Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

+39
Verona
Le Chat Noir
SarahKey
Bruintje Beer
Gizmo
Winegum
Pussycat
Sjirafje
chipa
RYW
Antibes
Snoes
Marin
flower
Shisha
TukTuk
Pancake
M@niek
Arwyn
Supertalentje
Caresses
Lavendel
truestar
Davinia
Highway
RioolSpook
Raindrop
Caro
Susan
Ooh La La!
Ugly Betty
Paper Crown
Cheesegirl
Snack a Jack
Lejow
Tania
Atelier Madame
Rush
Rumble
43 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Paper Crown do 17 nov 2011 - 21:34

Susan schreef:
2CKC2 schreef:He wat.. ik verkoop nog liever een nier dan mijn garderobe hoor! :affraid:

Grapje! Ik zou wel alles opgeven voor gezonde eileiders.. maar helaas can't have it all can I?

Raar eigenlijk dat je geen donor-eileider kan hebben. Weet jij waarom dat is?

Mijn vermoeden is dat dat niet kan omdat je eileiders heel kwetsbaar zijn.. en ik heb zelfs gehoord dat ze net zo dik zijn als een haartje. Ze zitten en aan je baarmoeder vast, en aan je eierstok.. die zullen toch op een manier vastgemaakt moeten worden aan je baarmoeder & eierstok en ik denk dat dat maakt dat het niet kan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:38

Susan schreef:
Jolicious schreef:Ach weet je wat het is.. Een gezin dat geldproblemen heeft en daardoor heel weinig kan en veel zorgen en stress heeft zou enorm blij zijn met veel geld. Andersom heb je weer mensen met veel geld die liever hebben dat ze makkelijk zwanger raken o.i.d. Daar tussen in heb je nog de mensen die of het beide niet hebben of het beide wel hebben. Het gras is toch altijd groener bij de buren.

Ja precies, het fijnste van veel geld hebben lijkt mij dat je er niet meer over na hoeft te denken, dat geld geen rol hoeft te spelen omdat je weet dat je genoeg hebt en alles gedachteloos kunt betalen, maar ergens weet ik ook wel weer dat dat een onrealistische gedachte is, want rijkere mensen hebben vaak hogere lasten en ook als je veel geld hebt kan het opraken, daarbij denk ik dat als je flink rijk bent, je misschien juist wel op je geld gaat zitten omdat je steeds meer wil.

Ik heb altijd het gevoel dat veel geld ook veel mogelijkheden geeft, maar misschien is dat omdat ik nooit echt heb gevoeld hoe het is om veel geld te hebben en er vooral tegenaan ben gelopen wat voor beperkingen het geeft om niet veel geld te hebben. Maar het zal vast niet alleen maar zo zijn als dat ik het me voor stel. Ik denk echter wel dat geld voor een deel wel gelukkig maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Paper Crown do 17 nov 2011 - 21:39

Oh mensen.. ik heb een auto uit 1994, waarvan de helft het niet doet.. (ik moet bijv bij de supermarkt met slagboom mijn deur open doen omdat mijn electrische ramen de geest hebben gegeven,lekker armoedig!) en mijn man heeft niet eens een auto haha! Ok.. hij heeft er 1 besteld maar die komt pas in januari.. maar ik hecht geen waarde aan een auto..

Wel aan mijn huis en aan hoe ik eruit zie maar wie denkt dat ik altijd in merk loop heeft het mooi mis. Sterker nog ik vind 't hoge segment luxe kleding altijd lelijk en snel kapot! Dat is gemaakt voor mensen die niet werken en alleen maar mooi zitten wezen.. Bijv mijn Chanel pumps zitten ZO ruk.. die zitten echt niet lekker terwijl mijn vanharen pumps van €39.95 echt zo lekker lopen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 21:41

2CKC2 schreef:Oh mensen.. ik heb een auto uit 1994, waarvan de helft het niet doet.. (ik moet bijv bij de supermarkt met slagboom mijn deur open doen omdat mijn electrische ramen de geest hebben gegeven,lekker armoedig!) en mijn man heeft niet eens een auto haha! Ok.. hij heeft er 1 besteld maar die komt pas in januari.. maar ik hecht geen waarde aan een auto..

Wel aan mijn huis en aan hoe ik eruit zie maar wie denkt dat ik altijd in merk loop heeft het mooi mis. Sterker nog ik vind 't hoge segment luxe kleding altijd lelijk en snel kapot! Dat is gemaakt voor mensen die niet werken en alleen maar mooi zitten wezen.. Bijv mijn Chanel pumps zitten ZO ruk.. die zitten echt niet lekker terwijl mijn vanharen pumps van €39.95 echt zo lekker lopen!

Maar we hebben het ook niet over jou. Ik weet helemaal niet wat voor spulletjes jij hebt. Ik heb het gewoon over het algemeen, waarom het mij fijn lijkt om echt rijk te zijn.

Wel jammer voor je dat je Chanel pumps niet lekker lopen, want je was er zo blij mee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:42

Maar vind je het geen fijn gevoel dan dat je wel een nieuwe auto kan kopen als het moet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Paper Crown do 17 nov 2011 - 21:45

Jolicious schreef:
Susan schreef:
Jolicious schreef:Ach weet je wat het is.. Een gezin dat geldproblemen heeft en daardoor heel weinig kan en veel zorgen en stress heeft zou enorm blij zijn met veel geld. Andersom heb je weer mensen met veel geld die liever hebben dat ze makkelijk zwanger raken o.i.d. Daar tussen in heb je nog de mensen die of het beide niet hebben of het beide wel hebben. Het gras is toch altijd groener bij de buren.

Ja precies, het fijnste van veel geld hebben lijkt mij dat je er niet meer over na hoeft te denken, dat geld geen rol hoeft te spelen omdat je weet dat je genoeg hebt en alles gedachteloos kunt betalen, maar ergens weet ik ook wel weer dat dat een onrealistische gedachte is, want rijkere mensen hebben vaak hogere lasten en ook als je veel geld hebt kan het opraken, daarbij denk ik dat als je flink rijk bent, je misschien juist wel op je geld gaat zitten omdat je steeds meer wil.

Ik heb altijd het gevoel dat veel geld ook veel mogelijkheden geeft, maar misschien is dat omdat ik nooit echt heb gevoeld hoe het is om veel geld te hebben en er vooral tegenaan ben gelopen wat voor beperkingen het geeft om niet veel geld te hebben. Maar het zal vast niet alleen maar zo zijn als dat ik het me voor stel. Ik denk echter wel dat geld voor een deel wel gelukkig maakt.

Mijn moeder verteld wel eens een verhaal.. Dat verhaal gaat ongeveer zo:
Een hele rijke man loopt elke dag langs een huis.. het huis is klein en het huis is oud.. maar hij hoort altijd gelach en vrolijkheid uit het huis komen, maar uit zijn huis komt niets.. geen vrolijkheid en ook geen gelach! Op een dag bedenkt hij dat hij dat wat zij hebben wel kan kopen. Hij belt aan.. en hij vraagt: 'Er komt altijd gelach en vrolijkheid uit jullie huis, wat hebben jullie wat ik niet heb?' Zegt de arme man met de kapotte kleren en een kapotte bril.. 'Wij hebben een gouden bal.. en als dat balletje zijn trucjes uithaalt moeten wij lachen en zijn wij vrolijk!' De rijke man bedenkt zich geen moment en koopt alle gouden ballen die hij kan vinden.. Stopt ze in zijn huis en wacht en wacht tot er gelach zal komen.. maar het komt niet.. het is er niet! Boos belt hij weer aan en zegt: 'Jij zei dat je een gouden bal had, en dat het jullie vrolijk maakte.. ik heb er wel 10 en ik ben niet vrolijk..' De arme man begint te lachen en zegt.. 'Met de gouden bal bedoel ik mijn kind, mijn kind is gezond en mijn kind is vrolijk en omdat ik daardoor gelukkig ben en mijn familie ook, hoor jij gelach en vrolijkheid, dat is het geheim..'
Met andere woorden: geld maakt niet gelukkig.. maar gelukkig is er geld smile
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 21:46

2CKC2 schreef:

Mijn moeder verteld wel eens een verhaal.. Dat verhaal gaat ongeveer zo:
Een hele rijke man loopt elke dag langs een huis.. het huis is klein en het huis is oud.. maar hij hoort altijd gelach en vrolijkheid uit het huis komen, maar uit zijn huis komt niets.. geen vrolijkheid en ook geen gelach! Op een dag bedenkt hij dat hij dat wat zij hebben wel kan kopen. Hij belt aan.. en hij vraagt: 'Er komt altijd gelach en vrolijkheid uit jullie huis, wat hebben jullie wat ik niet heb?' Zegt de arme man met de kapotte kleren en een kapotte bril.. 'Wij hebben een gouden bal.. en als dat balletje zijn trucjes uithaalt moeten wij lachen en zijn wij vrolijk!' De rijke man bedenkt zich geen moment en koopt alle gouden ballen die hij kan vinden.. Stopt ze in zijn huis en wacht en wacht tot er gelach zal komen.. maar het komt niet.. het is er niet! Boos belt hij weer aan en zegt: 'Jij zei dat je een gouden bal had, en dat het jullie vrolijk maakte.. ik heb er wel 10 en ik ben niet vrolijk..' De arme man begint te lachen en zegt.. 'Met de gouden bal bedoel ik mijn kind, mijn kind is gezond en mijn kind is vrolijk en omdat ik daardoor gelukkig ben en mijn familie ook, hoor jij gelach en vrolijkheid, dat is het geheim..'
Met andere woorden: geld maakt niet gelukkig.. maar gelukkig is er geld smile
Enkel glas. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Paper Crown do 17 nov 2011 - 21:47

Rush schreef:
2CKC2 schreef:

Mijn moeder verteld wel eens een verhaal.. Dat verhaal gaat ongeveer zo:
Een hele rijke man loopt elke dag langs een huis.. het huis is klein en het huis is oud.. maar hij hoort altijd gelach en vrolijkheid uit het huis komen, maar uit zijn huis komt niets.. geen vrolijkheid en ook geen gelach! Op een dag bedenkt hij dat hij dat wat zij hebben wel kan kopen. Hij belt aan.. en hij vraagt: 'Er komt altijd gelach en vrolijkheid uit jullie huis, wat hebben jullie wat ik niet heb?' Zegt de arme man met de kapotte kleren en een kapotte bril.. 'Wij hebben een gouden bal.. en als dat balletje zijn trucjes uithaalt moeten wij lachen en zijn wij vrolijk!' De rijke man bedenkt zich geen moment en koopt alle gouden ballen die hij kan vinden.. Stopt ze in zijn huis en wacht en wacht tot er gelach zal komen.. maar het komt niet.. het is er niet! Boos belt hij weer aan en zegt: 'Jij zei dat je een gouden bal had, en dat het jullie vrolijk maakte.. ik heb er wel 10 en ik ben niet vrolijk..' De arme man begint te lachen en zegt.. 'Met de gouden bal bedoel ik mijn kind, mijn kind is gezond en mijn kind is vrolijk en omdat ik daardoor gelukkig ben en mijn familie ook, hoor jij gelach en vrolijkheid, dat is het geheim..'
Met andere woorden: geld maakt niet gelukkig.. maar gelukkig is er geld smile
Enkel glas. Laughing

LOL ja dat ook.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:47

Susan schreef:
Dolcis_ schreef:
Susan schreef:Als wij veel geld zouden hebben dan zou ik niet per se een bak van een auto hoeven of een dure levensstijl, maar een groot huis lijkt me wel leuk, met een grote tuin. Maar goed, dat lijkt me dan weer vooral leuk omdat de kinderen dan lekker veel ruimte hebben om te spelen, als je nog met z'n tweeën bent kan ik me ook wel weer voorstellen dat je 'gewoon' voor een appartementje kiest en je geld lekker op de bank laat staan.

Ik vind het knap dat mensen dat kunnen.

Dat mensen wat kunnen? In een appartementje wonen? Je hebt natuurlijk ook wel heel mooie appartementen op mooie locaties en die zijn wel relatief duur, maar niet zo duur als een villa in het Gooi. Kan me voorstellen dat als je (nog) geen kinderen hebt, een appartementje in het centrum ook heel leuk is.

Oké op die manier. Ja dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik vatte het op dat ze ook heel goedkoop in een 'gewoon' appartement zouden wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 21:48

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:54

Kan ik me voorstellen Susan!

Mooi verhaal idd CKC, maar het is natuurlijk niet zo dat elk rijk persoon ongelukkig is op een ander vlak. In dat soort verhalen wordt dat vaak wel een beetje gezegd vind ik. Maar geld biedt ook gewoon heel veel mogelijkheden waardoor je juist gelukkig kan worden. Denk aan een opleiding waardoor je het werk kan doen wat je altijd wilde doen, of een reis maken naar het land waar je geadopteerd bent. Of oneindig veel Ivf pogingen (bedoel ik jou niet in het bijzonder hoor, maar ik zie veel vrouwen die moeten stoppen na 3 pogingen omdat ze het niet kunnen betalen). Geld zorgt niet alleen voor geluk, maar het is wel verdomd makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 21:56

Jolicious schreef:Kan ik me voorstellen Susan!

Mooi verhaal idd CKC, maar het is natuurlijk niet zo dat elk rijk persoon ongelukkig is op een ander vlak. In dat soort verhalen wordt dat vaak wel een beetje gezegd vind ik. Maar geld biedt ook gewoon heel veel mogelijkheden waardoor je juist gelukkig kan worden. Denk aan een opleiding waardoor je het werk kan doen wat je altijd wilde doen, of een reis maken naar het land waar je geadopteerd bent. Of oneindig veel Ivf pogingen (bedoel ik jou niet in het bijzonder hoor, maar ik zie veel vrouwen die moeten stoppen na 3 pogingen omdat ze het niet kunnen betalen). Geld zorgt niet alleen voor geluk, maar het is wel verdomd makkelijk.

Inderdaad, het staat los van elkaar. Er zijn vast ook een hoop rijke mensen die heel veel mee hebben, en arme mensen die alles tegen hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Arwyn do 17 nov 2011 - 21:57

Dolcis_ schreef:
Susan schreef:
Dolcis_ schreef:
Susan schreef:Als wij veel geld zouden hebben dan zou ik niet per se een bak van een auto hoeven of een dure levensstijl, maar een groot huis lijkt me wel leuk, met een grote tuin. Maar goed, dat lijkt me dan weer vooral leuk omdat de kinderen dan lekker veel ruimte hebben om te spelen, als je nog met z'n tweeën bent kan ik me ook wel weer voorstellen dat je 'gewoon' voor een appartementje kiest en je geld lekker op de bank laat staan.

Ik vind het knap dat mensen dat kunnen.

Dat mensen wat kunnen? In een appartementje wonen? Je hebt natuurlijk ook wel heel mooie appartementen op mooie locaties en die zijn wel relatief duur, maar niet zo duur als een villa in het Gooi. Kan me voorstellen dat als je (nog) geen kinderen hebt, een appartementje in het centrum ook heel leuk is.

Oké op die manier. Ja dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik vatte het op dat ze ook heel goedkoop in een 'gewoon' appartement zouden wonen.

Ik zou dat dus echt wel kunnen hoor! Oké, niet in sociale woningbouw zoals nu, maar een appartement bevalt me prima! Als we echt geld hadden, zou ik misschien wat nieuwers willen, maar qua ruimte vind ik het maar goed zo. We zijn maar met z'n tweeën en ik ben regelmatig alleen thuis. In m'n eentje zou ik me in een kast van een huis echt niet op m'n gemak voelen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 22:07

Eigenlijk is het erg dat we in een wereld leven waar we in feite allemaal gelijk zouden moeten zijn , geld het maakt in hoeverre we mogelijkheden krijgen in het leven. Ik ken een gezin dat binnenkort op straat staat, en geen enkele organisatie die hen kunnen helpen door alle bureaucratie. Dat vind ik erg. Er is geen organisatie die over haar hart strijkt en zegt 'we helpen jullie, we zijn allemaal mensen' Nee, alles draait om geld. Vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 22:08

ik weet niet hoeveel er per maand bij ons binnenkomt. Mijn man is zelfstandig ondernemer. Hij zet nu per maand 1500 euro over op onze betaalrekening en ik breng op dit moment even niets binnen (loop fulltime stage en stufi krijg ik niet meer). Daarbij komt nog wel kinderopvangtoeslag en zorgtoeslag, al met al zitten we denk ik op zo'n 1700 euro netto wat we nu per maand besteden. Wel is het zo dat we aan het eind van het jaar bijna 10.000 euro over kunnen zetten op de spaarrekening, dus feitelijk zou er per maand meer binnen kunnen komen. Als ik erbij ga werken (20 tot 24 uur) haal ik ongeveer 1000 tot 1200 euro extra binnen als ik start, later zal dat wat meer zijn en hoop ik dat we rond de 3000 euro uit komen.


Ik ben nu maar wat blij dat onze inkomsten wat hoger zijn en we meer kunnen sparen, ik vind het een heerlijk vooruitzicht dat we straks in ons nieuwe huis 'gewoon' een wat duurdere vloer kunnen aanschaffen bijvoorbeeld. Mijn vader zegt altijd: ik hoef niet in het geld te kunnen zwemmen, maar af en toe een beetje pootje baden is wel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 22:12

Jolicious schreef:Eigenlijk is het erg dat we in een wereld leven waar we in feite allemaal gelijk zouden moeten zijn , geld het maakt in hoeverre we mogelijkheden krijgen in het leven. Ik ken een gezin dat binnenkort op straat staat, en geen enkele organisatie die hen kunnen helpen door alle bureaucratie. Dat vind ik erg. Er is geen organisatie die over haar hart strijkt en zegt 'we helpen jullie, we zijn allemaal mensen' Nee, alles draait om geld. Vreselijk.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 22:15

We hoeven niet allemaal in een villa te wonen, maar dat soort basisbehoeften moeten wel voor iedereen beschikbaar zijn. Eten, drinken, gezondheidszorg, lichamelijke verzorging, een dak boven je hoofd, onderwijs voor kinderen. Die dingen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Shisha do 17 nov 2011 - 22:33

Hier is het heel wisselend. Ik werk 28u per week op contract maar ik werk daarnaast ook nog via de flex of met meer uren op mijn eigen afdeling. Daarnaast krijg ik onregelmatigheidstoeslag dus mijn salaris is afhankelijk van de hoeveelheid avonden/nachten en de extra diensten die ik draai. Mijn salaris zit daardoor ergens tussen de 1300 en de 1700 euro per maand.
Mijn vriend werkt momenteel nog via het uitzendbureau met een nul-uren contract maar het aanbod is erg laag momenteel (hij heeft deze maand nog helemaal niet gewerkt) dus hij is druk aan het solliciteren voor een baan op een vaste plek.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  flower do 17 nov 2011 - 23:03

Tussen de 3400-3500 euro
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 1:40

Ik heb mijn leven lang in de grootste huizen gewoond, de duurste auto's gereden, een paard gehad, wanneer ik maar wilde nieuwe kleren, alles wat mijn materialistische hartje begeert. Daar tegenover stond dat mijn ouders al vanaf mijn 5de gescheiden zijn, ik ieder weekend heen en weer werd gebracht van papa naar mama en iedereen me een 'verwend nest' vond, puur omdat mijn vader mijn liefde wilde kopen omdat hij zich schaamde dat hij zo weinig thuis was en zoveel rottigheid uithaalde.

Het niet zorgen hoeven maken over geld was heel erg fijn, maar op mentaal en emotioneel vlak heb ik flinke deuken opgelopen. Mede doordat ik door de jaren heen ook nog eens gigantisch gepest werd omdat ik het als kindzijnde normaal vond dat ik alles kreeg wat mijn hartje begeerde, andere kinderen spullen van me kapot maakten en zeiden 'je pappie koopt toch wel een nieuwe', heb ik ervoor gekozen (zijn natuurlijk op latere leeftijd nog heel veel meer dingen gebeurd, zoals hertrouwen, verschrikkelijke stiefkinderen etc etc) om dat luxe leventje gedag te zeggen en (heel normaal natuurlijk) te werken voor mijn geld zodat ik ons eigen huis, mijn eigen auto en straks ons eigen kindje kan onderhouden. Ik had het heel anders kunnen doen, maar geld maakt echt niet gelukkig, gelukkig.

Ik heb doordat ik heb gebroken, zoveel meer rust in mijn leven dat ik hier eigenlijk veel meer van geniet, puur OMDAT je het zelf allemaal hebt gedaan/verdiend.

Niemand hier die overigens zegt natuurlijk dat geld wel gelukkig maakt, want het gras ís overal groener en ieder huisje hééft zijn kruisje.

Neemt niet weg dat een keertje de loterij winnen me wel heel lekker lijkt, maar ik denk niet dat ik heel erg geld over de balk ga smijten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Marin vr 18 nov 2011 - 1:55

PrinsesBo schreef:Op artsen bezuinigen ze niet, vrees ik Wink

Zo, dat dacht je. M'n vader heeft 60% van z'n salaris in moeten leveren. Nou heeft ie het nog steeds goed, maar 60 % is ontzettend veel, gezien je in principe altijd leeft naar wat je hebt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Susan vr 18 nov 2011 - 2:03

@Parels, ik begrijp wat je bedoelt, als wij miljonair zouden zijn dan zouden we bijvoorbeeld ook Ezra's problemen niet kunnen 'wegkopen', hij zou dan nog steeds autistisch zijn en we zouden nog steeds hulp nodig hebben. Maar bepaalde dingen worden wel makkelijker. Ik denk dat niemand denkt dat een leven met geld per definitie een leven zonder zorgen is, maar soms vergemakkelijkt geld wel het een en ander.

@Joy, 60%, dat is inderdaad wel fors!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Snoes vr 18 nov 2011 - 2:05

*


Laatst aangepast door Snoes op ma 21 nov 2011 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Rush vr 18 nov 2011 - 2:08

Ik heb er heel erg aan moeten wennen dat m`n schoonouders geld hebben en m`n ouders absoluut niet. Dat was echt heel erg vreemd. Ik heb nooit van dichtbij meegemaakt dat 'alles' kan, want bij ons thuis kon er nooit iets.

M'n schoonouders lopen er trouwens niet mee te koop en hun kinderen komen ook absoluut niet verwend over, gelukkig. Maar het is voor mij soms nog steeds raar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Marin vr 18 nov 2011 - 2:11

Susan dat wat je zegt klopt inderdaad wel. Natuurlijk kun je geen geluk of gezondheid kopen met geld, maar dat voorbeeld wat je geeft over die therapie op de manege, is wel echt een treffend voorbeeld van hoe geld je kan helpen en als middel kan dienen om bepaalde dingen te kunnen doen voor je geluk of gezondheid. Wat een goed idee trouwens van die therapie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum