsjes. Dat maakt het knus genoeg. Mochten er ooit kinderen komen, dan wordt dat wel anders, denk ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Moon vr 18 nov 2011 - 6:30

Haha gelukkig, ik ben bij dat ik niet de enige ben die hem zo graag zo snel neer wil zetten!
Ik zag iemand met 4 december.. ik vind dat ik hem dan ook op mag tuigen Wink
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Mon Amour vr 18 nov 2011 - 6:58

ik denk de zondag na sinterklaas

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Serena vr 18 nov 2011 - 7:24

Ergens als we tijd hebben na sinterklaas. Vorig jaar was het geloof ik 1 of 2 weken voor kerst. Dat zal den kik nu ook wel weer zoiets worden.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Koffieleut vr 18 nov 2011 - 7:30

Sowieso na 5 december, maar wanneer precies weet ik nog niet. Het zal wel het weekend erna worden.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Snoes vr 18 nov 2011 - 9:32

Geen idee, ik denk begin december.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Sarah1985 vr 18 nov 2011 - 9:37

liefst nu al maar ja beetje vroeg, dus denk 6 dec al moet ik dan wel de hele dag werken Sad . Mijn man moet eerst de boom van zolder halen en dan beginnen met optuigen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Parisienne za 19 nov 2011 - 1:46

RYW schreef:Mijn oudste is op 24 december jarig, dus het is ook een beetje een verjaardagsboom Wink

We zetten 'm op de week na Sinterklaas, en dan hebben we zo'n plastic ding dat je gewoon als een overmaatse paraplu kan uitklappen. De lichtjes zitten er nog in Wink dus zo'n happening is het opzetten niet, de ballen erin hangen vinden de jongens wel erg leuk, en de sfeer is natuurlijk leuk, ookal is hij hartstikke nep Very Happy
Ik ben ook op 24 dec. jarig. Ik vind het ook altijd erg leuk dat de kerstboom er dan staat! Als wij zouden besluiten geen kerstboom neer te zetten zou ik me ook niet jarig voelen! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Puzzle za 19 nov 2011 - 1:50

hier ook net na sinterklaas
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 1:53

Meestal de eerste zondag na Sinterklaas maar deze keer zet ik 'm dus een dagje eerder op 4 december

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Muppetje za 19 nov 2011 - 1:55

Ik zet m eigenlijk altijd 6 december op. Maakt me niet uit wat voorn dag dat is, als ik moet werken doe ik t gewoon s avonds Wink


Laatst aangepast door Muppetje op za 19 nov 2011 - 6:21; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Niekske za 19 nov 2011 - 5:36

Als ik nog alleen had gewoond, had ie nu al gestaan denk ik Very Happy maar nu heeft vriendlief er ook iets over te zeggen, ik denk dat ie vlak voor of vlak na sinterklaas komt te staan.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Aziraphale za 19 nov 2011 - 6:11

Dit jaar heb ik echt heel veel zin om nu al een kerstboom neer te zetten maar het is nog wel érg vroeg haha. Meestal zetten we 'm 6 december neer maar ik denk dit jaar de zaterdag vóór Sint, als er dan al mooie te koop zijn tenminste.
Heb wel al een deurslinger met zilveren/blikken sneeuwsterren, kralen, bollen en een belletje aan de onderkant hangen. En ik heb al wat spulletjes gekregen van mijn moeder tijdens het winkelen. Een kerstengel van kralen (staat symbool voor mijn overleden papa, mijn moeder heeft dezelfde gekocht) en een leuk zilveren vogeltje voor in de boom. Oh en die deurslinger dus en ook nog een hele leuke sneeuwvlok tak met nepsneeuw Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Herfstblaadjes za 19 nov 2011 - 6:58

Ik zet hem meestal een paar dagen voor kerst pas op, een bescheiden klein boompje, meestal zonder balletjes. Ik heb wel al wat kerstlampjes in een gezellig bakje neergezet en een heleboel kaarsjes aan.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 7:03

De zondag na mijn verjaardag. Vrijdag en zaterdag krijg ik visite dus dan staat hij gigantisch in de weg.
Wij zetten hem 11 dec in de kamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  kwak za 19 nov 2011 - 10:15

geen kerstboom hier in huis, ik vind het echt niet mooi en ik denk dat dat als we nu een kerstboom neerzetten dan onze dochter er in klimt Wink
de rest van de kerstversiering komt na sinterklaas.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Possom za 19 nov 2011 - 11:18

Ik heb hem vandaag opgezet Embarassed ik vind het zo gezellig staan altijd, helemaal nu het al zo donker is. Als ik het leuk vind en ik doe er niemand kwaad mee doe ik dat gewoon. Maar zo te lezen ben ik best wel vroeg dus.. het scheelt ook dat wij niet aan Sinterklaas doen (geen kinderen, geen lootjes) dus daar hoeven we niet op te wachten. En mijn vriend vind het zo mogelijk nog leuker dan ik, gelukkig smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  rapa nui zo 20 nov 2011 - 1:35

Possom schreef:Ik heb hem vandaag opgezet Embarassed ik vind het zo gezellig staan altijd, helemaal nu het al zo donker is. Als ik het leuk vind en ik doe er niemand kwaad mee doe ik dat gewoon. Maar zo te lezen ben ik best wel vroeg dus.. het scheelt ook dat wij niet aan Sinterklaas doen (geen kinderen, geen lootjes) dus daar hoeven we niet op te wachten. En mijn vriend vind het zo mogelijk nog leuker dan ik, gelukkig smile

Ik heb geen kerstboom maar heb al wel zin om mijn kerstspulletjes tevoorschijn te halen maar wacht nog wel even tot na Sinterklaas (vieren we op 3 december dus kan ik op 4 december mijn kamer wel in kerstsfeer brengen). Heb net al wel een kerst CD op gezet Embarassed
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Jelin ma 21 nov 2011 - 0:19

Na Sinterklaas zet ik de kerstboom op. Is een beetje raar he, een kerstboom met Sinterklaas. Meestal versier ik ons huis en de kerstboom als ik vrij ben. Maar nu valt Sinterklaas op mijn vrije dagen, dus zal het dit keer een week later zijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum