Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen tandarts en hyperventilatie

+6
Supertalentje
Esperanza
TukTuk
Zora
Printje
Pussycat
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 9:16

Pfff ik zie zoooo erg op tegen morgen. Moet een gaatje laten boren pale
Normaal had ik geen last van, maar de vorige keer ben ik ook al half out gegaan.
En ik merk nu pas dat de zenuwen alweer aardig beginnen op te spelen.
Iemand nog tips?
Probeer al ademhalingsoefeningen te doen als ik in die stoel lig, maar dat lukte de vorige keer niet en nu ben ik dus bang om weer out te gaan pff.. En ik weet wel dat ik juist banger word door die gedachtes, maar ja ik kan ze niet sturen/stoppen Sad

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Printje do 17 nov 2011 - 9:17

Heeel herkenbaar, ik ben dan super laf maar zeg het vaak weer af Embarassed ( heb nog nooit een gaatje gehad maar sowieso de tandarts vind ik doodeng)

Ik beval nog liever dan dat ik naar de tandarts ga.

Heel veel succes morgen!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Zora do 17 nov 2011 - 9:20

Je tandarts heeft vorige keer natuurlijk ook een en ander gemerkt smile Hoe reageerde hij/zij daarop? Ik zou proberen af te spreken dat als het niet gaat, je je hand mag opsteken en dat hij/zij dan even stopt. Dat geeft je misschien wat meer controle. Krijg je een verdoving?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 9:23

Nou ik zit nog maar pas bij haar eigenlijk...
En ze is echt heel lief hoor en neemt alle tijd! Echt super, maar de angst overwint het meestal..

Haha ik beval ook 10 keer liever dan dat ik een gaatje moet laten boren haha, dat ging me veel makkelijker af Laughing

Maar de tandarts weet er dus van... maar ik schaam me dood. Ik wil dit helemaal niet pff. Afzeggen zou ik ook wel willen, maar dat gaatje moet toch dicht angel

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  TukTuk do 17 nov 2011 - 9:30

Ik was ook heel bang en heb vorige week 4 gaatjes laten vullen, maar je moet echt zorgen dat je iets hebt om op te focussen tijdens de behandeling. Mijn tandarts heeft een tv aan t plafond hangen, dus kon lekker tv kijken, maar anders zou je bijvoorbeeld een mp3 speler mee kunnen nemen? Om zo afleiding te hebben?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Zora do 17 nov 2011 - 9:31

Nou, dan zou ik het van de andere kant bekijken: als je weer (bijna) flauwvalt, so what? Ok, heel vervelend, maar wat dan nog? Ergste geval is dat je dan idd even een tijdje out bent, maar goed, dan kom je ook weer bij smile Je geeft al aan dat ze heel lief is, en daarbij vast ook nog heel kundig. Jij bent vast niet de eerste die ze ziet die zo bang is. Gewoon eerlijk zijn, aangeven dat je bang bent, en het over je heen laten komen. Succes!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 9:35

Haha Zora ja ik weet het. Aan de ene kant lekker boeiend als ik flauw val. Maar het is gewoon zo vreselijk naar gevoel! Echt bah. Vooral dat voorstadium dat je denkt dat je dood gaat ofzo je hart springt er zo wat uit. Maar ja... er zit niks anders op.

Ze hebben hier geen tv en ik heb geen mp3 op luxe telefoon ofzo... :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 9:46

Gewoon huilend en trillend in de stoel gaan zitten en doen alsof de wereld vergaat. Vervolgens valt het best mee, en is het alleen maar grappig.

Ik herken het wel, had een oxazepam gehad voordat ik een kies ging laten trekken. Maar dat heeft niet geholpen. Ik zat huilend met een emmer in de stoel te shaken. Had al boven de wc gehangen en dacht dat de hele wereld verging. Schaamtelijk.. Echt ontzettend. Maar mijn tandarts is een ontzettende leuke man.
Mijn tactiek voor de volgende keer is dus gewoon toe geven aan mijn angst en proberen er een grapje van te maken.
Verder heb ik echt geen tips ofzo! Alleen maar herkenning Wink

Sterkte in elk geval!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Printje do 17 nov 2011 - 9:49

Ik twijfel nog steeds of ik naar zo'n speciale 'angst' tandarts moet gaan, maar vind mezelf dan weer zo'n doos. Maar ja nu zeg ik het steeds af omdat ik echt de hele tijd vantevoren op de wc zit en helemaal tril. En het stomme is nog ik heb serieus nog nooit iets aan mijn tanden gehad, vroeger wel tanden getrokken voor een beugel maar geen gaatjes ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Esperanza do 17 nov 2011 - 9:51

Oh wat vervelend zeg! En ja, de angst om out te gaan, maakt het alleen maar erger. Heb het er met de tandarts over, dat je kunt aangeven wanneer het niet meer gaat. En ze hebben zeker meer mensen die dit hebben.
Misschien kun je een vertrouwd iemand meenemen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 9:52

Maak gewoon een afspraak bij zo'n speciala tandarts. Misschien valt het je daar mee en ga je wel wat vaker heen? Je bent dan echt geen doos hoor. Juist dapper dat je ondanks je angst toch een poging waagt. Ook al is het bij een speciale arts. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 9:57

Blij te horen dat ik niet de enige ben in ieder geval.
Maar ja... lastig is het wel hé.
Zo'n speciale tandarts heb ik ook wel eens van gehoord ja, maar ik zie niet echt in wat die extra voor mij zou kunnen betekenen, wat zou daar de meerwaarde van zijn dan?

Iemand meenemen kan niet. Dan zou ik alleen maar m'n man mee willen hebben maar die kan bijna geen 1 dag waarop de tandarts kon, dus moest wel alleen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Supertalentje do 17 nov 2011 - 10:03

Ik ga altijd zitten, dan vraagt ze of ik ergens last heb en begin ik accuut te huilen. Ik huil echt altijd zodra ik ga zitten, gewoon van angst. Als ik een gaatje heb, dan mag ik de hand van de assistente fijn knijpen en mijn tandarts stopt altijd zodra ik mijn hand omhoog doe als het echt te zeer doet. Na de verdoving is er niks meer aan de hand, de angst is erger dan de pijn, maar ik kan er echt niks aan doen. Ik heb geen tips, geen idee wat je kunt doen, ik ga altijd en dan maar huilen, is beter dan niet gaan, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  CCC do 17 nov 2011 - 10:18

Wat jij hebt, heb ik met de dokter bijv. Ik moet morgen even mijn bloeddruk laten meten, en ik zit daardoor helemaal in de stress omdat ik het een eng gevoel vind in mijn arm... Slaat nergens op natuurlijk, en weet dat het zo over is maar toch ben ik helemaal panisch... Ik ga morgen gewoon, neem mijn vriend mee en hij zal het woord voeren als er amper wat uitkomt bij mij (sla meestal helemaal dicht)...

Had trouwens wel afgelopen mei, hda nog nooit een verdoving gehad en daar was ik dus ook doodsbenauwd voor en bang dat ik zou flauwvallen. Heb toen 2 weken de tijd gehad om ernaar toe te leven, was zo bang en toen ik in de stoel lag dacht ik dat ik flauwviel en ging ik hyperventileren, omdat de assistente me de vorige keer al jankend en panisch had gezien kon ze goed op me inspelen... Ze heeft me er goed doorheen geholpen en later was ik blij dat ik het gedaan had... Ik ben me serieus aan het afvragen of ik niet eens naar een psycholoog moet voor dit soort angsten... Want ik word er soms helemaal gek van...

Succes morgen, hoop dat het allemaal meevalt... Bedenk je voor die tijd even dat je na een uur weer buiten staat, en dat je lekker je weekend ingaat of iets anders leuks... Dat helpt bij mij vaak wel..

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 10:21

Printje schreef:Ik twijfel nog steeds of ik naar zo'n speciale 'angst' tandarts moet gaan, maar vind mezelf dan weer zo'n doos. Maar ja nu zeg ik het steeds af omdat ik echt de hele tijd vantevoren op de wc zit en helemaal tril. En het stomme is nog ik heb serieus nog nooit iets aan mijn tanden gehad, vroeger wel tanden getrokken voor een beugel maar geen gaatjes ofzo.

Juist niet! Er is niks mis mee om dat te doen. Ik ben ook vreselijk bang voor de tandarts, al valt het sinds mijn kaakoperatie mee. Vooralsnog heb ik wel met mijn tandarts afgesproken dat ik mijn dochter meeneem als we op controle moeten en het overige gebeurd als zij er niet bij is. Als ik nog steeds zulke angst had, was ik ook naar een andere tandarts gegaan. Er is toch niks zo vervelend dan telkens met het lood in je schoenen en zoveel angst naar de tandarts te moeten gaan.

Pussycat, ben het verder met Zora eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Floor do 17 nov 2011 - 10:24

Ik ben al heel mijn leven doodsbang voor de tandarts. Nu ben ik zo'n 5 jaar geleden overgestapt, de man die ik had was te gehaast, zei weinig (begon gewoon ineens met boren enzo), nu heb ik in andere praktijk een vrouw, zij neemt ruim de tijd (wordt ook extra ingepland omdat ik zo bang ben duurt de afspraak toch altijd langer).
Ik lig met m'n ogen dicht (er zit een spiegeltje boven me zodat ik mee kan kijken maar dat zie ik niet zitten), m'n handen op m'n buik en probeer zo rustig mogelijk adem te halen, zij zegt tussendoor ook heel vaak 'even ademhalen', dan lig ik weer krampachtig m'n adem in te houden en daar wordt het natuurlijk niet beter van. Ook hebben we de afspraak dat als ik m'n hand opsteek dat ze stopt met wat ze aan het doen is (kan zijn dat ik het dan eng vind, of pijn heb of even rustig moet worden). Ze vertelt de hele tijd wat ze doet (dat heb ik gevraagd) zo schrik ik niet als er een haakje langs m'n tanden gaat of als ze gaat boren. Ook het boren vertelt ze de hele tijd, ze boren met 2 soorten boren, ze verteld altijd welke boor ze dan gebruikt (of het trilt bijvoorbeeld) voordat ze begint, en tijdens het boren telt ze hardop 1-2-3 enzovoort, ze zegt vooraf, ik ga nu 6 tellen boren, daarna stopt ze dus (kan ik weer even ademhalen angel ) en dan zegt ze bijv. weer nu ga ik weer 4 tellen boren (of wat anders natuurlijk).

Misschien kan je duidelijke dingen afspreken met je tandarts zodat het voor jou prettiger wordt om in de stoel te liggen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:30

Ik vind het heel vervelend om naar de tandarts te gaan. Toen ik van tandarts wisselde, heb ik daar aangegeven dat ik angst heb en ben ik als angst patiënt in het dossier gezet. Wel fijn, want de tandarts houdt er rekening mee.

Ik kan niet tegen verdoving dus ik kies er voor om gaatjes zonder verdoving te laten boren. Vorige week 3 laten boren, waarvan 1 in mijn verstandskies. Aaaai, ik ging echt door de grond. Maar mijn tandarts was wel heel aardig door steeds te zeggen; even tot 3 tellen, en dan ging ie weer boren, etc.

Oke, niet echt bemoedigend dit, haha. Maar wat ik wel had, als ik dan weer buiten sta, voel ik me wel superieur. Heb ik het mooi maar even gedaan en weet ik dat ik er weer voor een jaar vanaf ben. Very Happy

Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  CCC do 17 nov 2011 - 10:32

Dat doet mijn tandarts ook Floor, dat is echt ideaal! Ik heb dezelfde afspraken, hand omhoog als ik even tijd nodig heb ed. Hij zegt werkelijk bij alles wat hij doet, wat ik kan voelen, wat ik kan ruiken enz. enz. Heel geruststellend.

Ik heb trouwens de vorige keer omdat mijn kies was afgebroken mijn vriend meegenomen naar mijn tandarts (we zaten voorheen nog bij verschillende tandartsen) en sinds hij mijn wortelkanaalbehandeling heeft meegemaakt heeft hij meteen gevraagd of hij zich kon inschrijven daar. Het is geen angsttandarts, maar ik zweer bij deze tandarts, hij is zo lief en neemt alle tijd voor me als ik in paniek ben...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 21:49

Ik weet niet of je al bij de tandarts bent geweest. Zo ja, hoe is het gegaan? Als je nog moet gaan wens ik je heel veel succes en sterkte toe. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 21:53

Dank je. Ik mag pas aan het einde van de dag haha.
Dus kan even lekker verder stressen. Om 15:45 mag ik.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 21:54

Pussycat schreef:Dank je. Ik mag pas aan het einde van de dag haha.
Dus kan even lekker verder stressen. Om 15:45 mag ik.

Oh jee, dat is wel killing! Sad Heel veel sterkte de komende uurtjes nog. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  flower do 17 nov 2011 - 22:08

IK heb ook echt tandarts angst, ben bij de kaakchirurg flauwgevallen en bij de tandarts een aantal keer bijna;)
Ik zit nu bij een tandarts die veel angstige patienten heeft.. maar dan nog ga ik er niet vrolijk heen, slaap de dag ervoor niet, buikpijn enz.
Zelf kies ik altijd voor verdoving, dan weet ik dat ik daarna niks meer voel en niet onverwachts een pijnscheut krijg, dat geeft iets rust. De laatste 2 keer dat ik verdoving kreeg was ik zo gespannen dat de verdoving niet werkte, ondaks 3 keer bij spuiten voelde ik nog steeds wat ze deden. Met als gevolg dat ik met tranen in die stoel lag Embarassed
Zodra ik dan bij de tandarts weg ben voel ik de verdoving langzaam gaan werken nerd

Ik moet nu een afspraak maken bij de mondhygieniste, maar heb daar ook al horror verhalen over gehoord en heb deze al afgezegd en nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt Embarassed

Veel succes vandaag bij de tandarts!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 22:12

flower schreef:IK heb ook echt tandarts angst, ben bij de kaakchirurg flauwgevallen en bij de tandarts een aantal keer bijna;)
Ik zit nu bij een tandarts die veel angstige patienten heeft.. maar dan nog ga ik er niet vrolijk heen, slaap de dag ervoor niet, buikpijn enz.
Zelf kies ik altijd voor verdoving, dan weet ik dat ik daarna niks meer voel en niet onverwachts een pijnscheut krijg, dat geeft iets rust. De laatste 2 keer dat ik verdoving kreeg was ik zo gespannen dat de verdoving niet werkte, ondaks 3 keer bij spuiten voelde ik nog steeds wat ze deden. Met als gevolg dat ik met tranen in die stoel lag Embarassed
Zodra ik dan bij de tandarts weg ben voel ik de verdoving langzaam gaan werken nerd

Ik moet nu een afspraak maken bij de mondhygieniste, maar heb daar ook al horror verhalen over gehoord en heb deze al afgezegd en nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt Embarassed
Veel succes vandaag bij de tandarts!

Ik weet niet wat voor horror verhalen je hebt gehoord, maar ivm mijn kaakoperatie ben ik een aantal keer naar de monhygienist geweest (heb namelijk een schroef in mijn gehemelte zitten) en ik moet zeggen dat ik nooit een nare ervaring bij/met de mondhygienist heb gehad. Probeer ook niet uit te gaan van de horror verhalen die je hoort, iedereen ervaart het anders en de kans dat het wél goed gaat is natuurlijk vele malen groter.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  flower do 17 nov 2011 - 22:20

Makamba schreef:
flower schreef:IK heb ook echt tandarts angst, ben bij de kaakchirurg flauwgevallen en bij de tandarts een aantal keer bijna;)
Ik zit nu bij een tandarts die veel angstige patienten heeft.. maar dan nog ga ik er niet vrolijk heen, slaap de dag ervoor niet, buikpijn enz.
Zelf kies ik altijd voor verdoving, dan weet ik dat ik daarna niks meer voel en niet onverwachts een pijnscheut krijg, dat geeft iets rust. De laatste 2 keer dat ik verdoving kreeg was ik zo gespannen dat de verdoving niet werkte, ondaks 3 keer bij spuiten voelde ik nog steeds wat ze deden. Met als gevolg dat ik met tranen in die stoel lag Embarassed
Zodra ik dan bij de tandarts weg ben voel ik de verdoving langzaam gaan werken nerd

Ik moet nu een afspraak maken bij de mondhygieniste, maar heb daar ook al horror verhalen over gehoord en heb deze al afgezegd en nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt Embarassed
Veel succes vandaag bij de tandarts!

Ik weet niet wat voor horror verhalen je hebt gehoord, maar ivm mijn kaakoperatie ben ik een aantal keer naar de monhygienist geweest (heb namelijk een schroef in mijn gehemelte zitten) en ik moet zeggen dat ik nooit een nare ervaring bij/met de mondhygienist heb gehad. Probeer ook niet uit te gaan van de horror verhalen die je hoort, iedereen ervaart het anders en de kans dat het wél goed gaat is natuurlijk vele malen groter.

Wat ik gehoord heb is dat er mensen zijn die daarvooor ook verdoving nemen omdat het anders niet te doen is.. nu weet ik dat je altijd de ergste verhalen hoort. Maar gezien ik al naar word van het woord tandarts houd het me wel tegen.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 22:34

flower schreef:
Makamba schreef:
flower schreef:IK heb ook echt tandarts angst, ben bij de kaakchirurg flauwgevallen en bij de tandarts een aantal keer bijna;)
Ik zit nu bij een tandarts die veel angstige patienten heeft.. maar dan nog ga ik er niet vrolijk heen, slaap de dag ervoor niet, buikpijn enz.
Zelf kies ik altijd voor verdoving, dan weet ik dat ik daarna niks meer voel en niet onverwachts een pijnscheut krijg, dat geeft iets rust. De laatste 2 keer dat ik verdoving kreeg was ik zo gespannen dat de verdoving niet werkte, ondaks 3 keer bij spuiten voelde ik nog steeds wat ze deden. Met als gevolg dat ik met tranen in die stoel lag Embarassed
Zodra ik dan bij de tandarts weg ben voel ik de verdoving langzaam gaan werken nerd

Ik moet nu een afspraak maken bij de mondhygieniste, maar heb daar ook al horror verhalen over gehoord en heb deze al afgezegd en nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt Embarassed
Veel succes vandaag bij de tandarts!

Ik weet niet wat voor horror verhalen je hebt gehoord, maar ivm mijn kaakoperatie ben ik een aantal keer naar de monhygienist geweest (heb namelijk een schroef in mijn gehemelte zitten) en ik moet zeggen dat ik nooit een nare ervaring bij/met de mondhygienist heb gehad. Probeer ook niet uit te gaan van de horror verhalen die je hoort, iedereen ervaart het anders en de kans dat het wél goed gaat is natuurlijk vele malen groter.

Wat ik gehoord heb is dat er mensen zijn die daarvooor ook verdoving nemen omdat het anders niet te doen is.. nu weet ik dat je altijd de ergste verhalen hoort. Maar gezien ik al naar word van het woord tandarts houd het me wel tegen.

Dat kan ik me wel heel goed voorstellen! Is het niet een idee om een afspraak te maken en alleen maar een gesprek aan te gaan? Dan kun je je angst voorleggen en eventueel samen een plan opstellen hoe jullie dit het beste kunnen gaan aanpakken. Ook jij in ieder geval heel veel sterkte toegwenst. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen tandarts en hyperventilatie Empty Re: Morgen tandarts en hyperventilatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum