Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
+22
Yaelynn
Ugly Betty
Tullow
Oasis
Esperanza
RYW
Makamba
Burn
Sorella
Jeanette
ExpressoB
Blond
Lotus
Lady4
Lejow
May
Pompoen
Toet
Marin
Juul
Chocoholic
Terkina
26 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
Aangezien onze grote vriend al heel druk bezig is, kunnen we elkaar best een beetje helpen.
Wat zou jij een lieve forummer hier willen geven? Een bosje bloemen, mooie mannen, of een hart onder de riem! Tell me!
Wat zou jij een lieve forummer hier willen geven? Een bosje bloemen, mooie mannen, of een hart onder de riem! Tell me!
Gast- Gast
Re: Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
Een Bakkerswinkelbon aan Smikkell, zodat we eindelijk weer een reden hebben om te daten ;-)
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, leuk idee dit! Ik wil voor Sinterklaas aan Oasis een (figuurlijke!) veer in haar broek steken. Dit omdat ik al ruim 3 jaar van haar vriendschap mag genieten, waarbij we altijd voor elkaar klaar staan. Voornamelijk nu zij voor mij, omdat mijn relatie net uit is, waar ik nog veel verdriet om heb. Ik kan altijd terecht met mijn 'gezeur', wat ik echt kan gebruiken. En respect voor haar dat 't haar eindelijk gelukt is om een leuke stage te vinden, terwijl 't haar (mede door school) heel moeilijk is gemaakt. Vergt doorzettingsvermogen!
Dus bij deze Irm:
Dus bij deze Irm:
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Smikkell zou ik een grote bos bloemen geven vanwege het geweldige initiatief en cadeau voor Zusje.
Lejow zou ik ook een grote bos bloemen geven vanwege de moeilijke tijden die ze gehad heeft.
Voor Joy ook de spreekwoordelijke veer ;-) Omdat ze zich onwijs sterk door een moeilijke periode heeft geslagen en nu zo happy is met dr vriend
Lejow zou ik ook een grote bos bloemen geven vanwege de moeilijke tijden die ze gehad heeft.
Voor Joy ook de spreekwoordelijke veer ;-) Omdat ze zich onwijs sterk door een moeilijke periode heeft geslagen en nu zo happy is met dr vriend
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Wat lief Juul!
Ik wil aan Confusion, Bliss en Lady alledrie een heerlijke vent geven, die niet alleen goed is in bed maar ook goed in z'n hart.
Ik wil aan Confusion, Bliss en Lady alledrie een heerlijke vent geven, die niet alleen goed is in bed maar ook goed in z'n hart.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een ticket naar Ecuador voor June! Een leuke baan voor Q, een nieuwe portemonnee & goede nachtrust voor smikkell
Laatst aangepast door toetje_ op do 17 nov 2011 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou Sterremaan heel graag
willen geven, als dat in mijn macht zou liggen.
En verder iedere forummer een lekkere chocoladeletter
willen geven, als dat in mijn macht zou liggen.
En verder iedere forummer een lekkere chocoladeletter
Gast- Gast
Oei! Ik heb echt veel zin in chocola Een collega ga morgen chocoladeletters meebrengen, mjam
Gast- Gast
Jolicious een gezonde baby
Makamba alle geluk van de wereld
Makamba alle geluk van de wereld
Gast- Gast
Terkina schreef:Een Bakkerswinkelbon aan Smikkell, zodat we eindelijk weer een reden hebben om te daten ;-)
Potverdikkie, jullie gaan toch niet zonder MIJ naar de bakkerswinkel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik wil Theedoosje graag een verwendag geven. Een dag waarin zij lekker in de watten wordt gelegd met alles erop en eraan!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Juul, wat super lief!! Dank je wel!!!
Ik zou Proudmama een oppas geven, zodat ze er even tussen uit kan met haar man en wat kan genieten van zichzelf en elkaar ipv de zorg voor haar mannetjes
Ik zou Evy een positief zelfbeeld geven, zodat ze in zichzelf gaat geloven en ziet wat voor prachtmens ze is
Ik zou Joy een leuke baan geven, eentje waarin ze helemaal zichzelf kan zijn
Ik zou Blauw wit rood en Tea Leaf een goede zwangerschap geven (en ook voor alle anderen in het moeilijk zwanger worden topic)
Mama van 2 een positieve uitslag mbt de toekomst van M.ara, wat deze uitslag dan ook inhoudt, als het hun maar verder helpt.
Ik zou Proudmama een oppas geven, zodat ze er even tussen uit kan met haar man en wat kan genieten van zichzelf en elkaar ipv de zorg voor haar mannetjes
Ik zou Evy een positief zelfbeeld geven, zodat ze in zichzelf gaat geloven en ziet wat voor prachtmens ze is
Ik zou Joy een leuke baan geven, eentje waarin ze helemaal zichzelf kan zijn
Ik zou Blauw wit rood en Tea Leaf een goede zwangerschap geven (en ook voor alle anderen in het moeilijk zwanger worden topic)
Mama van 2 een positieve uitslag mbt de toekomst van M.ara, wat deze uitslag dan ook inhoudt, als het hun maar verder helpt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dank je wel Joy, dat gun ik ons alle drie inmiddels ook wel.
Ik gun Feline hetzelfde, naast een pijnloze heup. Mama van 2 gun ik een minder zorgeloze toekomst wat betreft M.ara. Lotus wens ik een gelukkiger leven toen dan dat zij tot nu toe heeft en ik wens alle dames met een kinderwens een zwangerschap toe. De forummers die eenzaam zijn gun ik vriendschappen en geborgenheid toe.
Laat maar komen lieve Sint!
Ik gun Feline hetzelfde, naast een pijnloze heup. Mama van 2 gun ik een minder zorgeloze toekomst wat betreft M.ara. Lotus wens ik een gelukkiger leven toen dan dat zij tot nu toe heeft en ik wens alle dames met een kinderwens een zwangerschap toe. De forummers die eenzaam zijn gun ik vriendschappen en geborgenheid toe.
Laat maar komen lieve Sint!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lief van je, Lady!
Een dikke knuffel voor alle meiden hier.
Een dikke knuffel voor alle meiden hier.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Voor Joy een geweldige baan waar ze heel gelukkig van wordt
Voor Tea Leaf een zwangerschap
Voor alle zwangere mamma's een gezonde wolk va een baby
Voor Punk'd een onwijs gave tijd in New York
Voor Tea Leaf een zwangerschap
Voor alle zwangere mamma's een gezonde wolk va een baby
Voor Punk'd een onwijs gave tijd in New York
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
May schreef:Ik wil Theedoosje graag een verwendag geven. Een dag waarin zij lekker in de watten wordt gelegd met alles erop en eraan!
aaah wat lief dank je!
Gast- Gast
Moeilijk haha, gun iedereen alles, al is het maar een kleinigheidje.
:flower:
:flower:
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell wil ik graag de (nacht)rust geven waar ze zoveel behoefte aan heeft en ook wat meer geld om vaker naar mij te kunnen komen.
Merai wil ik een huwelijksaanzoek cadeau doen en enorm veel vruchtbaarheid, zodat ze maar veel mooie, gezonde kindjes mag krijgen.
Toetje geef ik graag een kamer in mijn stad en ook de mogelijkheid om die te betalen. Daarnaast geef ik haar deze:
Leaf wil ik graag veel begrip, liefde en geduld geven. Begrip van haar omgeving dat het echt niet niks is om je vader zo te verliezen. Liefde om haar goed te troosten en geduld van haarzelf, omdat ze de tijd verdient om dingen te verwerken .
Zelda geef ik graag een dag samen met haar vriend om eens lekker te ontspannen en 's avonds lekker uit eten te gaan (op kosten van de Sint natuurlijk!).
Theedoosje geef ik graag een zak met geld en een dikke knuffel, omdat het allemaal niet meevalt.
Zusje geef ik graag de zekerheid dat ze over een jaar de ware tegenkomt en daar een fantastische relatie en leuke kindjes mee krijgt (en dat het niet de buurman is ).
Qiara geef ik graag wat meer inzicht in haar eigen kwaliteiten en een topbaan die bij haar past.
Mama van 2 zou ik graag duidelijkheid geven en een avond om te ontspannen met haar man.
Stuiterbal gun ik een weekje weg met haar lieve zoon en met Zelda om gezellig samen tot rust te komen en weer helemaal op te laden.
Reva geef ik wat slaappoeder om wat gemakkelijker in slaap te komen en een robot die al haar pakketjes in ontvangst kan nemen als ze er een keer niet is. Dat is toch een stuk fijner dan wachten of aanbellen in je pyjama bij alle buren.
Evy geef ik zelfvertrouwen en kracht om haar doelen te bereiken.
RYW geef ik graag een gelukkig leven met haar vriend en kinderen en veel sterkte met alles wat haar vriend en zij nog moeten overwinnen. Daarnaast geef ik haar een politieke partij om alle lelijke namen te verbieden .
Lotus geef ik graag inzicht in hoe ze werkelijk is en nog veel meer kracht dan ze al in zich heeft om een wat positievere tijd tegemoet te gaan.
Maple geef ik graag een dag om te ontspannen met Jordana, omdat ik denk dat ze daar allebei behoefte aan hebben en daarnaast geef ik Maple de kracht om alles wat nog geregeld moet worden mbt de scheiding zo goed mogelijk af te kunnen handelen, waardoor ze het op een goede manier af kan sluiten.
Sjaan geef ik graag alle geluk en sterkte van de wereld om haar hele revalidatieproces goed te laten verlopen.
Snoes geef ik graag een pizza om met mij op te eten!
Merai wil ik een huwelijksaanzoek cadeau doen en enorm veel vruchtbaarheid, zodat ze maar veel mooie, gezonde kindjes mag krijgen.
Toetje geef ik graag een kamer in mijn stad en ook de mogelijkheid om die te betalen. Daarnaast geef ik haar deze:
Leaf wil ik graag veel begrip, liefde en geduld geven. Begrip van haar omgeving dat het echt niet niks is om je vader zo te verliezen. Liefde om haar goed te troosten en geduld van haarzelf, omdat ze de tijd verdient om dingen te verwerken .
Zelda geef ik graag een dag samen met haar vriend om eens lekker te ontspannen en 's avonds lekker uit eten te gaan (op kosten van de Sint natuurlijk!).
Theedoosje geef ik graag een zak met geld en een dikke knuffel, omdat het allemaal niet meevalt.
Zusje geef ik graag de zekerheid dat ze over een jaar de ware tegenkomt en daar een fantastische relatie en leuke kindjes mee krijgt (en dat het niet de buurman is ).
Qiara geef ik graag wat meer inzicht in haar eigen kwaliteiten en een topbaan die bij haar past.
Mama van 2 zou ik graag duidelijkheid geven en een avond om te ontspannen met haar man.
Stuiterbal gun ik een weekje weg met haar lieve zoon en met Zelda om gezellig samen tot rust te komen en weer helemaal op te laden.
Reva geef ik wat slaappoeder om wat gemakkelijker in slaap te komen en een robot die al haar pakketjes in ontvangst kan nemen als ze er een keer niet is. Dat is toch een stuk fijner dan wachten of aanbellen in je pyjama bij alle buren.
Evy geef ik zelfvertrouwen en kracht om haar doelen te bereiken.
RYW geef ik graag een gelukkig leven met haar vriend en kinderen en veel sterkte met alles wat haar vriend en zij nog moeten overwinnen. Daarnaast geef ik haar een politieke partij om alle lelijke namen te verbieden .
Lotus geef ik graag inzicht in hoe ze werkelijk is en nog veel meer kracht dan ze al in zich heeft om een wat positievere tijd tegemoet te gaan.
Maple geef ik graag een dag om te ontspannen met Jordana, omdat ik denk dat ze daar allebei behoefte aan hebben en daarnaast geef ik Maple de kracht om alles wat nog geregeld moet worden mbt de scheiding zo goed mogelijk af te kunnen handelen, waardoor ze het op een goede manier af kan sluiten.
Sjaan geef ik graag alle geluk en sterkte van de wereld om haar hele revalidatieproces goed te laten verlopen.
Snoes geef ik graag een pizza om met mij op te eten!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Een ticket naar Ecuador voor June!
Wat lief!
Gast- Gast
Sjaan; Een heel goed herstel zonder verrassingen!
Zusje; Een heerlijke vent!
Princess; Veel geluk met haar nieuwe vlam!
En voor alle zwangere vrouwen een mooie zwangerschap!
Zusje; Een heerlijke vent!
Princess; Veel geluk met haar nieuwe vlam!
En voor alle zwangere vrouwen een mooie zwangerschap!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
JUne wat lief (ja again...jij= lief )
Gast- Gast
Ik ben de afgelopen twee weken zo goed als niet online geweest dus ben niet zo goed meer op de hoogte
Ik wens iedereen wat diegene op het moment het meest nodig heeft! (wat een vreemde zin )
Ik wens iedereen wat diegene op het moment het meest nodig heeft! (wat een vreemde zin )
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik wens Sjaan een goed herstel van haar knieën toe, Zusje een fijne vent, Tea-leaf een kindje, Mamavan2 een gezonde toekomst met haar kindjes, Maura een goddelijk slank lichaam, Burn een fijne tijd in Oostenrijk, Stuiter eindelijk rust omtrent haar lieve zoontje, Jolicious een onbezorgde zwangerschap en zo heb ik nog veel meer wensen, want jullie zijn allemaal lief!
Gast- Gast
Iedereen een dikke knuffel! Omdat ik jullie stiekem best een beetje ga missen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat lief dat ik zo vaak word genoemd.... Ik verwacht dat nooit met deze topics. Thanks allemaal!
Zelf wens ik iedereen die het zwaar heeft een betere tijd en toekomst toe, met veel liefde en geluk. Op elk gebied heeft iedereen wel wat en daar wil ik graag een dikke knuffel voor geven. Een knuffel lijkt misschien zo eenvoudig, zeker via internet. Maar de bedoeling en de waarde ervan is wat mij betreft enorm groot.
( Ik ga niet voor alle forummers een hug plaatsen want dan wordt mijn post zo lang hihi )
Zelf wens ik iedereen die het zwaar heeft een betere tijd en toekomst toe, met veel liefde en geluk. Op elk gebied heeft iedereen wel wat en daar wil ik graag een dikke knuffel voor geven. Een knuffel lijkt misschien zo eenvoudig, zeker via internet. Maar de bedoeling en de waarde ervan is wat mij betreft enorm groot.
( Ik ga niet voor alle forummers een hug plaatsen want dan wordt mijn post zo lang hihi )
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Vraag het de forummer!
» Welke forummer?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Vraag het de forummer..
» Vraag het de forummer!
» Welke forummer?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Vraag het de forummer..
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: