Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.

+22
Yaelynn
Ugly Betty
Tullow
Oasis
Esperanza
RYW
Makamba
Burn
Sorella
Jeanette
ExpressoB
Blond
Lotus
Lady4
Lejow
May
Pompoen
Toet
Marin
Juul
Chocoholic
Terkina
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 4 Empty Re: Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.

Bericht  luenca za 19 nov 2011 - 22:07

ik wil jordana een knuffel geven omdat ze nu een zware tijd heeft
dit geldt ook voor maple!
en stuiterbal een dikke knuffel en een mooi nieuw jaar waarin ze alleen maar sterker word en uiteindelijk heel gelukkig, hoop je snel te zien!
sjaan heel veel beterschap en ik kom volgend jaar zeker op bezoek!
ik wens suus een mooie bruiloft volgend jaar!
greengrass veel geluk in de liefde!
en iedereen die ik vergeten ben en eigenlijk iedereen van het forum wens ik alles waar ze gelukkig van worden!

maar toch wel een beetje in het bijzonder maura, omdat ik haar nog maar pas ken en ik haar eigenlijk gewoon geweldig vidn en ik voel me heel thuis bij haar, het is alsof ik haar al jaren ken en ben blij met een vriendin rijker I love you ( ze ligt nu nog te slapen terwijl ik al n paar uur wakker ben laughcry )
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 4 Empty Re: Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.

Bericht  Snoes za 19 nov 2011 - 23:10

Qiara schreef:
June schreef:Ik zeg: een gezellige date met Snoes, Q & pizza!

Very Happy
cheers

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:50

shygirl87 schreef:
maar toch wel een beetje in het bijzonder maura, omdat ik haar nog maar pas ken en ik haar eigenlijk gewoon geweldig vidn en ik voel me heel thuis bij haar, het is alsof ik haar al jaren ken en ben blij met een vriendin rijker I love you ( ze ligt nu nog te slapen terwijl ik al n paar uur wakker ben laughcry )

In het weekend om 08.30u naast mijn bed staan, is nu eenmaal niet mijn ding. laughcry En het was niet slim om iemand met een ochtendhumeur te bekogelen met kussens en jezelf. Daar worden Maura's van mijn kaliber niet echt blij van. angel

Maar verder vind ik jou wel erg lief, hoor. Ook al heb je sinds gisteren een nieuwe bijnaam. En daarom voor jou dit jaar een zakje zout en pas op dat je niet wordt meegenomen in de zak van Sinterklaas. Be aware! Twisted Evil :P

Voor de rest wil ik iedereen datgene geven dat ze het hardste nodig zijn in dit leven. Mogen alle wensen uitkomen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: