Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
+22
Yaelynn
Ugly Betty
Tullow
Oasis
Esperanza
RYW
Makamba
Burn
Sorella
Jeanette
ExpressoB
Blond
Lotus
Lady4
Lejow
May
Pompoen
Toet
Marin
Juul
Chocoholic
Terkina
26 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
June schreef:Zusje geef ik graag de zekerheid dat ze over een jaar de ware tegenkomt en daar een fantastische relatie en leuke kindjes mee krijgt (en dat het niet de buurman is ).
Eh, dat gaat hij zeker niet worden . Kindjes... Was vandaag op een kinderdagverblijf *smelt*. Je zou er toch zo eentje mee willen pikken haha. Van die schattige jongetjes die dan naar je gaan zitten lachen en zwaaien... Zo lief! Maar eerlijk gezegd zie ik het niet zo meer gebeuren... Lief dat je mij dit wenst, dat wel! En wat heb je sowieso een lieve en lange lijst samengesteld zeg!
Gast- Gast
Oh ik zie dat meerdere mensen mij een leuke vent wensen haha, misschien vind ik hem wel in Ierland!
Gast- Gast
Zusje schreef:Oh ik zie dat meerdere mensen mij een leuke vent wensen haha, misschien vind ik hem wel in Ierland!
Oooooh ja, met een prachtig Iers accent!
Gast- Gast
Pippa schreef: Makamba alle geluk van de wereld
Je bent een SCHAT! Zit gewoon weer met tranen in mijn ogen hier!
Ik wens jullie allemaal heel veel liefde, sterkte, kracht en gezondheid toe. Voor alles wat is geweest, nu is en nog gaat komen. Dat al jullie dromen maar mogen uitkomen!
Laatst aangepast door Makamba op do 17 nov 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:
RYW geef ik graag een gelukkig leven met haar vriend en kinderen en veel sterkte met alles wat haar vriend en zij nog moeten overwinnen. Daarnaast geef ik haar een politieke partij om alle lelijke namen te verbieden .
Hahahahaha thanks die had ik nog nodig En dat stukje daarvoor is erg lief
Ik wil Nour de rust geven die ze zo hard nodig heeft om haar pad in 't leven te vinden en uit te zoeken waar ze écht gelukkig van wordt, en ook een leuke betrouwbare man op het moment dat ze daar klaar voor is
Ik zou Leaf de ruimte willen geven om over haar overspannenheid heen te komen en alle heftige dingen een plekje te geven. Ook zou ik haar graag de spullen geven die ze niet meer heeft van haar vader en uiteindelijk als ze daar klaar voor is een leuke nieuwe baan én een diploma (en vooruit, ook eentje voor haar vriend dan, ik ben gul vandaag )
Ik zou Susan heel graag een zorgeloze dag met Ezra geven waarop ze even lekker van elkaar kunnen genieten en waarop ze nog even extra trots op hem kan zijn en ook op zichzelf dat ze het allemaal zo goed doet.
Voor mama_van2 een flinke dosis gezondheid voor haar hele gezinnetje, en een goeie dosis welverdiende rust en ontspanning. En een weekendje weg voor haarzelf en man
En lorna mecedez wat rust in het koppie en minder verdriet in 't hartje, en nog een kilometer verder op de ingeslagen weg
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Tea-Leaf schreef:Wat lief dat ik zo vaak word genoemd.... Ik verwacht dat nooit met deze topics. Thanks allemaal!
Zelf wens ik iedereen die het zwaar heeft een betere tijd en toekomst toe, met veel liefde en geluk. Op elk gebied heeft iedereen wel wat en daar wil ik graag een dikke knuffel voor geven. Een knuffel lijkt misschien zo eenvoudig, zeker via internet. Maar de bedoeling en de waarde ervan is wat mij betreft enorm groot.
( Ik ga niet voor alle forummers een hug plaatsen want dan wordt mijn post zo lang hihi )
Je bent een lieverd! Een knuffel is super fijn! Even een moment dat je echt voelt dat je niet alleen bent
Gast- Gast
Klopt Dolcis! Er is niks zo ellendig als je eenzaam of alleen voelen. Ik wou dat ik ze letterlijk kon uitdelen...
Gast- Gast
Ik had WC-eend een andere woning gegeven, want niemand hoort 'dakloos' te zijn.
Stuiterbal een stralende zon voor wat extra energie en een hoop warmte.
Jordana een betere relatie.
Makamba, de kracht om deze moeilijke periode door te komen.
Zusje, een nieuwe buurman.
En verder natuurlijk een hoop geluk en liefde voor iedereen, maar dat vind ik eigenlijk best afgezaagd
Stuiterbal een stralende zon voor wat extra energie en een hoop warmte.
Jordana een betere relatie.
Zusje, een nieuwe buurman.
En verder natuurlijk een hoop geluk en liefde voor iedereen, maar dat vind ik eigenlijk best afgezaagd
Gast- Gast
Ik zou chocolate cookie een huisje geven!
En mezelf ook zodat daar de rest van mijn toekomst kan beginnen.
En mezelf ook zodat daar de rest van mijn toekomst kan beginnen.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Dolcis_ schreef:Zusje, een nieuwe buurman.
NEeeeeeeeeee
Gast- Gast
Ik wil Lotus het vertrouwen in haarzelf geven en de hulp die ze nodig heeft
Pompoen een behandeling die al haar klachten laat verdwijen
WCeend gun ik een huisje voor haar en haar vriend
De meiden van het date-topic wil ik een leuke kerel geven
En de meiden van het sollicitatie topic gun ik een hele leuke baan
Verder wil ik iedereen die het om wat voor reden dan ook nodig heeft een knuffel geven:
Pompoen een behandeling die al haar klachten laat verdwijen
WCeend gun ik een huisje voor haar en haar vriend
De meiden van het date-topic wil ik een leuke kerel geven
En de meiden van het sollicitatie topic gun ik een hele leuke baan
Verder wil ik iedereen die het om wat voor reden dan ook nodig heeft een knuffel geven:
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Kijk, zo'n post maakt me nou blij. Jammer dat onze vorige date niet doorging en we telkens wachten op een reden om te daten!Terkina schreef:Een Bakkerswinkelbon aan Smikkell, zodat we eindelijk weer een reden hebben om te daten ;-)
Maar uhh... wat houdt je tegen
Gast- Gast
Juul schreef:Smikkell zou ik een grote bos bloemen geven vanwege het geweldige initiatief en cadeau voor Zusje.
Lejow zou ik ook een grote bos bloemen geven vanwege de moeilijke tijden die ze gehad heeft.
Voor Joy ook de spreekwoordelijke veer ;-) Omdat ze zich onwijs sterk door een moeilijke periode heeft geslagen en nu zo happy is met dr vriend
Gast- Gast
En nog meertoetje_ schreef:Een ticket naar Ecuador voor June! Een leuke baan voor Q, een nieuwe portemonnee & goede nachtrust voor smikkell
Dit waren ook mijn antwoorden inderdaad. Voor June een ticket en voor Q een baan.
Die portemonne die komt er wel. Nog twee ons... ik ga zondag wegen.
Die nachtrust komt vast ook als ik weer wat meer uren werk (vandaag veel uren gemaakt) en heb een nieuwe afspraak staan met de huisarts Wordt aan gewerkt dus. Wel lief dat je mij dit gunt.
Pfoeee.. wat zou ik Toet willen geven
Naast haar diploma, betere gezinsomstandigheden, leuke baan en eigen woonruimte..
Gast- Gast
Jij was op dieet!!тыквашка schreef:Terkina schreef:Een Bakkerswinkelbon aan Smikkell, zodat we eindelijk weer een reden hebben om te daten ;-)
Potverdikkie, jullie gaan toch niet zonder MIJ naar de bakkerswinkel!
Ow, ik ook trouwens
Gast- Gast
Ik heb bakken met geld momenteel. Wanneer kun je pannenkoeken bakken met me? Dat geef ik June bij deze een pannenkoekendate met mij.June schreef:Smikkell wil ik graag de (nacht)rust geven waar ze zoveel behoefte aan heeft en ook wat meer geld om vaker naar mij te kunnen komen.
Merai wil ik een huwelijksaanzoek cadeau doen en enorm veel vruchtbaarheid, zodat ze maar veel mooie, gezonde kindjes mag krijgen.
Toetje geef ik graag een kamer in mijn stad en ook de mogelijkheid om die te betalen
Merai geef ik het zelfde als hierboven en ook een date met mij... En bij deze bied ik haar ook een oppas aan
Gast- Gast
Dat vind ik niet leuk om te lezen.Zusje schreef:June schreef:Zusje geef ik graag de zekerheid dat ze over een jaar de ware tegenkomt en daar een fantastische relatie en leuke kindjes mee krijgt (en dat het niet de buurman is ).
Eh, dat gaat hij zeker niet worden . Kindjes... Was vandaag op een kinderdagverblijf *smelt*. Je zou er toch zo eentje mee willen pikken haha. Van die schattige jongetjes die dan naar je gaan zitten lachen en zwaaien... Zo lief! Maar eerlijk gezegd zie ik het niet zo meer gebeuren... Lief dat je mij dit wenst, dat wel! En wat heb je sowieso een lieve en lange lijst samengesteld zeg!
Waarom denk je dat?
Gast- Gast
De jaren gaan tellen voor mijn gevoel. Als ik nu nog iemand moet ontmoeten, daar nog iets mee op moet bouwen... Al die rare mannen, mij te vermoeiend om daar nog op te hopen. Ben er de laatste weken behoorlijk veel mee bezig, ik weet niet waar het ineens vandaan komt. Mss moet ik niet zo veel op kinderdagverblijven komen .
Gast- Gast
Wat lief Pippa & Youandi! Die onbezorgde zwangerschap zal er niet meer van komen, maar hopelijk wel een gezonde baby.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij was op dieet!!тыквашка schreef:Terkina schreef:Een Bakkerswinkelbon aan Smikkell, zodat we eindelijk weer een reden hebben om te daten ;-)
Ow, ik ook trouwens
Een dieet houd je nooit lang vol als je niet áf en toe wat lekkers mag .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Smikkell schreef:
Pfoeee.. wat zou ik Toet willen geven
Naast haar diploma, betere gezinsomstandigheden, leuke baan en eigen woonruimte..
June schreef:
Toetje geef ik graag een kamer in mijn stad en ook de mogelijkheid om die te betalen. Daarnaast geef ik haar deze:
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Die gedachtes heb ik ook wel eens hoor en jij bent nou eenmaal nog iets ouder dan ik ben. Toch vind ik het vervelend om te lezen omdat je begin dit jaar nog anders dacht en sprak. Ik gun het je ook.Zusje schreef:De jaren gaan tellen voor mijn gevoel. Als ik nu nog iemand moet ontmoeten, daar nog iets mee op moet bouwen... Al die rare mannen, mij te vermoeiend om daar nog op te hopen. Ben er de laatste weken behoorlijk veel mee bezig, ik weet niet waar het ineens vandaan komt. Mss moet ik niet zo veel op kinderdagverblijven komen .
Als de babywens er is onderdruk je dat toch niet door kinderen uit de buurt te gaan. Die wens is er of niet.
En je kan altijd morgen iemand tegen het lijf lopen, verliefd worden, en binnen een jaar of drie..
Gast- Gast
Bij mij werkt dat zo niet. Ik houd het juist beter vol als ik helemaal niet zondig. Een keer zondigen is hier meteen het hek van de dam....тыквашка schreef:Smikkell schreef:Jij was op dieet!!тыквашка schreef:Terkina schreef:Een Bakkerswinkelbon aan Smikkell, zodat we eindelijk weer een reden hebben om te daten ;-)
Ow, ik ook trouwens
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij mij werkt dat zo niet. Ik houd het juist beter vol als ik helemaal niet zondig. Een keer zondigen is hier meteen het hek van de dam....тыквашка schreef:Smikkell schreef:Jij was op dieet!!тыквашка schreef:Terkina schreef:Een Bakkerswinkelbon aan Smikkell, zodat we eindelijk weer een reden hebben om te daten ;-)
Ow, ik ook trouwens
Ja dat geld bij mij ook wel een beetje. Maar voor mij is zondigen zoetigheid eten en volgens mij kun je bij de bakkerswinkel ook wel iets hartigs krijgen... En ik ben wel op dieet, maar mijn dieet houd niet in dat ik nooit meer iets lekkers mag want dan houd ik het nooit vol. Het houd wel in dat ik niets lekkers in huis haal en sport.
Maar weet je wat, ik geef jou gewoon je gewenste gewicht voor sinterklaas. Als jij dat nou ook voor mij doet kunnen we daarna mooi samen met Terkina naar de bakkerswinkel :-P.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Aan welke forummer...
» Wat wil je nog weten van een forummer?
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Aan welke forummer...
» Wat wil je nog weten van een forummer?
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: