Vraag het de forummer!
+15
Elliot
RYW
Lejow
Bliss
Burn
mzcharlotte
Oasis
Minx
Blond
Sweet Sylvana
Marin
Sugarfall
Lady4
Dennenappel
Antibes
19 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Vraag het de forummer!
Ik heb een vraagje voor Powerbabe: Hoe staat het eigenlijk met je masterplannen?. En voor Marin: Is je mams alweer bijkomen van de ProjectX-schrik?.
Laatst aangepast door Antibes op za 29 sep 2012 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: Vraag het de forummer!
Ik heb een vraag aan Minneke, hoe het nu met haar man en haar gaat. Plus wanneer ze de sleutel van de nieuwe woning hebben.
Ook nog een vraag aan Oreo; hoe gaat het met jullie huis? Al druk aan het klussen? Lukt het allemaal? Heb je al foto's?
Ook nog een vraag aan Oreo; hoe gaat het met jullie huis? Al druk aan het klussen? Lukt het allemaal? Heb je al foto's?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben benieuwd hoe het met jou gaar, Antibes. Heb je al keuzes kunnen/durven maken?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Aan Bliss of je al een goede psychologe hebt gevonden en of je iets aan de gesprekken hebt?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Wat lief dat je aan m'n moeke denkt :-)
Achteraf realiseerde ze zich dat t best heel eng was. Ik ben er nu en het is echt de talk of the town. Gisteren in de Appie ook. Zit nog een houten plaat voor de kapotte ramen. En hier thuis is de ruit ook nog niet vervangen, zitten twee gaten met glas er onder. En de steen waarmee gegooid is, is ook niet mis. Ik dacht dat het grindsteentjes van de oprit waren maar nee dus. Gelukkig vergoed de verzekering alles.
Oh en voor wie t NRC heeft, m'n moeder staat er vandaag in met naam in het Hollands Dagboek. De man bij wie ze aan t schuilen was, heeft dat stuk geschreven. En m'n stiefbroertje wordt ook nog genoemd zie ik, hij woont bij hen. Grappig dat ze er in staan!
Achteraf realiseerde ze zich dat t best heel eng was. Ik ben er nu en het is echt de talk of the town. Gisteren in de Appie ook. Zit nog een houten plaat voor de kapotte ramen. En hier thuis is de ruit ook nog niet vervangen, zitten twee gaten met glas er onder. En de steen waarmee gegooid is, is ook niet mis. Ik dacht dat het grindsteentjes van de oprit waren maar nee dus. Gelukkig vergoed de verzekering alles.
Oh en voor wie t NRC heeft, m'n moeder staat er vandaag in met naam in het Hollands Dagboek. De man bij wie ze aan t schuilen was, heeft dat stuk geschreven. En m'n stiefbroertje wordt ook nog genoemd zie ik, hij woont bij hen. Grappig dat ze er in staan!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lady4 schreef:Ik ben benieuwd hoe het met jou gaar, Antibes. Heb je al keuzes kunnen/durven maken?
Er valt niet zo heel veel te kiezen natuurlijk. Ik heb me ziek gemeld bij mijn studentenvereniging in Amsterdam, dus dat zijn iig vergaderingen/borrels/activiteiten waar ik nu even geen energie voor over heb. Labuitslagen duiden er toch wel op dat het Pfeiffer is (geweest), dus ik ga nog even met de studieadviseur praten van de week en ik doe verder zo rustig aan mogelijk.
Antibes- Ratel
Marin schreef:Wat lief dat je aan m'n moeke denkt :-)
Zal ook best enorm heftig geweest zijn natuurlijk. Enerzijds ook wel weer "fijn" trouwens, dat het het hele dorp is overkomen eigenlijk. Iedereen kan er met iedereen over praten nu. Ben nog wel benieuwd hoe dat gaat worden met het verhalen van de kosten door de verzekeringsmaatschappijen trouwens!
Antibes- Ratel
punk'd: ben je afgestudeerd? Ik hoop het wel!
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Ik ben benieuwd hoe het met Charlie gaat, tussen haar en haar man/vriend (?) maar ook nu ze mama is.
Gast- Gast
Oe, daar ben ik ook benieuwd naar, ja.Joan schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Charlie gaat, tussen haar en haar man/vriend (?)
Gast- Gast
Rood schreef:Oe, daar ben ik ook benieuwd naar, ja.Joan schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Charlie gaat, tussen haar en haar man/vriend (?)
Oh, wauw, een vraag voor mij. Wat eervol.
Anyway. Tussen mijn man en mij ging het al stukken beter halverwege de zwangerschap, we hebben toen alles uitgesproken en hij heeft erg zijn best gedaan mij meer te ondersteunen en ik heb beter geleerd direct om dingen en hulp te vragen in plaats van chagrijnig te gaan zitten wachten tot hij zelf op het idee komt .
Tijdens de bevalling heeft hij me echt GEWELDIG ondersteund, hij had er echt een rol bij, werd ook heel erg betrokken door de artsen en verpleegsters bij het hele gebeuren. Dat was wel echt mooi.
Verder is hij vanaf dag één van nature gewoon echt een papa...het lijkt wel alsof het hem vanzelf afgaat. Heel mooi om je partner in dat licht te leren kennen.
Het mama zijn is geweldig, ik wilde dat ik dat eerder wist. Het verrijkt echt mijn leven. Dat klinkt als een cliché, maar clichés zouden niet bestaan als er een kern van waarheid in zou zitten. Ik voel me echt een geboren mama.
Natuurlijk is het ook zwaar, ik zal niet beweren dat het rozengeur en maneschijn is en die roze wolk is ook bulltshit. De bevalling en de hele zwangerschap was vreselijk zwaar. En ik ben daar nog niet helemaal overheen, denk er nog veel aan en word dan ook best emotioneel. Ook moet ik eraan wennen dat ik nu geen carriere meer heb, en geen studie volg. Ik moet een beetje wennen het stempel 'huismoeke' te hebben. Ik geloof niet dat de omgeving mij zo ziet, het is meer een soort onzekerheid die zelf in me zit. Net alsof ik minder waard ben ofzo, ik zoek erg naar erkenning en dat veroorzaakt nog wel eens wrijving tussen mij en mijn man.
Ook ben ik doodmoe, en hebben we wel wat zorgen. Ons zoontje moet namelijk al geopeerd worden (liesbreuk) maar is daarvoor nog veel te klein (net 3 kilo). Maar hij heeft er last van, 1,5 week geleden nog hele nacht in ziekenhuis gezeten want zijn darm was ingeklemd in de breuk. Hij heeft ook koemelkeiwitallergie. Sinds hij speciale melk krijgt is het echter een ander kind. We hebben dus wel de nodige startprobleempjes gehad.
Maar dat zijn bijzakane.... ik ben zo dankbaar, vooral erg dankbaar voor wat ik heb.
Gast- Gast
Mooi dat de tweeling jullie zo dichter bij elkaar heeft gebracht, Charlie.
Gast- Gast
Sweet Sylvana schreef:punk'd: ben je afgestudeerd? Ik hoop het wel!
Nee
Afgelopen woendag weer negatieve feedback gekregen. Nu willen ze mij al doorschuiven naar januari (terwijl ik in eerste instantie in juli klaar wilde zijn.)
Ben er nu ook echt klaar mee. Ik het gevoel dat ze mij compleet anders beoordelen dat andere studenten. De communicatie loopt al niet goed sinds het begin. Gelukkig heb ik alle correspondentie bewaard dus daar ga ik nu mee aan de slag. Ik laat gewoon niet over mij heenlopen. Ik neem aan dat ik als student ook rechten heb en ik zal die nu gebruiken ooit.
Een positieve feedback hoeft mijn school vanaf mijn kant echt nooit meer te verwachten. Wat een zooi daar zeg.
Tot zover..
Gast- Gast
Rood schreef:Punk'd, ahhhh. Love your avatar though.
haha dankje.. Ik zag hem en dacht 'Ohw ja.. die moet ik hebben'
Gast- Gast
Punk'd, wat ongelofelijk balen steeds. Je werkt er zo hard voor.
Ik ga voor je duimen dat je snel slaagt (met een dikke 8 natuurlijk ).
Rood: hoe was het interview met dinges eigenlijk (ook alweer een tijdje terug trouwens.. ):
Rood: hoe was het interview met dinges eigenlijk (ook alweer een tijdje terug trouwens.. ):
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Punk'd, wat ongelofelijk balen steeds. Je werkt er zo hard voor.
Ohja! En hoe vond ze je cadeautje?
Gast- Gast
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx, zou je haar naam weg willen halen, alsjeblieft? Ik vind het niet zo prettig als dat online staat.
Het was heel leuk. Uiteindelijk was het bij haar thuis en ben ik daar anderhalf uur gebleven. Het cadeautje vond ze héél origineel en bijzonder, zei ze. Ook kreeg ik het compliment dat ze het een fijn gesprek vond. Dus die heb ik in m'n zak gestoken ;-).
Het was heel leuk. Uiteindelijk was het bij haar thuis en ben ik daar anderhalf uur gebleven. Het cadeautje vond ze héél origineel en bijzonder, zei ze. Ook kreeg ik het compliment dat ze het een fijn gesprek vond. Dus die heb ik in m'n zak gestoken ;-).
Gast- Gast
Punk'd schreef:Sweet Sylvana schreef:punk'd: ben je afgestudeerd? Ik hoop het wel!
Nee
Afgelopen woendag weer negatieve feedback gekregen. Nu willen ze mij al doorschuiven naar januari (terwijl ik in eerste instantie in juli klaar wilde zijn.)
Ben er nu ook echt klaar mee. Ik het gevoel dat ze mij compleet anders beoordelen dat andere studenten. De communicatie loopt al niet goed sinds het begin. Gelukkig heb ik alle correspondentie bewaard dus daar ga ik nu mee aan de slag. Ik laat gewoon niet over mij heenlopen. Ik neem aan dat ik als student ook rechten heb en ik zal die nu gebruiken ooit.
Een positieve feedback hoeft mijn school vanaf mijn kant echt nooit meer te verwachten. Wat een zooi daar zeg.
Tot zover..
Jeetje dat is gewoon echt k(*)t!!! Ik weet hoe je je voelt ik zit ook in die fase. Ik pm je even
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Punk'd schreef:Sweet Sylvana schreef:punk'd: ben je afgestudeerd? Ik hoop het wel!
Nee
Tot zover..
Wat naar voor je, Punk'd. Het is wel net alsof ik mijn eigen verhaal lees .
Ik ga nu dus ook in januari afstuderen, en daar houdt niets of niemand mij nog van tegen!
Veel succes, en geef de moed niet op, het gaat lukken!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Rood schreef:Minx, zou je haar naam weg willen halen, alsjeblieft? Ik vind het niet zo prettig als dat online staat.
Wat had je nou uiteindelijk gekocht trouwens?
Antibes- Ratel
Rood schreef:Minx, zou je haar naam weg willen halen, alsjeblieft? Ik vind het niet zo prettig als dat online staat.
Mooi! Het is al gedrukt denk ik of niet? Ben best benieuwd naar je journalistieke kwaliteiten !
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer