Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?
+39
Verona
Le Chat Noir
SarahKey
Bruintje Beer
Gizmo
Winegum
Pussycat
Sjirafje
chipa
RYW
Antibes
Snoes
Marin
flower
Shisha
TukTuk
Pancake
M@niek
Arwyn
Supertalentje
Caresses
Lavendel
truestar
Davinia
Highway
RioolSpook
Raindrop
Caro
Susan
Ooh La La!
Ugly Betty
Paper Crown
Cheesegirl
Snack a Jack
Lejow
Tania
Atelier Madame
Rush
Rumble
43 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?
Charlie, jullie hebben dalijk wel een huis waar jullie zelf alles aan gedaan hebben. Hbben wij ook Echt gaaf gevoel, vind ik.
Gast- Gast
freakielief schreef:Petje af hoor Charlie. Ik zeg altijd dat ik pas weer verhuis als we een schilder kunnen betalen. Laat staan dat ik jarenlang aan het klussen sla.
Mijn man werd van de week best boos op mij toen ik stiekem (toen ik dacht dat hij sliep) mijn geshopte kleding naar binnen wilde smokkelen.. werd hij ineens wakker..Of ik wel wist hoe duur een schilder/stucadoor was en of ik op beton wilde wonen.
Hij is ook geen lol aan..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij moeten binnenkort ook weer gaan klussen, de huiskamer, de slaapkamer en de zolder moeten worden aangepakt. Ik kijk er echt naar uit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Was het een leuk vest, CKC?
Ik ben het klussen ook schijtbeu. Ik krijg al een pesthumeur als het vrijdagavond is, smeer 'm zaterdagochtend, ga dan zogenaamd boodschappen doen voor de klussende mannen en ga dan stiekem in bad bij mijn ouders en een uurtje slapen daarna soms nog. Daarna de hele dag de troep en het stof opruimen. Bah bah bah.
Maar het wordt wel steeds mooier.
Ja
2CKC2 schreef:freakielief schreef:Petje af hoor Charlie. Ik zeg altijd dat ik pas weer verhuis als we een schilder kunnen betalen. Laat staan dat ik jarenlang aan het klussen sla.
Mijn man werd van de week best boos op mij toen ik stiekem (toen ik dacht dat hij sliep) mijn geshopte kleding naar binnen wilde smokkelen.. werd hij ineens wakker..Of ik wel wist hoe duur een schilder/stucadoor was en of ik op beton wilde wonen.
Waar had je die kleren dan verstopt toen hij nog wakker was? In de voortuin achter een struik?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:2CKC2 schreef:freakielief schreef:Petje af hoor Charlie. Ik zeg altijd dat ik pas weer verhuis als we een schilder kunnen betalen. Laat staan dat ik jarenlang aan het klussen sla.
Waar had je die kleren dan verstopt toen hij nog wakker was? In de voortuin achter een struik?
Nee gekkie, in mijn auto! Ik liet hem 1 ding zien en de rest pakte ik toen hij sliep.. want dat had ik zorgvuldig (als een echte verslaafde) in de auto laten liggen hehehe.
Laatst aangepast door 2CKC2 op do 17 nov 2011 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
2CKC2 schreef:Susan schreef:2CKC2 schreef:freakielief schreef:Petje af hoor Charlie. Ik zeg altijd dat ik pas weer verhuis als we een schilder kunnen betalen. Laat staan dat ik jarenlang aan het klussen sla.
Nee gekkie, in mijn auto!
Oh ja, dat kan natuurlijk ook.
Susan- Lady Post-a-lot
PrinsesBo schreef:Charlie, jullie hebben dalijk wel een huis waar jullie zelf alles aan gedaan hebben. Hbben wij ook Echt gaaf gevoel, vind ik.
Ja dat is ook zo, alleen we werken allebei meer dan fulltime en ik vind het zo vermoeiend...gelukkig gaan we wel als het toilet af is een winterpauze houden en geen grote dingen meer doen (apart hoe ik wel het woord we gebruik terwijl ik eigenlijk de laatste weken weinig uitvoer behalve het huishouden terwijl er geklust wordt).
Gast- Gast
Whaha. Doet me de denken aan Carrie die ineens ontdekt dat ze voor 30000 dollar aan Manolo's in de kast heeft staan, maar geen geld heeft om een voorschot op d'r hypotheek te betalen en wellicht dakloos wordt.2CKC2 schreef:Mijn man werd van de week best boos op mij toen ik stiekem (toen ik dacht dat hij sliep) mijn geshopte kleding naar binnen wilde smokkelen.. werd hij ineens wakker..Of ik wel wist hoe duur een schilder/stucadoor was en of ik op beton wilde wonen.
Gast- Gast
Susan schreef:Wij moeten binnenkort ook weer gaan klussen, de huiskamer, de slaapkamer en de zolder moeten worden aangepakt. Ik kijk er echt naar uit.
Mijn vriend is de zolder nu aan het doen. Heb mn handen ervanaf getrokken.
Een bende!
Het afval hout van schrootjes ligt op een berg van 1,5 meter hoog op zolder. Dan is de helft al, in de tuinkachel, verbrand. Overal houtsplinters en 'blote' stroom waar je een knal van krijgt als je niet uitkijkt...
Maar de bedoeling is mooi
Gast- Gast
Kon Carrie die Manolo's niet op Ebay zetten?
Susan- Lady Post-a-lot
Dat verschilt heel erg per maand. Maar de afgelopen paar maanden hadden we ongeveer 4500 netto te besteden, en deze maand is het waarschijnlijk nog wat meer omdat het nu al vol staat met klussen. We hebben echter wel een startend bedrijf waar dan weer een hoop geld in gaat zitten.
Maar we zijn wel met zijn 3en en gooien alles op een hoop en daarbij houden we ook alledrie weer wat voor onszelf om te sparen.
Maar we zijn wel met zijn 3en en gooien alles op een hoop en daarbij houden we ook alledrie weer wat voor onszelf om te sparen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
PrinsesBo schreef:
Een bende!
Het afval hout van schrootjes ligt op een berg van 1,5 meter hoog op zolder. Dan is de helft al, in de tuinkachel, verbrand. Overal houtsplinters en 'blote' stroom waar je een knal van krijgt als je niet uitkijkt...
Bij ons wordt het de slaapkamer. Ik hoop dat het mooi wordt, als het Ajax-behang en de Ajax-vloerbedekking van de zoon van de vorige bewoners weg is.
Susan- Lady Post-a-lot
Nee, ze nam liever een lening aan van een vriendin.Susan schreef:Kon Carrie die Manolo's niet op Ebay zetten?
Gast- Gast
freakielief schreef:Nee, ze nam liever een lening aan van een vriendin.Susan schreef:Kon Carrie die Manolo's niet op Ebay zetten?
Ik vind Carrie echt zó irritant. Niet alleen hierom, maar gewoon in alles.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:PrinsesBo schreef:
Een bende!
Bij ons wordt het de slaapkamer. Ik hoop dat het mooi wordt, als het Ajax-behang en de Ajax-vloerbedekking van de zoon van de vorige bewoners weg is.
Ieee, ajax
Willen jullie er veel aan doen?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Susan schreef:PrinsesBo schreef:
Een bende!
Ieee, ajax
Willen jullie er veel aan doen?
Er moet heel veel troep weg, de muren moeten gewit, er moet laminaat in, er moet een wandje verplaatst, want het zijn nu in feite twee ruimtes, er moeten natuurlijk meubels worden neergezet. In de slaapkamer hoeft niet zoveel te gebeuren, dat wordt Yrsa's kamer, maar dat wisten we twee jaar geleden al toen we 'm opknapten, dus de muren zijn speciaal voor haar gemaakt zoals ze zijn en er ligt ook vrij nieuw laminaat. In de woonkamer moet wel het een en ander worden gedaan, de muren moeten gewit, er komt nieuw laminaat, nieuwe meubels en er gaat heel veel uit. Het moet een heel rustige, lichte huiskamer worden met weinig prikkels.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat zat ik me toevallig ook net te bedenken.Susan schreef:Ik vind Carrie echt zó irritant. Niet alleen hierom, maar gewoon in alles.
Gast- Gast
Ik moest weer heel erg lachen om CKC hahaha
Ik ken het verstoppen van kleding, van voorheen, en als mijn vriend zegt 'heb je dat en dat nieuw' zeg ik altijd 'nee joh, dat heb ik al eeuwen in de kast hangen' of als hij vraagt hoeveel iets kost dan zeg ik altijd 'nou dat is een stuk goedkoper dan dat en dat' en dan reageert weer met dat hij het zó irritant vind dat ik altijd dat soort vragen probeer te omzeilen Maar ja, wij hebben redelijk hoge lasten, en in principe allebei nog wel iets over om van te shoppen/sparen/leuke dingen te doen, maar juist dat deel leveren we straks natuurlijk in en als mijn vriend alles na gaat rekenen, dan vindt ie dat ik zwart moet gaan werken ernaast of weet ik het wat haha hij meent het niet serieus, maar hij vraagt zich wel heel vaak af hoe bepaalde mensen bepaalde dingen doen. En dat heb ik ook meer dan eens eigenlijk.
Susan, even een dikke knuffel, succes vandaag! Gelukkig is het grootste gedeelte van de dag al voorbij.
Ik ken het verstoppen van kleding, van voorheen, en als mijn vriend zegt 'heb je dat en dat nieuw' zeg ik altijd 'nee joh, dat heb ik al eeuwen in de kast hangen' of als hij vraagt hoeveel iets kost dan zeg ik altijd 'nou dat is een stuk goedkoper dan dat en dat' en dan reageert weer met dat hij het zó irritant vind dat ik altijd dat soort vragen probeer te omzeilen Maar ja, wij hebben redelijk hoge lasten, en in principe allebei nog wel iets over om van te shoppen/sparen/leuke dingen te doen, maar juist dat deel leveren we straks natuurlijk in en als mijn vriend alles na gaat rekenen, dan vindt ie dat ik zwart moet gaan werken ernaast of weet ik het wat haha hij meent het niet serieus, maar hij vraagt zich wel heel vaak af hoe bepaalde mensen bepaalde dingen doen. En dat heb ik ook meer dan eens eigenlijk.
Susan, even een dikke knuffel, succes vandaag! Gelukkig is het grootste gedeelte van de dag al voorbij.
Gast- Gast
Susan schreef:Wij doen ook iets verkeerd, hoor. Dion verdient vrij goed, wij hebben niet echt een heel groot huis, ook niet echt een design inrichting, maar we zitten alsnog krap. Ik kan op de een of andere manier gewoon NIET goedkoop boodschappen doen. En kinderen zijn duur.
Same here, al kan ik wel goedkoop boodschappen doen maar hebben steeds onverwachte hoge rekeningen dus we houden alsnog niks over. Dacht dat we wel zouden kunnen sparen, maar tot nu toe nog steeds niet gelukt door die rekeningen grr..
Gast- Gast
momenteel 3050
edit: ik ben geen rekenwonder, 3150 is't
edit: ik ben geen rekenwonder, 3150 is't
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
En ik maar denken dat wij met 2800 al veel hebben, maar dat valt toch vies tegen als ik hier kijk!
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik chronisch ziek ben en dus niet kan werken.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik chronisch ziek ben en dus niet kan werken.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Wij verdienen samen rond de 2900 euro netto per maand.
Mijn vriend werkt fulltime en ik normaal gesproken 16 a 20 uur in de week.
Misschien dat het dalijk wat minder word, we zijn er nog niet overuit of ik 20 uur per week blijf werken of naar de 12 uur ga.
Mijn vriend werkt fulltime en ik normaal gesproken 16 a 20 uur in de week.
Misschien dat het dalijk wat minder word, we zijn er nog niet overuit of ik 20 uur per week blijf werken of naar de 12 uur ga.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
freakielief schreef:Whaha. Doet me de denken aan Carrie die ineens ontdekt dat ze voor 30000 dollar aan Manolo's in de kast heeft staan, maar geen geld heeft om een voorschot op d'r hypotheek te betalen en wellicht dakloos wordt.2CKC2 schreef:Mijn man werd van de week best boos op mij toen ik stiekem (toen ik dacht dat hij sliep) mijn geshopte kleding naar binnen wilde smokkelen.. werd hij ineens wakker..Of ik wel wist hoe duur een schilder/stucadoor was en of ik op beton wilde wonen.
Je kunt altijd nog kwijtschending van de gemeentebelasting aanvragen, schoenen moeten er komen natuurlijk
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hahaha zie het al helemaal voor me.2CKC2 schreef:
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?
» Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?
» Halen jullie altijd de (windows) update binnen?
» Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)
» Hoeveel komt er bij jullie binnen?
» Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?
» Halen jullie altijd de (windows) update binnen?
» Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)
» Hoeveel komt er bij jullie binnen?
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: