Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen tandarts en hyperventilatie

+6
Supertalentje
Esperanza
TukTuk
Zora
Printje
Pussycat
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 22:47

Mijn tandarts heeft afgebeld! (nou ja de assistente dan) ze is zelf ziek naar huis gegaan vandaag.
Nu moet ik dinsdag pas... pff haha aan de ene kant ben ik blij, maar dat slaat natuurlijk nergens op want mijn dag komt toch. Maar voor nu valt er een last van mijn schouders af :cheer:

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  flower do 17 nov 2011 - 22:50

Pussycat schreef:Mijn tandarts heeft afgebeld! (nou ja de assistente dan) ze is zelf ziek naar huis gegaan vandaag.
Nu moet ik dinsdag pas... pff haha aan de ene kant ben ik blij, maar dat slaat natuurlijk nergens op want mijn dag komt toch. Maar voor nu valt er een last van mijn schouders af :cheer:

Ohh daar hoop ik altijd op dat mij dat overkomt, al schiet je er eigenlijk niks mee op!
Sterkte voor dinsdag!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Esperanza do 17 nov 2011 - 22:50

Ah nee dat meen je niet!!! Voor nu inderdaad heel prettig, maar dan moet je straks weer door de zenuwen. Je kunt nu in ieder geval wel rustig het weekend in gaan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 22:51

Pussycat schreef:Mijn tandarts heeft afgebeld! (nou ja de assistente dan) ze is zelf ziek naar huis gegaan vandaag.
Nu moet ik dinsdag pas... pff haha aan de ene kant ben ik blij, maar dat slaat natuurlijk nergens op want mijn dag komt toch. Maar voor nu valt er een last van mijn schouders af :cheer:

Ik kan me heel goed voorstellen dat er een last van je schouders af valt voor nu. Het is ook heel dubbel, ergens weet je dat die dag komt en wil je dat die dag liever gister was dan vandaag, maar aan de andere kant valt het je zo zwaar dat het je voor nu even rust geeft.

Is het trouwens geen optie voor je om 's morgens al redelijk vroeg naar de tandarts te gaan? Dan zit je (misschien nu al) de dag ervoor wel te piekeren, maar dan hoef je op de dag zelf niet meer zo heel lang meer te wachten.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  flower do 17 nov 2011 - 22:56

Makamba schreef:
flower schreef:
Makamba schreef:
flower schreef:IK heb ook echt tandarts angst, ben bij de kaakchirurg flauwgevallen en bij de tandarts een aantal keer bijna;)
Ik zit nu bij een tandarts die veel angstige patienten heeft.. maar dan nog ga ik er niet vrolijk heen, slaap de dag ervoor niet, buikpijn enz.
Zelf kies ik altijd voor verdoving, dan weet ik dat ik daarna niks meer voel en niet onverwachts een pijnscheut krijg, dat geeft iets rust. De laatste 2 keer dat ik verdoving kreeg was ik zo gespannen dat de verdoving niet werkte, ondaks 3 keer bij spuiten voelde ik nog steeds wat ze deden. Met als gevolg dat ik met tranen in die stoel lag Embarassed
Zodra ik dan bij de tandarts weg ben voel ik de verdoving langzaam gaan werken nerd

Ik moet nu een afspraak maken bij de mondhygieniste, maar heb daar ook al horror verhalen over gehoord en heb deze al afgezegd en nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt Embarassed
Veel succes vandaag bij de tandarts!

Ik weet niet wat voor horror verhalen je hebt gehoord, maar ivm mijn kaakoperatie ben ik een aantal keer naar de monhygienist geweest (heb namelijk een schroef in mijn gehemelte zitten) en ik moet zeggen dat ik nooit een nare ervaring bij/met de mondhygienist heb gehad. Probeer ook niet uit te gaan van de horror verhalen die je hoort, iedereen ervaart het anders en de kans dat het wél goed gaat is natuurlijk vele malen groter.

Wat ik gehoord heb is dat er mensen zijn die daarvooor ook verdoving nemen omdat het anders niet te doen is.. nu weet ik dat je altijd de ergste verhalen hoort. Maar gezien ik al naar word van het woord tandarts houd het me wel tegen.

Dat kan ik me wel heel goed voorstellen! Is het niet een idee om een afspraak te maken en alleen maar een gesprek aan te gaan? Dan kun je je angst voorleggen en eventueel samen een plan opstellen hoe jullie dit het beste kunnen gaan aanpakken. Ook jij in ieder geval heel veel sterkte toegwenst. hug


Bedankt voor de tip, ik ga volgende week eens moedverzamelen om te bellen
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 23:40

s'morgens vroeg is voor mij wel een optie, maar voor mijn tandarts niet altijd. Nu staat die afspraak ook weer laat op 14:45. En op andere dagen zit ze weer vol. En anders is het gelijk weer volgend jaar ofzo.


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  CCC vr 18 nov 2011 - 1:45

Aan de ene kant wel balen dat ze ziek is, anders had je het na vandaag weer gehad.. Nu zit je weer in spanning voor volgende week, of het geeft je misschien wat rust... Hoop dat het in elk geval allemaal meevalt voor je, is niet makkelijk als je zo angstig bent...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie - Pagina 2 Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum