Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zetten jullie de kerstboom neer?

+16
Linda
Wennes
Pandora
Theeleut
Liadan
PiP
Flower_L
Happydobby
PapillonRose
Jelin
woezel
Darius
blondje1313
Susan
loesje
Annemie
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Annemie vr 2 dec 2011 - 1:01

Ik zag net in een ander topic dat iemand de kerstboom op de plek zet waar normaal de box staat, wij wilden dat eigenlijk ook, maar dat is midden in de kamer, dus mijn zoontje zou dan de hele tijd de ballen eruit kunnen trekken en weg kunnen gooien.
Zetten jullie de boom zo neer dat je kindje er niet bij kan of ga je je kindje elke keer zeggen dat hij de ballen er niet uit mag halen en weg mag gooien? En dan heb ik het dus vooral over kleine kindjes die nog overal mee gooien Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:03

Op dezelfde plek als vorig jaar: naast de box, onder de trap. Wij hebben een open trap in de woonkamer, dus daar past ie mooi onder! Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem wel neer zou zetten dit jaar, we gaan 2 dagen na kerst op vakantie en komen een week later terug. Maar vind het zo gezellig staan, dus zet hem toch maar wel neer! smile

Oh en ik probeer mijn zoon er wel van te weerhouden om aan de kerstballen te zitten. Ben benieuwd, de tijd zal het leren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  loesje vr 2 dec 2011 - 1:04

op een bijzettafeltje in de hoek tussen twee banken dus daar komt Alex niet zomaar angel
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Susan vr 2 dec 2011 - 1:06

Op een bijzettafeltje, daar kunnen ze op zich wel bij, maar er zitten niet zoveel ballen in. Volgens mij hebben we ook nog wel een aantal niet-breekbare ballen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  blondje1313 vr 2 dec 2011 - 1:07

Ik zou hem er gewoon neerzetten en inderdaad zeggen dat het niet mag. En zorgen voor onbreekbare en ongevaarlijke versieringen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Darius vr 2 dec 2011 - 1:14

Ik moet nog eens denken waar ik m neerzet dit jaar.

Maar Laurens was vorig jaar 1 jaar en 7 maanden toen de boom erin kwam, en hij heeft er eigenlijk niet noemenswaardig aan gezeten. Maar ik heb sowieso plastic ballen. Toen ik deze kerstboom kocht in december 2006 (jee, toen woonde ik nog op mezelf) had ik wel een aantal 'glazen' ballen gekocht, maar die liet ik zelf steeds vallen! En daar waren ze me toch te prijzig voor. Dus de plastic ballen bevallen me prima.

Laurens heeft trouwens voor z'n eerste kerst wel een stenen sneeuwpopje gekregen voor in de boom, dus daar maar even voorzichtig mee zijn. Ik kan overigens niet wachten om de eerste vrijdagavond na Sinterklaas naar de Tuinland te gaan en dan heerlijk te genieten van al die kerstbomen! Dat is een beetje traditie bij ons.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  woezel vr 2 dec 2011 - 1:36

Hier stond hij ook altijd op een tafeltje tussen de banken. Maar nu een hoekbank, dus lukt niet meer.
Dus nu nog bedenken waar we hem zetten. C is op het moment zo aan het boeven, dus die gaat vast streken uit halen als de boom staat

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Jelin vr 2 dec 2011 - 1:44

Ik zet de kerstboom altijd op een bijzettafeltje achter in de kamer. Ik heb verder geen ruimte, dus dat is mijn enige optie. Voorheen stond daar dus de box en nu staat daar haar speelgoed. Hier nog niet problemen mee gehad, want J.enna vind het mooi en wil altijd de kerstboom mee versieren.

Ook hier plastic kerstballen, dus ze mogen best vallen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  PapillonRose vr 2 dec 2011 - 4:26

loesje schreef:op een bijzettafeltje in de hoek tussen twee banken dus daar komt Alex niet zomaar angel
Hier hetzelfde. Daar stond hij altijd al, en ook dit jaar weer. Wel handig dat A. daar sowieso niet zomaar bij kan komen. Wel zet ik dit jaar een kunstboom neer (kan er een lenen), want ze stopt alles in haar mond en ik wil niet dat ze naalden naar binnen krijgt. Als ik het haar beter aan haar verstand kan brengen dat dit niet goed is, dan komt er weer een echte boom.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 4:28

Ik zit er dit jaar geen 1 neer, maar vorig jaar stond hij gewoon op de grond, Mas heeft er niet eens aangezeten ofzo, het boeide hem ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Happydobby vr 2 dec 2011 - 4:28

Nog geen idee, er is door de box weinig ruimte over.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 6:22

Naast de bank, tussen de krappaal en boekenkast. Gewoon op de grond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Flower_L vr 2 dec 2011 - 7:16

Tegen de achtermuur, tussen twee ramen. L kan er dan makkelijk bij, dat wel. Ben heel benieuwd hoe hij erop reageert. Zondagmiddag gaan we m misschien al zetten smile beetje vroeg, maar vind zo gezellig staan. Heb wel kunstofballen gekocht.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 7:20

Gewoon in de hoek van de kamer, tussen de tv kast en dressoir in. Joey kan er gewoon bij, maar heb kunststof ballen gehaald, dus het kan geen kwaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  PiP vr 2 dec 2011 - 7:45

Vorig jaar stond hij gewoon op de grond naast het dressoir.
We hadden hem opgezet toen ze sliep en toen ze beneden kwam stond ze er alleen even verbaasd naar te kijken,
daarna nooit weer...
Dit jaar komt hij dus ook gewoon weer op diezelfde plek, mocht ze er toch in gaan zitten, kunnen we er altijd nog een oplossing op bedenken.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 7:47

Wij zetten 'm in een hoek op een tafeltje. Yara blijft er wel vanaf, maar Kian niet denk ik (hij begint sinds een paar dagen te tijgeren) en hem kan ik ook nog niet duidelijk maken dat hij de ballen in de boom moet laten. Dus dan maar hoog zodat hij er nog niet bij kan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Theeleut vr 2 dec 2011 - 8:15

Buiten in de achtertuin voor het raam.

Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel erg goed. Tuurlijk iets minder gezellig, maar geen getrek aan de boom, geen naalden die uitvallen, geen sta-in-de-weg, wel makkelijk dus.
's Avonds lichtjes aan en gordijnen half open en wij hebben een gezellig uitzicht Very Happy
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Annemie vr 2 dec 2011 - 8:20

Theeleut schreef:Buiten in de achtertuin voor het raam.

Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel erg goed. Tuurlijk iets minder gezellig, maar geen getrek aan de boom, geen naalden die uitvallen, geen sta-in-de-weg, wel makkelijk dus.
's Avonds lichtjes aan en gordijnen half open en wij hebben een gezellig uitzicht Very Happy

Hihi, ja dat is ook een goeie! Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Theeleut vr 2 dec 2011 - 8:23

Annemie schreef:
Theeleut schreef:Buiten in de achtertuin voor het raam.

Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel erg goed. Tuurlijk iets minder gezellig, maar geen getrek aan de boom, geen naalden die uitvallen, geen sta-in-de-weg, wel makkelijk dus.
's Avonds lichtjes aan en gordijnen half open en wij hebben een gezellig uitzicht Very Happy

Hihi, ja dat is ook een goeie! Very Happy
Was ook erg gezellig vorig jaar met de sneeuw erop.
Hij heeft alle weersomstandigheden rond die tijd overleefd, alle ballen (kunststof) zaten er nog in :P
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Pandora vr 2 dec 2011 - 9:22

Ik zet 'm in de box!
F. zit er bijna niet meer in dus we willen de box straks ook weghalen, maar eerst komt de kerstboom er nog even in. Bodem weer naar boven en hup boom er op. kan F. er ook niet bij...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Flower_L vr 2 dec 2011 - 9:29

Dat is slim pandora! Maar wordt ie dan niet erg hoog?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Pandora vr 2 dec 2011 - 9:32

Flower_L schreef:Dat is slim pandora! Maar wordt ie dan niet erg hoog?

Wij hebben nooit een grote boom, dus dit jaar ook weer een mooi klein boompje.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Wennes vr 2 dec 2011 - 9:33

Wij zetten hem in de hoek van de kamer. Niet op een tafel, ben bang dat onze zoon hem eraf zou kunnen trekken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Flower_L do 15 dec 2011 - 1:19

Bij de meesten zal de boom nu wel een keer staan....hoe reageerden jullie kindjes er uiteindelijk op?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Annemie do 15 dec 2011 - 1:34

Flower_L schreef:Bij de meesten zal de boom nu wel een keer staan....hoe reageerden jullie kindjes er uiteindelijk op?

Hij ging er met de poppetjes van de kerststal vandoor, maar voor de rest vind hij het niet echt interessant, hij zit ook niet aan de ballen.. gelukkig.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum