Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?
+25
Inge
Minx
TukTuk
Benthe
flower
Rose
Vanilla Queen
Liz
Linda
Angela_1986
_Lana_
Tania
Linnie1985
RioolSpook
nina
Stuiterbal
Kruidkoek
sanne-84
Paper Crown
Caro
Tiara
Lejow
M@niek
Atelier Madame
Rush
29 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?
En wat doe je voor werk?
En ik bedoel wat haal jij binnen als je fulltime zou werken? anders is het zo moeilijk vergelijken.
Misschien dat ik wel een andere richting op wil gaan maar wel als ik er uiteindelijk op vooruit zal gaan. Ben benieuwd wat je met bepaalde functies op fulltime basis verdient. Ik vind die salaris site's vaak niet betrouwbaar omdat er elke keer wat anders uit komt.
Ik zal beginnen ik ben helpende 2 en ik verdien fulltime (36 uur) 1500 euro netto zonder ort en ik schat zo 1600/1650euro netto inclusief ort.
Ik ben 27 jaar.
Ben vooral ook benieuwd naar administratieve functies.
groetjes.
En ik bedoel wat haal jij binnen als je fulltime zou werken? anders is het zo moeilijk vergelijken.
Misschien dat ik wel een andere richting op wil gaan maar wel als ik er uiteindelijk op vooruit zal gaan. Ben benieuwd wat je met bepaalde functies op fulltime basis verdient. Ik vind die salaris site's vaak niet betrouwbaar omdat er elke keer wat anders uit komt.
Ik zal beginnen ik ben helpende 2 en ik verdien fulltime (36 uur) 1500 euro netto zonder ort en ik schat zo 1600/1650euro netto inclusief ort.
Ik ben 27 jaar.
Ben vooral ook benieuwd naar administratieve functies.
groetjes.
Laatst aangepast door rose_gordijn op ma 18 jun 2012 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Salarissites geven mij soms indicaties waar ik alleen maar van kan dromen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Salarissites geven mij soms indicaties waar ik alleen maar van kan dromen.
Mij ook en ook elke keer wat anders per site.
Gast- Gast
rose_gordijn schreef:netto en ik ben 27
Sorry, maar ik vind het wel weinig.. Maar wat doe je precies als helpende?
Ik had dat ook altijd dat ik op zulke sites hogere bedragen zag. Nu heb ik eindelijk een baan gevonden waar ik zelf een stuk hoger zit. Op een gegeven moment komt dat vaak wel voorbij als je een beetje lef toont
Gast- Gast
Op loonwijzer.nl vind ik de salarischeck wel realistisch
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Op loonwijzer.nl vind ik de salarischeck wel realistisch
netto 1518 geeft die aan Rush klopt dus bijna precies.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Met mijn bijbaantje zou ik fulltime (36 urige werkweek) 1450 bruto verdienen (= voedingsassistent in het ziekenhuis), daar komt nog wel ORT bovenop want je werkt sowieso eens in de drie weken het weekend.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben doktersassistente werkzaam op de SEH/observatorium. Voor 36 uur zou ik 1600 netto verdienen en met ort is dit rond de 1700/1750. Ben 28 jaar.
Maar 1500 euro netto verdienen voor helpende 2 is niet slecht hoor! Ik weet niet hoelang je dit werk doet maar toen in net begon met werken als Da in een huisartsenpraktijk verdiende ik voor 36 uur rond de 1360 euro en heb niveau 4 gedaan.
Maar 1500 euro netto verdienen voor helpende 2 is niet slecht hoor! Ik weet niet hoelang je dit werk doet maar toen in net begon met werken als Da in een huisartsenpraktijk verdiende ik voor 36 uur rond de 1360 euro en heb niveau 4 gedaan.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wou net zeggen, zo weinig is dat toch niet?
Het is een niveau 2 opleiding. Ik zit met een HBO opleiding op 1700 euro (voor ongeveer 38 uur per week, werk in het onderwijs, dus werk niet met een vast aantal uren per week).
Het is een niveau 2 opleiding. Ik zit met een HBO opleiding op 1700 euro (voor ongeveer 38 uur per week, werk in het onderwijs, dus werk niet met een vast aantal uren per week).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ik verdien nu voor 24 uur zo'n 1400 netto zonder vakantierechten enzo, op fulltime basis (36u) zou dat dus ongeveer 2100 netto zijn. Ik ben 22, maar leeftijd maakt niet uit, ik verdien gewoon volgens CAO
Gast- Gast
Ik vind je salaris ook helemaal niet slecht als helpende hoor!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik verdien nu voor 24 uur 1100 euro netto, maar dat wordt na de zomer 1500 euro netto. Dus dat zou op basis van 36 uur 2250 netto zijn. Ik ben 23 en werk als receptioniste bij een advocatenkantoor.
Gast- Gast
Ik verdien nu 3200 bruto op basis van 40 uur. Dat komt neer op ongeveer 2000 euro netto.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik verdien €3500.- bruto en netto is dat zo'n €2430.- uit mijn hoofd en dan nog €190,- reiskosten, maar ben minder kwijt. Voor 40 uur. Tot juli, want ik ga 32 uur werken maar krijg hetzelfde betaald omdat ik al een jaar of wat stilsta. Niet slecht dat ik zo. Ben trouwens 27
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik moet ook maar als receptioniste bij een advocaten kantoor gaan werken denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik moet ook maar als receptioniste bij een advocaten kantoor gaan werken denk ik.
Dat dacht ik ook
Lejow- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik moet ook maar als receptioniste bij een advocaten kantoor gaan werken denk ik.
Haha hmm het lijkt trouwens leuker dan het is hoor, want ik word per uur betaald en als ik ziek ben of vrij krijg ik niks betaald. Bovendien zit mijn vakantiegeld hier ook al bij!
Gast- Gast
Ja Powerbabe, dat maakt het wel anders, maar dan alsnog verdien je wel lekker vind ik. Zeker straks, voor dat aantal uren!
Maargoed, ik mag niet zeuren. Voor m`n regio en m`n leeftijd heb ik een goed betaalde baan + zekerheid en dat vind ik ook fijn.
Maargoed, ik mag niet zeuren. Voor m`n regio en m`n leeftijd heb ik een goed betaalde baan + zekerheid en dat vind ik ook fijn.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh, dat is dan weer minder Powerbabe!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Volgens mij kun je veel beter salarissen vergelijken als je naar bruto-lonen kijkt. Netto is van zoveel factoren afhankelijk, dat dat minder zegt.
Ik verdien voor 36 uur nu 2250 bruto. Netto is dat 1750. Maar ik ben momenteel in onderhandeling en ik hoop wel flink te stijgen. Ik heb trouwens een HBO/HBO+ functie, in de ICT, maar dan wel de service-kant.
Ik verdien voor 36 uur nu 2250 bruto. Netto is dat 1750. Maar ik ben momenteel in onderhandeling en ik hoop wel flink te stijgen. Ik heb trouwens een HBO/HBO+ functie, in de ICT, maar dan wel de service-kant.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel lever je in van je bruto salaris?
» Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?
» Basis salaris
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» hoeveel % van je salaris betaal je aan hypotheek?
» Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?
» Basis salaris
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» hoeveel % van je salaris betaal je aan hypotheek?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: